NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dt. gen. 29, 2008 1:13 pm

ara et faré alterar més.. NO, no m'han donat antibiòtics.. m'han donat xerops, sobres i més sobres.....
Vaig anar a l'herbolari, al Rami i hem va donar unes herbes que són horribles de pendre, però mira.... me les foto també
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 29, 2008 1:29 pm

Mira!!!! ue m poso nerviosa i tot!!!!! Ja els hi val!!!!! Amb 8 dies t'haguéssis curat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cagun tot!!!!! Ara els hi ha donat per no donar antibiòtics!!!!! No puc... jo és q no ho entenc!!!!!!! :-/

és per flipar!!!! : sgra :
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dt. gen. 29, 2008 3:13 pm

coi sí que el tema està fotut!!!
Ceci, on podem veure les bosses que fas per les noies del foro? Sobre restaurants amb jardí... em sembla que ja els heu dit tots...
Una pregunta: aquelles que us caseu per l'església, s'ha de pagar el capellà? jo havia sentit alguna cosa però no n'estic segura, i altra: s'ha de pagar l'església? I ja posats a fer, em puc emportar les flors de l'església? o són un "donatiu"?
FORA, FORA CONSTIPATS!!!
Jo pel cafè... mentre sigui a partir de la setmana que ve... jo ja torno de Milà... i quan proposeu dia, us puc concretar una mica més...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dt. gen. 29, 2008 3:31 pm

Es te que pagar a la esglèsia/capellà. La setmana que ve que vaig a Lleida tinc intenció de preguntar-li directament. Del tema flors.... Crec que te les pots endur, l'altre dia em comentaven d'una floristeria de Lleida que despres se les emporta per re-aprofitar-les! Us ho confirmo la propera setmana!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. gen. 29, 2008 3:34 pm

les reaprofita la floristeria les flors????

Home per endur, suposo que si no es allò que es paguen les flors entre les dos bodes que hi ha a vegades el mateix dia... però clar, qui hi pensa a emportar-se els centres... al menys que no li diguis a la familia que ho faci... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dt. gen. 29, 2008 5:20 pm

Gràcies Glori! A veure si ens orientes de preus... una cosa que també s'ha de sumar.. vinga!!! alegria!!!
El tema de les flors, si no es comparteixen amb una altra boda... crec que com que les has pagat pots fer el que vulguis. Tot i així, tinc una amiga que li han dit que són una ofrena a l'església.. au, aguanta! Jo de totes maneres, m'agradaria emportar-me'n algunes, especialment per portar-les a les persones que no poden venir a la boda per diferents motius (cementiri, estan malalts, són molt grans...). Potser no cal desmuntar tota l'església, però alguns ho trobaríeu malament?
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Indibil » dt. gen. 29, 2008 7:35 pm

Fins que es demostri el contrari, si ho pagues, es teu. Per tant, pots fer-ne el que et vingui de gust, oi?

Nosaltres vam pagar esglèsia i capellà (la voluntat a partir de 60 € :-) :-) :-) ). Són coses que no estan escrites, però que més o menys crec que es fan a tot arreu. Ara, que suposo que no val el mateix fer-ho a la Seu Vella que a l'esglèsia de Puigverd, per dir un poble.

Nosaltres vam portar els centres al cementiri, pels padrins. I si algú no ho va trobar bé, dos pedres...
Indibil
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: mohnt » dt. gen. 29, 2008 7:43 pm

Quina casualitat aneta!!! el meu fotograf també és l'Oriach. Les fotos les fa molt bé, però es bastant romancer, pel que ens està demostrant amb les invitacions, i la veritat, cal anar-li una mica al darrera. També, cal dir al seu favor, que l'han operat i que per això tot lo nostre s'ha atrassat però, així i tot, cal "persegui'l" una mica per tenir les coses a punt.
Key, jo també estic refredada des de fa dos setmanes ( al cole hi ha mestres que ho arrastren des de fa un mes i mig) però vaig dopada a classe, no puc permetre'm faltar, ja que m'han d'avaluar i no volen que faltis gaire, i com que ja em tocarà demanar dies per fer paperassa, intento tirar quan puc. Ah! m'han trucat ja de l'ajuntament per anar a firmar. Vam fer els papers a finals novembre-inicis desembre i han estat dos mesets. Ara cal trobar un dia i una hora que ens vagi bé a tots, i demanar permís per unes hores.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: marjo » dt. gen. 29, 2008 8:46 pm

Hola lleidatanes com anem? Key m'alegro que estiguis millor que ahir pr no corris a sortir al carrer pq una grip mal curada és pitjor que la grip.

Tema pagar esglesia/capellà. Nosaltres per l'esglesia ens demanen 150€ i el capellà no ho se pq es amic de la família i no se si cobrarà alguna cosa. De totes maneres, es el que diu l'Indibili, normalment demanen la voluntat que acostuma a estar al voltant dels 100€ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Pel que fa a les flors, nosaltres tenim que obligatoriament (be no t'obliguen pr com si ho fessin) posar un centre a la Mare de Deu que es queda com a ofrena, tot el demés pots fer el que vulguis. Nosaltres agafarem dos centres pel cementiri i els altres ja li he dit a ma germana que si volien ho agafessin tot que per algo estava pagat i abans que es podris a l'esglesia valia mes que ho fes d'adorno a la taula d'algú :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Parlant dels capellans, avui m'han telefonat que hem canvien el dia dels cursets pre-matrimonials. Comencem el dia 9 de febrer de 10 a 12 de la nit i dura uns 4 dies (suposo que 4 dissabtes seguits) Ho trobo super llarg jo hem pensava que seria un plis-plas pr vec que la cosa va per llarg :-( :-( :-( :-( :-(

AH! JO TAMBÉ M'APUNTO AL CAFERET , JA DIREU QUANT >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dt. gen. 29, 2008 8:50 pm

Urgell mira, si voleu portar les flors a algun familiar, es cosa vostra, que diguin missa!! (mai millro dir..jeje) parles amb pares, germans .. i que ho recolleixin en un momentet, no??

La voluntat a alguns llocs està escrita i ben escrita!! he sentit de tot, i sip, els preus de llocs com la seu vella o catedral, m'han dit preus estipulats... :o-o: (tot i que no se si es tal qual o no..)

Mohnt, quina M amb això d'evaluar no veguis com presionen :--( ara quan deies lo de signar m'estranyava...jejejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Indibil » dc. gen. 30, 2008 10:47 am

Nosaltres els cursets els vam fer intensius un cap de setmana. Dissabte tarda, diuemnge al matí, dinar i despedida. A més, van ser força entretinguts!!!
Indibil

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 30, 2008 10:54 am

Bon dia!!!!!

Jo també penso que les flors... a menys que les compartiu amb alguna altra parella que es casi el mateix dia, son vostres. No cal arrasar l'església, però si us voleu endur alguna cosa... qui us ha de dir res???? Elproblema és: qui s'ho enduu? Vosaltres us estareu casant i no estareu per res més... així que hauria de ser la família... bueno no sé. Jo no m'ho havia plantejat.
Pel que fa al tema de l'església i els pagaments, jo he de pagar 100 euros a les monges, em caso en un convent...i es una mena de lloguer. De totes maneres sempre et donen el sobre per deixar la voluntat. El que no sé és si li he de pagar a part al mossen ja que no és de la mateix parroquia, el faig venir d'Ibars a la Seu, però pq és el mossen que sempre havia estat al poble (ara l'han canviat de lloc), però suposoque el convidaré al dinar... amb lu que ja no crec q li hagi de pagar res més. ës un conegut de tothom.
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 30, 2008 10:54 am

Hola noies!

Aixo de les flors depen de si les comparteixes, sino imagino que si que et pots endur algo... Faltaria més! Ja us contaré.

Heu pensat quantes parelles de nuvis donareu? Estic mirant de comprar-les però no decideixo quantes.

També estic pensant en les targetes d'agraïment i potser un llibre de firmes i els cistells... Crec que ho faré tot per internet. Ultimant detalls!

També he estat mirant el tema dels barrets de gomaespuma o de contractar un caricaturista o algo pero aixo no ho tinc gaire clar.... Pels numeros mes que res.

Que en penseu?

El café, jo ho tinc dificil desde Madrid...
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 30, 2008 11:00 am

Glori, els barrets depen dels que demanis ( i en el teu cas, sou molts) suposo que et baixarà el preu, enviali un mail a veure que diu... els caricaturistes, vaig demanar pressupost a un i es disparava una passada!hem sembla que eren uns 300€ o més per cada 50-60 caricatures.... :o-o:

Jo del tema flors suposo que m'estalvio molt, només ficaré un centre petit al retaule, o ja veuré, m'agraden els minimalistes estil zen, primer preguntaré si puc ficar i on, però serà algo senzill.

Així que només ram, i els ...com es diu en català?? "els prendidos" ?? que volia fer pels testimonis i nu se si per la madrina o pels pares... depen quan anem a la floristeria.... :o-o: el ram el tinc bastant ideat...

El que ahuré de parlar amb el restaurant.. m'encanten uns tipus de centres que no se pas si m'engegaran.... se que no es el que fan habitualment, però penso que encara s'estalviarien en flors....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dc. gen. 30, 2008 11:21 am

Ole noies,ja em sabreu perdonar perque ahir vaig escriure pero alguna cosa vaig fer malament i vaig crear un nou tema,no em feu massa cas.
Bueno la cosa es va apropant cada dia ke passa,fins ara no habia estat gens nerviosa,pero ara ja tinc algo a la panxa.Jo penso ke cuan un compra les flors de la iglesia pot fer amb elles el ke vulgui.Crec ke es una pena deixar-les si no hi ha cap mes cosa després de la boda.els centres mes bonics els poden recollir la familia i alguna altra coseta portar-la al cimentiri si tens algun familiar.No se crec ke aixo va a gustos.
Jo tinc la esglesia davant mateix de la casa dels pares,es la esglesia del poble,molt molt antiga no fan mai missa a no se ke algu o demani.jo les deijaré,ademes als pobles no et fan pagar tants diners com a la capital,veig ke parleu de preus exsesius en floristeries i makilladores i pelukeres.A mi m´arreglen l´esglesia,el meu ram de nuvia,el cotxe,i les floretes de les solapes dels homes invitats per uns 250 euros maxim 300.
Si vols algun tipis de flor mes exotica o diferent parlem de 400 euros.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dc. gen. 30, 2008 11:29 am

Alguna de vosaltres podria donar-me alguna idea sobre regals per els meus fills?????Estic super perduda.A les mares les tenim,a la amiga tambe,a les germanes tambe,etc.......Pero als meus fills ke podria fer-les??????estaria molt agraida si algu pogues donar idees.Gracies
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 30, 2008 12:19 pm

Hola,
a mi la floristeria em surt molt més cara, però moltíssim més!!
Sobre les flors... a mi m'agradaria portar-les al cementiri i potser a algú que no pot venir perquè està malalt, així que si no em diuen el contrari, encarrego la família que se les emporti.
sobre el preu de l'església... doncs no en tinc ni idea.. ho hauré de preguntar, i el capellà, la voluntat..
Raki per als regals als teus fills, depèn... des d'una sortida de cap de setmana amb vosaltres, (ara no recordo ben bé les seves edats). Entrades a concerts... Amb les edats, penso una mica més!
A les constipades, a veure si us en sortiu d'una vegada!
Us vull fer una pregunta a les que us caseu a l'estiu: heu pensat en portar un ventall (dit també abanico?). Penso que pot ser molt útil si fa calor, sabeu on en puc mirar?
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 30, 2008 12:22 pm

Em deixava:
Prendidos=solapers
Gloripage: el tema de les parelles... ara faig una llista de susceptibles i llavors segons el número i els compromisos i la il.lusió de què rebin els ninos decidirem. Però reconec que és molt complicat. Nosaltres tenim bastanta gent per a donar...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: XIPI » dc. gen. 30, 2008 12:32 pm

Wole, ara que parleu del tema flors, no en tinc ni idea de com estan els preus, mes o meny quan us costa a vosaltres la decoracio?
Per les que us caseu a l'ajuntament que teniu pensat fer per decorar-ho un amica, algun centre...?

KEY!! Fes bondat, tapat be!! Per cert, els antibiòtics son per les infeccions, es normal que no t'hagin donat ATB perque la grip no ho es! Ben tapadeta i digues-li al xicot que et mimi molt!! jejejeje Millorat wapa!!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 30, 2008 12:39 pm

Xipi la experta!! :-)) sip, estic millor, però deunidó el ferd que fot :-( a l'oficina, ahir hem van trucar i hem van dir que estan recaient tots els que s'havien ficat malalts.... :o-o:

Xipi, jo tinc pensat ficar alguna cosa, un centret o inclus alguna cosa vertical, però no gaire floral... t'anava a dir si passes per davant de la piñol... però com a que ho tens dificil... vaig veure a l'aparador moltes estructures que barrejaven flors i altres elements, no eren cars i quedava vistós, només es per donarli un petit toc, que no es vegui tan sobri.... :o-o:

Urgell, ventalls, suposo que a alguna merceria en trobaràs, hi ha una botiga per internet que es dui aires de fiesta que n'hi ha de diversos tipus... et busco la pagina i et fico l'enllaç :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants