Autor: MOT » dt. gen. 29, 2008 2:13 pm
Hola guapes!!!
En primer lloc, Anerola, la INVITACIÓ és molt xula i molt divertida... m'encanta!!!!!
En segon lloc, Anna, no sé com hi pot haver gent tan poca-solta (per no dir-ne una de més grossa). Per cert, jo aquest CD també el vull sentir, eh?!
En tercer lloc, Esther, em sembla molt bona idea el tema dels peluixos.. je je je, que xul.lo!!! quina sort conèixer algú que te'ls pot decorar. Sembla mentida que per posar-los una coseta de res, incrementin el preu 30€!!! una barbaritat!!!! Pel que fa a les futures mamàs, jo vull regalar a la germana del Paco, que estarà de 8 mesos, un canastillo ple de cosetes pel bebè... però encara no ho hem parlat, no ho sé... ja ho veurem. Tindrem un bebè de 2 mesos a la boda, i no sé si també li hauriem de donar alguna cosa.
Tema vestit, Anna, de YolanCris finalment no em va convèncer cap. Em va agradar molt com em quedava un del Josep Maria Peiró, que és el que he demanat a una modista que em miri de fer un pressupost. Avui aniré a veure-la. Però tampoc no és el vestit dels meus somnis... mmm... no sé què faré. Sembla bastant clar que serà la modista qui em faci el vestit perquè ara, a les botigues on vaig, em diuen que ja vaig tard, i em miren malament... ufff!!!
Ru, molta sort a l'examen!!! Ah! i volem veure les pashmines. Per cert, quant vas haver de pagar per rebre la mostra de solostocks? és que em van dir que els portes son uns 6€, i clar, potser demano tot el "pedido" directament, no sé... Fes fotico de tot, eh?!
Numa!!!! Bentornada, eh?! que fa dies que no et veiem el pèl!!!! com va tot, noia?
He llegit TROBADA CA N'ALZINERA??!!! Quan??? Vinga, va proposem un dia!!!
Sopar 15/02/08: MiP
Dinar 16/02/08: MiP
Sopar 16/02/08: MiP
Sopar 22/02/08: MiP
Dinar 23/02/08: MiP
Sopar 23/02/08: MiP
...