Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 1:11 pm

Si que són molt chulis! Els de 19cm q pel pastís jo crec que ja es més q suficient costen 18€... a més son baratets!!! I también están amb els cabells de diferents colors per si no ets rubia.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 22, 2008 1:14 pm

On trobes totes aquestes cosetes????? Ets el nostre GOOGLE particular! Jejeje..

A mi también magraden els japonesos, a més, estan super bé de preu!! Jo vaig mirar al conesa (on les invitacions) i tenien dels tipics de paper (cartón piedra o com es digui) i eren cariiiiiiiissims! Com uns 60-70 euros per parella... I clar, jo n'hauré de donar uns quants! D'on són??
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 1:21 pm

Us poso lo que m'han enviat per mail i la seva página:

La referencia de los novios japoneses, 10112R pertenece a los que miden unos 27cm y su precio es de 36.-€ (la pareja). Existen otros, un poco más pequeños (19cm), que tienen como referencia la 10117 y cuestan 18.-€ (la pareja). Comentarte que hay 3 modelos distintos de chicos y chicas (rubios, morenos y castaños) por lo que podemos hacer las combinaciones que queráis.

L'enllaç directe als nuvis es aquest:

http://www.celebrem-ho.com/fotosfiguras ... index.html

Les dades de contacte:

Vanesa Santiago
Celebrem-ho!!
Avda. Pi i Margall, 49
08140 - Caldes de Montbui - BCN
Telf. 93 865 42 07
Fax. 93 865 49 84
e-mail: vsantiago@celebrem-ho.com
www.celebrem-ho.com

Vaig a dinar!!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 4:14 pm

Que em dieu dels rams com ho porteu teniu alguna idea del que voleu?? Jo sempre havia volgut un ram de roses blanques, peró he vist un de gerberas blanques a la revista vogue novias que m'ha agradat molt.. i ho trobo mes modern...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 22, 2008 4:20 pm

jo sempre havia pensat que volia un bouquet de roses blanques... i laltre dia al vogue novias he vist un de nenufars que son moniiiiiiiissims... son aquests els que dius???

Això si, que el ram no sigui molt gran... els de cascada no magraden gens!!!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 22, 2008 4:22 pm

mireu quina preciossitat!!!

Us agrada????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 5:07 pm

RACHI jo penso exactament igual q tu, no m'agraden els ramos que cuelgan i sempre havia volgut un de roses blanques així petitet.. peró no sé com que el tinc molt vist... no sé ara el trobo molt cursilón... i al vestit potser li va alguna cosa més atrevida.
Aquests de nenufars son preciosos jo también els vaig veure, el que no sé si serán facils de trobar...

Mira el que jo deia es aquest. (foto abajo jijijiji)) ¿com el veus? ¿no está mal no? i com que en caso a un entorn bastant rural potser queda bé...

Tema ramo per cert a mi m'el compra el meu cunyat que es el meu padrino, el que no sé es ss dir-li que n'ho compri al Phlox que es on tinc l'exclusiva amb Sant Benet, o que m'ho compri on ell vulgui... Que dieu?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. gen. 22, 2008 5:12 pm

Fiancée estàs feta una CRACKIS d ínternet!!!!! A la botiga que us vaig comentar de Badalona tenen molts dels nuvis que surten per la web!!!!!!

Donareu gaires nuvis?????
Perquè nosaltres no farem gaires coses de regals, el meu nen no es que tingui molta gràcia i quan haguem d´entregar coses a veure que tal ho porta, jijiji pobret es mora de la vergonya!!!!!

Rachi quina passada em sembla que tinc clar de que serà el ram perquè no tenia ni idea com volia que fos però m´encanten amb la part de dintre aquest color!!!!!
L´unic que tenia claríssim era que el ram tipus cascada no podia ser ja que sent baixeta semblaria un taponet si a sobre allargo el ram!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dt. gen. 22, 2008 5:18 pm

Fiancée jo trobo amb més força i més alegre el que ha poosat la Rachi. Potser si ens casessim al Novembre o Octubre si que el posaria però al ser l´estiu a mi personalment em crida més l´altra.

El tema de la floristeria jo crec que on us vagi bé. Potser tu com hauràs d´anar per escollir cosetes doncs et pot anar bé qaue te´l gfagin allà però sino segurament que també t´ho faràn igual de bé a Badalona, no????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 22, 2008 5:30 pm

hola guapes!!!!!

acabo d'arribar a l'oficina... he estat tot el dia fora!!!! ja m'he posat al dia jejeje

rachi que bé que ja escritureu.... xo deunido quin estrés x fer la mudança... xo fas ben fet de mirar-te els mobles amb la calma...
jo también tinc moltes ganes de começar a mirar coses i pensar amb les obres.... on mirareu els mobles??

fiancee ets un crack amb l'internet... descobreixes de tot jejeje

tema nuvis también m'agradaven els 1rs que heu posat... jo también vaig estar mirant els de cartró i passo de pagar 70€ x uns nuvis pq en vull donar 5...

que més heu dit.... ah tema rams a mi también m'agrada tipu bouquet de roses blanques... xo veient el vestit crec que li va algo més marxos... a veure si trobo un k m'agrda i us el poso...

crec k ja he opinat de tot el que deieu jejej >.-<:
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 22, 2008 5:36 pm

Abans he dit q no tenia feina, no??? Pues ala... Q si a escriure un abstract, a fer resums de dades (pq com q marxo, la meva jefa d'akí ho vol tot ben claret...), ara descongela cel·lules, ara fes un pase de les altres... Aixxx... Això em passa per parlar!! Jejeje

Jo de rams ni idea, el q tenia super-mega-hiper clarissim és q tampoc el volia de cascada... Vull algo tipus el q heu posat, però el q no sé és de quina flor... Els nenúfars q has posat m'encanten, però això aguantarà la calor q farà al Juliol???
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 22, 2008 5:49 pm

eii pues em compraré la vogue... pq el que ha posat la rachi m'ha agradat.. estic buscant els que m'agraden...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 5:54 pm

G14 tens raó potser es més viu el dels nenufars, haig de mirar a veure que trobo d'idees...

Tema nuvis no sé si entregaré cap... Els regalets de boda serán:

RAM --> ma germana, en dona igual el significat de si es soltera o no... pq ella es casará l'any vinent amb el meu padrí... pero vull donar-li el ram!

Lliga --> al germá del meu novio, también té parella peró vull donar-li amb ell pq em fa gracia también que tingui alguna cosa important ja que sinó no sé que donar-li.

I no sé... als pares potser alguna cosa, i a la meva cosina también li voldria donar alguna cosa pq ella em va donar el ram peró no sé el qué?
I a les 3 meves millors amigues también alguna cosa.

Vosaltres... doneu-me idees!!!!!!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 22, 2008 5:58 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Fiancée, phlox te molt bona pinta, jo tots els muntatges que he vist son molt macos, la cangui ho va fer amb ells i els centrres i el ram era molt maco...
Aquest tambe es molt maco, però jo es que el dels nenufars em crida basatnt... per cert, crec que el 7 de febrer surt el telva novias, jijijiji
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 22, 2008 5:59 pm

Jo vull donar el ram a la meva germana también... és més petita que jo i em fa molta il.lusió donar-li a ella, després els nuvis i nose si faré un ram x les mares aixó no ho ser segur... i a les 3 amigues también els hi vull fer algo xo fiancee estic com tu k no sé k fer!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 22, 2008 6:06 pm

Doncs jo el ram li donaré a la meva cosina petita (bueno, té 21 anys, però per mi és la petita) pq me l'estimo moltiiiiiiiiiiissim i és com la meva germana!!!! A més, sé que li farà una il·lusió boja!!!!

Després no crec q doni la lliga, pq encara no sé si en portaré... A més, no sabia q es donava... jejejeje

Als pares em penso q farem un marc de fotos amb alguna foto nostra o bé del casament o de quan sigui... Probablement a les mares también els hi farem un ram ben estupendo!!

Haurem de donar, com a poc, 2 parelles de nuvis (dels 2 casaments q van després del nostre i q a més són de molt bons amics) i els volia fer algo a les meves amigues de l'anima... Tot i q a una d'elles em va amenaçar si li donava una parella de nuvis, és molt probable q li caigui... jijijijiji

Al meu germà m'agradaria fer-li algo, però no sé exactament el q... Segur q serà testimoni, però no sé... M'agradaria algo més...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. gen. 22, 2008 6:08 pm

Rachi m´estava informant sobre aquesta flor i diu que és una flor d´aigua que el seu habitat son les charques, llacunes i cursos d´aigua lents.
Ademés algo que em dona mal rollete perquè mireu on diu PROPIEDADES I INDICACIONES:

http://www.hipernatural.com/es/index.html
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. gen. 22, 2008 6:17 pm

Nosaltres encara no està el tema molt oarlat però el que si es segur es

que hi haurà ram per les iaies i mames.

Pels pares farem marc digital i li posaré unes 10 o 15 fotos meves pel meu pare i d´ell pel seu i la ultima de la boda tots dos junts!!!! O algo així

Tema lliga em sembla que no ho farem.
El meu ram li donaré a la novia de mon germà i en el mateix moment li regalaré a mon germà un cap de setmana per anar a fer cates de vins o un finde a Torremirona. Fa temps que m´ho diu que vol fer algo així però com no es decideixen doncs li regalaré. Sempre he tingut molt bon rollo amb mon germà i vull fer-li algo especial.

Haurem d´entregar dos nuvis segurs.

I no sé si farem gaire cosa més!!!!!!
Perquè tampoc s´ens acudeix però si doneu ideees?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 22, 2008 6:37 pm

Bueno, suposo que agafaran la flor i la tractaran, per això no hi ha problema. Dema us posso els rams de nenufars que surten al vogue...

Jo nomes donare ram i uns ninos... tanta entrega em fa una mica de vergonya, a mes, he anat a casaments en els que els nuvis donaven moilta cosa i semblava sorpresa sorpresa, no feu moltes coses que sino la gent es cansa...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 22, 2008 6:40 pm

jo no hem vull passar de donar coses pq si que és veritat que sn la gent es cansa... vull pensar alguna manera x entregar les coses que a la gent no se li faci pesat!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants