Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Tartana » dt. gen. 29, 2008 9:52 am

rachi, yo tambien pienso lo mismo, mucho ruido para pocas nueces.....,
lo que pasa es que no se si todos los caterings hacen la llotja, o si??? no tengo ni idea como funciona ese tema...., no se si llamar a la llotja directamente, y que ellos me indiquen o que...., he visto en la pagina web de bulli catering la llotja, pero enfocada a cenas, comidas de empresas o promocion, pero no he visto ninguna boda..., y la verdad es que no se por donde empezar a pedir informacion....

Si quieres enviamelo, para verlo.
Gracias....
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: ofcourse » dt. gen. 29, 2008 10:01 am

Bon dia guapes!!
Tartana, ya te has puesto en marcha, eh?? Jajajaja, yo de momento no he mirado nada... un desastre, jejeje..

Ara pensava que tinc un cacau amb els vostres restaurants, caterings i fotògraf, jejejej.. .Pq no em feu un summary?? Jajajaja quin morro, però és que si no ja no si qui es casa a on ni res de res...
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 29, 2008 10:02 am

bon dia guapes!!!!

tartana yo lo que haría sería llamar a la llotja y quizás ellos tienen un listado de caterings con los que trabajan... y si te dicen que no entonces yo empezaría a llamar catering por catering para saber si lo pueden hacer en la llotja!!!!

g14 quins nervis.... ja ens explicaras que tal!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Tartana » dt. gen. 29, 2008 10:05 am

jejejej, me quiero mover ya, para tener al menos un tema zanjado, este es el mas pesado....., si hacer un summary!!! asi yo tambien me pongo al dia!!!!!!jejejje
Mary, pues asi sera..., llamare a la llotja para pedir presupuesto..., por cuanto creis que saldra la broma de alquilarlo??? pq pinta de barato no tiene......
Tartana

EntradaAutor: Tartana » dt. gen. 29, 2008 10:12 am

Hola chicas, acabo de llamar a la llotja, solo la alquilan para actos de empresa....
que hago??? me muevo por los caterings o lo dejo correr???
Tartana

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 29, 2008 10:14 am

No triunfó el bellreco Tartana????

Home, si te han dicho esto de forma tajante, yo pasaria no sea que despues lo hagan de mala gana, no???
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Tartana » dt. gen. 29, 2008 10:21 am

el bell reco, triunfo mas fuera que dentro..., mi nino, es demasiado especial con los salones....., pero igualmente nos gustaria verlo in situ..., por las fotos siempre engañan......
el 8 Febrero tenemos que estar en Bcn, por trabajo, aprovecharemos para ir a dar una vuelta, por el bell reco...
te mantendre informada con todo lujo de detalles!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pues no se que hacer lo de la llotja, pero una cosa es cierta, si la alquilan, que ma le da xa que finalidad, si el cliente paga??,. no???
en fin....
Tartana

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 29, 2008 10:46 am

Hola chicas!!
Bon día, Tartana guapa ¿como va? No veo lógico que sólo trabajen para empresas en la llotja, no sé, si realmente os gusta insistir a través de caterings...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 29, 2008 11:50 am

Noies que em dieu dels regalets pels convidats... nosaltres no sabem q fer hem pensat un CD amb la musica de la boda pq un amic nostre te una empresa de CD's i ens surt molt be de preu i quedará molt be acabat.
A mi no es que m'agradi gaire aixó peró bueno he pensat posar-ho pels homes i per les dones un imán per la nevera, también m'agradava posar abanicos... però ho va posar la meva cosina...
Com veieu els imans? A mi el que més m'agrada es el de les sabates.. per cert les que voleu abanicos sé una pagina que els venen molt monos d'aquests petitets per 0.99€
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 29, 2008 12:04 pm

a mi els primers imans m'agraden molt jejej jo también começo a estar una mica agobiada amb aquest tema... primer volia fer uns bombonets s'em dispara massa... aquest dissabte vaig estar mirant a conesa i una idea era un imàn o bé unes llibretes petites... vull algo útil jejej i als homes faré puros...
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 29, 2008 12:06 pm

ahh per cert fiancée aquests de quina pag. web els has tret??? que m'ho miraré....
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 29, 2008 12:13 pm

Mary són d'aqui:

http://www.detallespecial.com

Els dels ninots de paper son els mes cars 4€ y pico...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 29, 2008 12:17 pm

merci fiancee... vaya pues ja els descarto... les sabatetes también estan mb!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 29, 2008 12:18 pm

ahh per cert ets un carck de l'internet... si algun dia no trobo algo ja sé a ki preguntar jejeje :-)ok:
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 29, 2008 12:23 pm

A mi también em van agradr aquest... pero 4€ ni de conya les sabates son 2.80€ o algo així... estic mirant si trobo alguna pagina on facin més economics o algo...

Jo es q puros no vull donar pq a més ala meva sala no es pot fumar... s'ha de sortir a la terrassa.
fiancée

EntradaAutor: Tartana » dt. gen. 29, 2008 12:37 pm

he llamado al bulli, y confirmado, no hacen casamientos en la llotja......
nos pasaran las propuestas de espacios, luego los dicutimos, a ver que os parece...
otra posibilidad es el pabellon mies van der rohe, obviamente reduciremos las personas...

os mantendre informadas!!!!!!!!!!!!! volvemos al ataque con la busqueda de espacios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tartana

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 29, 2008 12:44 pm

Bueno Tartana ahora a mirar teneis tiempo más que suficiente, asi q tranquilos i poco a poco seguro q encontrais un buen sitio!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 29, 2008 2:39 pm

Hola noietes!!! Q tal va tot?? Veig q esteu amb les piles posades amb el tema invitacions i detallets!!!

Jo avui tic una miqueta chofffff... El meu nen acaba de marxar a Boston... 3 mesos sense veure'l (bueno, via Skype sí q el veuré...) Aixxxxxxx... Quin pal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per cert, nosaltres dissabte también vam estar a Conesa mirant invitacions. Fiancée, es a on vas anar?? ja m'ensenyaràs quines et van agradar, q no he pogut veure-les... Nosaltres ja ens hem decidit, però no tinc foto... Són bastant senzilles, cartulina gris antracita a fora amb els noms en relleu i un paper gris plata a dins de doble full. A la primera cara probablement hi haurà un calendari (però només la data, rolllo d'aquests on s'arrenquen els dies) pq sinó quedava una mica soso i al segon full la invitació. Encara he d'enviar el text, però encara no sabem q posar, algo senzill i sense conyes.

A veure q més... Ah!!! también vam decidir mobles (falta q vagi a prendre mides i encarregar-los) i aquesta tarda vaig a encarregar les cadires al BoConcept, q hi ha unes negres de pell q ens quedaran molt bé!!

Ala, q vaya rollo us he clavat!!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 29, 2008 3:00 pm

Hola croketa!!!!!

Escolta, ànims!! que quan torni el teu nen ja et quedara res!!!!

Ara aprofitarem i quedarem un dia i ja veuras lo entretinguda que estaras entre tant estres i demes... jo tambe estic bastant xof pel tema pis... però a partir d´ara, jo no se res de res, soc tonta i no m´empano de res, perque avui he tingut una super discussió amb el promotor i la nostra relacio es de tot menys cordial, asi que... jo em dedico a organitzar la boda i ja ta!

Per cert, dijous marxo a lodres a passar el cap de setmana... BIENNNNNNNNNNNNNNN
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 29, 2008 3:01 pm

croketa... thas de possar un contador! com nosaltres!!!!
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants