RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dc. gen. 23, 2008 5:27 pm

Ei Rubgal és veritat q ets d barcelona, ara ho he vist!! :-) No hi ha cap d nosaltres q coincidim he!! Xo coincidim amb una cosa moooolt important i és el restaurant mes maco q podem haver triat!!! :-)
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. gen. 23, 2008 6:18 pm

Doncs jo sí que podria coincidir amb tu rubgal que jo sí que sóc de barcelona!!!!
La veritat és que m'agrada aquesta ciutat tot i que m'agradaria que fos més tranquileta, a vegades m'estresso, massa gent.

Noies com van els nervis?? Tinc moltes ganes de que ens truquin

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa
:: núvia rookie

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: mima » dc. gen. 23, 2008 6:42 pm

Jo tinc els nervis voltant ja xl meu cos!! El dia 10 ja tinc la prova d menus i això ja em fa star una mika mes nerviosa. La veritat és q mi poso cada vegada q haig d parlar dl casament!
Fins i tot me mare ja em comença a explikar somnis q te dl casament!! jeje!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dc. gen. 23, 2008 7:22 pm

Eysuke trabajo el de Can Dragó, el Corte Inglés más aburrido de toda España jajaja. Pedí un traslado y me mandaban al de Cornellà pero como que me pilla un poco lejos.

Hoy he llamado para preguntar precios sobre el hotel de noche de bodas. No sale nada mal.. Habitación deluxe, pack novios, con cava-fresas y esas cositas ^_^, desayuno y salir a las 14h por 475€
Nos dejan ir a ver la habitación así que me acercaré con mi pareja para verlo.

En el tema de papeleos administrativos, ya habeis empezado a mirarlos? Yo hace mucho tiempo fuí a informarme y cada papelucho tenía una caducidad diferente!! Así que andamos algo liados con ese tema.
Habeis quedado con el juez Bonamusa¿ jajajaja
Nosotros dentro de poco iremos a hablar y lo de la prueba del menú la organizadora va a intentar que sea dentro de poquito.

Que nervios oño!!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dc. gen. 23, 2008 7:41 pm

Nosaltres hem anat a buskar els papers del empadronament i prou. Ns falta anar als jutjats a buskar els altres paperets! Es un rollo això, se'm fa super pesat aket tema. A mes als jutjats nomes obren xls matins i hem d sortir d treballar. Es un pal!
Ncara no coneixem al senyor bonamusa, ja en tinc ganes la veritat!
Imatge
mima

EntradaAutor: Janna » dc. gen. 23, 2008 11:13 pm

Jo visc a Barcelona des de fa 2 anys i la veritat és que estic encantada! De tant en tant necessito marxar a la muntanya a respirar aire pur i fugir del soroll i ritme frenètic de la ciutat.
Sóc metge de família (capçalera) i treballo en un CAP de Barcelona.

Us envio una foto amb el Miquel a Can Ribes, és del juny, de quan vem enamorar-nos d'aquesta casa pairal,... Envieu alguna foto!!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Janna » dc. gen. 23, 2008 11:19 pm

Foto Can Ribas, només la puc enviar reduint el tamany,...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Janna

EntradaAutor: montsecica se casa » dj. gen. 24, 2008 9:58 am

Ostres Lea!!!
Jo hi vaig molt al corte inglés de Can Dragó, sí que és cert que és més petit però almenys no n'hi ha tanta gent i no agobia tant. De fet també anem molt al Heron City per veure les pel·licules, jejeje.

Aquest cap de setmana intentaré anar a una joieria de Terrassa que apareix coma anunciant en aquest foro es diu Joieria Solà i m'han dit que tenen moltes aliances, a veure què tal... ja us comentaré.

montsecica se casa

EntradaAutor: pilimili » dj. gen. 24, 2008 11:12 am

Hola noies!!
Mima, jo sóc de Terrassa!!
Montesica, jo em vaig comprar els anells en aquesta joieria de Terrassa i MOLT BÉ, tant de preu com de tot. Ara fan unes que el dibuix és la teva imprenta del dit!! jo vaig quedar un dia amb ells i ens van fer els anells en directe!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Lea » dj. gen. 24, 2008 1:03 pm

Janna, molts guapus!

Quina casualitat montsecica, potser alguna vegada ens hem creuat jajaja. Nosaltres anem molt a sopar per Heron.

M'ha dit l'organitzadora de fer la proba de menus el 17 de febrer (diumenge), alguna ho feu aquell día?? A mi m'ha semblat molt aviat, perque si algunes que os caseu abans han començat a trucar, jo imaginava que ens trucarian en juny. :o-o:
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: la paqui » dj. gen. 24, 2008 1:17 pm

Hola noies!!

Sóc nova al foro i em caso el 27 de setembre a Can Ribas!!

També fem allà la cerimonia i us volia consultar una coseta. Un cop tens tots els papers (del registre civil, partida de naixement, etc), què has de fer? a qui li has de portar?

Gràcies!!
la paqui

Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 7:53 pm

EntradaAutor: rubgal » dj. gen. 24, 2008 3:39 pm

Hola noies!! el foroestà molt animat!!!
Mima m'agradaria treballar amb nens pero de profe. De fisio vaig estar a un col·legi de aralisis cerebral i la veritat es que va ser una mica dur pero els nens son molt agraits.
Quan facis la prova ens has d'explicar tot!!

Montsecica de quina part de barna ets?? yo visc a prop del corte de can drago i el pis que ens hem comprat està per via favencia tocan a meridiana així que también el tinc aprop.

Ja viviu en parella?? yo encara no, estem esperant que ens entreguin el pis pero sempre surten problemes i portem des de septembre esperant...
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dj. gen. 24, 2008 3:39 pm

Ostres Lea!! Ara si que m'has espantat. Jo em caso al juny i a mi encara no m'han trucat. Que tú quan et cases ?
montsecica se casa

EntradaAutor: mima » dj. gen. 24, 2008 4:45 pm

Noies, tinc un greu problema! Avui el meu novio ha anat als jutjats a tramitar tots els papers xl casament i resulta q et donen un numero amb el dia i la hora q has d'anar i a partir d'aki llavors et tramiten tots els papers x casarte. Doncs resulta q està a tope d gent i hi ha molta cua, i ens han donat l'hora pel 26 d'abril. Q pasa? Doncs q tarden 2 o 3 mesos en arribar els papers, això vol dir q no ens poden casar fins al juny o juliol, i jo em caso el 10 de maaaaaaaaaaaaaig!!!!
Stic desesperadaaaaaa!! Q fort!!! No em puc casar abans!!
Això és prehistoric!! A mi ningú em va dir q hi hauria tants problemes! M'han dit q m'esperi i em casi al juny, o q em casi x lesglesia! Ja veus! O també q em casi un actor i fem el paperot i dps em casi un cop hagi ja fet el banquet i el viatge!
Ara no sabem q fer! Hem parlat amb una abogada i ens ha dit q aviam si hi pot fer alguna cosa! Ja veurem! Stic perduda ara.
Imatge
mima

EntradaAutor: montsecica se casa » dj. gen. 24, 2008 5:44 pm

Va mima anima't!!!
Ja veuràs com tot anirà bé.
I pregunto si no es molta molestia, i si et cases per l'esglèsia?
Tampoc pasaria res ( crec ) i així segur que estarieu casats sense cap problema. Jo no sóc molt religiosa però crec que amb l'esglèsia t'estalvies problemes i diners tot i que sincerament sóm una mica hipocrites ( parlo de mi ) ja que ni el meu xicot ni jo anem a misa ni som practicants.
Bé pensa-t'ho... potser és una bona solució. Tú reserva en alguna esglèsia i si després et surt bé lo dels papers doncs anules la reserva.

montsecica se casa

EntradaAutor: montsecica se casa » dj. gen. 24, 2008 5:52 pm

Per cert noies!!!
Abans ho dic i abans pasa. M'acaben de trucar ara de Can Ribas de Montbui.
Nosaltres anem aquest proper dia 3 de febrer per fer el tastet del menú.

El dia 28 de gener ens trucaran perquè els hi diguem els plats que volem.
Ens han dit dos primers i dos segons.
Ai quins nervis >.-<:!!!

montsecica se casa

EntradaAutor: Janna » dj. gen. 24, 2008 6:12 pm

Gràcies Lea! Ets la única que has dit alguna cosa, s'agraeix....
Janna

EntradaAutor: rubgal » dj. gen. 24, 2008 6:20 pm

Mima no et preocupis segur que es pot arreglar... sino sempre tens l'esglesia (encara que aixo ja es una mica personal) pero saps que una ultima alternativa la tens.

Montsecica ja t'han trucat!! i ja van 2 :P
Crec que ens trucaran a totes aquest mes. A veure si ens veiem en el tastet a can ribas. Jo estic esperant la trucada!
rubgal

EntradaAutor: rubgal » dj. gen. 24, 2008 6:21 pm

Mima no et preocupis segur que es pot arreglar... sino sempre tens l'esglesia (encara que aixo ja es una mica personal) pero saps que una ultima alternativa la tens.

Montsecica ja t'han trucat!! i ja van 2 :P
Crec que ens trucaran a totes aquest mes. A veure si ens veiem en el tastet a can ribas. Jo estic esperant la trucada!
rubgal

EntradaAutor: Eysuke » dj. gen. 24, 2008 8:00 pm

Buenas tardes chicas,

Madre mia como está el foro, imagino que estamos todas deseando que lleguen todos los enventos y tenemos ganas locas de compartirlo todo con todas... que bonitas van a ser todas nuestras bodas. Yo llevo dos dias soñando con la boda.... jajajajaja y eso que me quedan 6 meses.

Paqui, bienvenida al foro, me alegro que seas una más q se casa en uno de los restaurantes más bonitos. Respecto a los papales, cuando los tienes todos tienes que ir al registro civil o al ajuntamiento a pedir hora y día para casarte y cuanto antes lo hagas mejos, que luego hay mucha gente y te pasa como a Mima que está lleno y te has de casar otro día diferente al día que lo celebras.

Mima, no te preocupes que ya verás como se arregla todo. Los dos estais empadronados en el mismo pueblo? pq sino podrias solicitar dia y hora en cualquier pueblo de alguno de los dos. Sino siempre te queda la iglesia aunque a mi me gusta mucho más por el juzgado.
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants