Acabo de tornar de Cymbeline...
... quina me... ja estic moooolt desesperada!!! no trobo res que em faci el pes del tot!!!! que xungo!!!!
Me n'he probat uns quants però cap que em fes realment el pes. Això sí n'hi havia dos que em quedaven bé, però no són el meu estil: abombats de faldilla i paraula d'honor, tot el contrari del que busco, i la tela era tafetà (molt senzill, massa pobre, es veien fins i tot a mig fer). no sé, noies, molt raro. El preu està bé, del que he vist fins ara, aquests són preus raonables: 1500€-1650€.
En sortir hem volgut anar a una modista que coneix la meva tieta, a Bcn, i resulta que la tia té un atelier professional i fa vestits de núvia, doncs se m'ha acudit preguntar el preu mig i m'han dit que el mínim són 2500!!!!!!!! Una barbaritat, ja ens va dir la tieta que era una mica careta, però tant!!!! no m'ho esperava!!!!
www.teresahelbig.com
Tinc vista a una altra modista, però a aquesta cal que li diguis exactament el que vol, perquè no té idees i si no li dius exactament... i això no m'agrada. Però el preu, tot i que encara no me l'ha dit, sembla molt més assequible.