Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 7:29 pm

Ah!! I de quan vaig estar a RC emprovant-me, también em van dir que em podia posar el vel (o la roba del vel) a modo de chal cordat al darrera. M'ho van proposar per tapar-me els hombros i com alternativa al vel. El q no em va convencer és el q ha dit abans la Cangui... Aquella roba es mou molt, i més a la zona dels braços, i pot acabar descolocada en un plis-plas... Això q diu la Mary de les maniguetes per tapar els hombros pot quedar molt mono!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 7:29 pm

Fins demà!!!!!!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 7:35 pm

Mary,a mi ma mare també em va fer aquest regal i m´encanta. Es de la perla!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 8:04 pm

Eo noies m'en vaig cap a casa... peró abans us deixo el desfile de Rosa Clará a Supermodelo 2007 el vestit de la segona expulsada la Isabel es el nostreee!!!

http://www.cuatro.com/microsites/superm ... 2&offset=0

Esta molt guapa aquesta nena, i no ho dic pq porti el nostre vestidet!!! jijijiji a part es veu molt més blanc que quan jo m'el probo...

Cada cop m'agrada més!!!!!!!
Bona nit fins demà!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 22, 2008 10:20 am

Bn dia noietes...

Pues res, que se me fue la olla con el corsé, (per no perdre el costum)... of course, segur que deus estar emocionada escoltant-nos parlar, no???

Per cert vaig divendres a les 19 a RC... la cangui va donar en el ajo, el peiro no fa molt per mi... tot i que els vestits que tenien eresn preciosos, de veritat. Of course, t´aconsello que hi vagis quan et toqui!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 10:36 am

RACHI, Mary qui us va atndre a RC?? A mi una dona que es deia Mari Carmen molt simpática, encara que ahir quan vaig anar no hi era...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 22, 2008 10:40 am

Bon dia guapis!! Com va el matí??

Jo avui no tinc gaire feina... Així q entre incubació i incubació vaig organitzant el poc temps q tenim quan estiguem a BCN per anar a fer cosetes: invitacions, mobles, etc...
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. gen. 22, 2008 10:44 am

Bon dia!!!!

Jajajaja, Rachi, m'està anant de conya estar per aqui... Al final acabaré feta una experta!!
El vestit del Peiró a mi em va encantar... Suposo que fins que no te'l veus posat no es pot dir res, però la veritat és que és del meu estil total...
No se, quan penso sobre el meu possible vestit sempre penso en un clàssic i no gaire recarregat (que sigui de nuvia, nuvia, però no gaire rococo)... Jajaja, sobretot que no em faci semblar un xampinyó andante (no es que jo sigui gaire alta, jajaja)
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 22, 2008 11:17 am

jijijiji... per cert, no se is ho he comentat però la setmana de 4 de febrer escriturem... i el pis de lloguer l´haurem de deixar a finals de febrer, o sigui que tinc menys d´un mes per fer la mudança, comprar mobles... pfff, too much!!!!!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 22, 2008 11:35 am

Q guay q ja escritureu!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: Però haureu d'anar a tota castanya per arreglar-ho tot...

Per cert, a on miraràs mobles??
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 11:39 am

Peró RACHI que els mobles trigaran un huevo a donarte'ls!!! I jo pensava que anava malament de temps....
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 22, 2008 11:43 am

Ostres, és veritat... A nsoaltres, on hem mirat el sofà ens triguen 2 mesos...

Fiancée, tu com portes lo del pis??
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 11:59 am

Doncs a veure resum:

Electrodmestics--> Encarregats
+ Mobles a la cuina --> Encarregats
Mobles bany --> Encarregats
1 toldo més--> Posat
Descalcificador i Osmosis--> aixó es un rotllo que vol el meu novio peró bueno acceptat presupost...
Tirar els fals sostre del pasillo i mig menjador per posar l'aire per conductes --> Fet jo i el meu home vam avabar rebossats....
Maquina d'aire Daikin--> A casa
Instalació del aire--> El cap de setmana del 1/2 de febrer.
Contratar paletas per baixar de nou el sostre i fer regatas i pintar--> Tinc presupostos només ens queda decidir.
Mobles--> Aquest cap de setmana els encarreguem.
Foquitos per habitacions, pasillo i salón --> Encara mirant models i a on posar-les...

En principi em sembla que aixó es tot... El tema foquitos es lo que no sabem com fer-ho pq un amic del pare del meu novio treballa a Trilux o algo així i ens treura els foquitos més bé de preu però clar tampoc no sabem molt be quants posar ni res... peró bueno.
[/b]
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 22, 2008 12:05 pm

Carai!!! Q controlat q ho tens tot!!!!

Jo amb lo del tema de pintar no sé q fer, pq jo vull cambiar el color de les parets (blau-gris claret a un color pedra) i el meu nen diu q ni hablar, q és un gasto més... però tenint en compte q haurem de fer regates per poder penjar el llum de la taula del mejador... A veure q fem!!

Els teus pintors són de confiança?? Si no t'importa, em podrias dir q et costa pintar?? Es per anar-me fent una idea, pq sinó em veig a mi mateixa con el mono de faena... Jejeje... Envia-m'ho per privi, si vols...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 12:15 pm

CROKETA el pintor es el que té el tiet del meu novio (el dissenyador d'interiors) sí que es de confiança, peró fins que no vingui a casa no sé el que em cobrará, pq els paletas si que tinc presupost em cobravan 5000€ per posar el fals sostre fer regatas, posar els foquitos i pintar... peró la pintura els hi dié que me la treguin pq ho faré amb el pintor del tiet del Xavi, ara tampoc no sé si ens dirá el preu normal o potser ens fa descompte per ser els nebots del seu "jefe" bueno o lo que sigiui... En quant ho sapiga t'ho dic.
Nosaltres pintarem, el menjador también potser en pedra i l'habitació de matrimoni también en un color no sabem encara quin. I potser pasillos i despatx en blanc. Peró mes o menys pintar calcula uns 1000€
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 22, 2008 12:23 pm

Gràcies!!! En quant ens donin el pis començaré a demanar pressupostos... En prinicipi només hem de fer lo de les regates i pintar. Per lo primer, probablement agafarem a un lampista/paleta o lo q hagi de ser q treballa a les obres de la meva cosina (q también és arquitecte) i per pintar ja veurem...

Buffffffff... quines ganes de començar a fer cosetes d'aquestes!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 22, 2008 12:24 pm

Noietes...

EN CASA DE HERRERO, CUCHILLO DE PALO!!!!

Jajajaj... m´emporater els mobles que tinc ara i els anire canviant mica en mica, es que el que no puc fer, es pagar 4000 euros en hipoteca i lloguer... quan signi, als 15 dies haig de marxar... els armaris els tinc encarregats, sofas tinc, taula, cadires, moble de la tele, llit, tot... el que passa es que era tot de ikea... però mira...

el meu nen es possa histeric amb mi, diu que dedico mes temps a les cases dels meus clients que a la meva propia, jejejej
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 22, 2008 12:35 pm

Que us asemblan aquests ninos pel pastel?? Es que no trobo cap que m'agradi molt...

Els que són com caricatures te'ls personalitzen com vulguis, els hi envies una foto de cara de cada un, una de cos sencer junts i fotos dels vestits i t'ho fan...

No sé... que em dieu:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. gen. 22, 2008 12:46 pm

Booon dia,
Carai carai quin control que portes amb el pis Fiancée!!!!
Nosaltres aquest finde anirem a mirar i els mobles i a veure si a finals de febrer com a tard els podem tenir encarregats encara que no haguem escripturat però almenys per anar adelantant temps perquè sino ja em veig amb tot a sobre!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 22, 2008 1:04 pm

Fiancée... ets una crack!!!

A mi em fan gracia els primers, els de las caricaturas no massa... els japonesitos son bonissimsssssssssssssssss
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants