NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dc. gen. 23, 2008 1:28 pm

Key, que te pasa nena, estas pachuchi, eso es el fieston de Pamplona, seguro, jejejeje porque menudas caras os lo pasasteis genial..... bueno tu que haras con el tema menu fotografos..... yo habia pensado en ponerlos en la sala con nosotros y pagarles el menu.. pero es que cuesta un ojo de la cara.... y no se....
BESITOSSSSS PARA QUE TE RECUPERES PRONTO
MUUUUUUUUAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCSSSSSSSSSS
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 2:41 pm

Gràcies noies pels ànims... es que ja m'ho ensumava que recauria de la grip, vaig aguantar tot el que vaig poder i a Pamplona al menys hem va aguantar el cos,.... però clar.-... vaig petar.... normal! jajajajajajajaja

Ceci, que bé que t'ho especifiquessin tant bé, ho consultaré amb el restaurant quan hi vagi... ja et comentaré Nani a veure... suposo que també va amb el restaurant, per exemple, a la boda d'uns amics van venir una orquestra per sorpresa, era una xaranga d'aquestes de les festes, els nuvis evidentment no havien dit res perquè no ho sabien, però al restaurant els hi van donar de menjar quan van acabar d'actuar.... nu se... els fotògrafs han d'estar a la sala del banquet, si no, serà un desastre perquè es perdran la meitat de les fotos, més el nostre que no fa en base als moments "estelars" de la boda, si no que fa un reportatge de tot el que passa, com per estar pululant on no toca.....

Gloripage, tenim en Jordi Pou, igual que la Fermina i la Marjo.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 3:01 pm

Aquesta que us dic també tenia el Jordi Pou i li van tenir que pagar dos coberts mes d'adult normal. No se, jo entenc donar menjar però no el plat a 100 o mes euros! Bueno total, si es te que fer no ens queda més remei, ja no es pot buscar un altre fotograf!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 3:04 pm

Tu quin tens Glori??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 3:06 pm

La Susana Martinez pero no li he preguntat.... Ja us contaré. Pero bueno amb resignacio, es lo que hay....
gloripage

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 3:09 pm

Normalment... a no ser que el restaurant faci com el de la ceci que ho té previst.. doncs és el que hi ha, tampoc faràs un menú infantil.

A nosaltres sí que ens va dir que contèssim amb el menjar, clar ja no es va ficar en si hi ha més d'un menú o igual que els convidats... però la veritat és que quan signes el contracte està especificat totes les situacions que es poden donar, coses que ni hagués pensat, com que contractis un fotògraf i el dia de la boda t'aparegui un altre ...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 3:09 pm

De fet vaig anar al Jordi Pou però no tenia el dia lliure.... Aixi que res.
gloripage

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 3:19 pm

A nosaltres és que ens va agradar molt l'estil de fer fotos, el plantejament, no voliem posats, si no unes fotos que expliquessin realment el que es viu..... nu se, vam anar per preguntar, però haviem anat a uns quants i estavem a punt de demanar a un parell d'amics que ens fessin ells les fotos....

La susana martinez té renom! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 23, 2008 3:41 pm

Key tens raó, el Jordi Pou ho pasa al contracte lo del menjar pq ens va dir que al principi no ho especificava i es quedaven sense menjar res. A la ultima boda que vem anar nosaltres el fotograf estava en una taula d'amics. Jo crec que ho faré així, si tinc alguna tauleta d'amics penjada hi posaré els fotografs pq quedin com més integrats (o no, no ho tinc massa clar) :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ . El que si faré es donar-los el mateix menú que els altres pq no se si el restaurant te algo especial per ells i passo de complicar-me la vida

Indibili el nostre planning es:
- 8 Setembre volar cap a BA
- 12 Setembre Iguazú
- 15 Trelew
- 18 Ushuaia
- 21 Calafate
- 24 BA
- 25 BCN

Qualsevol informació hem serà útil, jo també vaig passant per la post d'Argentina o sigui que ens veiem allà :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Oni animat dona que segur que la teva boda serà tant maca com la de la GImena i tu estaràs radiant, amb lo que t'ho curres tot no pot sortir malament de cap manera :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 23, 2008 3:43 pm

CECI FELICITATS PELS TEUS 7 MESETS!!!!!!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Indibil » dc. gen. 23, 2008 4:36 pm

marjo, aniré explicant coses al Post d'Argentina, així no "molestem" a la resta de foreres, que no van a aquest lloc segurament. I es que a més, escriviu molt en aquest post...

Jo vaig pagar dos menús exactament iguals que la resta d'invitats a la fotògrafa, i al video-man. Potser sí que val molts diners tot plegat, però en un esdeveniment així vaig estimar-me més quedar bé amb tothom, ells inclosos. I us puc assegurar que van tirar fotos i van grabar per un tub! Aquest divendres vaig a veure l'esborrany de l'àlbum, a veure que tal...
I sobre el menjar, penseu en els al·lèrgics al gluten i els vegetarians sobretot.

Pel que fa al traje, jo me'l vaig comprar al Ksanoves. I per una vegada, vaig triar-lo de disseny (tot i que no tenia pensat gastar-m-hi tants diners!), i vaig elegir un model de Carlo Pignatelli. Jo duc traje per treballar, i realment puc afirmar que aquest senyor està un nivell per sobre dels trajes que em vaig emprovar en d'altres botigues de Lleida, que també eren bonics i lluien. Però la manera d'escaure del Pignatelli... Ara, que cadascú fa el que vol, i tots queden bé. I ja us asseguro que si la nòvia està tant espectacular com ho va estar la meva dona, el traje del nuvi passa semi-desapercebut.... :-)ok:

Salut!
Indibil
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 4:48 pm

Indibil, aquests són els que li agraden al meu noi, en va veure un fa dos anys a la fira de nuvis, i es va fixar.. realment, la forma que té de treballar destaca sobre altres cases....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 6:11 pm

Bueno no se, quan parli amb la fotògrafa ja us diré però ja us dic el que penso, que tenen tot el dret a menjar però que em sembla un abus que amb el que costen a sobre els hi tingui que posar casi 300 euros mes de menjar..... Si volen els hi pago un sopar al restaurant que vulguin!

Jo penso que poden sopar, està clar, pero que es la seva feina aixi que si sopen una altra cosa es normal... Que facin berenar-sopar.... Que pensem en els cambrers i el personal de la sala? I prou que deuen sopar pero ja s'ho monten per incloure-ho al preu que sempre queda millor.... Quan vaig a treballar por ahi no es preocupen les empreses si menjo o no, es cosa meva....

En fin. Es que em sembla ja la bomba pagar 300 euros mes! M'estic obsesionant amb els numeros!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 23, 2008 6:22 pm

Glori jo crec que ja hauria d'entrar dins el preu que et cobra el fotògraf. Pq val una pasta i haurien de tenir-ho en compte. Jo qan marxo a bcn de reunió, em paguen el dinari el desplaçament,.. és evident! Però tinc un preu límit que he de respectar. Em sembla molt fort que s'hagi de pagar el mateix pel fotògraf que per un convidat, al cap i a la fi està currant. És la seva feina!!!!! I ben pagada q està!!!!!
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2008 3:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 6:30 pm

Pues exactament aixo es el que penso jo Ceci.
Jo quan viatjo el client no em paga el dinar apart, a vegades li tinc que pagar jo a ell!!! Jo si puc no penso posar el mateix plat que a la resta, ni sentar-los amb ells perque crec que no tenen res a veure, no som amics.

El teu cas es diferent, pero vamos, si abusen de preu, el mateix morro que tenen per abusar, l'has de tindre tu per dir que no.
I dona't pressa per si tens que buscar alternatives que despres no hi ha dates, jo al setembre el Jordi Pou ja tenia ocupar pel mes d'Abril!

Segur que t'ho arreglen be i t'agrada dona, pero per si de cas.... Les coses clares que aixo de la confiança sino porta problemes.
gloripage

EntradaAutor: mohnt » dc. gen. 23, 2008 6:53 pm

Hola! la botiga de sabates esta al carrer Roger de Llúria 116. Fa cantonada i estava molt a prop del metro. Jo la veritat anva seguint a la meva germana, divendres la veuré (jo es que em perdo a tot arreu, no tinc sentit de l'orientació) i ja te diré a quina parada s'ha de baixar exactament. No era difícil de trobar.
Pel traje d'ell, vam estar mirant bastantes botigues, i també ens van dir lo de mazaleón, pero si penses en el desplaçament i tot, potser no surt tant a compte, nosaltres almenys ho vam creure així. El justribó te un munt de teles (de tornasolades de tots els colors, fins a fosques, les clàsiques) i t'aconsella força bé. Les camises són del Pertegaz i hi ha el model per gemelos i sense (ell ajusta també la camisa al tamany del nuvi). El model tipo levita que ell es va triar, ens va dir que el portesim despres de la boda que el tallaria tipo americana per aprofita'l per altres bodes on anés de convidat. El senyor ens va semblar molt professional.
A la floristeria on vaig (flor luxe)el ram em demanen 120 euros, i els adornos del cotxe 70. Dóna la casualitat que són els que ficaran les flors al restaurant i als jardins (quina coincidencia, no?)!!!!!! nosaltres encara no sabem que fer amb el viatge. Aquest dissabte anem a mirar agencies, però tenim gustos molt diferents, i no acabem d'arribar a cap acord. i ja no queda res, que març està al costat.
mohnt
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 23, 2008 7:03 pm

MOHNT, nosaltres tampoc ens posem d'acord amb el viatge... però és veritat que encara tenim temps... així que haureu de parlar-ne!!!!! jejejeje I per lu del tratge de mazaleon també hem pensat el mateix,... que es massa llunt.
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2008 3:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 7:11 pm

Com és l'album?? de pàgines, tamany del llibre etc?? que son 2 que venen?? nu se.... trobo que no estan fent preu, a nosaltres sí que ens surt més car, però et donen coses a part, penja l'album a a web amb contrasenya, edita dvd amb totes les fotos montades i et fa còpies pels pares, i la maleta del llibre, si no recordo malament és això......

Sí que les fotos en cd tal cual(a resolució normal) costa que te les donin els fotògraf, hi ha molts que no ho fan, ni que paguis a part.

Nosaltres vam estar mirant alguns llocs i els preus, sí que en trobes llocs rebentats, més a bcn que hi ha molta oferta, però més o menys anaven pels voltants del que t'han dit (hi ha més cars clar, però si treus els complements que et fan, fa no fa.....)

Aixi que ,...ufff nu se, jo sincerament, de vosaltres, potser miraria un o dos, per comparar, per tenir la tranquilitat en allò que decidiu; si a més hem dius que no saps el grau de professionalitat.... ufffff....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 23, 2008 7:26 pm

just ara m'acaben de trucar les fotògrafes...
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2008 3:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 7:37 pm

Weno Ceci, no et rallis ara amb el tema, intenta-ho almenys, ves amb la ment clara, a veure que t'ensenyen, que et diuen etc.

Si t'has de quedar més tranquila, compara, mira algun lloc per tenir una referència, i no pensar si fas bé o no, o que....

En funció de tot això, ho parleu, tranquila, segurament quan vagis divendres o veuràs tot més clar. :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants