Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 12:54 pm

Mary, intenta-ho sense els 3 punts de darrera de .com

Rachi, te molt bona pinta!!!!!!!!!!!!!!!! Pot ser un viatge maquíssim i a més els hotels són molt monos i romàntics! A més, l'extensió a Polinesia también és un puntazo... Està genial!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 05, 2008 12:54 pm

Jo calculo 30.000 només el restaurant (lloguer i menus) + flors+ música... Jejejeje prefereixo no pensar-hi, si no no em caso!!! Sort que sembla que l'Euribor està afluixant

Rachi, que xulo el viatge.... Una mica de tot: City + cultura + sol....
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 05, 2008 12:58 pm

ja ho he pogut veure!!!! és xulísim..... vaya super viatge jejej
ofcourse millor no pensar-hi en el preu final.... ahh per cert com va el 2 dia sense fumar???
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 1:00 pm

Jo la veritat és q només vaig fer num quan vam mirar el restaurant... i si no recordo malament, calculant per 150 (q serem més, però bueno) em sortia per 33000, sense contar vestit i el tema de flors i música a l'esglèsia.

Per cert, q poden costar les flors del banquet i l'aperitiu? Alguna ha mirat algo??
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 05, 2008 1:06 pm

Bueno, doncs ja no ho penso mes, i el que hagi de ser serà!! A mi em fa moolta il·lusió, així que " de perdidos al rio"...
Mary, de moment ho porto be, el moment mes dur és després dels àpats, pero bueno...
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 05, 2008 1:12 pm

eps!!! ja tinc el presupost de Entreacto alguna vol que li envii bueno es més o menys lo que li van dir nosaltres m'ha posat tres o cuatre opcions...

Per cert tinc un dubte, q fareu vosaltres?? El tema es els centres de es taules... pq conec a la meva family&amics i voldrán emportar-se'ls cap a casa... Però al presupost els centres que van amb peixera, la peixera es de lloguer així q no s'els poden emportar...
No sé que fer si pasar de peixeres i posar directament espelmes i flors o no sé... RACHI a Phlox et van dir alguna cosa sobre això??
Li comentaré a la dona lo de que vull que la gent s'ho pugui emportar encara que potser queda una mica gitano... jajajjaa Bueno la veritat es que jo soc la primera en agafar els centres de les bodes jijijij

Ofcourse guapa així m'agrada!!!! Ja ets del club de les ex-fumadores.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 05, 2008 1:16 pm

fiancée si vols em pots enviar el pressupost... que ràpid no??? jo és que encara no hi he pensta amb le tema centres... si realment saps que s'ho volen endur i els altres centre también són macos potser ho faria sense... passa'm el pressupost i ho mirem!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 1:17 pm

Ànims ofcourse!!! Lo dels àpats m'imagino q és normal, tinc una amiga q fins i tot va deixar el cafetó de després de dinar pq sinó li entraven ganes de fumar... Tu dona-li al xiclet o al chupa-chups i amb calma!

Fiancée... Lo de entreacto són les flors??? A mi m'interessa!!!! Passa-m'ho quan puguis...

Jo también havia pensat en això dels centres... Pq si poses algo de lloguer i després s'ho emporten... Ja veurem q faig, a veure quines opcions em donen!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 1:19 pm

fiancée, mho pots envias sisplis????

A phlox, em sembla que posar lo minm de lo minim son uns 3000 euros of course...

Fiancée, això dels centre es arriscat!! Jo crec que la gent no sho ahauria d´emportar, però... sempre hi ha gent que li fa ilu... es que depen dels centres les estructures son lo maco, no???? no se, comentalshi a veure que et diuen...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 1:22 pm

Rachi, els 3000 euros son les flors?? Aixxxxxxx... El meu noiet em matarà...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 05, 2008 1:23 pm

a mi también em matarà!!!!! nose ni si arribaré al casament jejejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 1:26 pm

Jajajajajaja... Jo de moment no li dic res fins q no tingui pressupost, q sinó s'esvera... Jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 05, 2008 1:46 pm

Els de entreacto podeu calcular mes o menys com surtirá pq está detallat al presupost i podeu jugar amb les coses...
M'ha enviat per q em faci una idea dels preus però bueno tenen 1000 opcions diferents...
Ho penjo una estona i després ho trec...
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2008 2:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 2:08 pm

fiancée... a tu que et va semblar els de entreacto?? es que jo vaqig dintre de 2 setmanes perque es veu que ho tenien tot a tope...

a les fotos es veu poca flor, no?? i una nuvia necessita molt flor, no? que en penseu??? Clar que suposo que les fotos son orientatives, però tu que vas estar... et va agradar?? que et van semblar?? sincerament, eh!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 05, 2008 2:10 pm

A mi en principi en va agradar però clar no he vist cap més, jo penso com tu m'agraden molt les flors... A veure ells nos on floristas, bueno aixó crec pq al despatx no tenen flors ni res, suposo que será molt diferent a Phlox... Però als albums teníen coses también molt xulas... demá vaig a Phlox ja et diré qui em dona millor sensació.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 2:23 pm

Ja ens explicaràs a veure q tal... Jo la setmana vinent vull anar a Arranz a veure q. Vull començar a mirar pq encara no sé q és el q posarem a les taules... Ni la decoració exterior ni res de res...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 2:31 pm

Fiancée... a phlox tampoc trobaras flors... ja veuras... tenen els candelabros, velitas i demes, però flors no es veuen... Dema mexpliques a ver que tal...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 05, 2008 2:33 pm

Tu ja hi vas anara, rachi?? Q és el q et van dir de posar?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 05, 2008 2:43 pm

A phlox, em van dir que s´ho estudiarien, i ja em dirien algu. Alla el que fan es que et pregunten que faras i com, i aleshores despres el dia 21 mensenyaran ja propostes de veritat, em faran 2 o 3 de cada amb flors i a partir d´alla comenecem a treballar. A mi em va fer lefecte de que manalitzaven una mica. Us explico:

1_Possar nenufars i espelmes al llac, com que desencotxo alla, quedara maco. Les espelmes de fora les possa bellreco.
2_Possar algu a la pujada de les escales (flors i espelmes)
3_ Fer la barrera aquella per a que no es vegi el sopar mentres fem laperitiu.
4_ Petits detalls a les taules i dintre de la casa.
5_ Centres de flors i espelmes a les taules.
6_ AQUEST ES LA MES MACA_ com que farem els primers ball a fora, i despres passarem a dintre i alla, em aquest in pass dintre fora possar una catifa de flors i farigola i no se que que es veu que quan la trepitges puja molt bona olor.
7_ A dintre al ball, els centre entraran els de laperitiu i mestalvio algui em van dir de muntar un chill-out-

Bueno, això es el que vam parlar...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. feb. 05, 2008 3:09 pm

Eo Fiancée per curiositat me´l pots passar????
Més que res pel tema del ram!!!!

Nosaltres ja tenim decidits els centres de flors perquè dissabte quan vam fer el tast, que al final no serà beige sino que negra la mantel.leria. És molt extremada!!!! Entre els centres de flors que ofereixen hi ha un que queda molt xulo que és com un enmallat d´alumini, es a dir qcom una base de fil d´alumini tot liat, amb gràcia, i una rosa vermella amb petal s de rosa al voltant. Qudava molt extremat.
Per la ceremonia, l´aperitiu i el ball que el fem fora també ens ho posen i les opcions que ens va donar em va agradar encara que ens van dir que si voliem alguna altra cosa que els hi diguessim que el florista ens ho faria.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants