NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 20, 2008 9:46 pm

Glori, tampoc em van tractar malament... simplement anaven plenes de feina!!! Era un dissabte i allò treia fum però la Carme (crec q es diu així la senyora rossa més grandeta, que em va atendre a mi) em va estar dient q el vel també quedaria bé, que no patís, que essent del mateix color i q q si m'havia enamorat d'aquell q no patís.

Pel tema somnis... suposo que ens anirà passant a totes... però només són això, malsons!!! Tranquil·les que tot anirà bé!!!!

Tama parelles de núvis. Pel foro jo he vist mil idees, la q diu la Gema, una altra amb copes lluminoses, n'hi ha mil. Nosaltres només en donarem dos o tres. Però encara no sé com ho farem...
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dg. gen. 20, 2008 9:54 pm

Tema somni, bé, malson: doncs que jo em casava de tarda, quan em caso de matí, i que era l'hora de vestir-me i tota la meva família estava seguda al menjador, després de menjar macarrons (influència italiana) i no es movien, anaven super lents... i jo al final em posava a plorar demanant que algú ordenés la casa, em vestís, es posessin els seus vestits... què xungo!!
Millor pensem en com donar les parelles de nuvis, no us ho sembla?
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dg. gen. 20, 2008 9:55 pm

Ceci he vist el teu vestit i definitivament m'uneixo a l'opinio de la majoria que es millor el vel que has elegit pq el vestit es molt ostentos i ha de lluir i millor un vel discretet pq sino amb l'altre crec que es veu massa carregat No se es la meva opinió :o-o: :o-o: :o-o:

Sobre els malsons jo ja fa molt temps que somio que el meu xicot hem deixa, sempre somio el mateix de diferent manera. Al principi li explicava pr de tant dir.li una nit i una altra que somiava aixó al final s'enfadava pobret pq deia que si no confiava en ell. :-( :-( :-( :-( Jo ho explico pq segons diu la Key així no es compleix :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

El tema de les entregues de nuvis, nosaltres de moment en tenim 6 i no se molt be com ho farem. Jo prefereixo donar.ho un per un pr no se si es farà molt pesat :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Be vaig a fer una ullada a la precronica de la Pao que ja hem pica la curiositat
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dg. gen. 20, 2008 10:03 pm

Marjo, jo també vaig estar somiant varios dies el mateix, però hem sabia greu dirli, i tampoc era qüestió d'explicarli a la gent del voltant, aixi tal qual...j :o-o: jeje

Noies, després d'aquest cap de setmana estic acollonida, és molt dificil coordinar tot el que implica una boda, i si vols muntar sorpreses etc s'ha de fer amb temps.... el nuvi no parava de repetir el mateix, penses que vas bé de temps, que ho portes controlat, però després te n'adones que t'agafa el toro i els darrers dies pares boig, així que sense preses però sense pausa, s'ha acabat anar badant amb les coses de la boda..... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 20, 2008 10:37 pm

Estic amb tu Key... però semblem les freakis obsessionades per un esdeveniment pel qual falten molts mesos... o al menys així es com em mira tothom a mi quan parlo de la boda... fins i tot, depen de com, l'Alfonso.

Però es que jo vull fer moltes sorpreses... i necessito temps per pensar-les, temps i diners per comprar tot allò necessari... m'estressooooooo.... però m'encanta!!!!!

Merci per coincidir totes amb mi q el vel aq es massa pompós i que desllueix el vestit... com q a ma mare li agradava tant va arribar un moment q dubtava... però es q veient les fotos, es veu clarament!!!!

Per cert, com q ens hem anat coneguent de forma diferent al llarg del temps i a mida que la gent va entrat al foro,... aq tarda mirava quan us caseu i com us dieu de veritat, on us caseu... Per això he estat apuntant nicks i dates de boda... me'ls podeu confirar??? Els vostres noms no cal q els poseu, eh!!! Es per tenir-ho controlat, que no ens deixem mai a ningú!!!!

Key> 27/09/08
Gloripage> 05/04/08
Urgell2> 06/06/08
Aneta> 19/07/08
Raki> 17/06/08
Feminacora> 09/08/08
Elena'08> 13/09/08
Nuyra> 05/04/08
mairim80> 04/10/08
marjo> 06/09/08
ica> 11/10/08
Xipi> 30/08/08
Evie> 12/09/08
mohnt> 29/03/08
Annaclg> 10/05/08
Angi28> 12/04/08

Em deixo algú? Les dates són correctes?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dg. gen. 20, 2008 10:46 pm

Ceci la Key tenia un llistat de noms, dates, llocs de cerimonia i banquet que esta mes enrera Estaria be recatarlo i actualitzarlo :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 20, 2008 10:48 pm

Doncs Key!!!!! Quan tinguis un momentet l'actualitzem-....!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. gen. 20, 2008 11:09 pm

uoooo, feia uns dies que hi pensava, però no m'enrecordo d'on coi està la última actualització...un dia me hi fico,,,perque hauré de remoure la meitat del post...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

LLISTA LLEIDATANES FORERES 2008

EntradaAutor: ica » dl. gen. 21, 2008 7:54 am

Noies, he buscat l'última llista tal i com estava, ara només falta afegir les que no hi siguin. Mira, com que no escric gaire... us dono un cop de ma! (es que recordava més o menys on era i pobra key prouta feina deu tenir en recuperar-se i fent la primera crònica 2008)

Bé ja només em queda un exàmen :-.:·:: , llavors tornaré a "las andadas" i em veureu mes sovint per aquí

Felicitats a totes per les novetats: sabates, vels i invitacions!!!!!! I no somieu coses rares que s'enganxa!! Aquesta nit també he patit... vaig a buscar el vestit 4 dies abans i es un desastre jijijij :-)ok:

Llista de foreres Lleida '08

MARÇ

29/03 - Taki: Surt de: ??
Cerimònia: ??h Resquitx
Restaurant: Resquitx

29/03 - Mohnt: Surt de: Lleida
Cerimònia: migdia?? h Palau de Margalef
Restaurant: Palau de Margalef

ABRIL

05/04: Nurya: Surt de:
Cerimònia: ??h Alcarràs
Restaurant: Gran Palermo

05/04: Gloripage: Surt de:
Cerimònia: ??h Catedral
Restaurant: Bodegues de Raïmat

JUNY

28/06 - Aina: Surt de ??
Cerimònia:
Restaurant

07/06 - Urgell 2: Surt de Balaguer
Cerimónia: Balaguer
Restaurant: La Dida de Vallfogona

JULIOL

19/07 - Aneta: Surt de: ??
Cerimònia:
Restaurant: Bodegues Raïmat

AGOST

9/08 - Nanitic: Surt de: Raïmat
Cerimònia: 18h. Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Nou forn

30/08 - Xipi: Surt de: ??
Cerimònia: ??h. Ajuntament de Lleida

SETEMBRE

06/09 - Marjo: Surt de: Mollerussa
Cerimònia: 18h. Castell del Remei

13/09 - Elena Sep'08: Surt de: Lleida
Cerimònia: 13.15h. Esglèsia S. Llorenç
Restaurant: Caves de Raïmat

27/09 - Onikey: Surt de: Lleida
Cerimónia: ??h Ajuntament de Lleida
Restaurant: Petit català

OCTUBRE

11/10 - Ica: Surt de Mollerussa
Cerimónia: 17:30h Jardins Resquitx

18/10 - Azi: Surt de: Lleida ?
Cerimónia: ??h La Seu Vella
Restaurant: Alarí
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dl. gen. 21, 2008 8:34 am

Ica...t'estimo!!! jejejejeje MOltes gràcies!! mira que vaig dir que me l'apuntaria a algun lloc, però no ho vaig fer,,,,,

Molkta sort amb l'exàmen!! Quan el tens?? jo acabo d'enrecordarme que avui surten les notes de les meves opos,,,, tinc por.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. gen. 21, 2008 9:44 am

uuuuuuuuuuuuooooooooooooooooooo KEY!!!!!! Que hi hagi molta sort.... creuem els dits!!!!!!

Bé us poso les meves dades per afegir-les a la llista:

AGOST:

23/08 - Cecilia&Alfonso: Surt de Puigcerdà
Cerimònia: Convent de les Carmelites de Sant Josep - Tartera (Prats de Cerdanya)
Restaurant: Hotel el Castell (Castell Ciutat-La Seu d'Urgell)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. gen. 21, 2008 2:15 pm

uiii com es nota que és dilluns avui.... ho tenim més abandonat que res això!!!!!

Jo aquesta tarda me'n vaig a patinarrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 21, 2008 3:44 pm

Hola noies, si que esta paradet si avui.

A les que teniu pendent el tema examents (tant per fer-lo com per saber la nota)

MOLTA SORT!!!!!!!

Ja ens direu que tal ha anat :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Key estic llegint la cronica de la Pao a capitols pq hi ha tanta cosa ja que no tinc temps per llegir-ho tot seguit. Us està quedant una cronica estupenda, quines fotos, quina marxa, quin bodorrio. Això si que es deixar el pavelló català ben alt. Us farem embaxadores honorífiques del país >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A mi aquesta tarda hem toca anglès ja et canviaria el lloc ja Ceci :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Novetats en el tema viatge: avui he pagat el vol internacionals i els 6 nacionals o sigui que ja tinc viatge. A partir d'aquí i amb mes calma a reservar hotels, mirar excursions,...
Imatge
marjo

EntradaAutor: aneta » dl. gen. 21, 2008 5:59 pm

Hola chicas!!! Q tal el lunes??
Vaya finde más movido no Key??? que bien os lo pasasteis.. he estado mirando la crónica... estais todas muy guapas!!
Añado los datos que me faltan: mi ceremonia será en la Iglesia de Raimat
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dl. gen. 21, 2008 6:14 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Estic amb tu Key... però semblem les freakis obsessionades per un esdeveniment pel qual falten molts mesos... o al menys així es com em mira tothom a mi quan parlo de la boda... fins i tot, depen de com, l'Alfonso.

Però es que jo vull fer moltes sorpreses... i necessito temps per pensar-les, temps i diners per comprar tot allò necessari... m'estressooooooo.... però m'encanta!!!!!

Merci per coincidir totes amb mi q el vel aq es massa pompós i que desllueix el vestit... com q a ma mare li agradava tant va arribar un moment q dubtava... però es q veient les fotos, es veu clarament!!!!

Per cert, com q ens hem anat coneguent de forma diferent al llarg del temps i a mida que la gent va entrat al foro,... aq tarda mirava quan us caseu i com us dieu de veritat, on us caseu... Per això he estat apuntant nicks i dates de boda... me'ls podeu confirar??? Els vostres noms no cal q els poseu, eh!!! Es per tenir-ho controlat, que no ens deixem mai a ningú!!!!

Key> 27/09/08
Gloripage> 05/04/08
Urgell2> 06/06/08
Aneta> 19/07/08
Raki> 17/06/08
Feminacora> 09/08/08
Elena'08> 13/09/08
Nuyra> 05/04/08
mairim80> 04/10/08
marjo> 06/09/08
ica> 11/10/08
Xipi> 30/08/08
Evie> 12/09/08
mohnt> 29/03/08
Annaclg> 10/05/08
Angi28> 12/04/08

Em deixo algú? Les dates són correctes?
Ceci guapissima la meva data de boda es el 14/06/2008 Alguaire (LLEIDA)
A les 6 de la tarda.estic llegint tot el ke fikeu aki totes i us noto molt nervioses,ke falta molt de temps encara........ke fareu la setmana avans de la boda??????no us estreseke tot anirá be,no se ara ki es la noia ke la pobra pateix perque te gana,si vols et dono un consell de amiga,jo fa un any vaig perdre 11 kilos i ara despres de festes he tornat a començar la dieta en keda perdre dos kilets,la cuestio es:Menjar molt verd poca carn casi res i anar a caminar 3 kilometres cada dia,jo ho faig cada dia a les 9 de la nit,vuras com perds pes.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dl. gen. 21, 2008 6:25 pm

marjo ha escrit:Hola noies, quin cap de setmana més mogudet que heu passat sobretot tu Key :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: SI que tenim ganes de llegir la cronica i veure fotos, fotos i mes fotos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Helena les invitacions t'han quedata molt xules a veure si al final te'n surts amb les estrelletes. Jo crec que el millor de fer-se un mateix les invitacions no es que t'estalviis una pasta (que també) sino que t'ho sents mes teu, es més personal i et fa moltissima mes il·lusió, no se si m'explico

Ceci jo també vull veure el teu vestit i el vel. Jo també soc com aneta que no hem va el tema vels no va amb mi i el meu vestit tambe es palabra de honor o sigui que he optat per una jaqueteta de la mateixa punta del vestit i aixi no vaig tant escotada. La opció xall també la vaig considerar pr era més comode portar una torereta i aixi tens els brasos lliures

Raki quina pena que no hagis pogut recollir els anells, a veure si els pots tenir aviat i si vols també ens pots posar alguna foto :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Trankila Marjo cuan els tingui faig una foto i els enseño a totes,volia preguntar a totes una cosa.Creieu ke es bona idea ficar el numero de compte bancari a les invitacions??????o es pot mal interpretar???ke fareu vosaltres???Gracies.
RAKI32

Re: LLISTA LLEIDATANES FORERES 2008

EntradaAutor: Key » dl. gen. 21, 2008 6:25 pm

Llista de foreres Lleida '08

MARÇ

ABRIL

JUNY

14/06 -Raki32: Surt de Alguaire
Cerimònia:18h Alguaire
Restaurant:

Cerimònia:
Restaurant

JULIOL

Cerimònia: Esglèsia de Raïmat

AGOST

Cerimònia: Convent de les Carmelites de Sant Josep - Tartera (Prats de Cerdanya)

SETEMBRE

Cerimónia: 18h Ajuntament de Lleida

OCTUBRE

Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Indibil » dl. gen. 21, 2008 6:30 pm

Hola, bona tarda!

Sóc l'Indibil (un noi). Em vaig casar el 6 d'octubre de l'any passat, i aquest fòrum em va ser de gran ajuda a l'hora de preparar la boda, el banquet i tots els detalls dels mateixos. Així que només escric per oferir-vos la meva ajuda si us convé qualsevol cosa on us pugui ajudar, i per donar-vos ànims per afrontar un dels esdeveniments més importants de les vostres vides.

Ja ho sabeu. Pel que necessiteu!

Salut!

PD: Procuraré entrar més sovint al post!
PD2: Que no teniu cap noi al post del 2008?
Indibil
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

Re: LLISTA LLEIDATANES FORERES 2008

EntradaAutor: RAKI32 » dl. gen. 21, 2008 6:33 pm

Key ha escrit:Llista de foreres Lleida '08

MARÇ

ABRIL

JUNY

14/06 -Raki32: Surt de Alguaire
Cerimònia:18h Alguaire.Esglesia Ntra.Señora del Merli
Restaurant:La fonda Nastasi

Cerimònia:
Restaurant

JULIOL

Cerimònia: Esglèsia de Raïmat

AGOST

SETEMBRE

Cerimónia: 18h Ajuntament de Lleida

OCTUBRE

RAKI32

EntradaAutor: Key » dl. gen. 21, 2008 6:39 pm

Bones Indibil!!
quin fotimer de temps que no et veia!! jo entrava de tant en quant al 2007, que tal va anar la boda??
De moment no hi ha nuvis al post de lleida, el meu noi pulula pel foro però per penjar fotos etc.... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants