RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: SoniaJordi » dj. gen. 24, 2008 8:07 pm

hola foreras! doncs jo soc de sabadell i visc a sabadell!!! ja som més del vallés occidental!!!!!
A mi encara no m'han trucat pel tastet però com em caso al setembre, suposo k ens deixaràn per més endevant....
Jo sóc informàtica i treballo com a supervisora d'un call center.

Mima, i pk no mires de k et casi el sr. bonamusa a can ribas???
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: ninou » dj. gen. 24, 2008 10:10 pm

Noieesssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Els tastets ja us arribeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Janna, Quin susto! quan he vist la foto, pensava que ja eren fotos dels tastets! Uau! la primera visita a Can Ribas! que guai!!! quan he vist la foto, se m'ha posat la pell de gallina! Feia dies ara que no veia Can Ribas!

Mima, jo també em plantejaria casar-me per l'església.... T'estalvies calers, i de fet, podries trucar al mossèn aquell que passava de vosaltres! potser ara ja té les llistes obertes! Bé, no sé.... ja veuràs que alguna solució trobareu!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » dv. gen. 25, 2008 8:20 am

Por cierto Janna. no te había dicho nada, salís muy bien en la foto. Yo no tengo ninguna foto en Can Ribas, en cuanto tenga una la pondré.

Que guay.... hablando de esto y ya vereis que pronto pasa el tiempo y estamos escribiendo nuestras cronicas.... y viendo nuestros albums de fotos.

Besossss y buen fin de semana sino hablamos.
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: la paqui » dv. gen. 25, 2008 9:49 am

Gracias por la info, Eysuke!!

Pediremos hora ya mismito, no sea que se nos eche el tiempo encima.

Por cierto... nosotros también nos casamos en septiembre y aún no nos han llamado para el tastet, porque supongo que nos dejarán para el final.
la paqui

Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 7:53 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. gen. 25, 2008 10:58 am

Mima.... i si vas al registre de Terrassa i els hi dius q estàs embarassada i q vols casar-te abans q es noti la panxa pel tema vestit i tot??? Potser cola! Nosaltres quan vam trucar al bonamusa per assegurar-nos de q tenia el nostre dia reservat a can ribas i els papers q haviem de portar ja ens va dir q si ens casavem al juliol q ho comencessim tot al gener, i així ho vam fer... i et pots creure q fins l'abril no ens van obrir expedient, i fins el dia 10 de juliol no ens el van entregar (i jo em casava el dia 14 de juliol), i el bonamusa ja ens va dir q havia de tenir una setmana abans l'expedient q si no no ens podia casar, em vaig presentar al registre i em vaig cagar en tot, i no van fer maravelles però el vaig poder tenir 4 dies abans.... si no, passava la boda i res :--(
I per l'esglèsia... has de demanar lo del bateig i tal, però no sé si és tant ràpid pq els cures facin la paperassa o que :-( :-/

LA PAQUI quan tinguis tota la paperassa ho has de portar al registre civil on estigueu empadronats al menys fa 2 anys i allà començaran a tramitar l'expedient, i quan el tingui us el donaran pq el doneu al bonamusa, però no t'adormis!!
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Lea » dv. gen. 25, 2008 12:10 pm

Yo también me caso con el Bonamusa ese, y también está confirmado el día. Nos comentaron que no había ningún problema. Unos días antes vas a los juzgados de Bigues y este hombre te casa, y el día del bodorrio sube con todos los papeles.

A mí me extraño lo de ir a hacer la prueba de menús ya... me propusieron el 3 de febrero o el 17, pero como nosotros estamos en plenas mudanzas, es mejor el 13.

Como mi madre se llevará un carrete de fotos ese día colgare la foto ^_^

Por cierto, yo soy una de esas locas que se casa sin haberse ido a vivir con él *.-o-o.*
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Eysuke » dv. gen. 25, 2008 12:38 pm

Hola a todas, ahora este tema de registro me tiene un poco liada.

Os cuento como lo tengo yo: Yo ya he entregado los papeles en el resgistro civil donde me caso y ya me han dado hora y día. Y luego me caso a la tarde en el can ribas pero nadie me ha dicho que tenga que llevar pepeles ningunos y yo no se quien ese BONAMUSA del que hablais... tengo un lio.... a mi Teresa no me ha explicado nada. Se supone que yo pago 1000€ por boda en el restaurante y no se quien tiene que venir a casarme la verdad.... si yo ya me caso oficialmente en el registro civil de Sant Boi que es donde vivo, a mi boda del can ribas vendrá el sr. Bonamusa este?? :hmm:: no entiendo nada!!! que alguien si lo sabe que me lo explique. Ninou o pilimili ya os habeis casado, como lo habeis hecho??? o si alguna lo sabeis??

Bss
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Eysuke » dv. gen. 25, 2008 12:41 pm

Lea no te preocupes que es muy bonito esa ilusion de irse a vivir juntos sin haberse casado... pq no? saldrá bien igual. Lo único que te tendrás que acostumbrar a que deje las zapatillas por medio jajajajajaj.

Bss
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Lea » dv. gen. 25, 2008 12:59 pm

Eysuke, Bonamusa es el juez de Bigues i Riells.
Nosotros íbamos a casarnos en los juzgados de Badalona, pero era un coñazo así que optemos por casarnos en Bigues.

Resulta que si tú eliges casarte allí, tienes que ponerte en contacto con Bonamusa (si quereis la dirección y el teléfono dísmelo que te lo paso por msjs) y le comunicas tus intenciones de casarte X día... Él reserva ese día para tí y subirá a Can Ribas a casaros, peeero unos días antes tienes que ir a los juzgados de Bigues con los testigos para firmar todos los papeles del enlace, aunque después el día del bodorrio, suba él a oficiarlo.

Normalmente las bodas civiles son el mismo juez de la localidad que te casas o un actor, pero dias antes te ha casado el juez. Normalmente lo del actor es porque por ejemplo, aquí en Badalona es imposible que el mismo juez suba a Bigues además que es un coñazo la lista de espera que hay.

Así que para nuestra tranquilidad hemos optados por Bigues. Además dicen que Bonamusa es muy buen juez y te dice cosas muy monas ^_^
Lea

EntradaAutor: mima » dv. gen. 25, 2008 2:02 pm

Ai noies, ncara nose q farem. Abans d decidir casarnos xl civil vem reservar esglesia a llerona, xo no ens va agradar el tracte amb el mosen i com q no som religiosos i tan ens fa, vem dir d fer-ho xl civil. I ara em fa una mika d rabia casarme x lesglesia!

Ja veurem q fem!

Q animat q està el foro. he!! M'agrada, m'agrada!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Eysuke » dv. gen. 25, 2008 3:53 pm

Gracias Lea, te entiendo, pero mi duda es que yo por casualidad el mismo día me caso en el el registro civil de Sant Boi tenían el día 11 de julio libre y me caso a la 13h del mediodía y luego a la tarde a las 18h en Can ribas y mi duda es que si el Sr. Bonamusa me casará a mi también y que papeles le tengo que dar yo si ya todos mis papeles están en Sant Boi??

A mi me dijeron que los jueces nunca te casan en los restaurantes pq está prohibido sacar el libro del registro civil por eso ese día hacen como un papel y realmente el día que te casas y el día que te sale en el libro de familia es el día de la firma en el registro civil.

Por eso dudo, pq veo que todas os casais en Bigues y yo no y no tengo que llevar ningunos papeles imagino.

De todas maneras mandame el telefono para preguntar y reservar el día aunque sea un teatro pq yo por la mañana me habré casado ya.

Sino es así.. que alguna me lo explique por favor.

Mil gracias
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. gen. 25, 2008 4:43 pm

Pues nosotros nos casamos un viernes en Can Ribas y tanto alli como el mismo Bonamusa nos dijeron k nos casan el mismito día! nada de subir dias antes a la firma ni nada! En el mismo bodorrio nos dará el libro de familia y la fecha de la boda será ese dia!!! Ara, a lo mejor es pk es en viernes pero vamos eso es lo k nos dijeron y asi kedamos! Nosotros ya tenemos el expediente listo y solo tenemos k subirlo al registro de Bigues i Riells y ya esperar al día de la boda!!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Lea » dv. gen. 25, 2008 8:04 pm

Claro Sonia, porque optas por un viernes, las que nos casamos el sábado los juzgados no estan abiertos jajajajaja

Eysuke, te paso el teléfono de Bonamusa y ponte en contacto con él. A ver, ese día él no te va a dar de firmar los papeles, pero hace la "representación" de la boda... a fin de cuentas, eso es lo que hace ese hombre.. una actuación y ya está.
Lea

EntradaAutor: rubgal » dv. gen. 25, 2008 8:22 pm

Hola! pel que veig la majoria us caseu per lo civil, jo em caso a la basilica de la merce a Barcelona. A partir de febrer em de començar a tramitar els papers pq tenen caducitat.
JA heu triat els plats a les que us han trukat??
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: Eysuke » ds. gen. 26, 2008 8:16 am

GRACIAS LEA, pero no se dónde me has enviado el teléfono de bonamusa. Así me pongo en contacto con el y termino de concretar el como será mi boda.

Yo todavia no se que platos voy a elegir ya que todavia no me han llamado para el dia del tastet. en cuanto lo sepa os lo pongo.

besos
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Eysuke » ds. gen. 26, 2008 8:16 am

GRACIAS LEA, pero no se dónde me has enviado el teléfono de bonamusa. Así me pongo en contacto con el y termino de concretar el como será mi boda.

Yo todavia no se que platos voy a elegir ya que todavia no me han llamado para el dia del tastet. en cuanto lo sepa os lo pongo.

besos
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Janna » ds. gen. 26, 2008 11:08 am

Hola noies!!!
Mima, gràcies per la teva resposta, ànims que segur que tot s'acaba solucionant,...

Lea, pots passar-me a mi també el telefon i direcció del bon senyor Bonamusa??? Es que ahora me está entrando el cague con todo este lio de los papeles para la boda, aaaahhhhh!!!!!!

La Paqui!!!!!! Benvinguda al foro del millor restaurant (casa pairal, això de restaurant no els hi agrada massa,...) per casar-te!!!! Nena, et cases un mes abans que jo!!!! Bé, em sembla que de totes les foreres jo de moment sóc la última en casar-me,..., jajaja!!! Tu d'on ets Paqui? Jo de St Quirze del Vallès però fa 2 anys que visc a Barcelona...
A mi tampoc m'han trucat encara per fer el menú, encara falten molts mesos, 9 per ser exactes!!!!

Bon cap de setmana a totes!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Lea » ds. gen. 26, 2008 12:35 pm

niñas!! os paso la dire, es que se me ha ido un poco la cabeza. Aunque le preguntaré a la organizadora cual es el número. En unos días me lo dirá que ahora está la chica con un bodorrio.
Lea

EntradaAutor: Lea » ds. gen. 26, 2008 12:38 pm

Avda. Prat de la Riba 171

Cuando me diga el número os lo paso.
Lea

EntradaAutor: la paqui » ds. gen. 26, 2008 7:15 pm

Hola Janna!!!

Jo sóc de Barcelona i visc a Vallcarca.

Efectivament, hem triat el lloc més maco del món per fer el casament! Nosaltres quan ho vam veure vam pensar que no ens calia buscar-hi més.

Amb això del casament civil a Can Ribas jo también estic feta un lio. Dilluns anirè amb tota la paperassa a l'Ajuntament de Bcn a veure si m'ho saben explicar del tot. Divendres vam trucar a Can Ribas per preguntar i ens van dir que havíem de portar els papers a l'Ajuntament i ells enviarien l'expedient al jutgat de Bigues (al Sr. Bosamusa) i que ell mateix ens trucaria.
Però no sé... hi ha com moltes versions diferents, oi? què complicat!!

Lea, porfi, si pots passan's el telf del Sr. Bonamusa per a que puguem trucar i aclarir-ho tot!!

bon cap de setmana, noies!
la paqui

Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 7:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants