NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: XIPI » dl. gen. 28, 2008 10:57 am

Wole a tots!!!
Despres d'un cap de setmana llarg a Lleida, hem conseguit lligar mes coses. Ah! i que ja soc un any mes gran!!! jejejejeje

Tema tratge de nuvi: vam anar a Mazaleon:està a una horeta de Lleida, has d'agafar numero, això si, un dissabte al mati vam tenir que esperar 2 hores!!! Recomanen que es vagi a la tarda pk no hi ha tanta gent. Be, pots triar la roba que tu vulguis, el model que vulguis, et prenen mides. El meu novio ja va escollir la tela del traje i dels complements, la camisa (guapissima!) i les sabates molt modernes original i xulissimes! Be, tot per menys de 500 euros! Es una passada!! Despres ja et donen hora per anar a la prova quan vulguis.

Tema detall dels homes: teniem clar que volem donar una ampolla de vi, pero no preus. Aixi que el meu tiet ens va ajudar a mirar i buscar preus... total, que al final vam decidir que comprarem nosaltres les ampolles (ja les tenim mirades), comprarem el vi a granel i les embotellarem (el meu tiet es fa vi per a ell i se l'embotella) i ale! ja tenim detall original, fet a ma, i barat!!! jejeje

Key, animat i fes fora a aquests virus!! jeje!!
AH! pel tema discusions, em sembla que es estendre a moltes parelles, pk nosaltres no som una excepció!!
I els bebitos... si fos pel meu novio ja aniria en busca despres de la boda, la mateixa nit!! Pero jo prefereixo esperarme uns dos o tres anyets, quan ens afiancem a un piset en condicions, i ell tingui una feina mes estable, a veure si aprova akest any les opos!!

Despres d'akest rollo que us he pegat, em despedeixo!!!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dl. gen. 28, 2008 3:53 pm

Chicas y chico buenas tardesssssssssss, que tal como ha ido el fin de semana, pues yo he ido a mirar los presupuestos que me han preparado de la floristeria.... y el que mas me gusta sube unos 700 euros a parte arreglo de coche y ramo de novia.. que os parece.... ahhh y otro tema que este si es fuerte... fui a ver porque no me habian avisado de las invitaciones y resulta que me dijo el chico que en la empresa que las hacian tenian problema de personal y claro... que seguro me diria algo esta semana a ver si es verdad......
Key que tal como van los virus ya los hemos acabado de expulsar del cuerpo o aun quedan unos cuantossss.....
Chicas a ver cuando quedamos para echar un cafe......
Hasta luego chicasssssss...
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: ise » dl. gen. 28, 2008 5:53 pm

Hola noies!!!

Sóc una infiltrada del 10!!! Em feu una enveja...(però sana, eh!) :-)ok: .
Us volia demanar consell, ja que sou unes experimentades en el tema. jeje :-) Nosaltres tenim pensat casar-nos al juny del 2010 i com que tenim temps per mirar les coses tranquil·lament, agrairia que em donessiu els restaurants que podem mirar per la zona de Lleida. Ens agradaria que fos amb jardí pq volem fer una cerimonia civil al mateix lloc(la familia encara no ho sap i si no hi posen cap impediment, ho farem pel civil...), i si algun dels vostres és aixi, si ens podeu dir per on van els preus, millor que millor! :hmm::

Moltes felicitats a totes!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Indibil » dl. gen. 28, 2008 7:41 pm

Amb jardí...les coses es redueixen:

Palau de Margalef (carretera N-240)
Finca Prats (no sé si fan cerimònies al jardí)
Resquitx (Mollerussa)

Segur que n'hi ha d'altres, però ara mateix no hi caic...
Indibil
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 28, 2008 7:42 pm

Hola noies com va el dilluns, el meu anar fent, son molt durs els dilluns... :-( :-( :-(

Us heu fet un fart d'escriure aquest cap de setmana i jo de llegir ara que m'he conectat :-) :-) A veure si recordo tot el que us volia dir:

-Maritim felicitats per l'elecció de restaurant, ja tens el mes important o almenys el mes urgent :-)ok: :-)ok:

- Xipi el vestit del teu xicot surt molt be de preu no? Yo ni que volgues no el treuria del Castellà de Tarrega, està enamorat de la venedora pq diu que te molt bon gust i que sempre li encerta el que vol (sort que es una senyora gran que si no hem posaria gelosa :-)) :-)) ). Ah els obsequis també son molt bona idea i si ho podeu embotellar vosaltres us sortirà molt millor, personalitzareu les etiquetes?

- Ferminacora les flors també et surten força be, jo no he trobat res per menys de 800€ (bueno tampoc he mirat massa pq ja estic cansada de voltar) o sigui que molt be i si a sobre es la que mes t'agrada :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

- Ise benvinguda al 2008. El restaurant meu i el de la Ica és el Resquitx de Mollerussa i te jardins, de fet la Ica s'hi casa. Si vols mira la web www.resquitx.com Els preus van entre 100 i 110€ el plat, mes o menys. També tens el Palau de Margalef que te uns jardins molt macos. Ara no se me n'acud cap mes pr segur que les altres et donaran un cop de ma :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. gen. 28, 2008 8:12 pm

Bones noietes!!

us he llegit però no he pogut escriure i ara ja no m'enrecordo del que havia de dir :o-o:

Amb els virus vaig alli, lluitant, si us dic que avui e stic pitjor que ahir... és desesperant

Restaurants amb jardins: tens a Alcarràs: mas del chep que son tot jardins i carpes

La dida crec que també té jardins, o l'espigol, ara no ho tinc clar...

A lleida ciutat tens el rest can molí, que té un jardí gran i fan cerimònies a l'aire lliure...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ise » dl. gen. 28, 2008 8:24 pm

Moltes gràcies noies!

Sou genials!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ara serà qüestió d'anar mirant els pros i contres de cada lloc.
Per cert, vosaltres els hi vau regalar alguna cosa a la vostra parella? :-/

Petons i no us estresseu massa amb els preparatius finals :-()-) :-()-) :-()-)
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. gen. 28, 2008 10:27 pm

Uiiiii quantes coses que heu escrit!!!! ufffff.... quin fart de llegir!!!!!

Es que em tenen esclavitzada fent caixetes per totes les noies del foro... així que què menys que oferir-vos-ho a vosaltres... que és amb qui més parlo!!!!! Pos eso que si voleu fer caixetes de tabac, no us talleu... ja en porto no sé quantes!!!!!

jejejeje

Ise, felicitats per la boda!!!! Tens molt de temps... però ja veuràs que ràpid que passa!!!!

Ufff... que car que es això deles flors no???? jo es que no he mirat res pq ma mare fa tot tipus de flors i es una gran florista natural... així que se'n ocuparà ella i no ens suposarà massa cost (bé... a ella sí que bé les ha de fer créixer!!!!)... no m'imaginava que costés tants diners....

Jo aq diumenge vaig triar el paper per les invitacions.. molt xuli... així com brillant!!!! és fantàstic... ara a veure si arriben aviat que tinc ganes de començar a repartir-les!!!!!

Gema!!!!! Et dec unes patates!!!! Així que a veure si proposem un dia de quedar totes/tots!!!! I ni que sigui ens trobem en un kroxan per fer un cafè!!!! Va animeu-vos!!!! Que treballeu durant el cap de setmana?Jo els tinc lliures i divendres tarda també.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dl. gen. 28, 2008 11:36 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) aixi que l'he encertat. i va ser tal com vas dir, dirho jo, i tothom secundant!! jajajajajaja

OK, per mi perfecte, en pic hem tregui el virus de sobre... crec que ja la setmana que ve estaré nova (espero :-( )
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 29, 2008 10:34 am

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Que estem a la segona pàgina!!!!!

Bon dia xiquetes/xiquet.... que esteu treballant molt avui????? Que no hi ha ningú?????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 29, 2008 10:36 am

jo siiii :o-o: :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 29, 2008 10:39 am

Nena!!!!! Que vas encertar la foto!!!!! jejejeje

Es que aq cap de setmana vam anar a ca els pare de l'Alfon i quan no hi havia ningu ens vam dedicar a escanejar un munt de fotos de la família... no sé si ens serviran d'alguna cosa.. però mira ja ho tenim fet.

Què tal et trobes???? Ja estas a la feina de nou?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 29, 2008 10:43 am

Avui en comparació a ahir, molt millor, ahir estava fatal.,.. aquesta nit ha sigut estranya, deliris, calfreds, però m'he aixecat bé... aquesta tarda sortiré al carrer a veure, i si no tinc baixón (que després d'ahir ja no hem fio de res) jo crec que demà ja estic operativa.... (m'insisteixen molt que no m'excedeixi, perquè m'ha agafat bé per estar fluixissima... ahir la metjessa hem va donar la baixa i hem va dir que esperés a refer-me...)

Ja vaig deduir ahhir que havia encertat!! jejejejeje hem fa ilu i tot!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 29, 2008 10:48 am

Doncs, nena.... que t'has de quedara caseta i fer bondat... aquesta malaltia que t'ha pillat és pq realment deus estar a sota 0 de defenses.... i a la mínima que et descuidis ja veuràs!!!! Carda un fred al carrer que no vegis.... jo casi que m'ho pensaria molt abans d'arriscar-me a sortir... imagino que ja et deus estar pujant per les parets... però si t'han donat la baixa és pq estàs xunga xunga!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 29, 2008 10:58 am

si ahir hem dormia a la saleta d'espera del ambulatori, amb tots els crits i xivarri....

si, la dra ja hem va dir, que els marejos que tinc, és de lo baixa que estic i les febrades etc.... ja dic que l'any vinent hem vacuno de seguids!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 29, 2008 11:42 am

Vols dir que això és la grip? Es molt raro... pq la grip dura molt poquet... uns dies... això ha de ser que arrossegaves algo... i al final ha petat ben fort... Bueno no sóc metge, però la grip només es passaun cop l'any i res... és fugissera... tres o quatre dies com a molt, no?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 29, 2008 11:50 am

nu se que dirte, he sentit molta gente que l'arrossega setmanes... suposo que si l'agafes i només començar la incubes bé, doncs dura això... però que el metge en principi no ha vist res més que el quadre gripal i que estic per llençar a la brossa.... això si, com hem marejo força, m'ha dit que controli, per si hi ha algo més que no es veu per la grip...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 29, 2008 12:11 pm

Què et faran anàlisis?? Igual és que et falta alguna cosa... això dels marejos... nu sé... però igual és manca de ferro, una mica d'anèmia...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 29, 2008 12:18 pm

de moment no m'han dit res, suposo que si hem continuen els marejos i la grip se m'en va, llavors sí, hem va dir que mirés quan hem marejava etc i que si veia que no remetia, tornés que llavors mirarien més coses... :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 29, 2008 12:44 pm

jlines... són la bomba!!!!!! Jo no entendré mai pq no es poden fer les coses bé des del principi.... no costa tan fer unes anàlisis!!!!! Clar... com que és hivern i fa fred... tot és grip. I quan es primavera... alèrgia... i així sempre!!!! Uix... és q jo m'enfado amb els metges!!!!! Pq quan fa molts dies que un es troba malament igual estaria bé que miressin més enllà de la grip. T'han donat antibiòtics? Amb la de dies q fa que estas així...
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants