Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 04, 2008 4:57 pm

bufff vaig fatal... a aquesta setmana truco a pholx, entreacto i navarro x quedar x la setmana vinent... i els músics también trucaré x quedar aquesta setmana o l'altre... xo m'haig de posar les piles... pq vaig deixant k passi el temps i al final no em donaré compte... i ja serà el dia!
jo vull buscar un grup de gospel per la ceremonia civil... coneixeu algú??? sn preguntaré als nois de ASB, que són els que porten tema música al BR
i tu tema música has mirat algo???
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 04, 2008 5:02 pm

Per cert, avui dinant estava llegint el Periodico i a la plana 25 surt una noticia bastant curiosa del Monestir de Sant Benet Fiancée. Es veu que hi hagut m´es d´un fen`men atemporal, no sé ja ho vaig sentir fa uns dies a les Noticies i vaig pensar s´els hi en va l´olla però bé si t´ho vols mirar......
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 04, 2008 5:08 pm

Jo también agafaria Polinesia... Vaig estar-me mirant molt l'illa de Pascua i es molt maca, però els hotels q hi ha són una mica cutrillos (3 estrelles) i si vols fer relax, jo crec q és millor polinesia!!

G14, a on ho estàs mirant??
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 04, 2008 5:12 pm

Ho estic mirant per catàleg de moment, a catai, kuoni, nobeltours, em falta mirar Politours.
En principi ens ho ha de mirar la germana de meu nen Potser miro al Corte Ingles perquè he vist que tenen un de l´oest de canada que pot estar bastant bé i són 10 dies i així després fem 5 dies de illa.

Croketa tu ja el tens oi????
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2008 10:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 04, 2008 5:13 pm

Rachi per cert, que has fet al final amb el tema del vestit?????
Jo avui acompanyo a ma mare a que li prenguin mides perquè se´l farà al mateix lloc que jo em faig el meu. A veure que tal???
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 04, 2008 5:17 pm

Bueno, tenim tot el pressupost fet i tenim bloquejats els vols. Ara ens falta fer el cop de cap i ja està! Nosaltres ho hem mirat amb el Corte Inglés i m'han atès super be i el pressupost complet me'l van donar en 3 dies...

Ostres Rachi es veritat!!! I el vestit????

A on era la botiga del vestit? La meva mare también se'l vol fer i encara no sabem a on mirar...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 04, 2008 5:25 pm

Allà a Mallorca amb Roger de Lluria. Si no recordo malament és Mallorca 282.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 04, 2008 5:39 pm

Ok!!!!!!!!! Gràcies!! Ja ens passarem a veure q tal...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 04, 2008 5:46 pm

Pues G14, vaig anar a on tel vas fer tu i la veritat es que em van agradar mnolt les teles i el tracte, el que passa es que al final, m´he donat un temps per pensar i crec que el del peiro i aquest tipu aixi mes classics, ne m´hi veig molt... la meva mare li va agradar molt i segurament el seu se´l fara alla... ara no para de mirar revistes com una loca. O sea, que m´he donat una setmaneta per pensar-m´ho. La setma que ve torno a rosa clara i al peiro i decidire, si em decideixo pel peiro segurament anire a on va anar la GI14, i sino em quedare amb el de rosa clara.

Si fem peru, ho farem amb una illa, polinesia o no se, alguna enrollada, ja li he dit al meu cunyat. A veure si s´ho curra perque mha donat un disgust, amb lo contenta que estava jo amb el meu safari i maldives...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 04, 2008 5:50 pm

Jo, es q vaya pal... Bueno, de totes maneres, serà q no hi ha llocs al món!! jejeje... Sempre et fa més il·lusió anar a algún lloc en concret, però segur q t'ho passaràs de conya allà on vagis! A més, no crec q el teu cunyat et recomani qualsevol viatge...

Doncs jo pensava q lo del vestit ho tenies molt decidit! Ja ens diràs q fas al final...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 5:52 pm

G14 ha escrit:Per cert, avui dinant estava llegint el Periodico i a la plana 25 surt una noticia bastant curiosa del Monestir de Sant Benet Fiancée. Es veu que hi hagut m´es d´un fen`men atemporal, no sé ja ho vaig sentir fa uns dies a les Noticies i vaig pensar s´els hi en va l´olla però bé si t´ho vols mirar......

Que será aixó????? Que vol dir fenomen atemporal?

Bueno tema flors a Entreacto molt bé m'ha d'enviar unes propostes per email ja us dir-he però la dona molt simpatica.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 5:56 pm

No RACHI d'africa a oblidar-se d'anar durant una temporada... Ja veurés com t'ho passas genial vagis on vagis!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 04, 2008 6:19 pm

Fiancée no ho sé però la noticia ho diu així!!!
Més que res és per si ho vols mirar perquè segurament són 4 pillats que volen donar noticia!!!!!

Rachi, si on jo m´ho faig és meés tipus Peiró, més classic ó millor dit no tan atrevit com potser el de Rosa Clarà. Però jo no soc molt atrevida normalment quan vesteixo i, per tant ja em fa per mi!!!!!

Lo d´Àfrica oblida-te´n perquè no esta el tema gaire alhora com bé ja saps i segurissim que el teu cunyat us monta un PEASO viatge!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 6:26 pm

Jijijijiji G14 ja ho he mirat es publicitat del propi Món Sant Benet!!! Com dius tú flipats!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 04, 2008 6:31 pm

Jo ja marxo!!!
Demà continuem xerrant!!!!!
DEW
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dl. feb. 04, 2008 6:47 pm

Fiancée, jo també he vist lo de El Periodico... j ajaja he pensat en tu!!

Bueno, ja tinc la primera resposta de restaurants: Vaig enviar un e-mail al Bon Vilar i ja m'han contestat... Lloguer de masia 5.000 i pico + IVA i tot el demés a part.... Jajajaja, no m'atreveixo a dir-li al meu nen... La veritat és que no tinc ni idea del preu dels caterings (suposo que deu ser el que mes puja, oi??) Alguna de vosaltres em pot orientar sobre això???
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 7:24 pm

ofcourse jo tinc el lloguer de Sant Benet q amb la rebaixa dels 2000€ que m'han fet i allargant la festa fins les 4 haig de pagar 6000€, després els menus jo he calculat en base a 150€ més menys jo tinc els menus desde 118€ a part barra lliure 15€ a part discjokey i a part si vull una hora més de barra lliure més una hora de diskjokey.

Més o menys he calculat uns 200€ per cap. Hauries de plantejar-lo així al teu nen... vist així no sembla tant. Tu suma tot dibideixes entre els convidats i ale!!! el meu va caure així.. jijijiji
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 04, 2008 7:30 pm

A nosaltres més o menys ens surt por ahi... 6000eur de lloguer, calculem que cap a 150-160 euros de menú, también 15 euros de barra lliure (3hores) o com a mínim aquest era el preu de 2007 i el DJ no ho recordo però también anava a part i les flors también... Així, q més o menys también calculem com la fiancée, cap a 200 euros o una mica més per cap...

Al meu nen li va costar més de veure-ho clar, però a força d'anar mirant llocs i veure q més o menys tot anava pels mateixos preus (bueno, el q vam mirar) doncs ja va accedir. I després els nostres pares tampoc ens van posar cap pega
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: EVITA175 » dl. feb. 04, 2008 11:33 pm

Hola! soy yo otra vez, muchas gracias a todas por los fotógrafos os pido otro favor ¿podríais darme sus direcciones? y fianceé tu listado de fotógrafos si no es mucho pedir, es que me caso a finales de este mes y ya veis que voy un poco atrasadilla. Muchas gracias de nuevo.
EVITA175

Entrades: 4
Membre des de: ds. ago. 18, 2007 11:39 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 05, 2008 8:48 am

Bon dia!!! Gràcies per les orientacions... Esti d'acord amb vosaltres millor calcular un preu global per convidat, pq si li començo a dir: 6.000 per aquí, 3.000 per allà, al final s'espantarà i no es casarà....
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants