AGOSTO 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Àngels » dv. feb. 01, 2008 9:54 am

Bon dia guapes
ja estic una mica més animada, a veure si tot acaba bé... us explico: resulta q al meu gosset li han fet els anàlisis q li fem cada any per diagnosticar el més aviat possible qualsevol cosa i resulta q aquesta vegada a sortit positiu a la leishmaniosis, per si no la coneixeu és una enfermetat q es transmet per la picada d'un mosquit, no hi ha tractament preventiu, és degenerativa (ataca a les parts del cos q li venen bé i se les va carregant) i no té cura però avui en dia, si l'agafes a temps la pots tractar i parar (aquesta és la esperança q em queda). Aquest és un dels problemes de viure a aquesta zona pq hi ha aquest mosquit (no és un mosquit normal i corrent, és un específic), viu a zones on hi ha aigua i nosaltres tenim el riu Ebre i el delta tant a prop...
Els primers dies ho he passat molt malament però ara ja he posat els peus a terra i ho penso afrontar amb tota la força del món pq realment tenim molts punts a favor: li hem detectat molt ràpidament pq encara no té signes ni símptomes (ni tant sols als anàlisis de sang ni als d'orina q li han sortit perfectes) i el tractament l'hem començat immediatament. Per això espero q amb el tractament puguem evitar q ataqui a CAP lloc i es quedi paradeta! jo cada dia a donar-li les pastilletes i la injecció!
Bé, deixo de donar-vos la tabarra... que al final m'enrtollo com les persianes...
Per cert, avui vaig a veure l'espectacle de cavalia, tinc moltes ganes! i demà a buscar les sabates! espero trobar unes q m'agradin...
Àngels l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 01, 2008 3:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels
:: núvia de bronze

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: Àngels » dv. feb. 01, 2008 10:09 am

També volia donar-vos a totes les gràcies pels ànims q meu transmés a través d'aquí! Gràcies daphne, chili i marmoteta!
Àngels

EntradaAutor: daphne » dv. feb. 01, 2008 10:22 am

Angels nena ja veuràs com la teva gosseta es fort i amb el tractament tot hi anirà be.
Qualsevol cosa ja saps on estic per ajudarte en el que pugui.OK

Nena que bé avui a veure cavalia, a mi m'hagués agradar anar però quan no es pot no es pot, un altre cop serà.
Bueno ja m'exlicaràs que tal i fes moltes fotos.

Ves al tocador de la novia que hi trobaràs moltissimes sabates de núvia, està molt bé aquesta tenda, es on vaig trobar les meves
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Àngels » dv. feb. 01, 2008 3:14 pm

Moltes gràcies daphne, ho tindré en compte! :-()-) espero q tinguis raó i el tractament vagi bé!

Quina pena q no puguis anar a veure cavalia però no et preocupis q jo m'enporto la càmera i si deixen fer fotos et faré un reportatge complert!!! i la setmana q ve el tens aquí!!! juntament amb crònica! >.-<:

Si! aniré al tocador seguríssim! ja us contaré! em faria molta ilu trobar les meves sabates i encara més el dia q cumpleixo el compte enrera de 6 mesos!!!! també us possaré foto!!! :-///:
Àngels

EntradaAutor: MARMOTETA » ds. feb. 02, 2008 11:10 am

Àngels ha escrit:Moltes gràcies daphne, ho tindré en compte! :-()-) espero q tinguis raó i el tractament vagi bé!

Quina pena q no puguis anar a veure cavalia però no et preocupis q jo m'enporto la càmera i si deixen fer fotos et faré un reportatge complert!!! i la setmana q ve el tens aquí!!! juntament amb crònica! >.-<:

Si! aniré al tocador seguríssim! ja us contaré! em faria molta ilu trobar les meves sabates i encara més el dia q cumpleixo el compte enrera de 6 mesos!!!! també us possaré foto!!! :-///:

ANGELS,

MOLTS ANIMS, JA VEURAS QUE TOT ANIRÀ BÉ .....

QUE GUAY NOMÉS 6 MESOS !!!!
Imatge
MARMOTETA

Entrades: 43
Membre des de: dg. des. 30, 2007 7:43 pm
Ubicació: CAMBRILS CITY

EntradaAutor: ...eLi... » ds. feb. 02, 2008 10:27 pm

Angels maca, fa molts dies que no entro per aquí perque ja no tinc temps per res per la feina, i he llegit lo del teu gosset. Molts ànims guapa, així m'agrada, que ho aforntis amb forces i siguis optimista, ho han detectat molt aviat i segur que tot surt bé. T'envio molta energia positiva i ja saps que per al que necessitis estem asquí per ajudar-.te, ok???? Molts petonets!!!!!!!!!!

I a les altres agosteres molts petonets també!!!! Que tot i que ja gairebé no entri, encara em caso i m'enrecordo molt de vosaltres!!!!!!!! jejejejejeejjejeje

MUAKSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Imatge

LA CRÓNICA --> viewtopic.php?t=16443
...eLi...
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5462
Membre des de: dc. juny 27, 2007 9:31 am
Ubicació: St Joan Despí

EntradaAutor: daphne » dg. feb. 03, 2008 12:02 am

Això angels crònica de tot :-()-)
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Àngels » dl. feb. 04, 2008 9:52 am

Bon dia agosteres!
Moltes gràcies a totes pels vostres ànims!!!sou uns sols!!!! :-()-) :-()-) això va per totes :-()-) :-()-)

Eli, hi penso molt en tu. Tu tranquil·la q ja sabem q és per feina q no entres. Gràcies pels ànims!
A tu també marmoteta, moltes gràcies!

Bé, primer de tot dir-vos q l'espectacle de cavalia va ser molt bonic. Per mi és com un remix de l'apassionata i el cirque du soleil. És a dir, com un circo però amb cavalls, no sé si m'explico. El més impresionant o potser diferent són els efectes q utilitzen a l'espectacle, molt acertats. No ens van deixar fer fotos... :-( va ser el primer q van dir...

I ara el més important, ja tinc les sabates!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! us prometo fotos tant aviat com pugui!!!!!!! :-)) jo hi estic enamorada!!!

Vosaltres q tal el fin d????
Àngels

EntradaAutor: Àngels » dl. feb. 04, 2008 11:22 am

Ah! per cert! q m'oblidava!!!
El divendres la gossa dels meus pares va tenir el cadellets! al final li han tingut q fer cesaria però va anar molt bé!!!! en té 6: 5 mascles i una femella!!! (cosa molt rara a casa nostra q sempre tenim femelles jeje)
Ara! q jo em quedaré la femella!!!! :-///: >.-<:
Àngels

EntradaAutor: PATRIXIA » dl. feb. 04, 2008 1:36 pm

hola chicas!!!!!!!!!

ARRIBA ARRIBA NUESTRO POST!!!!! QUE ESTA EN LA 2º PAG.

CHICAS ESTE SABADO ME PASÉ EL DIA PROBANDOME VESTIDO, POR FIN HE EMPEZADO!!!!!!!!!!!!!!!! Y SEGURAMENTE SINO CAMBIO DE OPINION ESTE SABADO QUE VOY A PROBARME A MÁS SITIOS MI VESTIDO SERÁ: EL MARINA DE LA SPOSA!!

ME ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
NUESTRA BODA, SIN DUDA EL MEJOR DIA DE NUESTRAS VIDAS!
PATRIXIA
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:31 am
Ubicació: MARTORELL

EntradaAutor: PATRIXIA » dl. feb. 04, 2008 1:38 pm

OS PONGO UNAS FOTILLOS PARA VER QUE OS PARECE
ME TIENE ENAMORÁ!! =0-0-)
Imatge
PATRIXIA

EntradaAutor: PATRIXIA » dl. feb. 04, 2008 1:41 pm

NO SE QUE PASABA CHICAS PERO NO ME DEJABA:(
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
PATRIXIA

EntradaAutor: Àngels » dl. feb. 04, 2008 3:02 pm

uouuuuu patrixia!!!!! =0-0-) =0-0-)
Que elegant! q fi!!! i quina cua!!!!
Seràs una altra esposera!!!!!!!!! :-///:
Àngels

EntradaAutor: daphne » dl. feb. 04, 2008 5:28 pm

patrixia nena es precioso, vas a estar divina.
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: PATRIXIA » dl. feb. 04, 2008 7:33 pm

Muxisimas gracias chicas!!!!!!!! <Me hace tanta ilusión!! estoy tan contenta... no se como describirlo, pero bueno practicamente todas teneis vestido y seguro que sabréis lo que siento. es maravilloso!!!!
Imatge
PATRIXIA

EntradaAutor: Burrita » dl. feb. 04, 2008 8:48 pm

PATRIXIA muy bonito el vestido. Espero que no sea de los más caros !!!!

ANGELS que això del teu gos no sigui res i gràcies a tu i la teva PREVENCIÓ es salvi de tot. Ja veuràs com si !!!!!
Me n' alegro molt que ja tinguis sabates. A veure si ens poses una foto aviat.

Jo el divendres al matí vaig estar al TOCADOR de la NOVIA per mirar sabates i n' hi ha tantes !!!! He decidit anar-hi la setmana vinent amb la meva mare i ja decidir les que vull. Em va agradar molt la botiga i el tracte genial !!!!!
[url=http://nuvis.org/raülimontse][img]http://tickers.nuvis.org/2008-08-30/N12/C0/raülimontse.png[/img][/url]
Burrita

Entrades: 1546
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: Burrita » dl. feb. 04, 2008 8:50 pm

I LES QUE HAGUEU DE MIRAR COSETES PEL CABELL (CLIPS, FLORS, ...) US RECOMANO QUE ANEU AL PORTAL DE L' ANGEL A LA MERCERIA SANTA ANA.
HI HA MOLTA QUANTITAT DE COSETES PEL CABELL.
A L' ENTRAR A LA BOTIGA ESTÀ TOT AL MOSTRADOR DEL FONS DE TOT, AIXÍ NO FAREU UNA CUA L' INICI QUE NO US SERVIRÀ DE RES.
[url=http://nuvis.org/raülimontse][img]http://tickers.nuvis.org/2008-08-30/N12/C0/raülimontse.png[/img][/url]
Burrita

EntradaAutor: Burrita » dt. feb. 05, 2008 8:12 am

BUENOS DIAS AGOSTERAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Burrita

EntradaAutor: Àngels » dt. feb. 05, 2008 8:48 am

Bon dia burrita!
Àngels

EntradaAutor: Cat » dt. feb. 05, 2008 10:27 am

Bon dia noies..

Tranquila Angels..hoy en dia, hay muchos avances en cuestion a este parásito..hay un tratamiento y es muy efectivo.
Si hicieramos una analítica a muchos perritos..un tanto por ciento muy elevado tendría anticuerpos frente a este parásito y es que vivimos en una zona con muchos mosquitos.
Tranquila!

Chicas..que tal estais?
Um el vestido es genial! me gusta muchisimo!!
Besos a todas.
Imatge
Cat
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 1:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants