Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 5:38 pm

G14 les sabates de RC m'encanten peró jo mai porto talons i no sé caminar... Em miraré de Pura Lopez o no sé peró vull una coseta moderada jo amb 5cm tinc més que suficient!!
I no sé... que em dieu d'agafar-les en daurat... més que res pel tema de que el vestit tampoc es blanc... I per coincidir...
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 5:42 pm

Jo demanaria un tros de la roba del vestit... A mi me la van donar quan em van prendre les mides i crec q és el millor pq sinó encertar el color és una mica chungo... Daurades quedarien molt extremades, però jo no crec q m'atrevis...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 5:43 pm

Noietes, marxo ja... Si puc, és a dir, si el meu nen em deixa apropar-me a l'ordinador, em connecto des de casa. Sinó, fins demà!!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 5:44 pm

Si jo ja les tinc CROKETA i, me les he comprat al Bulevard Rosa a una sabateria que està al costat delSplint i davant de la nova cafeteria del Nespresso, sabeu quina dic???? perquè ara no recordo com es diu!!!!!!

A NY que txulo!!!!!!! A mi em va agrasdar taaaaaaant!!!! Ja has estat abans?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 5:44 pm

Es monissim aquest vestit fuiancée...

A mi tambe em van comentar que magafarien la talla del de maniqui i me larreglarien, perque el que em van possar manava gran...

Fiancée, jo el vestit el vaig veure bastant blanc... la sabata blanca... daurat cantara massa, no??? abans de daurat jo faria un platejat... una cosa que no entenc de lo que than dit del tul, si et posses lo de lhombro es per entrar a lesglesia i aleshores ja no ety pots possar el vel al cap... ?????????? :hmm::
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 5:51 pm

Daurades són molt extremades!!!
Que vols sandalia o tancada pel davant!!!!!!
El tema delcolor si no recordo malament el que passava era que els de l,a Pura López eren més color marfil i els de la Sara Navarro éren més blanc o blanc trencat!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 5:52 pm

Tensa raó RACHI lo del vel jo tampoc ho he entés gaire... peró bueno quan vagi el proper día m'ho miraré a veure que em diuen.
Lo del troç de tela a veure si m¡ho poden donar, espero que si de totes maneres gairebé no es veurean les sabates així que tampoco em preocupa molt...
El color del vestit... jo avui l'he vist bastant més groguet que l'altre día... però bueno quant tingui el meu us diré que tal...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 5:57 pm

Fiancée t´han dit que has de portar les sabates i la roba interior el dia de la prova???
A mi m´ho van comentar per ajustar-ho tot!!!!!

No crec que tinguis gaires problemes per trobar sabates ja que no necessites gaire taló. Jo com buscava algo alt perquè sino semblaríem el punt i la I doncs em va costar una mica.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 6:10 pm

noies... a mi no em van dir res de que no em pogués posar el vel... jo em vaig mirar lo de les mànigues sabent que em posaria el vel... són 2 mini mànigues ( és que ben bé no són mànigues) per tapar només la part dels hombros...buenooo com que tinc la prova abans que vos intentaré fer fotos i us ho comento...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 6:35 pm

Vale Mary així ho veiem... Si si G14 al maig ho he de portar tot ja.. així que tampoc em puc adormir.. peró bueno, encara tinc temps.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 6:38 pm

UNA PREGUNTA NENES...

El meryl porta corsette (o com s´escrigui) ??? Roba interior de dalt s´ha de portar??? O no cal??? HO heu preguntat??? Sino ja ho pregunto jo divendres...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 6:40 pm

nenis la part de dalt de la roba interior s'ha de portar el dia de la 1ra prova... on us ho mirareu???? crec que no porta corsette...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 6:43 pm

mmm... pos no se... a la perla??? a mi em sona que o el mazarin o el meryl portaven corsette, però no se, potser m´he rallat.

Bueno, ja ho mirare, es que jo tinc poc pit, i crec que em pillare un daquests que puja una miqueta el pit, sabeu? un wonderbra, vamos! Però no se com quedara...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 6:48 pm

ostre rachi és que crec que no xo no n'estic segura... ja fa dies que el vaig veure... jo tp en tinc massa de pit... i el tema que sigui palabra de honor hem de buscar algo que ens ressalti...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 6:50 pm

Jo crec que no porta corsé RACHI pq mhan dit que he portar els sostenidors a la 1era proba així... que no ho crec.
Jo he pensat comprar-me uns sostenidors blancs sense tirants normalets... es que m'agafen molt be uns de la intima cherry que son totalment llisos i potser em compri aquests, encara que no són de nuvia, nuvia... d'altra banda he pensat compra-me un culotte que al meu noi li agraden molt i potser un liguero per agafar les mitjes... que no les vull molt blanques que no m'agraden molt tupides.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 7:03 pm

Jo m´he comprat la roba en una botiga al carrer valencia amb Rblla Catalunya. Primer vam anar a la Perla però ho vaig trobar una mica soso., i mira que ho tenia clar el tema de la Perla però no sé!!! I ma mare em va portar aquest lloc que quan ho vaig veure vaig pensar aquesta dona se li va la castanya perquè per fora sembla com de cabaret i tal però a dintre tenen coses espectaculars!!!!
El meu conjunt és amb culotte tanga i així és diferent i ademés és super comode!!! És de Chantelle una marca francesa, no sé si la coneixeeu però en llenceria és bastant coneguda!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 7:05 pm

Les mitjes si que les vaig comprar a la Perla!!!!! I són bastant naturals perquè sino sembles una enfermera o que portis la cama ranca, jejeje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 7:07 pm

G14 tenen coses molt maques aquesta marca... ja sé quina és!!!!! jo potser miro a la perla i a una botiga de badalona que tenen coses molt mones... la meva mare x nadal em va regalar el conjunt de camisó i bata de núvia, que encara l'haig d'anar a buscar jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 7:23 pm

Eiiiiiiiii... He aconseguit durant 5 min l'ordinador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:

Jo crec que la roba interior también aniré a mirar-la primer a la Perla... Em van dir q no portés res q fos amb massa puntilleta (tampoc pensava portar-ne) pq com la roba és la q és (no va reforçada), es podria marcar...

En quant al meryl, de quan me'l vaig emprovar, a mi em sona q no portava corsé...

Ah! I encara no he estat mai a NY, així q tinc unes ganetes q em moro!!!
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 7:28 pm

guapes marxo cap a casa!!!!!

ens veiem demà
Imatge
mary8