Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 24, 2008 4:56 pm

hola noietes...

Jo vaig a tope avui!!!

Per cert, he quedat avui amb la cangui cap a les 19... si alguna es vol apuntar ja sabeu...
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. gen. 25, 2008 9:38 am

Hola noietes!!! Com va el matí???

Estic apurant les meves últimes horetes com a madrileña... Així q avui no podré connectar-me gaire...

Com va anar ahir amb la Cangui??? A veure si quan estigui per allà quedem totes!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dv. gen. 25, 2008 9:47 am

Bon diaaaa!!!! Por fin es viernes!!!! Que tal el matí jo avui estic cansadiiiiisima, tinc mal de panxa, em vindrá la regla.... ho sigui que un cuadrito.... Pero bueno, demá torno a Sant Benet!!!!! Tinc ganes ja d'anar-hi.
Ja us explicaré.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 25, 2008 9:56 am

Eo avui más de lo mismo feina atope!!!1
M´intentaré conectar però no sé......

Rachi que tal amb la Cangui???? nO HO HE LLEGIT FINSA ARA perquè ahir vaig estar a Barcelona per la tarda, una llastima
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 25, 2008 10:06 am

bon dia guapes!!!!

ahir vaig tenir un dia super liat... i no em vaig poder conectar!!! rachi espero que anés mb la trobada amb la cangui... quan estigui aquí la corketa quedem totes!!

ahh rachi que et vagi mb a RC aquesta tarda!!!! ja ens explicaràs a veure si hi ha alguna novetat!!!

croketa ja et queda poquet... aprofita l'últim dia...

fiancée que bé demà vas a sant benet... per fi!!!!

jo demà potser vaig a mirar invitacions per la tarda... que m'haig de començar a posar les piles!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. gen. 25, 2008 11:13 am

Hola guapes!! Jajajaja som el club de las super estressades, eh??? Aixss, una bona primitiva és el que ens fa falta, oi???

Finacée, dilluns volem tots els detalls de Sant Benet, eh???

Quins plans hi han per aquest finde??? El meu serà tranquilet, el nen ja m'ha avisat que te feina i que haurà de treballar tot el cap de setmana... Però bueno, m'he comprat l'últim llibre de Ken Follet (Un mundo sin fin, més de 1.00 pàgines...) així que si fa solete baixo al parque de davant de casa a llegir i si no al sofà... Penso passar-me els dos dies llegint!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 25, 2008 12:14 pm

Bé em sembla que podré estar amb tregua de feina una estoneta!!!!!
Ofcourse jo també me l´he comprat i ja he començat a viciar-me amb el llibre, jijijij.

Es veritat Rachi avui vas a veure el vestit una altra vegada, no?????
Que tal ahir amb la Cangui??????

Fiancée demà a Sant Benet, si si volem detalls a veure que et diuen!!!

Ahir per la tarada em van trucar de la promotora i em van dir que a veure com es podia solucionar el tema del parquing ja que en tenien alguns altres de les mateixes dimensions que el nostre. I aquesta tarda ens hi passarem!!!!
Almenys de la canya que els hi vaig donar dimecres han reaccionat i en 24h m´han trucat i s´han interessat.

Avui farem això i anar a mirar mobles per SANT cUGAT i demà tenim el matí per anar a mirar mobles i ja coençar a decidir i concretar!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dv. gen. 25, 2008 3:55 pm

Noies he tingut un dematí de bojos i la tarda va pel mateix camí... parlem dilluns!!
fiancée

EntradaAutor: Cangüina » dv. gen. 25, 2008 5:55 pm

avui no es el nostre dia... estem totes igual de liades :--(
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 28, 2008 10:09 am

Bon dia guapes!!!

com ha anat el finde??? relaxat??? ja ens tocava després de la setmana que vem tenir totes....

rachi vas anar a RC el divendres???? ja tens vestit????? explica.... jejee

jo estic mirant lo del viatge de nuvis... estic mirant fer 3 illes a la polinesia o sn l'altre opció que también vull començar a mirar és fer paris i selchelleyes o mauricio o maldivas... teniu alguna referncia????? la veritat és que no sé k fer....
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 28, 2008 10:27 am

Booooon dia!!!!
Nosaltres ha estat bastant tranki però hem fet força feina!!!!
Al final hem resolt el tema dels parkings bastant bé perquè divendres vam anar a veure´ls i com han tingut rescisions de contractes hi havia dues places de pk juntes amb el traster el doble de gran que el nostre i hem decidit canviar-ho tot i quedar-nos aquest que està de conya!!!!

També vam estar mirant mobles i ara ens han de fer el projecte i dir-nos quan pica, jejeje.

Rachi com va anar divendres???????

Fiancée que tal per Sant Benet???
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 28, 2008 10:29 am

Holaaaa!!!

Bon día a tothom. Bueno jo a Sant Benet molt i molt bé em vaig tornar a enamorar jijiji está preciós!! La noia que ho porta molt bé, super amable i lo millor ens han rebaixat 2000€!! Així que tot genial!

A la tarda vam anara al carrer Petritxol a mirar invitacions, ara us posaré les que més ens han agradat a veure que us asemblen, encara que en persona guanyen més...

Mary tema viatge nosaltres farem Las vegas-Los angeles-San Francisco-Polinesia- Nova York he trobat una agencia que es la més barata amb diferencia t'envío per privat l'itinerari. Si vas a la Polinesia has d'anara a Taha'a es un Relais&Chateaux lo máaaaaaas!!!! Nosaltres farem l'overwater allá.

Ara t'ho paso!

Per cert RACHI explican's!!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 28, 2008 10:34 am

fiancee vaig veure lo de sant benet x TV3!!!! feia molt bona pinta... que bé que us hagin rebaixat 2000€!!!!! és d'agrair!!! ara em miro el privat... merci ahhh jo el dissabte también vaig estar al c/ petrixol mirant invitacions jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 28, 2008 10:36 am

Aquestes son les invitacions, que hem vist... Bueno tenim 4 més q ens agradan peró no las he trobat per internet.
La que mes ens agrada es aquesta més seria en blan y negre a més es molt semblant a les minutes que ens fan en Sant Benet...
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2008 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dl. gen. 28, 2008 10:39 am

Bon dia!!!!

Fiancée, molt be a Sant Benet, no???? Quina rebaixa!!

Aixss nenes, jo aquest finde la he liat.... Dissabte li vaig dir al meu nen de fer un sopar romàntic a casa... total, que varem encendre una espelma gegant que tenim... Quan estavem per les postres (per cert, he pecat, jejeje, em vaig menjar un coulant de xocolata boníssim..) li dic al nen: "Obrim la finestra?? Es que hi ha molt de fum de l'espelma" I ell em diu: "no, que tinc fred"... I així va quedar la cosa..
Total, que m'aixeco diumenge i... SORPRESA: Tota la pared del costat de la taula i el sostre NEGRES!! Aixss, i a sobre amb les marques de la calefacció (l'aire de la calefacció va deixar unes marques terribles...) Total, que em van agafar uns nervis horrorosos, jo plorant, el nen intentant netejar.. un drama. Ja se que és una tonteria, que només cal pintar el menjador, però entre lo petats que anem de feina, només ens falta la preocupació de buscar pintor, organitzar que hi hagi algú a casa...

Argggg, quin pal!!

Pobretes, quin rollo que us he fotut...
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 28, 2008 10:40 am

les 2na m'agrada molt... jo también en vaig veure 1 que em va agradar... xo eta bastant senzilleta a veure si la trobo!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 28, 2008 11:36 am

Doncs si la segona a mi també m´agrada molt!!!!
Vaya historia no ofcourse, quin pal!!!!!

Nosaltres el tema del viatge l´atacarem a partir de la setmana vinent perquè aquesta setmana és FITUR i exposen totes les novetats pel 2008!!!! Per tant a l´espera!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 28, 2008 12:07 pm

La RACHI está perduda.... RACHIII som companyes de vestit o nooooo???
Jo crec que si... ¡¡¡¡se admiten apuestas jijijiji!!!

Vaig a posar-me un conte enrere d'aquests q teniu vosaltres...
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dl. gen. 28, 2008 12:31 pm

Eso, eso, RACHI!!!!!!!!! Habemus vestit?????

Per cert, estic una mica com un flam... el proper finde la meva mare i els meus sogres es coneixeran!! Hem organitzat un encuentro familiar... Jajaja, a veure com va??
Els vostres pares i sogres es coneixen???

Per cert, les invitacions molt xules, la segona és la que mes m'agrada!!
ofcourse

EntradaAutor: Tartana » dl. gen. 28, 2008 1:14 pm

Hola chicas!!! como va??? no he podido ni conectarme ni leeros...., pero veo que no soy la unica que va de cul....

Como van los preparativos??? que os falta???
las de Bell Reco..., podriais poner fotos de alli, es que en el sitio no se ve mucho....., y me gustaria enseñarlas a mi nino!!!!
Ayer vi , los wedding planners, y hacian una boda a la española, muy chula!!!como me gustaria contractarlos para mi boda..., eso si hay que ponerles a raya, pq a veces hacen de las suyas.......

UN besito enorme!!! ya me contareis!!!!
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants