RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Janna » dg. gen. 20, 2008 11:07 pm

Lea, nosaltres ens casem en dissabte, 25 Octubre 2008.

Jo de moment no invitaré a ningú de la feina perquè només fa 6 mesos que hi sóc i no hi ha tanta confiança com per convidar-los,...

Que vagi bé la setmana!
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Eysuke » dl. gen. 21, 2008 3:25 pm

Buenas que tal el fin de semana???

Veo que el foro está muy animado, pero a la vez son todo quejas. Chicas, pensar que por mucho que nos quejemos es lo que hay, es normal que estemos cabreadas ya que son muchos gastos y según se van aproximando las fechas más tenemos que pagar y nos duele el hecho de q unos tengan mejores condiciones que otros, pero existe en todos los sitios y bueno hemos elegido ese restaurante porque nos encantaba y seguro que a todas nos salen las bodas de pelicula, ánimo que ya verás que si. Aún así no me quedo con intentar que no me cobren los músicos, pero bueno ya veremos.....

lo que sí que tengo ganas es de que llegue el día de probar los menús, para quedarme tranquila y tener una cosa ya hecha.

Tenéis ya organizado la primera prueba del vestido? yo hasta abril nada, ya se me hace largo la verdad, ese día vendrán mi suegra a ver el vestido, espero le guste :-(

Por cierto a vosotras quien os maquilla y os peina??? a mi me han recomendado una chica que es maquilladora profesional pero creo que es muy cara. Es que ese día me parece poco para estar guapa....

Besitos a todas!!!!
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dl. gen. 21, 2008 7:08 pm

Jo m'aniré a pentinar i makillar a on vaig sempre, a la meva peluqueria habitual. No veig xq aket dia hàgi d canviar d lloc. M'agrada i hi ha confiança. El q si q aniré a fer a un altre lloc és un tractament facial i el tema dla depilació. Això si q ho faré en un altre lloc.

Jo també tinc ganes d q arrivi el dia dles proves dl menú. Una cosa menys. Jo ja ara ja ho començo a veure tot més a sobre i començo a fer-me'n a la idea! Buf!!

Eysuke, jo també penso el mateix, ens queixem d moltes coses, xo cada restaurant te les seves coses, i tot i així no ens podem queixar! Es car a tot arreu, els preus s'estan disparant allà on vagis, i un casament és una gran ruina! Sigui com sigui!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rubgal » dl. gen. 21, 2008 7:26 pm

Hola noies! jo anire a la pelu de sempre pq hi ha mes confiança.
también tinc ganes de la prova de menu per tenir una cosa feta... la prova del vestit la tinc a el 14 d'abril.

Han començat a trucar per la prova de menu o es a partir de febrer?
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dl. gen. 21, 2008 8:16 pm

Rubgal q beee, ja tens la prova dl vestit!! A mi ncara no m'han dit res, em van dir q potser a finals d febrer o principis d març. Xo se'm està fent etern!! Tinc tantes ganes d posarme altre cop el vestit!!

A mi ncara no m'han trukat tampoc xles proves dl menú. Spero q sigui aviat!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dl. gen. 21, 2008 8:17 pm

Xcert noies, l'altre dia em preguntava q no sabem d'on som, vull dir a on vivim. B, jo visc a Terrassa. Nose si alguna d vosaltres també?
Simple curiositat... :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dl. gen. 21, 2008 9:14 pm

Ei noies, parlant dls tastets, acaba d'arrivar el meu novio a casa i m'ha dit q akesta tarda l'han trukat d can ribas x la prova d menus!!!!
Ens han dit xl dia 2 o 3 d febrer al migdia, xo a nosaltres no ens va be, xq és carnestoltes i marxem el cap d setmana. Demà trukarem i proposarem un altre dia. Potser el cap d semana següent, ja veurem! Demà us dic alguna cosa!! Apa bona nit!!
Imatge
mima

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. gen. 21, 2008 9:37 pm

Ei què guay!!!!

Veus com no quedava tant perquè truquessin.
Doncs suposo que la pròxima seré jo. Per les dates vull dir. Així que noies anem a tope als els tastets.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: Janna » dl. gen. 21, 2008 11:42 pm

Mima, que bé que ja us hagin trucat!!!!!!!! UUUUUEEEEEEEEE!!!!!

Nena jo també sóc del Vallès Occidental, de Sant Quirze del Vallès, però ara fa 2 anys que visc a Barcelona ciutat amb el meu xicotet!!!.
He anat al cole i a l'institut a Sabadell i he fet la especialitat de medicina de família a l'Hospital de Terrassa, així que també em conec força Terrassa,...
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Eysuke » dt. gen. 22, 2008 3:48 pm

EIIIII!!! QUE GUAY YA ESTÁN LLAMANDO PARA LA PRUEBA DE LOS MENÚS....

A mi imagino que me llamarán para marzo ya que no me caso hasta abril. Llamarán primero a las que se casen antes. Mima que raro que te hayan tardado tanto en llamar.... pero todo llega.

Yo vivo en Sant Boi de Llobregat. Y por cierto en que trabajais vosotras??? Y tampoco sabemos como somos. Podríamos poner una foto de nosotros con las parejas, más que nada por si coincidimos en las puebas de los menús, para saber como somos y saludarnos, ¿os parece bien?

Saludos a todas
Eysuke
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: rubgal » dt. gen. 22, 2008 3:48 pm

Que bé mima ja t'han trukat, suposo que ens anirant trukant poc a poc.
Jo soc de Barcelona i el meu xicot también.
Mima quin dia et cases??
rubgal

EntradaAutor: Eysuke » dt. gen. 22, 2008 3:49 pm

perdón no me caso hasta Julio que se me ha "ido la cabeza... jajajaj"
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dt. gen. 22, 2008 5:31 pm

Rubgal em caso el 10 de maig! Ja em kda poket!

Doncs si, potser si q m'han trukat tard dles proves d menú, xo potser ara começen a trukar a totes i així ho fan d cop! Ai, nose, ja veurem! A la proxima q la trukin q ho digui!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dt. gen. 22, 2008 5:33 pm

Eysuke, jo sóc mestra d'educació infantil! Ara mateix soc tutora d P3. I vosaltres?
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dt. gen. 22, 2008 8:30 pm

Yo la prueba del vestido la tengo el 2 de junio, el día que mi papa cumple años xDDDDDD

A los del curro no quería invitarles porque tampoco andaba con muchas confis, pero una compañera al invitarme pues me sabe mal no hacerlo.. así que nada, a invitar, lo que no me hace gracia que vaya mi encargado!! Aunque bueno, como dice mi chico, ese día yo soy la jefa jajaja

Yo llevo el departamento de dietética y nutrición del Corte Inglés. Por cierto, soy de Badalona.

En el tema de peluquería me lo hará mi mejor amiga el recogido, que la chiquilla anda encoñada en hacermelo (ella es peluquera) y como a mí también me hace ilusión... Lo del tema de maquillaje tengo que ir a hablar con la que me da la organizadora, que por cierto, la maquilladora quiero que se venga a casa. Paso de ponerme hipertensa iendo de un lado para otro xD

Por cierto, viendo que cada una soys de un sitio, teneis pensado contratar autocar? Nosotros no andamos muy seguros...
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dt. gen. 22, 2008 8:36 pm

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii, ja tinc dia d la prova d menus!! El dia 10 de Febrer al migida x dinar!! Q beee!!!

Aviam si coincideixo amb algú, el q pasa q ho dubto x la diferencia qu hi ha entre dates d casament! B, ja veurem!

Lea, nosaltres també stem dubtant amb el tema d lautocar. Primer vem dir q si, xo ara nose si omplirem i nose, q son moltes peles, i ns ho stem pensant!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dc. gen. 23, 2008 11:12 am

Hola chicas,

Pues yo trabajo de product manager junior en una empresa de electrodomésticos (Cadena Master + Idea electrodomesticos) en del de partamento de compras.

Vivo en Sant Boi y si que pondré autocar pq a mi suegra le parecío muy lejos y así están todos contentos. La verdad es que como dice Mima es muy caro y todo es mucha pasta, pero que haremos... yo lo que quiero es que todo el mundo se vaya contento y parece ser que la gente quiere autocar por el tema de beber alcochol.

Lea en que Corte Inglés trabajas? mis padres viven al lado del Corte Inglés de Cornellà.

Y el tema de la maquilladora ya lo tengo todo, es la misma chica la que me peina y me maquilla, viene a casa y es muy caro pero me quedo tranquila de no tener que ir a la peluqueria etc....

:--( a mi todavia no me han llamado para ir, pero de todas formas veo difícil que yo pueda ir en el fin de semana a las puebas del menú. No se si las harán los días de diario.

Bss a todas
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. gen. 23, 2008 11:52 am

Bon dia noies,

Uffff quants missatges!!!
No es pot estar despenjada tant de temps.

Doncs jo visc a Barcelona. Sóc enginyera industrial, encara que em falta acabar el projecte ( l'estic fent d'un monorraíl magnétic per Barcelona ).
Ara estic treballant a un clúster del sector ferroviari com a becaria, ja que sense finalitzar el projecte no t'agafen per treballar jornada completa.

Aquest dijous ve a casa meva un maquillador, que treballa amb un perruquer. Ja us diré com ha anat. M'ha dit que em portarà un book d'aquests per veure les imatges de noies a les que ha maquillat.
Vé a domicili a pintar a la núvia i si ens agrada l'agafarem i pintarà a ma mare i a la meva àvia.
Pel que fa al pentinat jo ja se´ quin pentinat m'agrada el vaig trobar a una pàgina web. ara no la trobo, ja us la posaré.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: rubgal » dc. gen. 23, 2008 5:22 pm

Hola! yo soc fisioterapeuta i ara estic estudiant TEI (tecnic en educacio infantil) però treballo en una administració de finques. O sigui que no té res a veure...

M'agradaria treballar amb nens pero es dificil si un no te experiencia que l'agafin en cap escola... suposo que haure d'acabar el modul.
rubgal

EntradaAutor: mima » dc. gen. 23, 2008 5:26 pm

Rubgal, tagradaria treballar amb nens, xo fent d fisio o d'un altre cosa? La meva germana es fisio i te pacients q son nens, i diu q son els q mes els hi agrada!
On vius tu Rubgal?
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants