Lorena!!! Gràcies xula!!!! Són moooolt guapes!!! M'agraden molt, i el text està molt bé!!! La ùltima part és molt semblant a la que volem posar nosaltres, bé, és un text que vam trobar aquí al forum, però em va agradar:
"¡¡¡¡¡ENS CASEM!!!!!
Si, ja ho sabem... "esteu bojos", "això ja no es porta", "no sigueu antics"... etc.
Doncs després dels vostres ànims... ENS CASEM! ALA!
El pròxim 17 de Maig a les 5 de la tarda als jardins de Ca n’Alzina (si no plou). I quan ja estiguem casats i el tema no tingui remei, ho celebrarem tots junts a la sala de banquets de Ca n’Alzina. "
El tast al final el fem el dia 6 (el mateix de l'exàmen!!!
Mot!!! El tema dels ports depen molt de l'empresa o la persona, si ho fa per correus, missatgeria,... A mi la mostra de pashmines em va semblar molt cara, pk eren 2 pashmines (1.85 c/u) i vaig pagar 15€, ara m'ha dit que amb tot l'encarrec (100) els ports seran uns 30€,...
Esther! Kina xulada los dels pelutxinis!!!! I kina passada com pujen els preus per portar una mariconadeta més... en fi! lo de sempre!!! casament = multiplica per 3!!!
Labanda, jo crec que vol dir MiP = Marta i Paco... oi Mot??? Volguent dir els dies que els hi va bé a ells.
Jo he de descartar els Divendres pk plego de treballar a les 21h! Els altres dies per mi ok, dinar, sopar,.. m'està bé tot!!!! Bienbienbien!!!

. Pero aixo durara fins que tnigem tots els diner o practicament tot al seu lloc. Que espero que sigi aviat, perque aixo de no poder quedar ni amb els amics es una mica trist. Pero no estem per llençar coets.