Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 23, 2008 4:09 pm

Holaaaaaaaaaaaaa

jo tambe possare autocars, segurament sortiran des de la mateixa esglesia... encara no m´he possat amb el tema preus, però amb lo car que es tot, 400 euros no em sembla gens malament...

Per cert G14, vosaltres us quedeu a dormir a l´hotel?? quantes persones es queden?? Aquest plan es molt maco, eh... en serio, això esta super be. Els meus pares i la family tenen pensant marxar tambe a un hotel a passar la nit per no aixecar-se solets a,l dia següent, però això ja es veura...

Per cert, m´estic plantejant lo del ram al meu germa... :hmm::
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 23, 2008 4:41 pm

Jo también posaré autocars el que clar fins Manresa en surt més car... us poso tots els presupostos que vaig demanar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 23, 2008 5:09 pm

Vull comentar-vos una cosa dels autocars que em va dir la meva amiga que es va casar l'any passat i va posar també autocars.

Ella va acabar molt cremada perquè deia que al principi li enviaven presupostos, i després quan tornaba a trucar li afegian dietas i no se qué... i al final li sortía molt més car. al final ho va fer amb Solé la veritat tot va anar molt bé.
Mireu tot amb "lupa" dietas IVA etc....
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 23, 2008 5:49 pm

Buffffff... Porto una tarda de bojos!!!

Fiancée, gràcies pels pressuposotos i pel consell!!! A veure si la setmana q ve em poso les piles amb el tema...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 23, 2008 10:17 pm

Fiancée grazie per la informació!!! Si si ja ho tinc en ment lo de preguntar tot el tollo aquest de IVA dietes i histories vaires que poden sortir!!!!!!

Si Rachi ens quedem allà a dormir i com hi ha 12 habitacions ens ho repartim amb elmeu nen 5 i 6 per banda, per tant seràn els més propers. Pares, iaies, germans i padrí. Em fa moltíssima il.usió poder aixecar-me i que poguem esmorzar junts ja que serà com una altra celebració molt més intima!!!!!!!

Eo, estic prudentment contenta porquè aquesta tarda he estat a la Oficina Central delaPromotora i he aconseguit que em facin un escrit de compromís posant una data límit de resolució de desperfectes i, en el cas de que tinguem d´escrip`turar aquest escrit s´inclourà amb la escriptura per tant la elevaràn a públic. Jo crec que amb això m´asseguro de que m´arreglin el munt de desperfectes que tenim al piset!!!!!!

Aquests dies tic a tope amb la fein,per tant potser no em puc conectar gaire.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 24, 2008 9:36 am

Noies...

Com demano la partida de nacimineto?? G14, tu ho vas adjuntar un dia, però ara no ho trobo... podries tornarme a passar el link???

Gracies,

G14, amb això ja esta cerc jo... si ho eleves a public segur que t´ho arreglen... BEN FET!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 24, 2008 9:41 am

RACHI jo la vaig demanar per internet on va dir la G14 i me la van enviar en menys de 10 díes per correu.
Em sembla que has de demanar la literal, però ara no m'enrecordo on era.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 24, 2008 9:42 am

Hola noietes, bon dia!!! Com va tot???

Jo ultimant cosetes per anar-me'n cap a BCN demà!!!!!!!!! Jejeje... Quines ganes!!!

Per cert!! No us ho vaig explicar, però es veu q abans d'ahir, segons ens va explicar el meu cunyat, a l'obra del nostre pis va haver-hi una mega fuita d'aigua q d'alçada es veu q arribaba fins l'àtic... Hi havia bombers, policia... Vamos, un show... Ole, ole, q más puede pasar??????? Avui trucaré a veure q m'expliquen!!
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 24, 2008 9:43 am

Per casar-te per l'esglèsia necessites la partida de naixement?? Em pensava q amb el llibre de familia n'hi havia prou... O es lo mateix?? jejejeje... Q no m'aclaro!!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 24, 2008 9:48 am

A mi m´ho han demanat per fer el curset matrimonial aquests...

Ara estic buscant, però no trobo el link... A veure si apareix la G14 i m´ajuda...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 24, 2008 9:50 am

Aps RACHI a mi a l'esglesia només m'han demanat el llibre de familia i la partida de bautisme.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 24, 2008 10:06 am

aix...

ja ho he enviat... Es un rollo tots aquests tramits, eh??? potser depen de la parroquia o del mossen et demanen una cosa o altra... aquesta tarda que haig de trucar, ho pregunto exactament...

Croketa, ja et vens cap a barcelona??? I aqui tens feina? o has de buscar?? i el teu nen?? sen va a boston, no?? Pues ja quedarem ara que estas per aqui!! Tu viuras a barcelona? o a mataro? o a vallromanes???
Que coti que soc!!!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. gen. 24, 2008 10:14 am

bon dia guapes!!!!!!

bufff ahir vaig tenir un munt de feina.... i avui también es presenta intens!!!!!

us llegeixo i em poso al dia!!!!!

muaa
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 24, 2008 10:43 am

Doncs si... jejeje... Tinc unes ganes!!!! De la feina, encara en tinc, estic acabant el doctorat i encara em paguen (de moment fins al juny i després ja veurem). Això de Madrid ha estat una estança per fer experiments de la Tesi.

I de moment aterraré a BCN, al Febrer ja fem la mudança cap a Vallromanes (d'aquí poc porten els mobles i comencem a fer el jardí) i a Mataró hi anirem després del casament... Massa mudances en molt poc temps!!!!!!!!!!!!!!!

Tu com portes el tema del trasllat???
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 24, 2008 10:54 am

pFFFF....

Doncs firmem el dia 5 a la tarda, i suposo que del 5 al 29 començarem a fer el trasllat mica en mica... La veritat es que estic molt nerviosa, es un any de masses canvis, i com diu la meva mare "una nuvia per estar guapa no pot estar estressada"... I jo ho estic mooooooooooooolt!! Jo taconsello fer la mudança de por perque si ho fas mica en mica... jo encara tinc roba a casa dels meus pares de sitges... imaginat!!

Estic molt espantada perque tinc un hipotecon que em fa molta por, perque tot lo que tenim estalviat ens ho polirem en mobles, i a sobre dijous que ve, abans de la firma marxem 4 dies a londres i ufff.... gastos gastos...
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 24, 2008 11:12 am

Respira profundament i compta fins a 10... Ommmmmmmmmmm... Doncs té raó la teva mare, segur q l'estrés no senta gens bé... Però pensa q tot ho passaràs ara i q després ja estàràs tranquila!!

El tema diners a mi también em preocupa, pq com dius tu, són moltes coses a pagar. Però bueno, això és ara al començament, després ja es tranquilitzarà la cosa!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 24, 2008 11:58 am

aix... es que al rpincipi es xungu eh... sen van els diners que no veas!!!!!!!!!!!!!!
RACHI

EntradaAutor: G14 » dj. gen. 24, 2008 11:58 am

Eo vaig a tope de feina!!! Desp´res m´intentaré conectar
Rachi pel registre Civil has d´entrar al Ministeri de Justicia on diu tramites personales, certificat de naixement, internet, continuar i ja poses la CCAA i provincia i vas fent els`passos que et demanen, bé mira el link

http://www.mjusticia.es/wps/portal/Cert ... tinuar.y=1

Després ens parlem
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dj. gen. 24, 2008 2:57 pm

Aaaaallo ja m´han deixat anar, jolín vaya mati que he portat!!!!!

Ostres CROKETA vaya historia lo de la fuita, no????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 24, 2008 3:35 pm

Doncs si... Encara no he trucat pq em fa una mica de mandra... I de fet no sé si vull saber q és el q ha passat... Aixxxx... És q ja em tenen una mica cansadeta...

Buffffffff... Estic d'un adormit q és massa!!! I això q m'he pres un talladet ben carregat!!!
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants