NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 22, 2008 6:38 pm

XIPI ha escrit:Wole noies!!
Aquest dissabte anem a pel traje del novio!! K també es protagonista, no?? jejejeje
Anem a Mazaleon un poble de terol on fan els trajes a mida, i es molt econòmic! A veure que tal! Ja us contaré. També tenim pensat passar-nos per l'agència de viatges per mirar-lo ja! Ja us contaré.

Uau... tothom en parla d'aquest lloc!!!!!!! I estan súper bé de preu pel que m'han dit. Però amb l'alfon vam anar a mirar abans de vacances tratges de nuvi i a tot arreu ens van dir q fins a finals de febrer no hi anéssim que no tenien casi res i que aleshores arribaria tot el de la temporada 2008. Però clar si se'l fa fer a mida no cal q esperi a que arribi res!!!!!! Ueeeee quina emoció, al menys a l'Alfon n'hi fa molta!!!!!

Elena m'has d'enviar l'arxiu original al meu mail.. aleshores et passaré les fotos per mail i les podras veure... jejejjeje Ah, i diga'm com vols les estrelletes. Quina idea tens, vatja.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. gen. 22, 2008 7:55 pm

Mohnt! Merci per lo del traje novio! Nosaltres no saviem si mirar al Justribo o al kasanoves però si em dius que et surt per 350 euros el traje a mida al Justribo cap allà farem cap! ho trovo super bé de preu i les robes que tenen son super xules!

Per cert wapis!! Gràcies a la Oni ja tinc impremta!! Wapi me ha encantado y me cobran 1,05e/ud por las invitaciones! Además tienen servicio de diseño te asesoran / ayudan a decirte como te quedarían mejor, un montón de sobrecitos, en fin que me ha encantado! Además mañana me confirman si me pueden hacer el libro de firmas a juego con las invis y me saldrá por unos 30 euros! Estoy super contenta!!! Gracias wapi!!!!!

Ara Ceci et passo per correu els arxius! La idea era ficar estrelletes per al costat del marquet que li he ficat a la foto en forma de ràfaga només a la pàgina primera, es a dir on hi ha la nostra foto per alegrarla una miqueta no sé..... per dins on hi ha el text no crec que m'hi capiguin xq potser es veura massa carregat! Gràcies gràcies gràcies!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. gen. 22, 2008 8:16 pm

Nenes una pregunteta!

Em cobren 0,40 (iva inclòs) per cada capseta de tabac i de puro. Ho troveu molt exagerat?? Jo ho he trovat bé de preu! I 0,87 (iva inclòs) de les targetetes dels detallets + targeteta d'agraïment. Com ho veieu??? Es que al anar a la impremta ara potser ho estic pagant massa car..... El que passa es que ja ho he encarregat..... GRACIES!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dt. gen. 22, 2008 8:21 pm

M'alegro molt Elena *.-o-o.* *.-o-o.* amb el llibre de firmes no vaig pensar a preguntar, però fa tempps que vaig comprar un album i la idea és ficar fotos dels convidats i posits etc perquè vagin signant... :o-o: a veure si he fico, tot i que avui se m'ha escaxarrat el pc gran i no tinc fotos ni res ara... :-(

Nani, t'he enviat un privi amb el que preguntaves, en conec més, però per condicions etc aquesta és de les millors que hi ha, si vols et puc dir més ::-)

AzaleaVera benvinguda!!!!

Ceci, avui he vist el teu vel! és maquíssim....

Jo ara estic una mica rallada, com més voltes li dono a les coses menys clar tinc res, no se ja ni quines flors ni quin pentinat, ni res..... quan veus una novia maquísima, només penses en estar igual de guapa, però al teu estil :hmm::
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: aneta » dt. gen. 22, 2008 11:11 pm

AzaleaVera Bienvenida al foro!!! y enhorabuena!!!

Mohnt la tienda de zapatos de barcelona más o menos por dónde cae??

Xipi, he oido hablar de Mazaleón... dónde hacen los trajes a medida, además dicen que están muy bien de precio.

Elena te noto atareada y liada... pero ultimamente estás resolviendo y dejando ya listos un montón de temas, una pregunta: dices que has encargado el Pack de Belleza, en qué consite?? le hacen algo al novio??

Key guapa no te ralles!! ya sé que nos resulta dificil decidirnos entre el montón de opciones que se nos presentan... que si flores, qué colores, qué peinados... tenemos que dejarnos guiar de nuestro criterio y pensar que es el que marca nuestra personalidad y estilo, que todas estaremos guapas, aunque posiblemente diferentes!!!! Animo!!
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. gen. 23, 2008 10:06 am

GRacias Key...
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Indibil » dc. gen. 23, 2008 10:57 am

marjo ha escrit:Indibili així vas estar a la Patagonia :-)) :-)) :-)) :-)) n'estic enamorada només de veure les fotos. Ja soc asidua a la post de Todo Argentina pr no hi ha molt moviment últimament. Ica nosaltres vam mirar preu a una agència i ens cobraven 9000€ pel viatge: 15 dies, hotels, excursions i trasllats individualitzats. Nosaltres hem fet numeros i ens surt lo mismito pr 17 dies per uns 5500€ tirant llarg. Els bitllets ens han costat 3270€ els dos (vol interoceanic i 6 vols interns). Si vols més preus te'ls puc passar que estic informadíssima del tema.

Aniré escrivint al post de Todo Argentina el que vam fer i veure nosaltres, però ja pots anar fent-te la idea que la Patagònia és immensa. Si et convé res, ja ho saps! :-)ok: Per cert, quan hi vas?
Indibil
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: AzaleaVera » dc. gen. 23, 2008 11:11 am

Moltes gracies a totes!!

Ja ens anirem veien...!!
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 23, 2008 11:38 am

Avui em falten 7 mesos justos per casar-me!!!!!!!!
*.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 23, 2008 11:48 am

KEY carinyín!!!!!!!!! No et rallis q estaràs estupenda el dia de la teva boda!!!!!!! Gimena estava espectacular... i tu estaras igual d'espectacular amb el teu estil... i la raki, i la feminacora, i l'aneta, i l'elena, i la xipi, i l'azalea, i la marjo i la mairim... TOTES serem unes Núvies Guapíssimes i precioses!!!!!!! O si no... què fem aquí???? Ho estem preparant tot al detall i les nostres bodes seran memorables!!!!!

Així que amunt els ànims!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 12:29 pm

Hola noies!

Novetats. El novio ja te el traje encarregat i jo ja m'he fet el passaport. A veure si tanquem el viatge aquesta setmana!

Pregunta: Sabeu si al fotograf se li te que pagar el cobert?
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 12:34 pm

FELICITATS CECI!!!!!!

Avui estic malalta i amb ànims baixos... que hi farem...

Glori, diria que sí, que en principi pagues el cobert del fotògraf...en el meu cas, en tinc dos.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 12:39 pm

quin morro no?

A mi es que encara no m'han dit res.... Quin es el teu fotograk Key? Em sembla molt morro que amb lo que cobren es vulguin sentar a sopar, ells tenen que fer fotos, que es mengin un bocata! Es com si els cambrers tinguessin cobert, clar pobres, tindran que menjar algo!
gloripage

EntradaAutor: Key » dc. gen. 23, 2008 12:50 pm

Realment no se si la cosa va que tenen una tauleta i mengen el mateix o no, la ñultima boda que vaig anar no hem vaig fixar bé però crec que el fotògraf, al menys quan el vaig veure jo, no estava a la sala, estava fora, i entrava a fer les fotos, en canvi a una altra si que hem vaig fixar que els fotògrafs tenien una petita taula....

A nosaltres només ens van comentar que contèssim que havien de menjar alguna cosa, cosa que té sentit perquè hi ha que estan tot el dia fent les fotos....
Ja el tema que és el que han de menjar... sempre m'ha quedat el dubte del punt ...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 12:56 pm

Jo també entenc que tinguin que menjar pero no el menu del casament.... I sino que el descontin! Quin fotograf tens? sino dis-ho per privi....
gloripage

EntradaAutor: AzaleaVera » dc. gen. 23, 2008 12:58 pm

A mi tampoc hem van comentar res, pero es logic que tamb menjaran... Perque no fa molt vaig anar a una boda i per exemple que els nuvis han acabat de fer les fotos del casament sempre deixen un petit pica pica pels nuvis i fotograf.

Tamb estaben sentats a una tauleta apartadeta, a mi nose com ho faran si amb una tauleta a part o a un altre banda, pero jo crec que estaran a la mateixa sala.
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 1:03 pm

Home jo soc la primera que penso que tenen que menjar! Pero una cosa es posar algo per a que mengin i l'altra es que tinguin que menjar com a tots, de fet penso que llavors no fan les fotos durant el sopar.... No se, ja ho preguntaré. Conec a una noia que es va casar a l'octubre que va tenir que pagar dos coberts mes pels fotografs... No se.
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 23, 2008 1:12 pm

Glori, al meu restaurant el preu del manú del fotògraf i del músic és de 30 euros i no de 120 com l dels convidats. Pregunta si tenen menú per els fotògrafs. I evidentment no mengen el mateix que nosaltres.

KEy.... espero que et recuperis... que portes una temporadeta fluixa de defenses!!!!! Una abraçada ben forta a veure si et dona ànims!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 23, 2008 1:18 pm

Doncs t'asseguro que aquest del que parlo va pagar el menu normal.... i dos.
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 23, 2008 1:19 pm

Jo ho tinc tant clar pq m'ho van donar els mateixos del restaurant amb el pressupost. Però és que realment el pressupost estava molt ben fet i t'especificava tot punt per punt. El menú dels nens, per exemple,val el mateix.
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants