Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 10:20 am

RACHI M'agrada molt... es molt bonic la veritat, si que es una mica estil Carpatos, més serios que els de RC pero m'agrada molt, jo vaig veure un de la colecció vintage de Pronovias que s'assemblava bastant, a mi m'agrada molt aquest estil.
Però tu al fons, fons de tu mateixa no tens una mica més clar quin es el que t'agrada? Ho dic per la meva experiencia... encara que jo no tenía "un vestit de la meva vida" si que es veritat que al fons pensava que em quedaría el Meryl...
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 10:32 am

fiancée...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 23, 2008 5:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 10:48 am

Pos ja está decidit el Meryyyyyl!!!! Jijijiji jo avui vaig a donar la paga y señal tinc hora a les 15.30
Ara en serio, si et veus més amb el Meryl et marejarás mirant però al final... jo crec que et quedarás amb aquest a no ser que vegis un altre que sigui "el de la teva vida" que per mi no existeix...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 10:52 am

bon dia guapes!!!!!

fiancée... felicitats xl vestit!!!! serem compis jeje quin vel et posaràs???

rachi.... acabo de veure el vestit de JP i la veritat también és molt és maco... són 2 estils molt diferents... xo has de veure quin és més el teu estil... a mi em va passar amb el mazarín i el meryl xo després d'emprovar-mel's una altra vegada els 2 vaig veure que feia molt més x mi el meryl... no t'has de deixar influenciar x l'esglesia pq has de tirar amb el que tu et sentis millor i et vegis que ets tu... si tu no et veus amb vel ni amb cua, pues no t'ho posis...

g14 que bé lo de la prova de menú... ja ens explicaràs que tal!!!!

com ha anat el finde???
jo acabo d'arribar d'una entrevista de feina... a veure si hi ha més sort!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. gen. 21, 2008 10:55 am

Bon dia guapes!

Rachi, els dos vestits son xulíssims.... El Peiró el trobo molt elegant i una mica més clàssic... i el Meryl doncs és mes espectacular.... Però si et veus mes amb el Meryl, ENDEVANT!! Jejeje, haurem d'obrir un post nou, que es tituli "Meryl", jejeje...
Jo per exemple, tal com soc, segur que em decidia per el Peiró (no soc tan atrevida com vosaltres..)
Fiancée, moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!! Una cosa menys....
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 10:57 am

ai fiancée que crec que tindrem una altra compi de vestit... jejeje >.-<:
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 11:18 am

Fiancée aquest migdia tornaràs a provar-te´l???
Fes-li i fest-te alguna fotillo!!! A veure quan et donen hora per la primera prova!!!!!
Jo tampoc soc tan atrevida ofcourse i el meu crec que és més tipus Peiró!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 11:22 am

Mary...

Bell recó, vestit... estem coincidint que no veas...

Doncs finacée, i mary, resulta que laltre dia vaig veure el desfile de gaudi de rosa clara i sem va treure la paranoia de la cua, perque la faldilla es tant maca... i te un moviment...

El de peiro es molt maco i quedava de conya, el que passa es que jo soc mes juvenil, i em veig mes amb aquest estil, a mes es que aquest marca un coset mes mono... es mes coqueto el vestit...

Gi 14... a veure que tal la prova, eh???? Per cert aquest finde els mesu pares van anar a sopar al villa paulita de puigcerda. Esta molt be, el que passa que mhan dit que pica una miqueta...
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. gen. 21, 2008 11:27 am

Jejeje, doncs Rachi, si el teu estil és mes juvenil... està clar que el teu vestit és el Meryl...
G14, tu i jo som més classiques, oi?

Rachi, així que está be el resturant del Villa Paulita?? Havia sentit comentaris de l'hotel, però del restaurant no en sabia res.... D'aqui dues setmanes és l'aniversari de la meva mare, i volia anar a l'embut de llivia, però potser canvio... Quin estil de cuina fan????
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 11:28 am

Hola noietes!!! Bon dia!!!

RACHI, ja t'has decidit?????!!!!!!!!!!!??? A mi m'agraden molt tots dos... Com ja han dit la Ofcourse i la G14, jo potser em quedaria el Peiró, pq és més el meu estil, però t'has de quedar amb el q et sentis tu mateixa... I jo per això de la cua si que no patiria ni gens ni mica, pq el vestit ja és prou espectacular!!!

Jo aquest cap de setmana he passat per moments de crisi amb lo del vestit... Torno a tenir dubtes... Aixxx, no sé q faré!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 11:31 am

Si si com diu el refrán "No hay dos sin tres" jijijiji
Percert aquest migdia decidiré el tema vel, en principi m'agrada més un vel senzillet que me van ensenyar, de tul sedoso pq el que era conjunt el veia massa ja...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 11:41 am

fiancee aquest vel que et van ensenyar és el que em posaré jo... ahh et van dir alguna cosa de posar-te com dos maniguetes als hombros??? que després es poden treure...

rachiii és que la fandilla té molt de moviment... jo también vaig mirar el desfile de gaudi i és molt maca la fandilla.... quina gràcia BR, meryl... jeje

croketa quina crisi et va agafar??? tranquila ja veuras com anirà bé...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 11:47 am

No em va dir res de les manigues, jo volia preguntar-li avui el tema de posar-me alguna coseta per l'esglesia... peró no sé pq com que al cataleg no surt res per aquest vestit no sé si haurá algo que quedi be. A més no se´si quedará molt carregat... Tu et poses alguna cosa?
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 11:47 am

Of course... a mi l´embut em va agradar molt!!!!!!!!!!!! De segon vaig agafar un chuleton que estava bonissim...

Aquests pel que mgan dit esta molt be, el que passa que els segons son mini racions...van demanar

amanida de perdiz, un melos de bacalla, i de segon cochinillo i cordero, això si, super minis... i conta uns 80 euros per cap.

Croketa!!!! Però si el teu coll m´encanta!!! Jo quan vaig anar a la dona mi vaig dir que mel volia provar, però es que a mi em quedava molt tancat i ja et dic no mel va niajustar ni res... però a tu et qudava molt be. i la faldilla que vas agafar tambe la vaig provar i era la mes maca de totes, perque feia molt bon tipet. El que no em va agradar era la part de adalt de la faldilla que vas agafar, però amb el halter et quedara genial!!!!!!!!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 11:48 am

Doncs la crisi de no saber com serà el vestit... Ja sé q anirà bé, però amb lo caga-dubtes q sóc, no sé com se'm va acudir agafar-me'l així... Aixx... Quin cap!! Jejeje... Un altre tema, és q no sé si me l'he agafat massa clàssic, q potser podia haver mirat més, etc, etc, etc... Però bueno, ja se'm passarà!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 11:50 am

Noies, ara comentava amb la meva ,are de si em podrien fes algu de tul per tapar una mica les manigues... jajajajaja ara si que fem de fer un cafe!!! algu senzillet i de tul, per tapar una miqueta i ja ta!!!!

Tema sabates que??? son molt cares les d´alla???? perque no se si sabeu que es el segon vestit mes car de rosa clara!!!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 11:52 am

fiancee quan vagis comenta lo de les manigues... no són ben bé mànigues sn et posen com un tros de tela que et tapa els hombros... del mateix tul que el vel.. nose si m'explico massa bé jejej pregunta-ho que t'ho expliquin... jo m'ho provaré el dia de la 1ra prova a veure si m'agrada... elles em van dir que quedava molt finet i que després es podia treure... xo fins que no m'ho vegi no ho decidiré
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 11:53 am

mmmm... croketa! JO he mirat molt i molt, i ja et dic que tampoc hi ha moltes alternatives... en serio! a mi els de pronovias no em van fer el pes, els de tothom massa quicos, els del peiro eren molt macos, en serio, a mi em van agradar molt, però com que son aixi caiguts, a mi sem veia molt languida, semblava un esparreg andante!!! I tu tambe ets alta i prima. Jo el vestit de la canguyi em va agradar molt croketa, jo crec que tel faran molt maco. El que passa es que jo no vaig tenir sort. però no et preocupis!!!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 12:00 pm

rachi... tema mànigues és lo que li comentava a la fiancée a mi em van dornar l'opció de posar un tul com el del vel x tapar els hombros.... jo m'ho provaré el dia de la 1ra prova!!! no sabia que era el 2n més car... tema sabates... les que jo em vaig quedar ara no m'enrecordo bé del preu... nose si eren 180€ o 280... hi ha diferencia ja ho sé jeje xo la veritat és que no m'enrecordo!!! a casa ho tinc apuntat si ho voleu saber segur us ho dic a la nit!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 12:09 pm

A mi m'agraden molt unes sabates que tenen amb la punta rodoneta, però tenen molt de taló i jo cull portar poquet ni 8 ni 10 cm lo mínim...
Així que no sé ho hauré d'anar a mirar a altre lloc...
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants