NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: aneta » ds. gen. 19, 2008 11:04 pm

Ceci... el vestido muy chulo... estas muy guapa!!! con y sin velo... pero para mi gusto mejor un velo liso ya que el vestido es llamativo, es muy chulo!! creo que has estado acertada con el cambio...

Con respecto a mi velo, ya me imaginaba que me ibais a recomendar ponerme algo encima, con un velo corto a qué te refieres??? hasta dónde llega???
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. gen. 19, 2008 11:17 pm

mira este post y lo entendreás. Hay velos cortíssimos, q tapan justo la parte que deja al descubierto un palabra de honor.

viewtopic.php?t=8167&postdays=0&postorder=asc&start=20

es q el cura si te ve destapada no te casa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dg. gen. 20, 2008 9:22 am

Ceci, me gusta mas el segundo, yo el martes ire a probar con el de la modelo a ver uq me parece, pero les dire que me prueben todos los velos que tengan en la tienda jejejejejjejejejee.....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dg. gen. 20, 2008 11:56 am

ei, heestat un parell de dies sense connectar-me i déu n'hi do com escriviu! A totes, felicitats: invitacions de totes, també les de l'Helena, que veig que va molt atabalada, però que ja ha recuperat l'alegria veient que ja té invitació!!!
Ceci, passa'm les fotos pel privi que jo et vull veure!! i segurament has fet bé de canviar el vel, si no t'hi sents còmoda... I has de tenir clara una cosa, fins a l'últim moment tens temps de canviar les coses... així que tranquil.litat!
Sobre si portar vel o no... hi estic d'acord, casant-se un per l'església i amb escot... és guardar la compostura, sembla. Segurament no tant pel capellà (que segur que li agrada, jajajajaj), sinó pel sentit que té el lloc. Si no t'agraden els vels, pots optar per jaquetetes o fins i tot, un xal... és com el vel però posat en un altre lloc...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dg. gen. 20, 2008 11:57 am

Muy guapa Ceci!!! Yo tambien creo que como el vestido es vistoso quedaré mejor un velo sencillo.

Aneta lo de la Tugues es un sueño! Esperemos que no pase nada dios! Lo del velo... Búscate una chaquetita o algo y ya está, creo que hay mil cosas.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: aneta » dg. gen. 20, 2008 1:20 pm

Gracias Ceci... algo tendré que buscar, pero creo que esperaré hasta la primera prueba del vestido, cambio mucho de idea. Y tu?? estas más tranquila y convencida de tu elección?? yo creo q has hecho bien...

Glori no sueñes eses cosas que nos asustas!!! Estate tranquila que todo saldrá bien. Aún no has hablado con Xavi para concretar el menu, cambiaban los aperitivos verdad??
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 20, 2008 2:53 pm

Bon diumenge a totes!!!!!!

Raki, ves dilluns a veure si tenen obert!!!! Quina llàstima que no les poguessis recollir ahir. :-/

Feminacora.... per favor... el dia que te'l provis, a veure si et pots provar amb el vel que tenen ara a l'aparador i em dius què tal queda!!!!! please....

Aneta, no et preocupis, que segur q trobes alguna cosa q et faci el pes... potser el xal és la millor opció si no t'agraden els vels. Jo no hi havia pensat!!!! I mira que és la opció més sencilla i la més econòmica, depen de com.

Elena, com portes això de les estrelletes??? Necessites ajuda?

Per cert... no comenceu a somiar coses d'aquestes... que després m'ho encomaneu!!!! Aquesta nit he tingut un malson horrible, que ma mare adelantava la boda de l'agost a febrer... i no teníem res preparat i ni tan sols havia avisat el restaurant... i tots els convidats allà esperant!!! Mare meva quina mala nit que he passat, i quin descans quan m'he despertat!!!! Bufff.....

A veure si torna la Gema que jo vull que ens expliqui com va anar la primera boda forera!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dg. gen. 20, 2008 5:30 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Bon diumenge a totes!!!!!!

Raki, ves dilluns a veure si tenen obert!!!! Quina llàstima que no les poguessis recollir ahir. :-/

Feminacora.... per favor... el dia que te'l provis, a veure si et pots provar amb el vel que tenen ara a l'aparador i em dius què tal queda!!!!! please....

Aneta, no et preocupis, que segur q trobes alguna cosa q et faci el pes... potser el xal és la millor opció si no t'agraden els vels. Jo no hi havia pensat!!!! I mira que és la opció més sencilla i la més econòmica, depen de com.

Elena, com portes això de les estrelletes??? Necessites ajuda?

Per cert... no comenceu a somiar coses d'aquestes... que després m'ho encomaneu!!!! Aquesta nit he tingut un malson horrible, que ma mare adelantava la boda de l'agost a febrer... i no teníem res preparat i ni tan sols havia avisat el restaurant... i tots els convidats allà esperant!!! Mare meva quina mala nit que he passat, i quin descans quan m'he despertat!!!! Bufff.....

A veure si torna la Gema que jo vull que ens expliqui com va anar la primera boda forera!!!!!
Bones wapissima,ke tal la tarde de diumenge????m´he ficat una mica per ki mentre tinc l´olla al foc preparant el dinar de demar,tinc el pis ple de gent,la meva germana estudiant en una habitacio,la meva filla ke marxa ara amb el novio a donar un tomet,el meu cuñat i el meu home jugant a la play i el meu nen ke ha marxat a patinar sobre gel als camps elissis i jo la es pringadeta com sempre.......
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Key » dg. gen. 20, 2008 5:45 pm

Bones!!!

Uaaaa, estic mortaaa!! hem fa mal tot.... hem tornat fa una estoneta, estic esperant que arribin les altres noies, que obrin la pre i ja penjaré alguna foto... les hem estat veient ara.... ufff quin fart de riure... és que la vam liar a base de bé!.... va ser genial, avui, tal i com a lleida, feia boira, però ahir era explèndid, ni un nuvol, no vam passar gens de fred, al contrari!

La veritat és que estic molt molt contenta i emocionada a l'hora..... uffff, quin subidón!

Elena, el nom abans es podia canviar directament al perfil, però ara vec que no es pot, enviar-li un missatge privat al Toni, l'administrador, explica-li que no s'et pot enviar privats i si et pots canviar el nick

La copisteria que vam anar està al costat del taleia, al carrer vallcalent. A nosaltres ens va costar 40€ 40 invitacions, hi anaven dos a cada full, depen del tamany que les feu, potser et caben tres o 4 a cada full, amb lo que et surtiran més econòmiques.

No se si hem deixo alguna cosa.... és que tinc fins tortícolis...jejeje

Hem vaig a actualitzar el fotolog... :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dg. gen. 20, 2008 5:51 pm

ja se jo, el que m'havia deixat!! Ceci, les fotos!!!! :-)) :-)) :-))
el que no he acabat d'entendre és lo del vel, has encomanat el vel del aparador i han tingut els nassos de dirte que fins al juny no te l'emprovaves?? :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 20, 2008 5:57 pm

Ueeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! KEy!!!! Ja heu tornat!!!!!!! Quina emoció!!!!!!!! Quan podeu... comenceu a penjar fotos que ja en tenim ganes!!!!!!

Efectivament això és el què ha passat, vaig canviar el vel que havia encomanat pel vel de l'aparador... i no me'l podré provar fins el mes de juny, encara q suposo que si hi vaig quan hagin canviat l'aparador acyual,... igual me'l deixen provar. No sé no sé.... de totes maneres, ara et passo les fotos!!!!!

Raki!!! Ostres jo volia anar a patinar, però ara em fa una mandra terrible!!!! És q diumenge està ple de gent!!!!! jejejejje Res, que això de la vida en família és preciós... jo em canviaria amb tu ara mateix... que tinc a l'Alfonso currant, els amics tope lluny, els pares encara més lluny... i aquí estic jo... :-( Però bé, al menys estic amb en Lucas, encara que el colega s'està fotent la siesta al sofà.... jejejje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dg. gen. 20, 2008 6:04 pm

Ceci, me parece que no cambian tan pronto el aparador, pero si puedo me lo pruebo seguro y me llevare la camara para hacerme fotos vale wapa.....
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 20, 2008 6:08 pm

feminacora ha escrit:Ceci, me parece que no cambian tan pronto el aparador, pero si puedo me lo pruebo seguro y me llevare la camara para hacerme fotos vale wapa.....

acias!!!! :-)) :-))
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. gen. 20, 2008 6:25 pm

Deunidó amb les noies! :-( a mi a cimbeline hem van desmontar el vestit de l'entrada per emprovar-me'l, i van ser elles les que hem van dir que m'el mirés per si m'el volia emprobar....

Ceci, en serio, ha estat genial!! tinc unes ganes de començar a explicar!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. gen. 20, 2008 6:33 pm

i nosaltres de q comencis.... així que quan t'hagis recuperat una mica i estiguin les fotos a al Pc triadetes!!!!!! A començar a escriure... q en volem tots els detalls!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dg. gen. 20, 2008 8:40 pm

Hola noies, quin cap de setmana més mogudet que heu passat sobretot tu Key :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: SI que tenim ganes de llegir la cronica i veure fotos, fotos i mes fotos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Helena les invitacions t'han quedata molt xules a veure si al final te'n surts amb les estrelletes. Jo crec que el millor de fer-se un mateix les invitacions no es que t'estalviis una pasta (que també) sino que t'ho sents mes teu, es més personal i et fa moltissima mes il·lusió, no se si m'explico

Ceci jo també vull veure el teu vestit i el vel. Jo també soc com aneta que no hem va el tema vels no va amb mi i el meu vestit tambe es palabra de honor o sigui que he optat per una jaqueteta de la mateixa punta del vestit i aixi no vaig tant escotada. La opció xall també la vaig considerar pr era més comode portar una torereta i aixi tens els brasos lliures

Raki quina pena que no hagis pogut recollir els anells, a veure si els pots tenir aviat i si vols també ens pots posar alguna foto :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. gen. 20, 2008 8:40 pm

No se, a mi a Pronovies sempre es van portar super be! A mi em queden 3 setmanes per provar-me el MEU vestit! el que passa que tinc un problema amb el menjar.... no puc parar! Quin desastre no se com ho faré....

Avui he estat pensant el tema de la entrega de parelles de nuvis.... No tinc gens clar que fer, a quanta gent, que no es faci pesat... Res! I el meu novio no li agrada aixo aixi que no colabora.... Un rollo. Quantes parelles creieu que son suficients per a que no faci pesat?

Aquesta setmana suposo que sabré algo del viatge! En tinc unes ganes!

Demà me'n vaig a barna per curro... Quina mandra!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dg. gen. 20, 2008 9:00 pm

La precrónica ja l'hem començat!! :-)) estic morta! tinc les cervicals....uff
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dg. gen. 20, 2008 9:28 pm

Key dóna detalls, quan puguis, és clar, que volem veure tot el tema!
Ei, per cert, jo també he tingut un malson, i molt bèstia, però com que hem dit que no tornem a crear malrotllos, ho deixem aquí. Sobre el tema de les parelles de novios, sé gent que ho fa dos o tres alhora... algú té algunes idees? jo crec que si ho fas alhora també ha de ser divertit però com ho fas? un per una banda i l'altre per l'altra? i el fotògraf, com s'ho fa? no sé donem idees?
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dg. gen. 20, 2008 9:31 pm

Urgell, entra a cróniques 2008, allà tens tot el que hem anat escribint!

Els somnis diuen que s'han d'explicar que aixi segur que no es compleixen....

Per donar els nuvis alhora?? Algunes foreres, han agafat per un cantó els nois, per altre les noies, ballant i els junten a la taula i els donen els nuvis amb una caixa...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants