Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 6:59 pm

Jo también marxooooooooo!!! Jejeje... Vaig a q em donin el pressupost definitiu dels mobles... QUINA POR!

Fins demà!!! :-()-)
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 05, 2008 7:23 pm

hola guapes!!!!
he estat tota la tarda fora.... he llegit per sobre xo a la nit m'ho miro en calma jejeje.... fiancee em podràs passar x privi el pressupost??? merciiiii
rachi no he vist els vols que has d'agafar.... xo crec que si fas polinesia és millor fer només USA... i sn peru i carib....

jo también marxooo ... que avui és el cumple de la meva sister i estem de celebració!!! jejeje

fins dmà!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 06, 2008 8:58 am

Booooon dia,
Ahir per la tarda no em vaig poder conectar perquè vam estar liadets mirant mobles a una fàbrica de la Garriga. A veure quin pressupost em passen. Va haver molt bon rollo fins i tot em va donar uns tiradors i un troç de mostra de fusta perquè ens ho miressim a casa amb calma!!!

Bé al tema que més ens agrada el VIATGE!!! Rachi jo tampoc he pogut veure les escales que hauries de fer però pels comentaris ja m´imagino que són masses!!!!
Jo agafaria una illa del Carib. De fet nosaltres, bé millor dit jo volia fer Polinesia o Fidji però em van dir que si feia una d´aquestes illes la gràcia era poder fer Australia, lo qual s´allargava el viatge a uns 20-22 dies. I nosaltres tants dies no podem. Per això ho vam descartar.
Perú és preciós i el teu cunyat segur que us troba alguna illa del carib espectacular!!!!!

Nosaltres estem amb el tema de Canada + Illa (jo volia Hawai) però el meu nen no vol tantes hores de vol, per tant serà Carib. Hem de mirar quina illa.
Si et diu illes el cunyat i m´ho pots dir GENIAL!!!!!

Croketa, el teu viatge m´encantaria fer-lo però el noiet no li fa gràcia.

El teu Fiancée també li vaig insinuar però em va dir que masses hores pel temps que podem estar de viatge.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Cangüina » dc. feb. 06, 2008 9:45 am

croketa, nosaltres no vam fer ni la nit al junco ni la nit al tren que va a Sapa.. es que el meu home es una mica marquesillo i més amb les coses de dormir.
Tot i això vam coincidir amb gent que si ho va fer i ningú va posar cap pega... a la gent li va agradar molt ... la únic uns que es queixaven que al vaixell del costat estaven tots de gresca i no podien dormir... però la bahia es molt maca i diuen que es preciós veure com surt el sol al matí.
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 06, 2008 10:11 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!

La nit a Halong la volem fer segur, el q voliem pensar-nos era el tema de canviar de vaixell pel q t'havia comentat. Nosaltres tampoc anirem a SAPA pq no ens dona temps. M'haguès agradat, però es lo q hay...

G14, aleshores a quina illa anireu, ho heu pensat??? Jejeje, el tema viaje esta de MODAAAAAAAA!!!

Per cert, ja tinc pressupost dels mobles!! Jejeje, ens ha rebaixat una miqueta d'on ha pogut i, tot i q ja era segur q els fariem amb ella, una rebaixeta mai està de més...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 06, 2008 10:22 am

Allo pues el tema de la illa està per decidir però m´han dit que Aruba és molt xulo, Barbados o Sta Lucia Providencia que és de Turks and Caicos. No sé he de mirar-ho bé perquè la cuñà diu que Punta Cana ens sortirà millor de pru i tal i jo a Punta Cana no vull anar!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 06, 2008 10:30 am

G14 jo vaig mirar x punta cana i a mi no em va fer el pes.... si que et sortirà més econòmic xo si t'ho pots permetre una mica més jo faria una de les illes de Turks&Caicos o Barbados... alguna qu no estigui tant explotada!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 06, 2008 10:45 am

HOla nenes...

G14, t´explico...

Bahamas ni de conya!!! perque esta molt a prop de estats units i es veu que els hotels son mega grans i molt maerica...

Ell m´ha dit de fer les antillas o les illes virgenes... de a resta oblidasten... mira, et dic les poques que mha dit perque encara mho ha de mirar... quan em dugui algu tho dic...

1_antillas
_a. jumby bay
_b.parrot cay
_c. Raffles canouan island

2_ illes virgenes

a_Guana island
b_Necker island

Ja et dire si em diu alguna mes... mirateles i em dius que et semblen...

CROKETA... li vaig preguntar i em va dir que no els coneixia, però que s´informara, i a veure si em diu algu aquesta tarda...

Cangui... Que no m´has dit del meu piset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 06, 2008 10:46 am

Fiancée...

Le tahaá es una passada... li vaig ensenyar el teu itinerari i diu que es brutal, que fliparas!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 06, 2008 10:51 am

Ok!!!!!!!!!!!!!!! Ja em diràs!!! De totes maneres aquesta tarda torno a anar a El C.Ing. i li preguntaré bé... A Bali lo més segur és q agafem el q et vaig dir, pq està molt chulo i no és extremadament car... A més, es veu q tenen un munt d'atencions... Jijiji, només arribar ja et fan un massatget d'espatlles o de peus de 15 min o algo així i després ens entren 2h de tractament a l'spa... Jjejeje... Jo vull q em mimin!!!!!! >.-<:
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 06, 2008 10:53 am

Bon díaaa!!!

Moltes asies RACHI, encara estic canviant alguns Hotels que no m'agraden per terminar de tancar el viatge... Tinc unes ganeeeeees!!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 06, 2008 10:56 am

Tant parlar del viatge... JO VULL MARXAR JAAAAAAA!!! :-///:
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 06, 2008 11:20 am

Mary... vas llegir el que vaig escriure, del tema flors de bellrecó??? Ho entens??? Si vols tenvio alguna foto amb les zones per si no m´he explicat be... Com portes tema flors???

Noietes... jo estic enllestint tema quartet de corda per la cerimonia...
Cangui, ja em vaig possar en contacte amb l´annakaes, ( ho vaig creure mes convenient) i molt be, ja t´expliocare...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 06, 2008 11:22 am

Oi que siiiiiiiiiii ademés és el viatge de nuvis!!!!!
Mary ja has mirat algo del veler????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 06, 2008 11:26 am

rachi no ho vaig llegir lo del tema flors!!! si em pots enviar fotos i tornar-m'ho a explicar??? merciiii jo la semana vinent faré ruta!
tema veler ahir em vaig posar amb contacte amb un sr. que lloga velers i m'ha de passar pressupost!!! ja us informaré....

fiancee encara no he pogut mirar lo de les flors....
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 06, 2008 11:27 am

Raaaaachi moltes gràcies per la info de les Illes!!! Ets un solet!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 06, 2008 11:28 am

Jo amb el tema cerimònia encara no m'hi he posat... La meva mare vol organista, algún de bo, pq l'orgue de Sta.Maria es veu q és un dels més grans i el van restaurar fa poc i diu q pot ser molt maco... El q ja no sé és si posarem soprano o cor o res...

Mary, aj ens explicaràs q et diuen!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 06, 2008 11:34 am

sisisis quan sàpiga algo us informo... la veritat que em faria molta ilu fer-ho... espero que no em posin moltes pegues!!!!

una cosa... alguna coneix algú que vcanti gospel??? creieu que pot quedar bé x la ceremonia civil en el BR????
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 06, 2008 12:14 pm

Mary, no tinc ni idea però mirant cosetes al moment d´esmorzar he mirat velers i he vist una web que potser et pot interessar, em sembla que pica una mica per això es diu www.barcosbarcelona.com
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 06, 2008 1:23 pm

Jo... orgue ni de conya,,, el de santa maria del mar esta molt casact, amés sempre que he anat amb la cangui, odiava el tan tan ta tan de l´entrada...

Mary... t´explico... jo la zona del llac de bellrecó la trobo molt placida, amb els ocellets cantant, els arbres, la casa alla amunt. El gospel no se si no faria com "massa soroll" no?? jo es que em vaig plantejar possar un grup de jazz per lá peritiu i ho vaig descartar per això, perque em semblava que no li calia, com que faria molt soroll. I ara que has dit lo del gospel nose... No t´agradaria més un quartet de corda??? Es com mes romantic, no?? més tranquil, mes melos... De totes formes tot el que possis alla et quedara impressionant!!!!

Tema flors, et passo un privi!!!

G14... quan em digui hotels o mes illes, te doy el chivatazo!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 11 visitants