Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dt. gen. 22, 2008 6:40 pm

ok quan puguis posa el ram a veure que tal perquè la flor és molt maca!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 6:44 pm

Si si... Jo penso igual RACHI quant estás allà cansa una mica...
Jo RAM i Lliga segur així faig pels dos germans la meva i el del meu novio.

I després a les meves millors amigues que será alhora a les tres, i mamas i cosina no sé.... ja em sembla massa!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 22, 2008 6:47 pm

jo a les amigues potser havia pensat potser entregar-ho entre plat i plat.. nose potser no queda massa bé no?
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 7:06 pm

Bueno Marytot són idees... pot estar be no sé m'has donat una idea que no m'havia plantejat mai...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 23, 2008 9:24 am

G14 m´he deixat el vohue novias... dema tel porto i escanejo els nenufars...

que tal noietes???
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 23, 2008 9:52 am

Hola guapes!!! bon dia!!

Nosaltres ahir vam estar parlant del tema detalls, entregues i demés... Probablement, donarem, com ja pensavem els ventalls a l'entrada de l'esglèsia (bueno, els deixarem allà i q els vagin agafant) i deixarem a les taules les pinces aquelles q us vaig comentar amb la targeta d'agraïment (1 per persona). El q ens falta és trobar el model... Lo més segur és q no donem res més, clar q pels nois no tenim res...

En quant a les entregues, farem: el ram, algo pels pares (en conjunt i d'una sola tacada, jejeje) i parelles de nuvis (n'hem contat 3, a no ser q a la gent ara li doni per casar-se, en cuyo caso hauriem de pensar com les donem pq sí q és veritat q es fa pesadet...)

I ja està! Jejeje... 1 cosa pensada, q ja és molt!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 23, 2008 10:25 am

Croketa,

Jo lo dels ventalls i les tarjetes d´agraiment tambe ho volia fer... Jo volia donar el ram i dos ninos, un pels meus amics i un pels amics del meu nen... el que passa que jo volia fugir una mica dels topics, i per exemple els ninos, no donarli a la meva amiga que es casa al setembre, perque aleshores no te emoció... li donare a alguna altre crec.

i el ram...no se, el meu nino vol que li donem a la seva germana, que te 17 anys, però no se, el ram e smolt de la nuvia, no??? el ram no se que fare, la veritat...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 23, 2008 11:29 am

Bon día!!

Avui estará una miqueta out... pq tinc bastant feina, intentaré anar conectant-me :-)

RACHI jo penso com tu, el ram ho da decidir la núvia a qui li dona bueno jo ho faré així...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 23, 2008 11:31 am

Estem d'acrod!!! Jo también crec q és més decisió de la núvia tot i q también trobo q ha d'estar una mica consensuat... Jo tenia molt clar q li volia donar a la meva cosina petita, però también teniem a la germana del meu nen... Ho vam parlar i ho vam decidir així (a la meva cunyada ja li van donar el ram en el casament de l'altre germà)
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 23, 2008 11:43 am

Hola nenes!!

Jo el tema del ram l'he tingut sempre mooolt clar: Li donaré o al meu germà (si,si, al meu tete... ) o a una amiga que es com si fos una germana per a mi...
Lo del meu germà sé que sembla una mica extrany, però jajaja, ja em diuen que de tant en tant tinc idees de bombers!!

Un altre tema: El tabac... Als vostres restaurants es pot fumar????
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 23, 2008 11:46 am

jEJEJEJE... of course, no ta mal no ta mal... el que passa es que si li dono el ram al meu germa... em mata!!!!!

a la meva finca a la part noble no es pot fumar perque es tot catifes amb galeria d´art i demes i no... jo com que faig el sopar a l´experior no tindre problemes... i a la sala del ball crec que si que s´hi pot fumar perque aquesta ja esta mes preparada...
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 23, 2008 11:49 am

Rachi, jo se que el meu germà em matarà (te 22 anyets, així que imagina't la vergonya que li faré passar), però és igual, per mi el ram és l'entrega més especial i li vull donar a la persona més especial... Encara que crec que li acompanyaré amb una ampolla de wisky, jajaja, per ajudar-lo a superar la vergonya!!
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 23, 2008 11:54 am

Ofcourse es clar que si... jo también ho faría jijijiji i lo de l'ampolla de wisky ho trobo molt guay!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 23, 2008 11:58 am

A mi también se m'havia passat pel cap donar-li al meu germà!! Jejeje... En un casament q van anar uns amics, li van donar al germà de la núvia amb la cançó "I'm just a Gigolo" i a tothom li va encantar... Ara, això sí, el nano es moria de la vergonya, jejejeje... Per mi el meu germanet también és molt especial, però si li faig això, literalment, em mata... Jejeje, i no és plan!

Amb el tema del tabac, en el nostre lloc, quan el vam anar a veure, deixaven fer una mica als nuvis el q volguessin, però aquest any ja no està clar, pel tema de normatives i demès... Però bueno, el meu pare, fumador de puros, està emperrat en donar-ne... Així q ja veurem q fem... Això sí, cigarrets segurissim q no en donem!

Rachi, una de les parelles de nuvis q tenim comptades és per una parella q no es casa i q de moment no té intenció... Per una amiga meva q ja em va dir parlant de no sé q ens mataria si li donavem res a ells... jejeje... no sabe lo q le espera!!!!!!!!! Juasjuasjuas!
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 23, 2008 12:14 pm

Ostres, que bona la cançó, croketa... Aixó m'ho apunto!!! Jiji, pot ser la bomba!!

Us preguntava lo del tabac pq tant el meu nen com jo som fumadors (bueno, jo espero ser ex ben aviat... estic amb visites al metge per deixar-ho!!) i es clar, és un rollo haver de sortir o no poder fumar.... Sembla una tonteria, però quan ets fumador aixó és un tema que preocupa una mica...
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 23, 2008 12:21 pm

Bon dia nines!!!!
Jo avui estic entre papers i més papers i reunions, puuuf no em podré conectar gaire però bé,
RACHI quan sigui ja ho escanejes i tranqui sino perquè em sembla que em compraré la revista i també la Telva que vas comentar que sortia al Febrer no?????
OFCOURSE no tens idees de bomber perquè sino podem montar una brigada ja que jo també ho volia fer però em mata i remata mon germà si li faig lo del ram per això li faré de la manera que ja us he comentat de regalar-li a la seva novia que sé que li farà molta ilusió i a ell el regalet!!!!!

Jo amb el tema de funar no tindrem problemes però bé ni el meu nen ni jo fumem.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 23, 2008 1:39 pm

Eo ja m´han deixat anar!!!!!!

Eo vosaltres teniu intenció de posar autocar??? Us ho comento perquè en un foro m´han facilitat informació d´autocars i he demanat pressupost i ja me l´han passat i per 400€ tinc un autocar de 55 places.
Tinc que concretar algunes cosetes però em sembla que els agafaré, que us sembla?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 23, 2008 1:42 pm

Doncs a mi em sembla q està força bé de preu, no?? Jo vaig demanar pressupost a Julià i em van dir q uns 500 euros + IVA el mateix autocar q dius tu...

Jo también en vull posar, pq hi haurà molta gent de fora, tant a BCN com a Mataró i així els hi facilito la feina...

Quina empresa és??
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 23, 2008 1:46 pm

G14, trobo que està molt be de preu!! Està a la teva disposició tot el dia?
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 23, 2008 1:55 pm

Són coses que vull concretar per això els hi he enviat un altra mail.

CROKETA són aquest mira
ANIMA Espectacles
C/ Rosellón, 64
08830 Sant Boi de Llobregat BARCELONA
Telf: 1.93-652.72.88
2- 93-652.72.26
mail: alex@animaespectacles.com
web: www.animaespectacles.com
Imatge
[/url]
G14