NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 30, 2008 10:48 pm

jolin no es pengen les fotos!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aneta » dc. gen. 30, 2008 10:51 pm

¿Qué altura tienen las figuras?
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 30, 2008 10:52 pm

que monos!!
si no tingués tantisima feinada, et diria que et podries fer els gorros tu mateixa!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 30, 2008 10:56 pm

Són petitets, fan 10,5cm... però sempre es poden pujar en algun pedestalet... es pot fer servir allò de la floristeria per als centres i decorar el voltant.

He comprat els conos, goma eva i neteja pipes. Encara que m'ha costat trrobar les mides per fer les plantilles dels vestits... és relativament fàcil pq com veieu no hi ha cola, van amb agulles.

Crec que fer-me els barrets em portaria la ruïna en temps... perquè encara he de fer caixetes de tabac (només en tinc muntades 36... i pretenc fer-ne de més petitetes per posar dos bombons).
I després tocarà fer la mermelada... però això serà més senzill amb l'ajuda de la mama... però bé s'haurà de muntar la decoració dels potets...

Això sí, barato ho és!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. gen. 30, 2008 11:24 pm

Ceci, m'apuntaria un curset de manualitats amb tu, però acabaria amb la teva paciència!!

jo només m'atreveixo a fer manual uns rams de xupaxups i crec que ja tindré problemes.... com vas fer les bosses l'altre dia?? mmmm caixetes per bombons?? que també faràs com detall?? explica explica!! jo volia probar de fer músics petitons i havia pensat embolicarlos amb un cartronet de base y paper celofan, però el que tu penses crec que es molt més bonic..... i ara se m'acudeix una altra cosa.... volem donar com detall uns cd's personalitzats, en Jesus volia grabarlos en mini cd's o minidvd's que queden més cucos, i buscar unes caixetes on ficarlos.. però es que no trobem de les mides, o molt grans o massa petites o caríssimes... ara que penso, podria fer caixetes... il·lustra'm!! jejejeje ets una passada!! serveixes per tot!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 31, 2008 12:51 am

key!!!! Tot controlat!!!!! Tinc un munt de plantilles de caixetes precioses!!!!! I de bossetes també... I es poden adaptar a la mida que vulguis!!!!!! I posar-hi el dibuix que vulguis!!!!

Així que les busco i et faig una proposta!!!!

No són gens difícils de fer aquestes cosetes (de jove vaig ser monitora de manualitats... i a casa tinc a l'experta major en manualitats, la mama... que es pirra per aquestes coses). Així que si voleu també podem quedar un dia i us ensenyo com es fan aquestes cosetes!!! Per mi no problem si trobem un dia que coincidim... les portes de casa meva, obertes per a totes!!!!

Estic fent més ninus, és genial pq els pots vestir de manera diferent, posar-los rams diversos... va animeu-vos!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 31, 2008 1:30 am

Bé... aquí us poso la resta de ninus que he fet....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 31, 2008 1:30 am

i aquí tots junts...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ise » dj. gen. 31, 2008 7:29 am

Bon dia!!!!!

Ceci, aquest ninos són xulíssims!!! Res de comprar-los en una botiga! Si tens l'habilitat de saber fer-ho aprofita-ho! Ets una artista, i sempre té molt més valor per la gent que t'estima si saben que t'has estat allà hores i hores currante tots els detalls de la boda.

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: feminacora » dj. gen. 31, 2008 9:01 am

Buenos dias chicass, Ceci eres una caña, vaya manos que tienes haciendo manualidades, yo soy mas torpe y patosa para estas cosas, como no tengo mucho tiempo tampoco me puedo dedicar a eso... ya me gustaria porque seguro que me ahorraria una pasta.....
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 31, 2008 9:38 am

Hola!!! Quins ninos més xul.los!!!! M'encanten... quina habilitat que tens fent aquestes coses ( sóc nova per aquí... jejeje). Sóc del 2010 però com que no hi ha foro de lleida encara al 2010 doncs, em colo per aquí... jeje. Algú sap quin es el pressupost per menú a les caves de raïmat? És que si és molt elevat i no entra als nostres plans ja no ho mirarem i m'estalvio anar-hi encara que és un lloc que ens agrada molt, juntament amb el Castell d'Albatarrech. En fi, sort per vosaltres que us queda ben poc a mi encara em queden 2 anyets que es faran eterns... Ja m'agradaria ser-hi :-) Petons a totes.
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: XIPI » dj. gen. 31, 2008 10:26 am

Mohnt, fas el convit al Palau de Margalef, oi?? Has parlat ja amb ells? Has anat a fer el tastet??Saps de quantes persones son les taules?? Ho sento, k t'acrivillaré a preguntes..... jejeje
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: aneta » dj. gen. 31, 2008 6:05 pm

Ceci, todos los muñecos una monada!! además de chulos disfrutas haciéndolos... así que ya sabes, ahorrate una pasta que te están quedando muy bien.

Lluneta, en cuanto al precio del plato de Raimat 135 más el 7 de IVA, la barra libre 10 euros por cabeza más 7 de IVA, niños excluidos. Menú infantil sobre unos 50 euros... Resumiendo por cabeza, plato y barra libre 155 euros.
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 31, 2008 8:58 pm

Merci, la gloripage m'ha passat en un pdf el menú i les condicions. La veritat es que està molt bé, però és massa car per nosaltres. Potser ens decidirem més aviat pel Castell d'Albatarrech que des que el vaig veure que dic aquí em caso, jejeje, i al meu xicot li agrada molt també. Allí és 125 euros tot inclòs, ball, menú, ressopó, barra lliure de 2,5h,... i el entorn ens agrada. Ja vurem, aviat suposo ke l'anirem a veure, no tardarem per si les mosques.
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 31, 2008 9:09 pm

Ostras Ceci MOLTES FELICITATS NENA, ETS UNA ARTISTA!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Son xulíssims, de veritat, entre els nuvis, les bossetes i les caixes de tabac causaras furor i la gent es quedarà amb la boca tant oberta que no podrà ni menjar :-))

Ja se qui es l'Uriel, el meu xicot es d'Ivars i hem parlat amb ell pel tema de la boda. A mes, el Castell del Remei el porta també el mossen d'Ivars. De tota manera no ens casarà ell sino que ho farà el antic mossen d'Ivars, el que ha substituit l'Uriel. Et devia passar com a mi, que quan et desideixes a casar-te va i et traslladen el mossen :-/ :-/ :-/ :-/

Els gorros de goma-espuma son una passada. A mi també m'encantaria posar-ne a la festa pr marxen del pressupost. Potser busco algun lloc que els ensenyin a fer (alguna pagina de manualitats per internet) i miro a veure que tal
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. gen. 31, 2008 9:20 pm

Doncs Ceci, m'has animat!! espero quan hem puguis dir les propostes de les plantilles, i a veure que tal hem surt, perquè sempre li fico molta ilusió, però si després no hem surt... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 01, 2008 1:06 am

Merci pels ànims nenes!!!!!! JA us posaré fotos dels altres models quie he fet... en versió millorada respecte als primers!!!!
Key, he tingut una idea per lu dels minicd. Em pots dir quin diàmetre fan???? Faré una prova a veure què tal... jejejeje i si no anirem a l'estil tradicional de les caixetes... però si em surt bé, crec que pot quedar genial!!!!! I molt baratoooo!!!!!!!

Marjo, exactament m'ha passat això... tota la vida dient-li a l'Uriel que volia que em casés ell i va i resulta que se l'emporten!!!!! Però ho hem pogut arreglar pq al convent on ens casarem no hi ha cap mossen, hi pot casar qualsevol!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dv. feb. 01, 2008 10:00 am

Buenos dias chicas que tal como va la mañana, que es VIERNESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ESTOY FELIZ Y CONTENTA MANEL YA HA ENCONTRADO TRABAJO, ES UNA HACHA, MAÑANA TIENE QUE CERRAR EL TRATO ASI QUE ESTA NOCHE LO VERE OTRA VEZ.... QUE BIENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Bueno a parte de esto una pregunta, alguien a abierto una cuenta de bodas en algun banco sabeis si cobran comisiones o algo por abrir o por cancelarla......GRACIASSSSSSSSSSS
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dv. feb. 01, 2008 11:37 am

eiiii que bien Nani!!! que buena noticia!!!

Ceci, els mini cd's o dvd's fan 8 de diàmetre, amb lo que hauria de s er de mesura de costats 8.5 com a mínim.... jejejeje, tinc molta curiositat! ets una fletxa!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dv. feb. 01, 2008 11:59 am

Ceci! Els ninos son wapissims!!! Quines mans que tens!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants