Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 31, 2008 10:26 am

Bon dia noietes...

Ahir vaig estar parlant amb els de phlox i a - priori bastant be, ara a veure quina proposta em fan i el pressupost...
He quedat amb ells el 21 de febrer...

Noies, al final el viatge de nuvis no sera safari i maldivas, perque es veu que africa esta xungu ara per anar, i que com anem nomes 4 dies a maldives, ens pot pillar el monzon de ple... aixi que encara estic buscant destino...

Bueno guapetones...

Marxo cap a London!! Ens veiem dilluns!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 31, 2008 10:40 am

Q vagi molt be el viatge!!!! Això d'Africa parlant ahir amb els meus cosins también m'ho van comentar, pq ells también volien anar a fer un Safari...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 31, 2008 10:57 am

Probando, probando... A veure si surt la cosa aquesta... jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dj. gen. 31, 2008 12:27 pm

Ei croketa! Molt be!! Jajajaj, ara si que us tinc a totes controlades!!!!!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 31, 2008 12:47 pm

..
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2008 12:49 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 31, 2008 12:47 pm

Ja no ens queda res eh!!! RACHI et farás el ram a Phlox? Et van comenatr alguna cosa?? Jo hi vaig dimecres a les 14.30 i dilluns a Entreacto.

A veure si us agrada aquest tipus de ram... segueixo buscant alternatives...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. gen. 31, 2008 1:07 pm

eii tema preus fotografs es mou tots en aquest preus...

rachi que vagi mb a londres.... compra molt jejeje

ostres... veig que tema flors m'haig de començar a moure!!!! aquest finde em faré un planning x next week!

el ram aquest m'agrda xo jo potser busacré alguna cosa de color... pq resalti... xo nose fins que no ho vegi!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 31, 2008 1:09 pm

A mi también m'agrada el ram!!!!!!!!!!!!! Jo encara no sé com el vull, però el tema dels nenúfars del VOGUE em va agradar força... Vull anar un dia a Arranz, q son els del banquet, a veure q m'ensenyen
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dj. gen. 31, 2008 1:16 pm

aquest estil us agrada??? aquest l'he trobat ara i no m'acaba de fer el pes xo n'he vist d'altres d'aquest estil que són molt macos... xo no se si li pot quedar bé al vestit o no! tinc un lio, pq no sé com el vull
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 31, 2008 1:31 pm

Els rams de cales a mi también m'agraden molt!! Potser no en aquest taronja, tot i q queda molt extremadet, però són chulos! El q passa és q no sé si amb el meu vestit quedarà bé...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 31, 2008 5:41 pm

Mary si t'agraden de colors et poso els que vaig trobar q són bastant monos, encara que jo em tiraré o bé per les gerberas aquelles del vogue blanques o per alguna cosa com els que he posat aquest matí... Es que els rams en sí no m'agraden no sé el trobo un rotllo portar-ho... i vull que passi lo mes desapercebut possible...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 31, 2008 5:46 pm

He estat buscant abans rams per internet, però no trobo res q em faci el pes... Aixxxx...

Bueno noietes, jo ja marxo q he de passar pel C.Inglés a veure si ens posem tots plegats les piles amb el tema del viatge... Com a mínim vull q ens comencin a tancar vols i això, pq sinó s'anirà encarint...

Fins demà!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dj. gen. 31, 2008 6:06 pm

Aaaaaallo ja estic aki!!!!!
Aquest matí hem estat mirant mobles a tope amb mon germà per la Garriga!!!Com ell també s´ha d´amoblar el seu hem anat junts al ataque!!!
M´han fet un pressupost del menjador i volta el 9.000€ com ho veieu??? sense contar llums, cortines,... unicament mobiliari i sofà.
Perquè als altres llocs hem anat ronda més o menys això!!!

Jo pensava que seria una mica més economic!!!!!!

Rachi que vagi molt benne per LONDON, a disfrutar del mega finde!!!!!

Fiancée d´aquests tres rams que has posat el 2º m´agrada molt quin tipus de flor és???
Perquè jo també li voldria donar un toc de color!!!!!!!

Croketa a veure que et diuen amb el viatge!!!!!
A mi m´ha comentat la germana del meu nen que com aquesta setmana és FITUR a partir de la setmana vinent ja tindràn catalegs d´estiu!!!!!!

OFCOURSE ja no et queda res per deixar de fumar, de fet ara tens excusa perquè amb lo adictes que estem al foro ho pots susbstituir, jejejeje. No en serio a veure si ho aconsegueixes!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dj. gen. 31, 2008 6:18 pm

fiancée merci xls rams.... el 2n m'agrada molt!!!! me'l guardaré jejeje
ofcourse tema preus no et puc ajudar pq encara no he començat a mirar espero no tigar molt!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. gen. 31, 2008 6:27 pm

per cert Fiancée tema preus fotograf és lo que demanen!!! Nosaltres vam mirar molt perquè al meu nen estava indignat pel que demanaven i al final l´album que si no reocordo malament fa 35x35 i les còpies repliques en 20x20 pels pares tot és 2400€.
Nosaltres no farem video perquè como no el meunen diu que ni hablar del peluquin!!!!!

I tema chaqué o traje, encara que li quedaria força bé perquè és llarg, 1.90, i prim diu que no.
I com és així de cabezón pues ná traje que aell és el que li agrada i de fet ell ho ha de portar!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. gen. 31, 2008 7:57 pm

G14, el preu dels mobles crec que no està malament.. A veure, segur que si vas a un expomobel o alguna botiga similar surt una mica més baratet, però si ho vols una mica bo es el que val... A mi per el despatx (res complicat, una taula molt gran, dues estanteries i una vitirina) i un armari empotrat pel rebedor em van cobrar 3.500 euros.. i ja et dic no era res de l'altre mon... El preu del menjador no el se, pq el va muntar el meu nen quan encara no ens coneixiem, però crec que més o menys com el teu....

Avui he d'anar a la farmàcia a comprar el Nicotinel, que diumenge a la nit he de començar... Aixss, tinc moltes ganes de que vagi be, i ho aconsegueixi...

Canviant de tema, a mi el chaqué m'encaaanta, però no crec que el meu nen se'l vulgui posar (que per cert, ja us explicaré, però l'altre dia ens varem mig enganxar pel tema boda, i aixó que ni hem començat!!!)
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: EVITA175 » dv. feb. 01, 2008 12:13 am

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Perdonad que me meta en vuestro post pero veo que estais liadas con el ramo de novia y aquí os mando algunos que he encontrado por ahí, la verdad es que no hay mucha cosa y no he econtrado ninguno realmente bonito y bien hecho, a ver si teneis suerte con los floristas, seguro que sí.

¿Me podéis ayudar vosotras? necesito un fotógrafo pero que sea realmente bueno ¿conocéis alguno?

Gracias.
EVITA175

Entrades: 4
Membre des de: ds. ago. 18, 2007 11:39 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 01, 2008 10:07 am

Bon día a tothom!!!

Hola EVITA puedes ir ha hablar con el fotografo que nos hará a nosotros la boda se llama David Farran i están en el local 13 del World Trade center si queires te paso su movil por privi. La verdad que lo que me enseñó me encantó i parece muy profesional trabaja para Bulgari, Moët etc... marcas muy exclusivas además me dijo que lo que más le gustaba eran las bodas más que fotografiar modelos... Incluso vendrá a mi prueba de maquillaje pq quiere saber cómo iré... Bueno por ir no pierdes nada! De todas formas cuando esté en casa te pasaré el listado que hice de fotografos antes de ir a ver al mio.
Saludos!!

G14 el preu dels mobles jo también el trobo bé encara que no puc comparar pq a mi m'els posa el tiet del meu novio i ja sabeu ens deixará a preu de coste, i ja et dic que als mobles els hi carguen fins un 100% del valor inicial...
Perque et facis una idea vaig anar a mirar mobles al Joan Lao (té uns mobles increibles) i pel saló/menjador i habitació de matrimoni el presupost va ser de 28.000€!!! Si teniu temps anar-hi a fer-li una ullada están al carrer Roselló:
http://www.joanlao.com/
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 01, 2008 10:34 am

Hola noietes!!! Bon dia!!! Por fin es viernessssssss!!! Jejeje

Evita, yo tengo a un fotógrafo q se llama The Fotoshop, es el q tenian en exclusiva donde hacemos el banquete. Nos causaron muy buena impresión y nos gustó su forma de trabajar, asi que los cogimos.

G14, en quant als mobles, crec q el nostre pressupost pel salón va por ahi... Els mobles sense sofà ens surten per uns 7000 euros i el sofà amb el descompte que ens fan per 2700... Més o menys el mateix! Nosaltres también vam mirar a la Garriga Verda i el pressupost era pràcticament igual, el q pujava per una banda, baixava per l'altra... I a la Favorita ens van dir que calculèssim cap a 18000 euros dormitori+menjador. también vam mirar una botiga de Mataró on tenen mobles molt xulos i estavem en els mateixos preus

Ofcourse!!! Ja veuràs com anirà de conya!!! Les meves amigues de la fac van deixar de fumar i estan contentíssimes!!! ANIMS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 01, 2008 10:44 am

Ofcourse segur que ho aconseguirás!!! Només has de voler i una miqueta de força de voluntat jo estic molt contenta... A més que ara ja no está de moda fumar jijijijiji!!!

Molta forçaaaaaa!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants