Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 18, 2008 2:53 pm

Vaig a dinar fins després.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Cangüina » dv. gen. 18, 2008 3:21 pm

bueno, veig que som unes quantes les que tenim que muntar piset! podem fer un post de decoració i rachi ens modera.... jejejjej.. per cert, no soc arquitecte , vaig cami de ETOP..

bueno xiquetes, jo em vaig de finde... que ens ho mereixem! bon cap de setmana a totes!
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 18, 2008 3:53 pm

ei g14 el pis pinta super bé!!!! quan firmeu??? i quan teniu pensat traslladar-vos??
eoeo una cosa el finde del 2 de febrer fan el expohogar... jo no hi he anat mai... xo com que haig de començar a mirar coses xl pis i tinc entrades havia pensat anar-hi??? alguna anat a les altres edicions?? val la pena???

les que ja marxeu de finde que vagi molt bé... i ens veiem dilluns!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. gen. 18, 2008 3:56 pm

G14, té molt bona pinta el piset!!!!!!!!!!!!! Teniu terrassa/balcó??? A veure si us acaben d'arreglar el q us van posar malament i us el donen ja! Buff... Quin mono de pis q tinc!!!

Per cert, aprlant de decoració... A on puc trobar cadires q estiguin bé pel menjador i q no em costin de 250 euros cap amunt??? És q el meu nen enb d'altres coses no l'importa gastar-se diners (p.Ex. el sofá) però amb les cadires...

A les q ja heu amrxat, bon cap de setmana!!!!!!!! Nosaltres aquest a fer vida social a "tuti-plen"... És l'ultim q estem akí a Madrid (bueno, el meu nen tornarà, però d'aquí 3 mesos i mig) i hem de kedar amb tothom!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dv. gen. 18, 2008 4:28 pm

Jo també marxooOOoo!!! Jo aquest cap de setmana a "treballar", sobretot dissabte que ens toca terminar de decidir el mobles i demanar-los, si ens dona temps mirar invitacions, i a la tarda vestits... així que...

Doncs res que vagi molt be el cap de setmana!!! Mary dilluns et dic si som companyes de vestit o no.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 18, 2008 4:29 pm

fiancee que vagi mb amb els vestits... ja diras si som compis o no jejejej
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dv. gen. 18, 2008 4:57 pm

Fiancée, fes-te alguna fotito si pots!!!!!!!!!!!!!!!! Jejeje... BOn cap de setmana!!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dv. gen. 18, 2008 5:20 pm

Noietes... no pujo a pugcerda... el proxim suposo que si...

Per cert, això del expohogar no se... jo no he anat mai, però pot estar be...

Jo aquest finde a fer vida social, que si la setmana passada tenia al mejcano, aquest tinc al mallorqui...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. gen. 18, 2008 6:52 pm

rachi, avui no anaves a veuer res?? O era el divendres q ve??? ja diràs!!
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 18, 2008 6:54 pm

és veritat rachi... no havies d'anar a veure el desfile de tot-hom????

i només em keden 30 min i després de cap de setmana ja... tinc unes ganes jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 18, 2008 7:20 pm

bon cap de setmana guapes!!!!! jo ja plego!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » ds. gen. 19, 2008 4:12 pm

bueno noies...

aqui la rachi amb super cacao mental... tothom, esta be, anire divendres que ve a provarme vestits, però no crec que macabi quedant res d´alla perque son hiper mega cars i son una mica massa classics, per mi.

Avui he anat al peiro i molt be la veritat, en tenen vestits de molt macos, la majoria son aixi senzillets i al final mhe acabat quedant amb un molt maco, es molt sobri però duna tela molt maca. Ara no se que fer... estic etre el meryl i aquest. Son dos estils molt diferents, el de jesus peiro, es mes senyorial, mes santa maria del mar i sem veu com nena bona, en canvi el meryl me´l veig mes coqueta, mes desenfrenada... no se son dos estils molt diferents. La veritat es que estic una mica xof, perque jo no he trobat un vestit que diguis, aquest es el meu. Em veig molt be amb tots, però la veritat es que quan em possen el vel... magafa un no se que, sabeu? no m´agrada gens... i clar, ara mestic rallant perque veig que he pillat una super esglesia que requereis cua, vl i de tot, i jo no em veig aixi.

vaja rollo us he pegat, eh?? a veure si trobo alguna foto i em dieu que penseu!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dg. gen. 20, 2008 12:08 pm

Rachi, veig que ja tens finalistes!! Que be!! A veure si trobes una foto del vestit de Peiró i el veiem....
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dg. gen. 20, 2008 12:49 pm

Noies no he pogut esperar fins dilluns!!! Ja tinc vestit!!! I el guanyador es... encara que suposo que més d'una ja s'ho imaginaaa pels meus comentaris....................... MERYL així que finalment si serem companyes de vestit Mary.

Les meves amigues totes van coincidir amb que era totalment el meu estil que el Carpatos era molt seriós per mi i massa senzill.... així que dilluns o dimarts vaig amb la meva mare que es qui paga a fer la reserva.

RACHI intenta no agobiar-te ja saps que a mi em passa el mateix tampoc no m'he emprovat cap vestit que hagi dit: AQUEST ES EL MEU no sé es triar un el que més t'agradi de tots però sense agobiarte. Ara per mi el MERYL es el vestit de la meva vida però no pq ho sentís així, sinó pq es el que jo he elegit d'entre un munt, que potser también em quedaven genial però cap ni el MERYL ha sigut emprovarme'l i dir AQUEST no vull mirar res mes...
Tema vel a mi em passa el contrari, em veig guapisima amb el vel sigui el vestit que sigui jijijii
Si pots i vols ensenya'm el de Jesús Peiró i et donaré la meva opinió, potser t'ajuda tenir diferents punts de vista.
D'altra banda Sta. Maria del Mar es preciosa, però no es la Catedral, amb aixó vull dir que jo trobo que es un espai (dintre de que clar, es una basílica i aixó no li treu ningú) molt minimalista i modern, tot es el enfoque que tu li vulguis donar, no solsament per dintre la trobo molt moderneta, sinó que l'entorn, al estar al BORN, la converteix en un lloc molt vanguardista i no crec que sigui necesari si no vols posar-te vel ni cua ni res que no et vingui de gust.... com si volguessis anara de curt!!! Vull dir que crec que de les grans esglesies de BCN en aquesta t'ho pots permetre tot.
Bueno doncs res, parlem demá dilluns. Apa m'en vaig a celebrar el cumple del meu pare que fa 50 anys! jijijiji
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dg. gen. 20, 2008 1:52 pm

Fiancée!!! Q guay q ja tinguis vestit!!!! Me n'alegro moltissim!!!! Jejeje... No es veia clar ni res q et quedaries aquest...

RACHI!!! Com as mínim ja tens dos finalistes!! Com ja et vaig dir, a mi tampoc em va passar això de trobar un q fos el meu... Ho vaig haver de meditar i imaginar-me amb el vestit... tot i així, encara hi ha dies en els q dubto, pq el vestit es una mica clàssic i no era en un principi el q buscava...

I respecte a Sta Maria del Mar... Jo no crec q faci falta anar amb cua i vel... Allà queda bé tot!!! Nuvies més clàssiques i también modernetes!!! A més, és el q diu la fiancée, l'entorn es molt "fashion"...

No et rallis i ves pensant, recorda com eren els vestits i les sensacions q et donaven i si no ho veus clar, hi tornes i s'acabó. Te'ls emproves tantes vegades com faci falta!!

Ens veiem demà, q me'n vaig a dinar por ahi i per la tarda al cine.

petonets!!
CROKETA

EntradaAutor: Cangüina » dg. gen. 20, 2008 6:14 pm

rachi: altre que et diu que a mi tampoc se em va girar el cor quan vaig emprobar-me el què va ser el meu vestit. De fet, va haber un moment en que el vaig voler canviar quan ja havia fet la paga i senyal. Si et veus be amb els dos, qualsevol d'ells serà una bona elecció.

I respecte el vel, jo també em veia molt extranya amb ell, però és el que deiem, només es un cop a la vida que tens ocasió d'anar de núvia i jo la veritat no em vaig empenedir de haber acabat cedint a pressions i posarme'l.
ja ens ensenyaràs quin és el Peiró.
Imatge
[/url]
Cangüina

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: G14 » dg. gen. 20, 2008 7:30 pm

Allo,
Fiancée moltes Felicitats pel Meryl!!!!!!
Rachi no et rallis pel vestit perquè la personalitat del vestit li onaràs tu, tant si porta cua com sino. Ademés Sta Maria l´unic que farà és potenciar el vestit que portis ja que és un lloc idilic per casar-se..

Eo em van trucar divendres tarda i el dia 2 de febrer, dissabte, vaig a fer la prova de menú!!!!! Tinc unes ganes!!!!!
Ahir vam anar a Jaca i ja tenim invitacions entregades a bastanta family de mon pare!!!!!!

Bé demà parlem!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 9:43 am

Bon día!!!

G14 Que guay ja ens dirás quin menú agafes al final. Jo aquest dissabte a les 10.00 per fi torno a Sant Benet, tinc moltes ganes....

Per cert Cangüina quanta estona vas dur el vel? Només a l'esglesia? o a l'aperitiu també? No sé que es lo normal...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 10:05 am

http://www.jesuspeiro.com/html2/8.html

Aquest es el del peiro... es molt normalet de forma, però te una tela molt maca i senta molt be...

A vera si el podeu veure i em dieu que tal...

Cangui que tal l´esquiada???
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 10:14 am

Rachi m´agrada molt!!!!!
Imatge
[/url]
G14