NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 30, 2008 1:03 pm

Hola noies! Sóc de lleida però em caso al 2010... fa poc que entro en aquest foro i ara he vist un post de lleida i encara q sigui d'aquest any m'he decidit entrar i escriure, espero que no us molesti es que tinc alguns dubtes i coses que no em queden clares i com que sou de lleida doncs, penso que em podrieu ajudar. Ens volem casar a una esglèsia, però no tenim decidit a quina, i després, en quant temps vau mirar valtres el restaurant? Jo sé que encara queda temps però al voler una data concreta no sabem quan començar. ens han dit que després de l'estiu, però no sé... Segurament mirarem el Castell d'Albatarrec o les Caves de Raïmat, en teniu alguna opinió?
Bé gràcies x tot, i perdó per atabalar-vos.
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XIPI » dc. gen. 30, 2008 1:10 pm

Wole lluneta! Benvinguda al foro!! Pregunta el que vulguis!
No se com estaran altres restaurants, pero jo hem caso al papau de margalef i se que ja està tot ocupat fins el 2009 i nomes donen dia pel 2010! Aixi que jo t'aconsello que vagis mirant, si que sense presses, pero...
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 30, 2008 1:24 pm

El palau de margalef és dels restaurante més sol·licitats, això sí, però ja que comences a mirar... ves fent, data, esglèsia i restaurant... tot i que hem sembla que a l'esglèsia només ho donen amb un any d'antelació
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 30, 2008 1:36 pm

Ja ho sé, perquè mon germà es casa l'any que ve al palau també i sé que ho van haver de mirar amb molta antel.lació. Jo és que vaig parlar a la fira de nuvis amb els del castell d'albatarrec i em van dir que ho mirés més endavant que era massa aviat. El problema és que allí només fan una boda x dia i clar si aquell dia està ocupat, o aquell mes pos mira... pan i agua :) No sé, esperarem una mica més. Ho trobo massa aviat encara... ara estem en plan estalvi.
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 30, 2008 2:15 pm

Hola benvinguda al foro!

Jo precisament vaig mirar aquests dos, el castell i raimat. Ho vaig mirar al setembre i em caso a l'abril, pero m'era indiferent el dia.

Al Castell no hi havia gaires problemes de dates, a Raimat si pero hi havia una anul·lació,.... Sino fins al novembre. Quina data vols?

Si la esglèsis t'es una mica igual, despres adaptes la que sigui, aixi ho vam fer nosaltres, de totes maneres es probable que fins despres de l'estiu tinguis més que temps de sobres.

El que jo no vaig trobar amb 6 mesos d'antelació es segons quins fotografs, alguns tenien el dia ocupat!

Estalvia, estalvia!!!!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 30, 2008 4:00 pm

Ceci mossen d'Ibars? De quin Ibars? Com es diu?
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 30, 2008 4:58 pm

Marjo, es diu Uriel. És un mossen que no fa gaire que hi és a Ibars... i el reconeixeràs per l'accent.... jejejeje és del Perú (si no recordo malament... fa tants anys q ens coneixem que ara preguntar-li és massa fort!!!!)

Key... m'encanten els centres de taula... jo vull una cosa similar però encara més senzilla. Només pètals de rosa! Ho vaig veure a una revista i em va semblar preciós!

Lluneta, benvinguda al foro!!!!! I tu no et tallis... pregunta el que faci falta!!!!!

Glori, jo no sé quantes parelles he de donar encara... però en són unes quantes, per això he pensat que faré manualitats... i que els faré jo mateixa, seguint la línia de les caixetes i tot el merchandising de la boda.. jejejej He d'anar a l'abacus a veure si trobo el material necessari... és que sembla que no però valen pasta les parelles de núvis!!!!! He estat mirant preus i de 15 euros no baixen...!!!!! I això les més lletjes!!!!! Tema caricaturistes... jo acabo de fer un treball amb tots els humoristes gràfics de la ciutat de lleida i crec q algun d'ells fa el servei de caricaturista, no sé si el balasch... No sé, tinc el contacte de la Lupe, el börlansa, l'ermengol, el marçal, el víctor rivas, el cazares i el festuk. Si necessites res ja ho diràs... però deu ser carillo!!!!! Si voleu sabeu l'estil de cada un... el proper diumenge regalen amb la mañana i el segre un calendrai que hem fet les ong amb la participació de tots aquests dibuixants. [toma publicitat!!!!].

Raki... feia dies q no parlavem!!!! Als nanos, no els hi faria gràcia un finde al Parc del Segre... rollo esports d'aventura, rafting, o alguna cosa així? No sé..

No sé si em deixo res.... a sí!!!!! El cafelillo entre les que siguem aki!!!! En farem crònica per les que esteu lluny!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: aneta » dc. gen. 30, 2008 5:22 pm

Hola chicas/co!! Q tal?

Bienvenida lluneta!!
Mohnt, pues si que casualidad lo del fotografo!! Vosotros os habeis hecho fotos (preboda)?? es que a nosotros nos dijo que nos llamarría en otoño para hacerlas con tiempo, pero no nos ha dicho nada... has comentado que le habian operado?? quizás por eso se haya retrasado.

Raki, qué edades tienen tus hijos?? y qué tipo de regalo, un detalle o algo más elaborado?? entradas a un parque temático, partido de futbol... juego personalizado con sus fotos (puzzle, memory), os gustan los animales?? perritos, gatos, o otros más pequeños que no precisen tantos cuidados... no sé depende de la edad y gustos, si se me ocurre más te cuento...

Glori, en cuanto al caricaturista, sinceramente, lo encuentro un gasto añadido, porque tu como detalles para las chicas repartes las pashminas no?? yo creo que ya es suficiente... en cuanto a los gorros de gomaespuma... depende del ambiente que quieras crear, a mi personalmente no me acaba de convencer.

Key, estas mejor??? Cuidate
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 30, 2008 5:30 pm

No se son ideas que se me ocurren, seguramente no haré ninguna pero bueno... Era un poco en el aperitivo para entretener a la gent... Y los gorros a lo mejor lo hago para los niños..... No se.
gloripage

EntradaAutor: aneta » dc. gen. 30, 2008 5:36 pm

Ves la idea de los gorros para los niños me gusta!! y en cuanto a entretener a la gente... vais a hacer la visita a la bodegas?? aunque eso se hace antes del aperitivo...
Imatge
aneta

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 30, 2008 5:41 pm

Si yo creo que les hará gracia no se... Oye tu sabes si las chuches las pone Raimat? Pues depende del precio, pero vamos si cobran creo que pasaré porque tela.....
gloripage

EntradaAutor: aneta » dc. gen. 30, 2008 6:02 pm

No sé, no tengo ni idea... hazte una lista de preguntas para xavi, que ya te queda poco para hablar con él no?? al día siguiente... elena y yo te bombardearemos a preguntas!!!
Imatge
aneta

EntradaAutor: RAKI32 » dc. gen. 30, 2008 6:22 pm

Pero kines noies hi ha en aket foro tan imaginatives,m´encanteu totes el munt de propostes ke teniu,els meus fills tenen 18 anys la nena i 13 el nen,Al Aitor mel emporto de creuer amb nosaltres está super content,la Tania no pot venir ja ke está en examens finals de 2º de baxiller.No se voldria tambe ke fossin protagonistes ke aket dia.Ells serán ki em portin els anells,pero com a regal no se ke fer-los,la nena encara ke te noviet
no li vui fer entrega del ram crec ke es massa jove per a ke marxi de casa(O DIC PER EXPERIENCIA PROPIA)El Ram será per la meva germana
ke fa 10 anys ke te parella i ja li toca.......Animals prefereixo no tenir-ne encara ke m´encanten,m´he tingut ke despendre de un gat ke feia dos anys el teniam al pis i o he passat molt malament era un mes de la familia.No se tot el ke aneu dient o apunto.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dc. gen. 30, 2008 6:24 pm

Pobreta Ceci, la tinc avandonada,perdona estic super liada a la feina,es final de mes,Impostos etc......Ara a les 7 de la tarde vaig a recollir les invitacions ja les tinc fetes,el mes emocionant el preu ke em costen
1.50Eu.em sembla ke he acertat amb akesta fotografa em surt molt be de preu tot.En cuan pugui vaig penjant cosetes.Un Peto a totes i fins demá.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 30, 2008 7:25 pm

Gràcies per la informació sobre els ventalls!
Per cert, com són aquests gorros per la canalla?
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dc. gen. 30, 2008 8:45 pm

Els ventalls que deis: http://www.airedefiesta.com/veridea.asp ... milia1%3D1

Els gorros, doncs....unes fotos il·lustratives :-)ok:

també portaven nens..suposo que es dirli a l'empresa...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 30, 2008 10:23 pm

a mi m'encanten els gorros!!! Em semblen molt divertits... però s'escapen del pressupost... :-/ :-/

Bé, avui he anat a l'abacus i he fet una prova amb els nuvisper donar a les parelles. Però no sé si és decent. La veritat és que he contat que fent-los jo em surt a no més de 2,5€ per parella... i els ninus aq són molt més cars a les botigues... però ara realment no sé si són prou decents...

Please... sinceritat!!!! Què us semblen?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 30, 2008 10:26 pm

ui... no han pujat les fotos....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 30, 2008 10:29 pm

+++
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 30, 2008 10:47 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: aneta » dc. gen. 30, 2008 10:36 pm

Ceci, eres una artista!!! qué creativa no!!!

Sinceramente, me gustan... además que tienen un valor añadido por estar hechos artesanalmente, si te fijas en las figuras de novios que venden no son nada del otro mundo... jo!!! muy bien... y te ahorras una pasta, vales para todo!!! están hechos con gomaespuma??
Imatge
aneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants