NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 04, 2008 11:34 pm

marjo...li has fet foto al pastís????? quina enveja!!! Un pastís de xuxes!!!!!!!!!!!!!! ufffff....

Urgell.... el cafè el fem en breu... a veure si ens podem trobar totes!!!!

Però em sembla que com no comencem a proposar una data... jejejeje

Per mi qualsevol cap de setmana està bé, no sé un dissabte al matí o diumenge... o divendres tarda... Va feu propostes!!!

A qui li va bé el cap de setmana? Qui prefereix entre setmana?
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dt. feb. 05, 2008 7:20 am

Per mi també qualsevol dia es bo. Jo tinc totes les tardes lliures (si no surt cap imprevist) o sigui que quan vulgueu.

Ceci si que li he fet fotos, aquesta tarda us les ensenyo i us explico que tal la meva amiga :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dt. feb. 05, 2008 8:36 am

Bon dia noies!!!!

Urgell que ve, per fi per qui!! ànims!!

Elena, si, ya estoy más recuperada que menos...aunque aun estoy algo débil, acabo por las noches rebentadilla del tute..parezco una abuelita...jajajaja

De las opos, pues pensé que cuando salieran las notas tendría más claro todo, pero no, antes de salir los méritos estaba la 106, muy bien posicionada, pero tras los puntos de méritos, que no me contaron el título, pues no se como estoy,,.,, hay una amiga que se entretuvo en hacer una lista y me dijo que de todas maneras estoy dentro, pero yo hasta que no lo vea no me hago ilusiones....

Tema café, jo treballo els dimarts i dijous, fins les 18 o així, la resta de temps la veritat és que m'es igual un dia que un altre, o si voleu un dissabte al matí....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 05, 2008 9:04 am

Bones!

No he agafat el pack, perque a mi desde Madrid no em surt a compte.... Em faig maquillatge i suposo que manicura. Ja te contaré, aquest finde tinc assaig general: pelu, maquillatge i vestit. Que fort!

Avui suposo que tancaré el viatge! Això s'apropa!

Ostras, ahir em van dir que uns dels hotels ja el tinc ple! Quins nervis...
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. feb. 05, 2008 9:07 am

Hotels?? al final vas reservar a diversos hotels??

Es que Glori, és normal!! queda poquet i la gent que ve de fora ho ha de lligar amb una mica de temps...jejejeje quina cosa a l'estòmac! ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dt. feb. 05, 2008 9:29 am

Buenos dias chicas, que tal como llevais el martes, Elena tranquila, ya me lo daras, por cierto a alguien le suena la peluqueria de Almudena Pelegri, esta en la calle segovia cerca del carrefour, es que me han dado su numero para que me vaya a hacer una prueba a ver como es.... tambien maquilla.... llamare a ver que tal....
Chicas yo entre semana es un poco imposible, salgo de trabajar a las 7 y claro, tengo que bajar desde Raimat, un rollo, si fuera en finde mejor.... y sino no os preocupeis por mi.....
BESITOSSSSSSSSSSSSSS
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 05, 2008 11:07 am

Si, vam bloquejar places a 4 o 5 hotels i un ja està ple... Ja han començat a omplir el següent... 2 MESOS!
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dt. feb. 05, 2008 12:12 pm

GLORI 2 MESESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

QUE POQUITO WAPA PARA EL GRAN DIAAAAAAAAAAAAAA
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dt. feb. 05, 2008 12:53 pm

Uooo Glori!!!

per cert, vas veure el zenit de lleida?? hi he d'anar a fer-li un cop d'ull, si et soc sincera només vaig passar un cop pel davant,,,, :o-o: he de mirar, no necesito gaires habitacions, però al menys he de donar resposta a la gent que ve de fora....la family crec que es queden repartits a casa de familia d'aqui....

Potser demà anem a mirar flors i viatges,...jejejeje, si quedo amb ma mare, anirem a la piñol i a halcon viajes, que té contactes als dos llocs i després anirem mirant i comparant.....

El ram tinc una idea més o menys, el que no tinc imatges aqui....

Viatge, mirarem preus de Coesta Oest d'EEUU i rivera o Nova York més rivera a veure....

Si no, nu se si mirar uns dies a EEUU i els dies de platja mirar Canàries... es que no se a l'octubre si es massa tard per canàries... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 05, 2008 1:46 pm

Si, si... Ma mare aquest mati m'ha enviat un sms dient que està dels nervis.....

Si, al Zenit també tinc habitacions reservades, està be la veritat.

Del tema flors segons em digui el cura el divendres aniré a mirar... Jo segurament les faré a la Piñol, més o menys ho tinc parlat, estic a la espera de veure si comparteixo o no a la esglèsia.

El viatge.... Avui espero que si! En tenim unes ganes de que arribi! 15 dies!

A Canàries hi vaig bastant per la feina (de fet la setmana que ve em toca...) i home, a l'octubre fa més fresca, no com aqui pero no se si per anar a la platja....
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. feb. 05, 2008 8:08 pm

xiquetes on sou???????

Acabo de prereservar 30 habitacions al AC i ja estic nerviosa!!!! Què bé Glori que ja tinguis un hotel ple!!!! Quins nervis nena, et queda no res!!!!

Ahir per la tarda també vaig recollir la mostra de la invitació, li falta algún retoc però ha quedat super xula!!! Quan tinga la definitiva impresa us la penjo! Els sobres finalment cuadrats de color plata a 0,40 cèntims. Total menys d'1,50 Euros amb foto i sobre inclosos! YUPIIIIIIIIII!!!!!!

Jo puc quedar qualsevol disabte pel matí, disabte tarde i diumenge ja més xungo perquè fem tasques de casa i és una mica més complicadillo que ens puguem veure.... Divendres a la tarde si m'organitzo també tinc lliure! Així que quan vulgueu ens coneixem per fi!

Glori! Por cierto, te han confirmado ya el menú de este año??? A nosotros Xavi nos dijo que le llamaramos en Enero para ir concretando cositas de la boda pero no me he atrevido teniendo en cuenta que vosotras os casais antes y todavía teneis que concretar detallitos! Por qué me diría que llamara en Enero??? No lo entiendo..... Tu que en saps Aneta???
Nosotros nos pondremos en mesa redonda en el centro hacia el final con nuestros respectivos papis!
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 06, 2008 8:32 am

Si, la veritat és que ja està aqui.... En tinc unes ganes!

De Raimat no se res, suposo que esperaré una mica més, la meva idea és fer el tastet i tancar detalls a final de mes, aixi que l'anava a trucar però m'esperaré una mica....
Nosaltres suposo que ens posarem al mig, entre familia i amics....

El meu plan és aquest finde liquidar esglèsia, flors i a mi (més o menys) i a finals de mes la part del restaurant i fotos. A veure.
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 06, 2008 2:15 pm

Noies on sou??????

Elena, Aneta,.... Sabeu com es paga lo de Raimat? Encara ni li he preguntat, però no se ni quan es paga!
gloripage

EntradaAutor: aneta » dc. feb. 06, 2008 6:41 pm

Hola chicas!! Hoy mi novio ha llamado al Xavi de Raimat, para que nos dijera a que hora les iba bien empezar la comida, para fijar a una hora u otra la ceremonia... nos ha dicho que como lo hacemos al mediodia les iba bien sobre las 14,30 empezar el aperitivo... así que pondremos en las invitaciones sobre la 13,00
También ha dicho que aún no tenía los nuevos menus preparados, así que hemos quedado para principios de marzo para comentar todos los detalles y de paso nos enseñará el nuevo menú.

Glori, en cuanto a lo de pagar el restaurante ni idea...

Elena, Glori os colocareis en medio en una mesa redonda, pero de esta manera habrá invitados a los que daréis la espalda, o no??

Glori, que bien ya estas ultimando detalles!!! y este finde prueba de vestido no?? que ilusión!!
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 06, 2008 6:51 pm

Aún no tienen los menus!?!?!??!?!? En fin.... Yo en un par de semanas como mucho lo llamaré, no quiero retrasar más lo de la prueba del menú.

Bueno no creo que importe mucho lo de dar la espalda, al final te pasas media cena danzando, que si detalles, que si esto, que si lo otro... No se, no se puede tener todo! Además la gente está pa comer, después ya se colocan para ver si se hace algo... Creo.

Si, este finde toca prueba, a ver que tal! Ya os contaré. Y el puñetero viaje... Me han vuelto a cambiar cosas, idlo mirando porque hay un monton de chorradas no escritas, ahora que no hay plazas de hotel y cambio, mas plazas de avion..... Sigue subiendo!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 06, 2008 9:33 pm

nenes... estic una mica desconnectada, però us llegeixo cada dia una estona!!! Aquesta setmana vaig fatal amb la feina... no arribo a tot!!!!!! Bufff!!!!!!!!!!!!!! Però bueno, a veure si arriba el cap de setmana, en tinc unes ganes!!!!!

Per fi vaig acabar els ninus, us penjo la foto general. A veure si aq finde puc acabar lu dels miniCD :-( :-( :-( :-( que tinc ganes de posar-m'hi i no em deixen respirar!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 12:21 am

a... i també hje penjat cada parella foto a foto aquí:

viewtopic.php?t=14118
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dj. feb. 07, 2008 10:53 am

Cecilia et dono la meva enorabona per lo bonics ke son akets ninus.
Ets una artista,et felicito.jo soc un sapastre fent coses de akestes no vaig tenir temps de apendre a fer res,als 15 anys ja cambiava bolkers i feia el dinar i el sopar,m´encantaria poder-ne fer un per la meva filla.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 10:57 am

Merci Raquel, que té alguna afició especial la teva nena? No sé... la figura del nuvis igual no.. però una tipo la que he fet per les fotografes igual seria xula.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 10:58 am

ceci, tranquila dona!! jo et vaig consultar si se t'acudia alguna cosa, però amb la currada que t'estàs fotent entre unes coses i unes altres...no pateixis per això, vale??

T'ho he dit en el post dels ninos, però t'ho torno a dir, m'encanta les idees que tens, i que penses en tothom per ferlis detalls, la veritat és que penso que serà molt reconfortant pels convidats, a mi m'encantaria :-))

per cert, ahir vaig trobar de nou a l'alfon..jejejeje, estava jo parlan a la plaça amb una companya i va passar suposo cap als jutjats....

Encara estàs fent caixetes per la gent??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants