Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 04, 2008 11:40 am

rachi el meu tiet aquest estiu va llogar un veler amb tripulació inclosa per fer turquia i em passarà el movil i ho miraré!!! tu que vas fer...?? quines illes??? jo crec que pot estar bé!!!
cangui una pregunta... tu tema dj vas agafar el del BR els d'ASB?? va anar bé???
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. feb. 04, 2008 11:47 am

sí, vaig agafar els de ASB i cap problema. El noi del despatx és molt simpàtic i el DJ ho va fer molt també... tot OK.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 12:11 pm

Mary al final he agafat la invitació blanca i negra.
El creuer per les illes griegas será genial, superromaaantic!!!!
Cangui ja ens ensenyaras alguna foto!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 12:22 pm

Per cert noies que penseu de donar una pashmina a les convidades? és que la veritat q el tema detall m'està treient la vidaaaaaaa jajajja
Tot el trobo cutre no sé... i tenim pensat lo del CD amb la musica de la boda com detall de nois, però per a les noies volia altre detallito. Per exemple el ventall, però no crec q tingui sentit en una cerimonia de nit... Per aixó m'he mirat lo de la pashmina pq a Manresa a la nit pot refredar una miqueta.
¿Que em dieu?
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 04, 2008 12:26 pm

fiancé... lo de la pashmina et quedara genial si ho deixes a les cadires de les noies, a modo de funda amb el llaç saps??? i si posses tota la manteleria en blanca i les pashmines de diferents colors o del mateix, es igual, et quedara genial!!!!! saps el que dic???? jo estic entre fer això o lo dels ventalls, pe`ro crec que fare ventalls perque al juliol exterior pot fer una calda que pa qué!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 12:31 pm

Gracies RACHI doncs es veritat es molt bona idea lo de posar-ho a les cadires...
Bueno doncs em sebla que faré aixó que no vull tornar-me boja!! jijiji
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 04, 2008 12:41 pm

Buffffff.. Jo amb aquest tema también m'estic tornant una mica boja pq res m'acaba de convencer... El tema dels ventalls és segur, però els donaré a l'esglèsia, q és on crec q farà més calor... Però pels nois no tinc ni idea de q donar...

también havíem pensat en lo de deixar al lloc un porta fotos d'aquests de pinça amb la tarjeta d'agraïment, però això seria per tothom, amb lo q el tema dels nois encara em queda penjat... Aixxxxx... :-/
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 04, 2008 12:44 pm

fiancee lo de la pashmina em sembla genial... i com t'ho diu la rachi también et pot quedar mb!!!! a mi también m'esta costant bastant lo del tema detalls... els imans em semblen bona opció o sn también havia pensat parlar amb la fotografa x veure quan em costaria donar la foto de detall!!! noseeee ahh fiancee eren molt xules les blanques i negres!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 04, 2008 1:00 pm

MARY... ARA ET POSSO LITINERARI!!!!! NO MEN OBLIDO, ES QUE ESTIC LIADILLA...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 1:03 pm

Doncs ja et dic mary m'han sortit molt be de preu, la web d'on les he comprat es aquesta, mireu si están les que us agraden pq val la pena.

http://www.******.com

Tema pashminas vaig a buscar llocs on les venguin baratitaaaas!! jijijiji
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 04, 2008 1:04 pm

rachi tranki quan puguis.... i si potser también em dius amb qui ho veu contractar... merci!!!! :-)ok:
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 04, 2008 1:23 pm

Fiancée, ja he vist la web, però quines son??
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 04, 2008 1:41 pm

CROKETA les meves son:

Bodas - Invitaciones Elegantes - Les preimeres q surten Referencia: 101515F

:-)
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 04, 2008 2:07 pm

Boooon dia!!!!!
Lo de fer les pashmines és molt bona idea realment i posar-ho com dius Rachi pot quedar molt curiós!!!!!!
Nosaltres en principi sols fem un detall per la parella i si va sol pues pa´el/ella.

Nenes vaig anar a fer el tast i vam quedar encantadissims!!!!! Realment si tot és tan bó tan ben presentat com ens ho van fer dissabte sortirà tot genial!!!!!

Ja tenim escollides mantel.leries, centres de taula, minutes, i MENUmmmmmmmh que bó. Ara vam sortir com toneletes!!!!!!

El tema viatge nosaltres estem mirant el tema de Canada + Illa que és el que més ens crida però a veure com ho fenm perquè molts del viatges surten el mateix dia 14 i claro no podem!!!!!!

L´altra opció és Costa Rica, encara que jo prefereixo Canada!!!!!

El tema de Xile + Illa de Pascua també ho teniem en ment però al ser hivern allà no sé fins a quin punt podríem fer el que volíem!!!!!
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 04, 2008 2:26 pm

Son molt chules les invitacions!!!!!!!!!! M'agraden molt!!!

A Xile si q és hivern, però a la illa de pascua no... Una altra possibilitat es fer-ho tot sense Xile, q així són uns quants dies menys
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dl. feb. 04, 2008 3:05 pm

Hola!!!!!

Porto tot el matí sense fumar!!!!!!!!! Jajajaja, pero em fa mal la boca de tant mastegar xiclet... Però bueno, ja han passat les primeres hores..

Mary, que xulo lo del creuer! Pot ser genial!!
Finacée, lo de les pashmines és molt xulo.. En un casament d'una amiga ho van fer (la boda va ser al setembre, i la veritat és que va anar molt be)... Ara que hi penso, en aquest casament a mig ball també van treure uns cistells amb sabatilles (d¡aquestes com d'hotel) de colors.. Jajajaja, totes les dones ho vam agraïr moltíssim (a mi al ppi em feia vergonya treure'm les sabates, però al final vam acabar totes amb les sabatilles posades!)
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 04, 2008 4:39 pm

Noies.... crec que ja tinc el vaitje...

peru + polinesia o isla d pascua ( la illa esta per confirmar)... que us sembla???

Mary, tema baco... noslatres es que som mariners (de afició) aleshores tenim un barquet i fem travesies. Cada any anem cap a les illes, però fa 2 anys vam decidir anar cap a grecia i arribar fins a la costa de tuquia. vam sortir desde barcelona, creuar el golf de leon, i vam anar directe a sicilia. Un cop alla vam anar cap a grecia i vam estar a les tipiques, santorini, mikonos i despres vam decidir saltar a turquia i vam estar per bodrum i els voltanys. Aquesta nit trucare al meu germa que es el marinero mayor a veure si senrecorda del que vam fer mes exactamen. De toes formes es que vam fer molta travesia, i no se si tu lagafaries des d´aqui o anirires fins alla i alla lagafaries...

Fiancée, que tal a entreacto????
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 04, 2008 4:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 04, 2008 4:46 pm

rachi la nostra intenció seria anar amb avió a atenes, fer 2 nits a atenes i després agafar el veler i fer santorini, mikonos, rodes...
el viatge que comentes pot estar mb!!! és un bon convinat pq fas una mica de tot visites i relax...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 04, 2008 4:49 pm

mary, per cert, tu com portes el ema bellrec??? has mat algu de flors??? i la musica??
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 04, 2008 4:55 pm

Rachi Perú és impresionant però jo no sé si ho faria com a viatge de nuvis. I si ho decidiu fer o combinaria amb Polinesia.

Jo no´sé que farem perquè els viatges que ens agraden surten el dia abans o el mateix dia 14

.
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat