Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 29, 2008 3:52 pm

croketa... ja veuras 3 mesos passen volant, entre el stress que portaras organitzant el casament i que després l'aniràs a veure... i via skipe anirà mb!!!! jo t'ho dic pq just al cap de 2 mesos d'estar amb ell vaig marxar 5 mesos a chicago... i al final via skype tot es fa més portable... ahhh jo también vaig estar a conesa el dissabte i a la botiga que hi ha al davant...

rachi... dedicat a disfruta dels preparatius... i que el tema pis no t'ho impedeixi.. que bé lo de londres.... ves allà i oblidat del pis i de tot

tartana... ya veras entre todas te vamos a encontrar un sitio increible... además vas muy bien de tiempo!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dt. gen. 29, 2008 4:13 pm

Aaaallo,
Croketa quan vulguis adonar-te ja el tindràs aquí de nou!!!!!! Ànims ja ho veuràs!!!
I els mobles on els heu comprat?? A Mataró?????

Tartana nosotros lo hacemos con el catering Cal Blay, están en San Sadurni d´Anoia. En la web aparecen espacios para celebrar boda por si quieres mirarlo!!!!!!

Rachi que guay lo de London, disfruta i desconecta del pis!!!!

Bé ara ja estem totes per aquí.

QUAN QUEDEM???????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 29, 2008 5:34 pm

Gràcies pels ànims!!! Jejeje... És durillo això d'acomiadar-se, eh! Aixxxx... Menys mal q existeix l'skype!!!!!!

Doncs els mobles els comprarem akí a BCN, a la dona q ens va fer els mobles de la casa de Vallro antiga, de la nova i de la casa del poble... Abans tenia una botiga pròpia i se la va vendre i ara treballa a un altre lloc. Hem agafat els d'una marca q es diu TREKU tant per l'habitació com pel menjador, tret del sofà, q l'hem agafat a una botiga q està al C/ Aribau on ens va portar ella (és d'uns amics seus) i ens ha sortit força bé.

Ara marxo, q vaig a comprar les cadires!! Jejeje...
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 29, 2008 5:35 pm

Ostres, es veritat!!!! Quan quedem?????????????????
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 30, 2008 9:39 am

Bon día a tothom!!!
CROKETA aquesta marca que dius té mobles molt bonics... Jo encara estic barallant-me amb els mobles, de moment tinc l'habitació de matrimoni elegida em queda el menjador...

Avui a les 20.30 vaig a veure al fotograf!! Tinc ganes a veure quins treballs fa etc...
I aquest migdia a les 15 vaig a fer probes amb el meu estilista, ara porto una mitja-melena amb flequillo (rollo cleopatra) amb metxes rosses i havia pensat deixar-me el flequillo de nena petita que m'agrada molt i fer-me un monyo baix...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 30, 2008 11:01 am

jejejeje

jo avui vaiga a phlox, a veure que tal! Fiancée... et faras alguna fotillo??? es que jo sempre havia volgut portar el cabell suelto i ara cada cop mestic plantejant mes recollirmel... a més, com que crec que serem companyes de vestit...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 30, 2008 11:27 am

Si si puc em faré fotos... Jo tinc el cabell curt i quan em vaig emprovar el vestit duia el cabell suelto i res mes i em veia molt guapa em va agradar molt però per agafar el vel es necesita "algo" així qu eno sé a veure que em diu el meu perruquer... A més jo soc una persona q canvia molt el seu pentinat he dut tots els colors, curt, llarg, extensions etc... Així que no us fieu potser avui dic blanc i demá negre... soc molt rareta!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dc. gen. 30, 2008 3:49 pm

bon dia guapes!!!

veig que avui és dia de movinet... rachi ja ens diràs que et semblen els de phlox i a veure si fan pressupost o no.
fiancée... si et fas fotos les volem veure ehhhh

jo crec que portaré un semi-recollit, pq tinc molt de cabell i suleto semblo una leona i amb un moño no m'acabo de veure... xo bueno tinc ganes d'anar a veure el meu perruquer x començar a provar coses!!!

ahh croketa vaig buscar la marca de mobles que deies i la veritat que són molt xulos... els tindré en compte quan hagi de començar a mirar!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 30, 2008 3:59 pm

Hola guapes!!! Q tal el dia??? Jo he estat fora tot el matí a Vallro pq portaven totes les coses del guardamobles (tot lo q teniem de l'altra casa) i hem omplert tot el garatge!!!!

Fiancée a quina pelu vas??? Es q jo encara estic pensant i buscant a veure a on m'ho vaig a fer...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 30, 2008 4:51 pm

Bueno ja estic aquí, no he pogut fer-me fotos... bueno la veritat es que tampoc m'hagués fet pq m'he depilat les celles i el llavi i estaba moníisima!!! jijijiji

M'he fet varias probes CROKETA jo vaig a una pelu que es diu "El Salón" está a Sant Adrià i la veritat q per mi son els millors però clar es molt personal...
Lo més segur que em faré un recollit rotllo audrey hepburn, molt normalet... ja us aniré comentant...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 30, 2008 4:55 pm

Ok!! jo m'he de posar ens erio amb el tema pq sinó no sé q faré!!! Jejeje... El q tinc clar és q pel coll del vestit q portaré, hauré de fer-me un recollit una miqueta alt, com a mínim pq em quedi per sobre del coll...
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 30, 2008 4:57 pm

Per cert!!! Se'm va oblidar dir-vos q el meu nen ja té traje... Bueno traje... Jo q vaig dir q ell mai es posaria chaqué, doncs ala, chaqué al canto!!! Li va agradar molt com li quedava (i el seu pare también se'l va emprovar i también li va agradar...) i ja l'ha escollit... I el meu pare tant content, pq a ell li encanten!
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 30, 2008 5:10 pm

Es molt alt el teu nen? CROKETA pq al meu li agrden els chaques peró no crec que s'el posi pq es baixet... encara que em van dir que hiha chaqués q no son molt llargs i que queden molt be, no sé.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 30, 2008 10:38 pm

Aaaaallo nenes!!!!!
Avui he estat OUT perquè he fet festa a la feina i demà ígual!!!!

RACHI que tal ha anat per PLHOX??????

Tema pentinat segurament em fagi un semirecollit però no sé..... potser després canvio totalment d´idea!!!!!!

Demà intentaré conectar-me per la tarda perquè pel matí anire a la Garriga a mirar mobles!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dj. gen. 31, 2008 9:29 am

bon dia guapes!!!!!

rachi com va anar pholx???? ahh avui marxes cap a londres oi??? que bé!!! jejee
fiancée i tu amb el fotograf... quantes novetats jejej

tema traje núvis, el meu nen segur que anirà amb traje... a mi m'agrada molt el chaqué xo a ell no... per tant traje!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 31, 2008 9:50 am

Bon día!!

Amb el fotograf molt i molt bé, ens va agradar molt l'estil de la seva fotografía, els albums sense muntatges raros tot molt maco... El que no ens va agradar tant es el preu no sé com ho veieu vosaltres, el preu va en funció de l'album que agafem:

El més petit sería com una dinA-4 1.500€
El següent no sé una mica més gran 1.800€
El següentuna mica més gran que per mí es el el millor tamany 2.200€
I després hi ha un gegant que son 3.000€

Els altres albums si despres un papa vol son molt més baratos una copia del album son 450€ o així...

D'altra banda el video si volem video son 1.500€ més....

Bueno... ¿Com ho veieu?
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dj. gen. 31, 2008 10:04 am

Bon dia!!

Fiancée, jo no tinc gaire idea de preus, però sembla que està be, no?? Al final faràs video o encara no ho tens decidit?? Jo és una cosa que mai se que pensar... Per una banda penso que pot estar molt be, pq recull mes coses que les fotos, però per una altra banda, no se si és una despesa extra prescindible....

Rachi, marxes a London???? Que guay!! M'encanta londres.. i el shopping, jajajaja

Croketa, sóc un despiste, ara no se si ja estàs a Bcn o encara estàs per Madrid...
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 31, 2008 10:17 am

Hola noietes! Bon dia... Des de BCN!!!!!! Jejeje... Ofcourse, vaig arribar divendres passat, però vaig estar una mica out fins q abans d'ahir va marxar el meu nen a Boston...

Fiancée, el meu noviet si q és altet, fa 1'85, però el seu pare, q és més baixet (no arriba al 1'70) però q también està prim, se'l va emprovar i es veu q li quedava molt bé. Ja et dic, si al pare no li hagués agradat no se l'hauria agafat.

I en quan al fotograf, jo trobo q de preus no està malament, vamos q no és excessivament car (està por ahi del q hem agafat nosaltres). Quin fotògraf és?

Rachi, marxes a LONDRES??? Que guaaaaaaaaayyyyyyyy!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 31, 2008 10:17 am

Per cert, com es feia lo del compte enrere???
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 31, 2008 10:25 am

CROKETA per fer lo del compte enrere has de clickar a sobre el meu per exemple i ja et porta a la pagina per fer-ho després et copies el codi BB i l'enganxes a la signatura del teu perfil.

El meu fotograf es diu David Farran están al WTC al Local 13.
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants