Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 05, 2008 3:15 pm

Ja t'ho he passat G14 ja em dirás...
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dt. feb. 05, 2008 3:48 pm

RACHI EL CUNYAT ÉS UN CRACKIS NO??' Te molt bona pinta aquest tipus de viatge, em desdic de lo que no ho faria a Peru perquè té realment bona pinta!!!!

Gracoes Fiancée ja ho he rebut
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Cangüina » dt. feb. 05, 2008 3:58 pm

hola noies!

Rachi, quan rebis el pressu de phlox, sobretot, obre'l asseguda... ja t'aviso..

ufff... no parleu de diners que a nosaltres encara nos colean temas. Dijous hem de pagar la resta de les fotos i clar, el meu marit flipa perque pels 2000 euros que ens costat el reportatge fotografic a black and blanc només ens donen 1 album. Res més. Jo se supossa que ja em vaig enterar quan vaig anar, però ara tant de temps després no m'enrecordava i ara em sap greu no tenir albums pels pares.

El millor de tot es que si vull un parell de albums més em demanen 1200 €.
............ quines ganes tinc de tancar la llista de despesses..........
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 4:27 pm

Ai noietes... m´han passat els vols i crec que se mha anat la olla... polinesia crec que es incompatible amb peru perque has de passar obligatoriament per USA... us els posso... vull total sinceritat...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2008 5:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 05, 2008 4:34 pm

Rachi, quina passada!!!!!!!!!!!! Buff, es que trobo que son masses vols, no?? I a més a aeroports dels USA, que pel que m'han dit són bastant.. no se ¿estúpids? (per dir-ho d'alguna manera fina). Suposo que amb tant de vol s'encarirà el viatje un munt, i que perdràs moolt temps als aeroports... Em sap greu guapa, però crec que si retalles alguna cosa millor, ¿no?
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 4:44 pm

aix... pozi of course... nomes els vols, em surten 7000 eurazos i encara queden els vols interiors de polinesia... O sigui, que crec que si faig peru he de pillar una illa del carib i si faig polinesia haig danar a estast units... Tot es massa...

El que passa es que per anar a polinesia has d´anar a los angeles, i clar per fer barcelona los nageles, has de fer alguna escala tambe, vamos... que daquesta ciutat no surt cap vol directe a los angeles...

TOTALMENT INVIABLE!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 4:58 pm

Rachi, i no t'ho poden fer passar per Chile??? Recordo q quan ho vam estar mirant, des d'allà si q hi havia vols...

Sinó es pot buscar una d'aquestes illes del carib q no estiguin massa massificades... (ara no se me'n acut cap...)

Cangui, jo només de pensar en gastos em poso a tremolar... I ara, a sobre, potser m'apunto a un màster de la UPF q costa 6000 eurazos... Aixxxxxx :-/
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 05, 2008 5:03 pm

Si RACHI es massa!! Jo pel meu viatge también faig dos escales al vol de ida a las vegas pq aixi em surt més economic i a l'anada em dona igual, però a la tornada si que no vull més escales... jo también faig vint y pico dies y no em surt molt malament del tot el mateix viatge amb IAORANA em surt per 14000€ m'estalvio 4000€ t'ho paso per privi per si t'el vols mirar i potser et dona también idees per dir.li al teu cunyat.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 5:20 pm

Cangui, una pregunta del viatge... El viatge per Vietnam amb qui el vau fer? Amb el C.Inglés o amb algún altre tour-operador... Ens ho han mirat amb Nobel-Tours pq els altres surten en dates q no ens van bé.

I una altra, vosaltres vau fer nit al barco a Halong? Q tal està? Es q n'he vist un i em semblava una mica cutrillo... Ja em diràs!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 5:31 pm

Des de chile fan escala a estats units...

Els vols que surten a la polinesia surten de Estats units o des d´australia i nueva zelanda... Res noietes... que lo optim per fer polinesia es fer això...

Aquesta nit parlare amb el nen a veure que em diu... per cert, GI14 tu al final que faras????

De totes formes a veure si em busquen una illa pel carib xula xula...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 5:38 pm

Acabo de veure'n una, q no sé per on cau q es diu GUANA, de les Illes vírgens britàniques, però es carilla carilla...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 5:51 pm

nenes... us heu fixat que anem totes seguides... estarem dels nervis totes a la vegada... que fort!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 5:56 pm

Nenes... es que tinc un cunyat que es la levhe!!!!

Mireu... a las antillas, ya ta!!!

a vera que us sembla: ,m´ha dit parrot cay, jumby bay i raffles canouan islands...

que em dieu???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 6:00 pm

si si... croketa tambe te guana islans i necker island de les islas virgenes... em sembla que em quedare amb això perque almenys son meysn hores de vol i encara que hagi de fer escala, nose, es mes assequible, no??? Que en penseu??? Us quedarieu pel mar del carib o farieu les super hores de vol fins a la polinesia... es que la veritat, penso que si vaig a la polinesia per això torno per australia i dono la volta al mon... però com que no tinc pasta... aixxxxxxxxxxxx que xungu ser pobreeeeeeeeeee
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 6:07 pm

Jejejejeje... Nosaltres vam descartar aquesta vegada fer polinesia pel tema de milions d'hores de vol... A més, a mi no m'agrada volar!!!!!!!!!

M'he mirat els hotels i estan molt xulos!! Potser m'agraden més el 1er i el 3er, però els he mirat una mica de passada... A veure, si a vosaltres us dona igual anar a la polinesia q a qualsevol altra illa d'aquestes q treuen "el hipo", doncs jo crec q és millor opció... Probablement ho disfrutareu més q no anant d'un lloc cap a l'altre i a sobre passant per aeroports dels USA, q estan una mica tontets amb el tema dels passaports i els controls...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 05, 2008 6:34 pm

A mi em van dir que una illa del carib molt xula és Sant Bartholomew (em sembla que és francesa)
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 6:36 pm

croketa... el teu viatge es genial... el que passa que jo no el puc fer perque el meu nen ja ha estat... però ha d´estar genial...

Digam els hotels i jo li pregunto al meu cunyat aveure que em diu...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 05, 2008 6:39 pm

RACHI jo em quedaria al Carib no sé, es que la Polinesia no et cuadra amb el viatge... jo faig Las Vegas i Los Angeles pq es lo q millor va per anar-hi, vaja o bases el teu viatje en la polinesia i t'oblides de lo demés o fas una illa virgen que a més jo crec q estará superbé!!
No t'ho pensis a més is t'ho diu el teu cunyat estará genial!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 6:42 pm

Ok!!! Pregunta-li per algún hotel de platja a bali o a on sigui de per allà a prop (en plan Koh samui o por ahi) q estigui bé!!! En principi tenim mirat el The Balé a Nusa Dua.

Després el q em té més preocupadeta és el tema barquito a la bahia de Halong, q es diu Junco Huong Hai i com ja li he dit a la Cnagui tenia una pinta una mica cutrilla... El q tampoc sé és si n'hi haurà de millors...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 6:53 pm

OK... a veure si em dona alguna pistilla o em dona alguna altra opcio...

Bueno nenes, jo marxo...

Gracies a totes... es que soc una caga dubtes... imagineu que encara no tinc ni vestit!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxx aixxxxxxxxxxxxxxxx
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 12 visitants