Autor: ru » ds. gen. 19, 2008 9:35 pm

Autor: ANEROLA » ds. gen. 19, 2008 9:35 pm

Autor: ru » ds. gen. 19, 2008 9:38 pm

Autor: ANEROLA » ds. gen. 19, 2008 9:39 pm

Autor: ru » ds. gen. 19, 2008 9:40 pm

Autor: ANEROLA » ds. gen. 19, 2008 9:41 pm

Autor: ru » ds. gen. 19, 2008 9:41 pm

Autor: ANEROLA » ds. gen. 19, 2008 9:42 pm

Autor: ru » ds. gen. 19, 2008 9:42 pm
ANEROLA ha escrit:Sí però jo necessitaré una mica de taló que sino semblaré un hobbit a les fotos. Menos mal que el Jordi tampoc és un metro vuitanta d'alçada que sinó. Faré l'esforç de portar unes amb taló i em portaré unes sense taló pel ball.

Autor: ANEROLA » ds. gen. 19, 2008 9:43 pm

Autor: LABANDA » dg. gen. 20, 2008 11:10 am

Autor: LABANDA » dg. gen. 20, 2008 11:13 am

Autor: annakaes » dg. gen. 20, 2008 11:48 am

Autor: annakaes » dg. gen. 20, 2008 12:03 pm
LABANDA ha escrit:jejnejejejejeje, encara ric amb les sabatilles de la Betty (que són wapissimes, jo pel ball me les emportaria Ru, jejejeje) i amb lo de Hobbit!!! sou unes pallasses!!!! Anerola, casi que tu i jo som del mateix patró d'alçada... així que em sumo al club hobbit!
Ru, què és això d'amagar-nos fotos???????????????????????????????????????????????????????? et donarem pam pam al cul_!!!!! si´estaràs wapíssima!!!! quan vegis tot el conjunt... mare de deu... el pentinat, les joyes, les sabatetes (que mones i han de ser còmodes segur, perquè van molt ben agafades...) en fi... que ja veuràs a la següent prova quan sigui el teu vestit!!!!
Ei, això de les corbates està molt xulo!!! d'on ho heu tret? a mi no em sembla malament la corbata sola i ja està... no sé , més q res que això dels gemelos no ho domino gaire... ´
artboda·.. si ja t'ho vaig dir que baratos no eren gens ni mica... entra:
-ÀLBUM BODA
- 2 ALBUMS RÈPLICA
- EL VIDEO
-MÀSTER DEL VIDEO (tota la grabació sense talls... tot el que es grava)
- CD AMB TOTES LES FOTOS
- LLIBRE DE FIRMES DELS CONVIDATS (van passant per les taules i fan fotos als convidats i llavors firmen... lo típic, però s'encarreguen ells)
- FOTO PER REGALAR ALS CONVIDATS (regalarem la de nosaltres amb els convidats, 1 foto només)
- INVITACIÓ DIGITAL (ja sabeu oi?, però també hi va una invitació en paper...)
crec que no em deixo res més...
doncs tot això: casi casi 4000€, uns 3790€ per ser exactes.

Autor: MOT » dg. gen. 20, 2008 10:09 pm
Estherroger ha escrit:Escolta .Mot la amanida de cabra portaba frambuesas también?? pq nosaltres quan la vam probar el formatge x dintre de la crep aquesta no estaba fos i la veritat es q no estaba molt bo i la barreja de les frambuesas amb la tronja i la rucula amb la salseta nose masa barreja de sabors. A vosaltres us ho van presentar igual??
Sobretot si agafeu aquest q la crep del formatge sorti calenteta pq sino crec q el gust cambia.
1 BESITO GUAPES
Autor: MOT » dg. gen. 20, 2008 10:11 pm
ANEROLA ha escrit:Mot m'agrada molt la teva elecció. Té tot molt bona pinta, les fotos són perfectes. Quines ganetes que tinc d'anar-hi. Ja només queden 2 setmanetes. A tu tampoc et va dir preus abans d'anar-hi de cap plat?
Autor: MOT » dg. gen. 20, 2008 10:14 pm
LABANDA ha escrit:Bueno, ja m'ho he llegit tot!!!
que guay Mot, almenys veig que vau tenir les coses clares força ràpid... cosa que a nosaltres segur que ens costarà...
el cèrvol té molt bona pinta , de veritat, penso que és una molt bona opció en un casament perquè és una cosa nova i si està tant bo!!!!!
l'amanida de formatge deu ser molt bona perquè a tothom us fa molt el pes... el tema dels carpaccios és molt delicat perquè no a tothom li agraden... per tant, millor l'amanida!!
Això que dius de canviar el plat si no li agrada el formatge a a algú... com ho fareu? perquè clar, als més propers vale, però a la resta de gent.??? a més, a mi no se'm orcurreix en un casament anar a dir, m'ho podeu canviar? però si es pot fer, milllor que millor i totohm content!
el prepostres genial! xocolata i plàtan mmmm
i el coulant tinc unes ganes boges de provar-lo perquè és l'estrella eh???
enhorabona per les eleccions!!
Autor: MOT » dg. gen. 20, 2008 10:18 pm
Miriami ha escrit:Ara estem mirant els detalls pels convidats....vosaltres què feu? hem anat a mirar un parell de botigues i un munt de pàgines d'internet....però tot el que m'agrada (mirallet per les dones i llaveros pels homes) ja ho van regalar uns amics en la seva boda l'any passat...i clar...estaria bé cambiar...
i el tema puros....quina marca agafareu? nosaltres no fumem i no en tenim ni idea!
Bueno guapes, me'n vaig a dinar! Que passeu molt bon cap de setmana!!!
Autor: MOT » dg. gen. 20, 2008 10:20 pm
Capdemar ha escrit:A les que ja heu fet el tast, us volia fer una pregunta:
COM ÉS EXACTAMENT EL MELÓS DE VEDELLA?
A una persona que no li agrada gaire la carn, creieu que li podria agradar?
És que ho tindrem difícil per decidir el segon...
Autor: MOT » dg. gen. 20, 2008 10:24 pm
Miriami ha escrit:Ara estem mirant els detalls pels convidats....vosaltres què feu? hem anat a mirar un parell de botigues i un munt de pàgines d'internet....però tot el que m'agrada (mirallet per les dones i llaveros pels homes) ja ho van regalar uns amics en la seva boda l'any passat...i clar...estaria bé cambiar...
i el tema puros....quina marca agafareu? nosaltres no fumem i no en tenim ni idea!
Bueno guapes, me'n vaig a dinar! Que passeu molt bon cap de setmana!!!