Autor: mohnt » dt. gen. 22, 2008 6:36 pm
Hola noies!!!com va tot!!! veig que ho teniu tot molt avançat. Jo he estat super liada, entre els preparatius, em queda poquet, i la feina del cole, que cada cop em demanaen més i sembla que no els pugui dir que no, perque com que "em deixen anar de viatge" i em cal que em signin per continuar el proper curs, s'estan aprofitant. Gairebé ni veig a la família, parella, amics... sempre enganzada a la paperassa del cole.
Vaig comprar-me les sabates a bcna, a lo que era No vagis descalça que et vesteixo i que ara és el tocador de la novia. Em van fer el 40% de descompte, i em van sortir per 80 euros. Tenen molta varietat: botes, sabata plana, punta rodona... Si voleu mirar-ho, tenen més de tres cents parells apart de complements com ara chals o "tocados".
el fotograf ens va donar la maqueta de les invitacions la setmana pasada (el van operar i no ho havia pogut fer abans). Aquesta setmana ho portava a la imprenta, no crec que tardin molt per a que poguem repartir-les. Ja tinc ram: serà d'orquidees blanques de dos tamanys. I el traje del novio el va triar dilluns passat. Vam anar al justribó, un senyor gran, que és sastre i que t'ho fa a mida per 350 euros. Com que ell és baixet, vam pensar que li aniria millor d'aquesta manera que un que estés ja fet. Pots triar la tela, i el tipus de tallat del traje, tot en proporciói a les mides reals de la persona i a les costums (si és dels que es fiquen els pantalons al damunt o a sota del melic, per exemple).
Espero haver-vos ajudat amb lo de les sabates i el traje. Jo de planes aquí a lleida no en trobava del meu gust, i la idea de forrar-les la veia un gasto. al mateix temps d'anar a bcn, vam aprofitar d'anar de rebaixes, je,je je.
Bé torno a la feina. Fins aviat noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!