RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dl. feb. 04, 2008 1:36 pm

Pilimili, clar! A nosaltres també. El dia 8 anem a firmar, q és quan et cases legalment, x dir-ho dalguna manera. Stas firmant els papers bons! El dia 10 és quan farà la cerimonia, xo ja starem casats! Igual q tu!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: la paqui » dl. feb. 04, 2008 1:47 pm

Nosaltres hem anat avui al Registre Civil a demanar hora i ens han donat pel dia 6 de juny. Ens han dit que aquell dia començaran a tramitar el nostre expedient i que en principi pel nostre casament, al setembre, ja hauria de estar enllestit. Toco madera!!!

Per cert, alguna de vosaltres sabeu en què consisteix exactament la cerimonia a Can Ribas amb el Sr. Bonamusa?. Quantes lectures hi ha? quants testimonis? etc.

Volem fotos del tasteeeeeeet!!! *.-o-o.*
la paqui

Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 7:53 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 3:57 pm

Hola noietes!!!!

Ja he trobat un momentet per fer-vos una crònica del tastet!!!!
Què guay!!!!!
Va ser molt especial!!!!!!

Al final del text us posaré totes les fotos.

Vam arribar alla les 14:15. Per cert, va ploure!!!!!
Què fort!!!! no m'ho imaginava ens va ploure i ei noies de veritat que és maco tot i amb la pluja. Estem d'acord que millor que faci sol però que si plou, a disfrutar del lloc igualment que es molt maco veure les montanyes amb la pluja.

Ens preparaven al principi de la famosa entrada, un caldo en una copa que era de cigrons i no sé que més portava, calentó en una copa d'aquestes de coctel.
En el passadís els pinxos de fruites ( maduixes, meló...).
Al davant de la casa, hi havia una taula allargada, ens tornaven a servir en una copa de cóctel un puré de carbassa dins d'una carbassa però calent, i també estava en culleres de ceràmica blanca petites el caviar de pobre ( de truita ). El que volia beure alguna cosa doncs li donaven.

Ens dirigeixen ja al saló de fusta ( ja que allà està la cuina ) i ens posen en una taula molt ben arreglada on apareixen els nostres noms.

Comencem a menjar!!!!!

Ens fan una petita selecció de l'aperitiu, no ho posen tot: el pernil amb pa, el pinxo de all confitat amb tomàquet i alfàbrega, les patates braves deluxe, formatge i llonganissa, el foie amb mango a la planxa, els ous de guatlla amb patates i les gambes amb rebossat de pinyons.
Us poso aquestes fotos de l'aperitiu.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montsecica se casa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 04, 2008 4:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
montsecica se casa
:: núvia rookie

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 3:58 pm

Més aperitiu
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 4:03 pm

Bé molt bé l'aperitiu. el que menys em va agradar va ser el pinxo d'all confitat però trobo que té un gust almenys original.

En quant als primers SORPRESA ja que primer sense haver-ho demanat et posen els entrants encara que no els hagis demanat. Van posar tres

-trosset de llom de bacallà amb tomàquet
-carbassó de brandada de bacallà
-ostres amb no se que era.

a això no li vaig fer fotografia ja que teniem molta gana i no me'n vaig enrecordar.

A continuació els primer plats,

Vam demanar llangostins a la planxa i mig llamàntol amb el seu arrós i julivert.
Guau!!!!!
Es veia fresc, molt bó i calent. Ens vam decidir pel llamàntol ja que era una pasada el seu sabor ( a mar ) i l'acompanyament dels llangostins no ens va agradar.
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 4:08 pm

I ara els segons,

Vam agafar
-confit d'anec ( un amb peres i l'altre amb múrgules farcides de foie: el que veure-ho partit són les múrgules que clar venien tres i s'havien de posar per tothom ).
-espatlleta de xai a la catalana
-filet de l'avi Isidre

Vam agafar el confit pel sabor i la tendresa.
L'espatlleta de xai estava una mica estoposa i el filet de veritat és tot un encert, boníssim, però creiem que era més per un dinar ja que per un sopar voliem coses no tan atapeidores.
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 4:12 pm

I ara els postres

Buah!!! impresionant, no poso els nombres dels plats ja que de postres i de pastissos te'ls posen tots perquè els emprovis.

Vam escollir la sopa de pinya amb vodka ( per nosaltres unanimement era el millor amb diferència però això va a gustos ) i de pastís el coulant de xocolata ja que ofereix un contrast increible: la xocolata calenta dintre el pastís i damunt el gelat fred.Boníssim
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 4:15 pm

us poso la resta de postres
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 4:17 pm

i de pastissos
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 4:24 pm

més pastissos
montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 04, 2008 4:26 pm

Després de quasi bé reventar!!!!
Van venir amb nosaltres per tancar el menú i parlar de com ho fariem lo de l'arribada al lloc, si aniriem amb autocars...etc

Ah també estan els centres de taula nosaltres vam escollir el que us poso més avall.

Espero us hagi agradat, ja direu què tal.
montsecica se casa

EntradaAutor: rubgal » dl. feb. 04, 2008 4:40 pm

Quina passada Montse!!!!!!!! els plats tenen una pinta... i els postres bonissims,no??
El centre és molt maco.
Va ser dificil l'elecció?? a mi suposo que em costarà més en els postres.
Vull anar jaaaaaaa!!! :-) :-)
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: rubgal » dl. feb. 04, 2008 4:41 pm

Quina passada Montse!!!!!!!! els plats tenen una pinta... i els postres bonissims,no??
El centre és molt maco.
Va ser dificil l'elecció?? a mi suposo que em costarà més en els postres.
Vull anar jaaaaaaa!!! :-) :-)
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dl. feb. 04, 2008 6:43 pm

Montse quina pinta q fa tot!! Ostres q guay, d'aki a 5 dies stic jo allà provant tot això! Kines ganes q en tinc! I ara mes, veient tot el q m'esperaaaa!!!

Per cert, ja q la Paqui ho pregunta, el senyor Bonamusa em va dir q llegiria un text d'un profeta indú. Ns ho va dir xq avegades hi ha familiars q volen llegir i no fos cas q ho repetisin. Ja no ens va dir res mes.
La veritat és q em vaig kdar molt contenta d'haver parlat amb ell. Em va fer molt bona impresió, i m'agrada q sigui ell qui ens hagi d casar. Crec q serà una cerimonia divertida i agradable. El seu to d veu i la seva manera d parlar, em va encantar!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dt. feb. 05, 2008 9:04 am

Hola Montse, muchas gracias. Jo!!! ha sido de mucha ayuda. La verdad es que muy bien. Has hecho muchas fotos y así ya nos quedamos tranquilas de como va a ir nuestras bodas. Estoy muy contenta. A mi todavia no me han llamado, pero espero lo hagan pronto. De verdad que muchas gracias... se ve todo muy bueno. Todos los pasteles tienen una pinta genial.

Chicas el resto tenéis que ir poniendo fotos vale? yo en cuanto vaya imagino que ya habréis ido casi todas pero prometo hacer fotos también.

Un beso y gracias por esta cronica tan "buena y divertida".
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: montsecica se casa » dt. feb. 05, 2008 9:15 am

Me n'alegro molt que us hagi agradat.

Mireu, la sensació que vam tenir al final de tot mentre venia la persona adecuada a parlar amb nosaltres va ser de molta tranquilitat. De que saps amb seguretat que el convit serà tot un èxit.
Els cambrers, els metres, eren uns professionals ho portaven tot supercontrolat i el menjar era per treure's el barret.

Els comentaris amb els nostres pares eren de que aquell dia segur no estarem nerviosos per el menjar, sino per altres coses, la cerimònia...però no pas per Can Ribas. De veritat un lloc, personal i menjar de luxe.
I amb el valor afegit de que ens faran passar-ho molt bé sense preocupació de que alguna cosa surti malament,

Tot un encert.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

EntradaAutor: Eysuke » dt. feb. 05, 2008 11:28 am

Que bien, Montse, espero y deseo tener que decir cuando acabe el dia de la boda que ha sido todo un acierto. Es un tema muy importante el que salga todo bien siempre se hace todo con tanta ilusión... pero creo que hemos sabido elegir muy bien el restaurante y gracias a tus fotos yo por lo menos me quedo muy tranquila ahora. Cuando lo haya probrado mejor.... a ver que dice mi futuro marido que es cocinero y a ver la critica que tiene de la comida que miedo que me da.... :-/

Saludos, que tengais un buen día.
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: la paqui » dt. feb. 05, 2008 12:03 pm

Gràcies per la resposta, Montse! Més endavant també nosaltres anirem a parlar amb el Sr. Bonamusa per a que ens expliqui tots aquests detalls...

Què passada de fotos!!! el menjar fa una pinta brutal!!! >.-<:
la paqui

Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 7:53 pm

EntradaAutor: mima » dt. feb. 05, 2008 5:30 pm

Montse, ns kdm molt trankiles amb els teus comentaris. Sempre agrada q parlin tant be dl restaurant escollit. Ahir vaig ensenyar les fotos amb el novio i se li va fer la boca aigüa. Buf, kines ganes! Se'm està fent etern akesta setmana...
Imatge
mima

EntradaAutor: migraz76 » dt. feb. 05, 2008 7:20 pm

Bones...

Ja tenim els anells...encarregats, el tast diumenge, i varies coses pendents de lligar en pocs dies, invitacions, etc, etc...

Això es posa interessant..
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants