annakaes ha escrit:Hola noies!!!!!
Biennnn!!!! Mot! A la 1a ho teniu decidit! Això ha estat tot un èxit!!! Si encara vols estar més segura del que has agafat: si jo mengés un menú com el que has agafat estaria super feliç de menjar-lo..... je je je!!! (és que m'encanten les amanides amb formatge de cabra.... mmmmmmmm).
Ara... a esperar els preus! ja ens n'informaràs!
I el vestit què tal? No ens n'has explicat res!!!
(Per cert, una curiositat que tenia; al final al Soto què tal? Hi ha gaires vestits?? És que m'he penedit molt de no haver anat a probar-me res allà)
Ru!! Així que el Manelet ja té traje i ja us heu firat amb les sabatetes.... yujurrrrrr!!!! Com són? Va cuenta!!!! Encara ric amb allò que semblereu el dòmino.... je je je je je !!!
Anna, al Soto hi vaig anar fa uns dies a provar-me uns vestits de Nuvia d'Art, crec, però posats quedaven malament. En tenen alguns, però tampoc gaires. Em vaig enamorar d'un que tenia penjat, amb reixeta i que es lliga al coll, xul.líssim, però el sr. ja em va dir que aquell ja me'l provaria quan m'hagués aprimat una mica més, que amb la panxeta que feia (després de festes), no m'entraria... així de fi, l'home... no et vas perdre gran cosa. Tot el que té és d'altres cases. Fa alguna cosa, però per encàrrec. Crec que deu treballar bé.