Autor: JB » dc. gen. 30, 2008 8:11 pm
Autor: annakaes » dc. gen. 30, 2008 8:53 pm
J&B ha escrit:Pero es diferent si et cases a l'ajuntament de Rubio tindra un preu.
Pero fer-ho a ca n'alzina es lo de la boda civil i a aprt el alcalde?? i es valid?? Es que ara no recordo el preu de la boda civil a ca n'alzina pero recordo que no era legal bueno ja m'enteneu.
Tema diner i sortides: la veritat es que ara no estem pasant el millor dels moments. Entre la boda i que ja fa quasi un any que vivint junts i tenim un problema algo gros. i per aixo no podem anar a cap sortida amb ningu.

Autor: annakaes » dc. gen. 30, 2008 8:55 pm
que a sobre s'aprofiten d'uns pobres nois que com que s'estimen han decidit casar-se!!!!!
Que malament!!!!

Autor: annakaes » dc. gen. 30, 2008 8:59 pm

Autor: MOT » dc. gen. 30, 2008 10:04 pm
annakaes ha escrit:Hola noies!!!
MOT, iuhuuuu!!! Ja tens modista! Ara a tornar-la boja!
Apunta a la llista que l'Anna i el Jordi podem els divendres, el 16 i el 23 crec que no......, en tot cas: per sopar!
Autor: LABANDA » dc. gen. 30, 2008 10:09 pm

Autor: MOT » dc. gen. 30, 2008 10:12 pm
LABANDA ha escrit:eoooo!!!
MOT: ja ens pots apuntar a qualsevol dels dies de sopar, dinar no perqè ens trenca el dia...
ANNA: sí, super fort el tema de la cerimònia civil (tant fort que ens estem plantejant casar-nos per l'esglèsia...)
pero va a ser que no....
ANEROLA, així que el que tens clar´és com fer la faldilla oi?? com com? Pepe botella o yolancrisera???? cuenta cuenta!!!
J&B: `no t'amoinis amb el tema peles... tots estem igual i segur que a la proxima quedada podeu venir !!! tiempos mejores vendran!!!
RU m'encanten les pashmines!!! (i jo que no sabia ni que eren), realment a mi em farien molt servei!!!!!! explica d'on les has demanat que això m'ho vaig perdre.
APS!! ja hem dit a la family que ENS CASEM, buenu, a la família estrictament propera... (pares, germans i cunyades del SErgi) perquè els meus pares i germà... ja ho sabien... Van flipar amb el video... no s'ho creien perquè sempre hem dit que no ens casariem... els teniem ben enganyats!!! me sogra plorava de l'emoció i tot! i ens diu: no podria ser aquest any ya?? aquest agost???
només em faltaria això... 7 mesos per la boda!!!
apa nenes, bona nit!
Autor: MOT » dc. gen. 30, 2008 10:13 pm
Autor: JB » dj. gen. 31, 2008 8:22 am
Autor: ru » dj. gen. 31, 2008 3:25 pm

Autor: MOT » dj. gen. 31, 2008 8:09 pm
Autor: ANEROLA » dj. gen. 31, 2008 8:38 pm
yuhuuuuu!!!

Autor: MOT » dj. gen. 31, 2008 9:56 pm
Autor: ANEROLA » dj. gen. 31, 2008 10:16 pm

Autor: annakaes » dv. feb. 01, 2008 1:56 pm

Autor: MOT » dv. feb. 01, 2008 2:30 pm
Autor: MOT » dv. feb. 01, 2008 2:32 pm
ANEROLA ha escrit:Ei Mot explica per quan et surt el pressupost i que has demanat, per tenir una idea de lo que és mes car.
Nosaltres provarem: amanida de formatge de cabra, l'altre de gambes i el chop suey aquest de primer. De segon el melós, el tournedó de xai i el mar i muntanya, que és pollastre amb llamantol. De postres el dracula, la pinya colada i el sorbet de llimona amb llima. I de pastissos el tiramisú, el tatin de poma i com no el super coulant de xocolata. I d'aperitiu escogirem el primer del 2008.