NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 01, 2008 12:40 pm

Buenas! Yo no he abierto cuenta de bodas, simplemente he dado el número de una cuenta común de los dos....

Al final nosaltres passarem dels gorros i del caricaturista... Amb la tonteria son 500 euros mes i no estem per gastar....

Seguim amb la peli del viatge, no veguis que complicat es!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. feb. 01, 2008 4:27 pm

Hola anna!! Jo sóc del 2010, però si vols t'ajudo. A la fira de nuvis vam estar xafardejant restaurants i te puc dir que a la prats és molt xul.lo i molt magestuós però es fiquen massa a la teva cerimònia, en com ho fas, en quan has de fer les coses ( a mi em fa molta ràbia això) i més coses, ho sé per gent que l'ha fet allí. Al Palermo es menja molt però que molt bé, hi vaig anar aquest nadal i vaig quedar contenta, lo que no hi ha jardí i tot es fa amb una carpa i personalment, no em va agradar massa. I al Petit Català, m'han dit que ho fan molt bé, i és assequible el preu.
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dv. feb. 01, 2008 4:32 pm

Glori, donde te vas a ir de viaje, yo tengo pensado Italia, la verdad es que yo tambien estoy bastante liada.. pero bueno a mi me queda mas tiempo pero a ti nena.... pero que pasa estais atascados o que....
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dv. feb. 01, 2008 4:58 pm

Ola noies com va la tarde de divendres????Jo treballant una estoneta ara acabo de cobrar kina il-lussio.jejejejejje
Una pregunta cuant teniu pensat donar les invitacions a al gent?
Es massa temps 3 mesos avans?
Ja les tinc a casa i ja estic nerviosa per donar-les
ke en penseu?
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. feb. 01, 2008 5:20 pm

Raki depende si tienes gente fuera o no, yo las dare 4 meses antes por lo menos, para que la gente se lo piense....
feminacora

EntradaAutor: Urgell2 » dv. feb. 01, 2008 5:20 pm

Nenes! quantes coes plantegeu! No dono l'abast. jo demà torno d'Itàlia, definitivament ja em torno a instal·lar a Catalunya, treballant a Barcelona i vivint a Lleida, ole!!!
A veure si me'n recordo: sobre els ninos, molt xulos, jo em veig incapaç de fer aquestes coses, i em dol la butxaca el que valen els ninos... jo ja m'hi fixo en les teves fotografies Ceci... però sóc patosa de mena. Això també fa que gairebé desisteixi de fer els barrets, on es poden trobar? Algú em pot donar alguna adreça?
Sobre les caixetes per als cd de la Key... tinc curiositat, tu!
I sobre preus de restaurants per al 2010, jo només et puc informar de la Dida que és a Vallfogona i té jardí, on hi pots fer la cerimònia.
Raki, sobre quan repartir invitacions... crec que tres o dos mesos i mig abans... està bé... depèn de quantes en tinguis!
Au, a veure si em deixo alguna cosa!!!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: RAKI32 » dv. feb. 01, 2008 5:27 pm

Gracies Urgell,Bueno dons esperarem a final de febrer principi de Març.
Bon cap de setmana a tothom.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. feb. 01, 2008 5:27 pm

Key! Gràcies per l'adreça dels ventalls!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Key » dv. feb. 01, 2008 5:28 pm

Bones!!

el Petit Català ara té els mateixos preus que l'Alarí, si compares amb la prats sí que surt bé, bé tenint en compte que cada any pujen menús... mireu si per reservar amb antelació us conserven els preus de l'any que reserveu, això és molta seguretat.

Raki, las invitaciones, dalas cuando quieras, mira, nosotros en navidad aprovechamos para dárselas a familiares, era pronto, pero bueno, ya lo sabían de hace tiempo, y asi aprovechábamos las reuniones, que luego siempre te queda gente a la que dársela etc... asi no hay que correr...

:hmm::
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. feb. 02, 2008 10:43 am

Pues nos queremos ir a Asia, pero nos están volviendo locos... Que si solo salen jueves, que si no hay plazas, que si sube el precio, que si no se que... No pensaba que seria tan complicado. La primera opcion fue Vietnam pero se les fue la olla con el precio... Seguimos en ello ya casi está. Yo creo que el lunes listo!
gloripage

EntradaAutor: mohnt » ds. feb. 02, 2008 10:48 am

Hola! a mi els ninos també m'han agradat, jo seria incapaç de fer-los, però trobo que els falta alguna cosa, potser amb llaneta fer algo de cabell, o amb una cartolina. I ficar ulls d'aquells que són una enganxina i que es mouen, els trobo macos, però no em donen la sensació d'estar acabats.
Aneta, a nosaltres també ens va passar ens va dir al novembre, i perque ens vam ficar pesats ( del preboda depenia les invitacions) i a començaments de desembre el vam fer. Dura unes dos hores, una d'estudi i una altra a l'exterior. si tens un lloc que t'agradi ell va allí a fer-ho sinó et durà al riu a fer-les. Per entrega'ns la maqueta ens va dir a finals d'any, després passat reis , total, ens ho va donar fa dos setmanes. DEsprès va dir que imprimir-ho serien dos dies. Dos setmanes mes. Les fotos genials. Però ves-li radere sent pesada, perque es romanser. El van operar d'algo sense importància, a nosaltres les fotos deia que tenia punts, però s'emparrava per tot arreu per fer fotos i se'l veia molt àgil. La seva parella va tenir la setmana pasada un cop amb el cotxe aquí a almacelles i va amb collarin. Tú feste pesada o no es capaç de fer-ho el dia abans.
Xipi, el tastet el fem el dia 10, encara no se res de les taules, t'he enviat un privat amb tot el que se, espero haver-te ajudat.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 04, 2008 11:17 am

Ei!!!!! Carnavaleres!!!!! Tornem a la càrrega??????

Ja he acabat els ninus (els faig sense ulls nio res per l'estil expressament, pq així no tenen cara, queden més moderns... el que passa que van muntats al damunt d'una estructura amb complementitos... així que queden molt complets), he fet 56 caixetes de tabac,... i em quedem unes altres 50 de tabac i otras tantas per als bombons.

Tema mini cd de la key... he fet alguna prova però no m'acaba de convèncer... de moment em queda massa rígid i no és el que busco. Avui aniré a comprar un altre material.. és a dir, la plantilla la tinc guai, el que em falta és un material que li doni el toc especial .. perquè la goma dels ninots no es doblega....

Bueno aviam si ens animem a aixecar altre cop el foro... que és dilluns!!!!!!

Glori, heu resolt lu del viatge?

Raki... jo les invitacions les donaré tan bon punt m'arribin. EM caso a l'agost i vull donar-les abans que la gent s'agafi les vacances... per evitar que no hi siguin el dia de la boda. QUan abans ho sàpiguen, millor.

Urgelll.. com va el retorn??? Durillo això de compaginar barna i Lleida no??? VAs i vens cada dia?

Feminacora... felicidades por el nuevo trabajo de manel!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. feb. 04, 2008 11:49 am

BUENOS DIAS CHICAS, ES LUNES VAYA KK... BUENO MIRAD EL LADO POSITIVO, SE VA ACERCANDO CADA VEZ MAS EL DIA DE NUESTRA BODA.... BIENNNNNNNNNNNNN QUE GANITAS QUE TENGO.....
LEVANTAD ESE ANIMOOOOOOOOOO
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
feminacora

EntradaAutor: gloripage » dl. feb. 04, 2008 12:58 pm

Bones!

Aquest finde tinc la prova del vestit!!!!!! Bueno i maquillatge i perruqueria, em faré el pack complert! Quins nervis.... Espero tancat tots els temes en lo que refereix a mi! També a veure si parlo amb el cura i si no hi ha més bodes aquell dia miro les flors.

Ja està aqui!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 04, 2008 2:01 pm

Glori!!!!! Quina il·lu... és que no et queda res... només dos mesets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mare meva... això està aquí mateix!!!!!!!!

FES FOTOS!!!!!!!!!!!!!! Que volem veure el pack!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dl. feb. 04, 2008 2:33 pm

Ceci, ets genial!! jejejeje

Gloriii, que poquet queda ja!!

Nosalts ahir vam començar un brainstorming de música, música de plats, cartells de taula etc... llàstima que ens vam ficar molt tard,,,, hem d'agafar un dia, anar ficant música i anar dient..jejejeje

De moment vam treure dos cançons gairebé segures.... la del primer plat: conga de gloria estefan i per la carn una de la BSO de Reservoir Dog.. cada una a part de per la cançó en sí, es per referències frikis cinematogràfiques i televisives... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dl. feb. 04, 2008 4:11 pm

Hola noies que tal el dilluns, ja veig que aneu tancant temes de la boda >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo estic morta. Aquest cap de setmana he anat a la matança de 4 porcs, 3 el divendres i 1 el diumenge. Es una feinada i he acabat morta. Tema boda no he pogut fer res de res :-( El dijous vaig anar a reservar el dia a la floristeria i volia mirar-me rams pr la floristera estava super liada i hem va dir que ultimariem detalls al juliol i jo no vaig gosar a dir-li que era una impacient i que volia veure rams ja Es que no tinc espera .... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Tema invitacions, ja he comentat algun cop que tinc dos cosines que es casen al mateix temps que jo i estem preparant un dinar familiar per finals de març principis d'abril i donarem totes juntes les invitacions. La resta, si no hi ha cap dinar familiar mes, fins un parell de mesos abans
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. feb. 04, 2008 7:11 pm

wapis!!!!!! Com os he trovat a faltar aquests dies!!!!!!! Fins avui no he pogut conectar-me i casi m'agafa algo de tan llegir!!!!! Jolín com escriviu nenes!!!!

CECI, m'encanten els teus nuvis! Són la canya nena!!!! Ets una passada no sé com t'ho fas però nena entre les invis, les caixetes de tabac, la bossa i ara els nuvis alucino! Què bé nena et quedarà tot superxulo i personalitzadíssim!!!! M'encanten!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Aneta, no sé si era jo a Blondel.... El cap de setmana aprofito a fer recaditos i vaig tot el dia amb el cotxe amunt i avall carregant i descarregant cosetes que si tintoreria, que si mercadona.... en fin. Segurament si estava en doble fila era jo......

Nani! Perdona que note haya contestado el privi pero me ha sido impossible! Ahora no tengo a mano la targetita pero tranquila que te paso el número mañana sin falta oki? Así llamas y te quedas tranquila! Si quieres preguntar por Noemí, es una chica muy maja!

Glori! El pack de belleza complert??? Que t'ho fas al Odai al final??? Ja em contaràs què tal eh? Jo ja vaig demanar la primera prova pel maquillatge pel dia 10 de Juny que tinc la primera prova del vestit!!!

Oni, imagino que a estas alturas ya estarás recuperada..... Cómo te encuentras?????? Oye y las notas de la opo????? Ánimos wapi!

Urgell, me'n alegro molt que ja tornis cap aquí!! Així ens podrem tornar a trovar un altre dieta per seguir xerrant dels vestits jeje! ¿On te'l fas al final? Al dissenyador aquell de la Bordeta??? Quan tens la prova??? Jo veig tan lluny el 10 de Juny......

PETONETS PER TOTES IBENVINGUDES A LES NOVES FORERES!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Urgell2 » dl. feb. 04, 2008 10:25 pm

Hola a totes! Avui és diferent, us responc des de terres lleidatanes!! Demà, però, marxo a BArcelona a treballar, altre cop! No he desfet la maleta que ja l'estic tornant a fer... i a més, dimecres tinc classe i una entrevista de feina... i no us explico el mal d'esquena que tinc d'arrossegar un munt de maletes per Milà després de cinc mesos...
Bé, tema boda que és més divertit:
* he demanat una mica de preus sobre els barrets de gomaespuma, surten cars... un 5-6 euros. Molt guais però es dispara el tema.
* avui he anat a fer la prova del meu vestit. Me'l fan a mida. Vaig triar un model i a partir d'allí podia fer les modificacions que volgués. I no us podeu imaginar: he canviat la roba, el tipus d'esquena, l'escot, la cua... Avui me l'he emprovat com amb una roba que es tipus llençol i ara faran els patrons sobre allò. Impressions? Bé, m'agradava, encara que costa fer-se'n una mica l'idea...
Helena, benvinguda de nou! Glori, ànims que això està a la cantonada...
VAja rotllo us he fotut!
PEr cert, quan fem el cafè?
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: marjo » dl. feb. 04, 2008 10:44 pm

Hola noies com va per aqui? Urgell per fi en terres catalanes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara que això de treballar a barna es un pal de cuidado be que hi farem la feina es la feina :-/ :-/ :-/ :-/

Nenes acabo de fer un pastis de xuxes que me'l menjaria nomes de veure'l. Demà es l'aniversari d'una noia de la feina i li regalem dos entrades pel teatre i el pastís de xuxes (que li encanten) Ja us explicaré que tal ha anat. Si funciona li torno a fer a la meva neboda pel seu aniversari :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants