Autor: Àngels » dv. feb. 01, 2008 3:05 pm
Bon dia guapes, veig q ahir us ho vareu passar de meravella, m'alegro molt! a veure si a la pròxima puc venir.
Jo ja estic una mica més animada, a veure si tot acaba bé... us explico: resulta q al meu gosset li han fet els anàlisis q li fem cada any per diagnosticar el més aviat possible qualsevol cosa i resulta q aquesta vegada a sortit positiu a la leishmaniosis, per si no la coneixeu és una enfermetat q es transmet per la picada d'un mosquit, no hi ha tractament preventiu, és degenerativa (ataca a les parts del cos q li venen bé i se les va carregant) i no té cura però avui en dia, si l'agafes a temps la pots tractar i parar (aquesta és la esperança q em queda). Aquest és un dels problemes de viure a aquesta zona pq hi ha aquest mosquit (no és un mosquit normal i corrent, és un específic), viu a zones on hi ha aigua i nosaltres tenim el riu Ebre i el delta tant a prop...
Els primers dies ho he passat molt malament però ara ja he posat els peus a terra i ho penso afrontar amb tota la força del món pq realment tenim molts punts a favor: li hem detectat molt ràpidament pq encara no té signes ni símptomes (ni tant sols als anàlisis de sang ni als d'orina q li han sortit perfectes) i el tractament l'hem començat immediatament. Per això espero q amb el tractament puguem evitar q ataqui a CAP lloc i es quedi paradeta! jo cada dia a donar-li les pastilletes i la injecció!
Bé, deixo de donar-vos la tabarra... que al final m'enrtollo com les persianes...
Per cert, avui vaig a veure l'espectacle de cavalia, tinc moltes ganes! i demà a buscar les sabates! espero trobar unes q m'agradin...
I love my live because my live are you.