NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Indibil » dl. gen. 21, 2008 6:41 pm

Key ha escrit:Bones Indibil!!
quin fotimer de temps que no et veia!! jo entrava de tant en quant al 2007, que tal va anar la boda??
De moment no hi ha nuvis al post de lleida, el meu noi pulula pel foro però per penjar fotos etc.... ::-)

Doncs va anar molt bé. Precisament acabo de publicar un missatge al post de 2007 explicant alguna coseta i tal...

Au, ja ens anirem veient per aquí!
Indibil
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: Key » dl. gen. 21, 2008 6:58 pm

Vaig a llegir!! jejeje.
m'alegro molt!!
La Jeian i la Noemi, continuen entrant, però al post del 2006 :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dl. gen. 21, 2008 7:58 pm

Hola...

Que? Cóm ha anat el dilluns? Durillo, com tots no? Bé avui ja estic mes tranquileta i aprofito per descansar una mica d'estudiar que aquest ultim examen el porto mes o menys bé! ::-)

Key el tinc el dijous a les 9 o sigui que a partir de les 11 estaré lliberada fins a la primavera... *.-o-o.* *.-o-o.* jijiji Per cert les opos que tal? Espero que bé...! Ja ens contarás! :-)ok:

Ostres Marjo ja tens els vols reservats? Al final a Argentina no? Quin recorregut feu? A nosaltres també ens agradaría anar-hi pero val una pasta! Vosaltres us ho heu montat per lliure no? Quant us estalvieu? Jolin quin interrogatori.... :: orrr::

Per cert, ara em mirava la llista i veig que hi falta l'Azi (es que em semblava que jo no era la última i si no m'equiboco era ella) :o-o: Fa molt que no la veiem per aquí no? A veure si ens llegeix i al sentir-se aludida ens saluda... jejeje! Que per cert, tenim un sopar pendent al restaurant de la seva família, no? Doncs a veure si s'escalfa de nou tot aixó!

Bueno ja m'he enrotllat prou que després de tants dies sense dir-vos gran cosa aixó ha estat tot un èxit.... >.-<:

Fins aviat...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Indibil » dt. gen. 22, 2008 10:14 am

Jo vaig anar a la Patagònia Argentina a l'octubre. IM-PRE-SIO-NANT!

Per cert, l'avió es car, però la vida allí és més barata que aquí...

Edito per adjuntar un parell de webs:

http://www.patagonia.com.ar/
http://www.patagonia-argentina.info/
http://www.losviajeros.com Buscar el post de Patagonia als foros.
Indibil

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 22, 2008 10:58 am

ei indibil!!
primer de tot enhorabonaaaa!!! no ens haviem trobat mes!! aixi que vau anar a la patagonia de viatje de noces???? que wapo no???? es un viatje que tinc pendent....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. gen. 22, 2008 12:19 pm

Buenos dias, que tal como van esas lleidatanes wapassssssss..... chicas alguien sabe empresas de informatica en Lleida, os agradeceria webs o nombres muchas gracias, es para irle buscando empleo a mi futuro......el pobre esta un poco cagadillo.......
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 22, 2008 1:16 pm

feminacora ha escrit:Buenos dias, que tal como van esas lleidatanes wapassssssss..... chicas alguien sabe empresas de informatica en Lleida, os agradeceria webs o nombres muchas gracias, es para irle buscando empleo a mi futuro......el pobre esta un poco cagadillo.......

Bon dia a totes....

Femincaora, jo en sé unes quantes. Les busco i t'ho dic.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. gen. 22, 2008 1:26 pm

Ceci, gracias wapa eres un soletttttttttt
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 22, 2008 2:06 pm

feminacora ha escrit:Ceci, gracias wapa eres un soletttttttttt
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
:-)ok: :-)ok: :-)ok:

T'ho he passat per privi
alfonsoicecilia

EntradaAutor: AzaleaVera » dt. gen. 22, 2008 3:45 pm

Bona tarda!!! Ja vec que hi ha molta gent de lleida registrada i que es case aquest any!! Bueno jo soc una de vosaltres!!! Jejeje. Hem caso el 6 de Setembre!!! :-):-):-):
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 22, 2008 5:09 pm

Bones Azalea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Una més de lleida q es casa al 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

On et cases???????? Explica'ns cosetes.... i ja saps i necesites res ja ens ho diràs... aquí estem per ajudar-nos.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: AzaleaVera » dt. gen. 22, 2008 5:16 pm

Moltes gracies!! Tranqui-la que ja preguntaré i us donaré la tabarra... Jejeje.
La veritat es que vaig una mica perduda amb tot això però bueno, ja tinc unes quantes cosetes fetes.

-Cerimònia: l’Església Parroquial de l’Assumpció (Les Borges Blanques)
-Restaurant: Masia Salat (Carretera Lleida i Tarragona)
-Fotògraf: Un de Cèrvia XD
-Vestit: El vaig anar a triar aquest dissabte passat al carrer major de Lleida. La veritat que no hem pensava que el tries ja!
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 22, 2008 5:33 pm

Què l'has comprat a Pronovias???? Dissabte a la tarda jo vaig estara Pronovis canviant el meu vel.... igual vam coincidir!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: AzaleaVera » dt. gen. 22, 2008 5:57 pm

Doncs no! Me le comprat a Ribé Nupcial. El dissenyador Pepe Botella.
Potse pel carre ens vam cruzar... jejeje.
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. gen. 22, 2008 6:10 pm

Bones wapes i benvinguda Azalea!!!!!Una altra casadera pel dia 6 de setembre, em sembla que ja sou 3!!! Felicitats per la boda!!!

Ceci, m'estic morint d'envejeta sana perquè no puc veure les teves fotitos jooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahir per lo menos vaig veure el teu vel, el de l'aparador xq vaig estar a Pronovias! És molt xulo! Li vaig dir a ma mare, mira aquest vel l'ha comprat una noia del foro!

también vaig anar a la Casas sabateria però ja no vaig trovar res...... He vist unes sabates blanques les tipiques de ball de salo llises per 35 euros, la veritat és que estan super bé de preu i com les volia forrar i em demanen 50 euros pues no em surt tan malament al final..... Ja os contaré!

Estic contenta `xq ahir vaig encarregar el Pack belleza novia i també vaig demanar-me uns guants de conjunt amb el vestit.... La idea és portar la jaqueteta a l'església i després quan em queda amb el vestit palabra d'honor posar-me els guants xq es vegui diferent... jo i les meves idees!!!

Ara me'n vaig pitant a la impremta, no he conseguit ficar estrelletes per lo que potser t'envio l'arxiu Ceci si em perjures que no et sap greu fer-me un cop de mà! Després os escric!

Per cert nenes! Prou de malsons eh???? Jo de moment no n'he tingut cap per lo que toco fusta! Lo de la Tugues quan ho vaig llegir aneta i glori casi em dona un patatus, lo que faltava que ens cancelin la boda....... Per cert Glori, has ocnfirmat menus al final???? perquè et falta molt poquet!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dt. gen. 22, 2008 6:15 pm

Hola noies i noi :-) acabo d'arribar del gimnàs i estic moooorta (tot sigui per entrar al vestit)

Indibili així vas estar a la Patagonia :-)) :-)) :-)) :-)) n'estic enamorada només de veure les fotos. Ja soc asidua a la post de Todo Argentina pr no hi ha molt moviment últimament. Ica nosaltres vam mirar preu a una agència i ens cobraven 9000€ pel viatge: 15 dies, hotels, excursions i trasllats individualitzats. Nosaltres hem fet numeros i ens surt lo mismito pr 17 dies per uns 5500€ tirant llarg. Els bitllets ens han costat 3270€ els dos (vol interoceanic i 6 vols interns). Si vols més preus te'ls puc passar que estic informadíssima del tema. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Azalea benvinguda al foro, ENS CASEM AL MATEIX DIA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Be ja ens anirem coneixent si vas passant per aquí :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dt. gen. 22, 2008 6:29 pm

AzaleaVera ha escrit:Doncs no! Me le comprat a Ribé Nupcial. El dissenyador Pepe Botella.
Potse pel carre ens vam cruzar... jejeje.
Benvinguda al Foro i Felicitats pel teu casament.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: XIPI » dt. gen. 22, 2008 6:32 pm

Wole noies!!
Aquest dissabte anem a pel traje del novio!! K també es protagonista, no?? jejejeje
Anem a Mazaleon un poble de terol on fan els trajes a mida, i es molt econòmic! A veure que tal! Ja us contaré. També tenim pensat passar-nos per l'agència de viatges per mirar-lo ja! Ja us contaré.
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 22, 2008 6:33 pm

[quote="Elena Set'08"]Ara me'n vaig pitant a la impremta, no he conseguit ficar estrelletes per lo que potser t'envio l'arxiu Ceci si em perjures que no et sap greu fer-me un cop de mà! Després os escric!quote]

T'ho perjuro!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: mohnt » dt. gen. 22, 2008 6:36 pm

Hola noies!!!com va tot!!! veig que ho teniu tot molt avançat. Jo he estat super liada, entre els preparatius, em queda poquet, i la feina del cole, que cada cop em demanaen més i sembla que no els pugui dir que no, perque com que "em deixen anar de viatge" i em cal que em signin per continuar el proper curs, s'estan aprofitant. Gairebé ni veig a la família, parella, amics... sempre enganzada a la paperassa del cole.
Vaig comprar-me les sabates a bcna, a lo que era No vagis descalça que et vesteixo i que ara és el tocador de la novia. Em van fer el 40% de descompte, i em van sortir per 80 euros. Tenen molta varietat: botes, sabata plana, punta rodona... Si voleu mirar-ho, tenen més de tres cents parells apart de complements com ara chals o "tocados".
el fotograf ens va donar la maqueta de les invitacions la setmana pasada (el van operar i no ho havia pogut fer abans). Aquesta setmana ho portava a la imprenta, no crec que tardin molt per a que poguem repartir-les. Ja tinc ram: serà d'orquidees blanques de dos tamanys. I el traje del novio el va triar dilluns passat. Vam anar al justribó, un senyor gran, que és sastre i que t'ho fa a mida per 350 euros. Com que ell és baixet, vam pensar que li aniria millor d'aquesta manera que un que estés ja fet. Pots triar la tela, i el tipus de tallat del traje, tot en proporciói a les mides reals de la persona i a les costums (si és dels que es fiquen els pantalons al damunt o a sota del melic, per exemple).
Espero haver-vos ajudat amb lo de les sabates i el traje. Jo de planes aquí a lleida no en trobava del meu gust, i la idea de forrar-les la veia un gasto. al mateix temps d'anar a bcn, vam aprofitar d'anar de rebaixes, je,je je.
Bé torno a la feina. Fins aviat noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants