NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 6:32 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Nenes!!!!! Que demà em torno a posar el vestit de núvia!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Estic nerviosissíma!!!!! Ma mare encara no l'ha vist.... i a veure què hi diu!!!!!!! Ai ai ai ai ai ai ai!!!!!!!!

Bufff, bé, tranquilitza't ceci, que t'emociones abans d'hora!!! jejejejeje

Raki ara no se m'acut res, però hi rumiré a veure si tinc alguna idea pels teus testimonis...

Key, quan marxes cap a Pamplona? Demà?

I per cert, jo només inc una llista excel, :-( que és la que em van demanar les amigues per a preparar el comiat....
Vale,estaré al cas de les propostes,jo estic al curro i avui no tinc ganes de fer res de res,aviat ja plegaré i clar a mi em toca de planchar,fer el sopar,en fi........no cal ke digui res som donesssss.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 17, 2008 6:38 pm

Bufff..... jo estic igual... no tinc cap fill encara... jejjejeje Però tinc el meu gosset, en Lucas que quan arribo a casa necessita de tot, menjar, aigua, anar a passejar mitja hora mínim.... jugar.... jugar... jugar!!!! I a sobre encara he de comprar algo per dinar demà (ma mare ha de venir de Puigcerdà!!!) i netejar el pis que el tinc com una lleonera... i casi que la primera vegada que el veu decorat, més val que el tingui net.... buffff!!!!! I jo a la feina fitxant sense ganes de fer res!!!!

Ai`xí que més o menys estem igual!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 6:43 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Bufff..... jo estic igual... no tinc cap fill encara... jejjejeje Però tinc el meu gosset, en Lucas que quan arribo a casa necessita de tot, menjar, aigua, anar a passejar mitja hora mínim.... jugar.... jugar... jugar!!!! I a sobre encara he de comprar algo per dinar demà (ma mare ha de venir de Puigcerdà!!!) i netejar el pis que el tinc com una lleonera... i casi que la primera vegada que el veu decorat, més val que el tingui net.... buffff!!!!! I jo a la feina fitxant sense ganes de fer res!!!!

Ai`xí que més o menys estem igual!!!!!!
Bueno demá será un altre dia i ja divendres,ara mateix m´acaven de trucar de la joieria......ahhhhh per cert us explico aixo aixi sabreu perque m´han trucat de la joeria,dons jo tinc aliança de casada,fa 20 anys ke la porto i el dia 24 de desembre,va passar el Pare Noel i kina gran sorpresa ke no esperava,em va deijar dos aliançes completament diferents a les ke tenim,akestes son espectacular es or blan i groc i la meva porta 3 brillantets,la del jesus es igual pero sense brillants.PER CERT EL PARE NOEL VA SER EL MEU ESPÓS.
I ara mateix m´han trucat ke ja les tenen gravades ke les puc anar a recollir,en fi anirem dissabte ke tambe tenim ke mirar els detallets del invitats,ke no m´agrada res el ke he vist fins ara..SUGERIMENTS.....
RAKI32

EntradaAutor: Urgell2 » dj. gen. 17, 2008 7:26 pm

Quins divendres més emocionants tindreu!! Jo vaig superant els meus dies a itàlia!! Bé, al tema: Ceci demà fotos del vestit que també volem ser espectadores de primera mà.
Raki, moltes felicitats per tot el que implica superar una vida amb sustos i continuar sent feliços, tant de bo totes tinguem tanta sort com tu i després de tants anys poguem fer una altra festa.
Sobre idees pels testimonis, jo penso que podries fer:
* fer un muntatge de fotografies amb les fotos de quan van ser testimonis per primera vegada, altres fotos de moments especials dels 4, dedicatòries pel mig, tot com un collage. Això la gent de fotografia t'ho farien i amb un programa informàtic també et resultaria. Ho podries fer com amb un tamany de dina-3 i després emmarcar-ho.
* també podries fer un àlbum però això ja no és tan visible, l'has d'anar a buscar
* si els hi agraden les joies també els hi podeu regalar un rellotge amb algun gravat...
A veure si se m'acut alguna cosa més i t'ho dic!
Sobre els detalls... crec que no cal complicar-se molt la vida perquè són cars, l'Elena (que ara va molt atabalada) fa una caixa de bombons molt xula, la Glori fa pashmines i no recordo els dels nois... Amb això no et puc ajudar gaire.
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. gen. 17, 2008 8:11 pm

nenes!!!

Què bo Urgell lo de que vaig atabalada!! No t'has allunat gaire xq tinc temps de llegir-vos però mai de contestar i és que a la que em descuido tinc 2 pàgines per llegir..... En fin.... ya vendrán tiempos mejores!!! Per cert nena, no m'has dit quin vestit t'has agafat al final ni on!! Passam'ho per privi si vols per si hi ha foreres amigues i no vols que ho sapiguin!!!

Raki M'agraden moltíssim les invitacions!!! I et surten superbé de preu!! A nosaltres el fotògraf ens va dir si voliem que ens fes les invitacions, ens en va ensenyar de xulíssimes però quan em va dir el preu casi em dona un soponcio.... 5 euros més iva més 58 euros del preboda més 58 del montatge...... NI DE CONYA!! Os han quedat molt xules i els nens imagino que estaran contentíssims de sortir-hi i amb tota la celebració super nerviosos! que be que encara continueu junts i amb ganes de tornar a recordar aquell gran dia! Es casi com si celebressiu les bodes de plata i tal i com està el mon avui icom va la vida és bonic veure que parelles que vancomençar tan jovenetes segueixen juntes i que conserven encara la mateixa ilusió que la primera vegada! MOLTES FELICITATS WAPA!!!!

Ceci, demà ja ens contaràs que tal la prova eh???? Al final a Pronovias, eh?? No he pogut anar a mirar les sabates, aveure si demà puc escapar-me un ratet! A quina hora vas a Pronovias??? Jo hi he de passar a veure unes sabates que em van agradar així que potser coincidim encara que hi aniré per la tarde passades les 6 xq avans me resulte impossible.....

Gema! Me encantan tus invitaciones! Fíjate si me han gustado quehe pensado en llamarte para que me eches un cablecito y me ayudes con las mías! ES que empiezas a sumar y todo vale un pastón------- :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( y nos estamos quedando sin ahorrillos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! después de tanto sacrificio y tanto esfuerzo y en dos días han volado! Si no fuera xq todas vamos de culo de verdad que te llamaba! Ya os diré como acaba el tema.......

Un besito wapis!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. gen. 17, 2008 8:15 pm

Raki Jo de detallet potser faria una foto en gran del moment en el que van signar com a testimonis la primera vegada en el que surtiu tots 4 fets uns críos, en blanc i negre i amb un marc ben chulo! Inclús pots aprofitar al restaurant de ficar una canço que sapiguis que a ells els hi agrada o amb la que se sentin identificats i al igual que faries donant les parelles de nuvis donar-los el regal després de fer una estoneta el paripé.... Segurament amb la canço ja s'ho imaginaran però crec que els hi faria il·lusió que aquell moment fos per ells en agraiment a que sempre han estat al vostre cantó.

Si se m'acut alguna altra coseta tranquila que t'ho comento a veure si entre totes et fem un cop de mà!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 17, 2008 8:39 pm

Hola noies. Uf hem despisto dos dies i m'he passat una bona estona llegint, veig que això està força animat :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

S veure si recordo tot el que he anat pensant mentres llegia els missatges...

A les de les inviatacions (Raki, Ceci y Key si no recordo malament) m'agraden molt les tres, son diferents una de l'altra pr totes tres tenen el seu significat i estan super be. De veritat que m'han agradat molt =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Raki enorabona per la teva boda, es admirable i envejable això que feu de després de tants anys voler recordar a tothom i a vosaltres mateixos que encara us estimeu i manteniu la il·lusió del primer dia. Tant de bo nosaltres amb el pas dels anys estiguem tant il·lusionats com vosaltres :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ceci que be que demà vagis a provar-te el vestit i amb la teva mare. Ja ens explicaras com ha anat, si ha caigut alguna llagrimeta i sobretot fotos que nosaltres també estem impacients per veure el resultat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Key aquest cap de setmana es casa la Pao, la primera forera del 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que vagi molt be el viatge i doneu-li molts petons de totes les foreres lleidatanes : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 17, 2008 9:01 pm

Elena mira aquesta pagina hi ha moltes invitacions i también les fan personalitzades http://www.mibodaeninternet.com/catalog ... b682d0d25a
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. gen. 17, 2008 9:10 pm

GRÀCIES WAPI! ARA MATEIX HI ENTRO!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 9:43 pm

Urgell2 ha escrit:Quins divendres més emocionants tindreu!! Jo vaig superant els meus dies a itàlia!! Bé, al tema: Ceci demà fotos del vestit que també volem ser espectadores de primera mà.
Raki, moltes felicitats per tot el que implica superar una vida amb sustos i continuar sent feliços, tant de bo totes tinguem tanta sort com tu i després de tants anys poguem fer una altra festa.
Sobre idees pels testimonis, jo penso que podries fer:
* fer un muntatge de fotografies amb les fotos de quan van ser testimonis per primera vegada, altres fotos de moments especials dels 4, dedicatòries pel mig, tot com un collage. Això la gent de fotografia t'ho farien i amb un programa informàtic també et resultaria. Ho podries fer com amb un tamany de dina-3 i després emmarcar-ho.
* també podries fer un àlbum però això ja no és tan visible, l'has d'anar a buscar
* si els hi agraden les joies també els hi podeu regalar un rellotge amb algun gravat...
A veure si se m'acut alguna cosa més i t'ho dic!
Sobre els detalls... crec que no cal complicar-se molt la vida perquè són cars, l'Elena (que ara va molt atabalada) fa una caixa de bombons molt xula, la Glori fa pashmines i no recordo els dels nois... Amb això no et puc ajudar gaire.
Moltes gracies Urgell,es bona idea aixo del collage,akesta la guardo,molt amable,i de tot cor espero ke a totes les nuvies de Lleida i també per les ke no son de Lleida tinguin molta sort,es cuestió de saber portar la situació:COM DIUEN A LLEIDA UN ESTIRA I L´ALTRE ARRONSSA,I BUENO PACIENCIA.Felicitats a totes.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 9:48 pm

marjo ha escrit:Hola noies. Uf hem despisto dos dies i m'he passat una bona estona llegint, veig que això està força animat :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

S veure si recordo tot el que he anat pensant mentres llegia els missatges...

A les de les inviatacions (Raki, Ceci y Key si no recordo malament) m'agraden molt les tres, son diferents una de l'altra pr totes tres tenen el seu significat i estan super be. De veritat que m'han agradat molt =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Raki enorabona per la teva boda, es admirable i envejable això que feu de després de tants anys voler recordar a tothom i a vosaltres mateixos que encara us estimeu i manteniu la il·lusió del primer dia. Tant de bo nosaltres amb el pas dels anys estiguem tant il·lusionats com vosaltres :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ceci que be que demà vagis a provar-te el vestit i amb la teva mare. Ja ens explicaras com ha anat, si ha caigut alguna llagrimeta i sobretot fotos que nosaltres també estem impacients per veure el resultat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Key aquest cap de setmana es casa la Pao, la primera forera del 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que vagi molt be el viatge i doneu-li molts petons de totes les foreres lleidatanes : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
Gracies a tu també,jo feia dies ke estaba una mica estressadeta i no tenia ni temps de poder escriure,pero anava llegint cada dia una estoneta tot alló ke ens porta tanta il-lussio a totes.A tu tambe et desitjo el millor i espero a totes juntes de aket Foro 20 anys després tornant a celebrar un dia especial,es cuestió de Amor,amistat i paciencia,es complicat pero no gens dificil i jo tinc experiencia en aket tema.ejejejejejej,ens anem veient,demá parlarem sobre els rams de nuvies ke no tinc ni idea de ke fer.Bona nit estic algo cansada.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 9:54 pm

Elena Set'08 ha escrit:nenes!!!

Què bo Urgell lo de que vaig atabalada!! No t'has allunat gaire xq tinc temps de llegir-vos però mai de contestar i és que a la que em descuido tinc 2 pàgines per llegir..... En fin.... ya vendrán tiempos mejores!!! Per cert nena, no m'has dit quin vestit t'has agafat al final ni on!! Passam'ho per privi si vols per si hi ha foreres amigues i no vols que ho sapiguin!!!

Raki M'agraden moltíssim les invitacions!!! I et surten superbé de preu!! A nosaltres el fotògraf ens va dir si voliem que ens fes les invitacions, ens en va ensenyar de xulíssimes però quan em va dir el preu casi em dona un soponcio.... 5 euros més iva més 58 euros del preboda més 58 del montatge...... NI DE CONYA!! Os han quedat molt xules i els nens imagino que estaran contentíssims de sortir-hi i amb tota la celebració super nerviosos! que be que encara continueu junts i amb ganes de tornar a recordar aquell gran dia! Es casi com si celebressiu les bodes de plata i tal i com està el mon avui icom va la vida és bonic veure que parelles que vancomençar tan jovenetes segueixen juntes i que conserven encara la mateixa ilusió que la primera vegada! MOLTES FELICITATS WAPA!!!!

Ceci, demà ja ens contaràs que tal la prova eh???? Al final a Pronovias, eh?? No he pogut anar a mirar les sabates, aveure si demà puc escapar-me un ratet! A quina hora vas a Pronovias??? Jo hi he de passar a veure unes sabates que em van agradar així que potser coincidim encara que hi aniré per la tarde passades les 6 xq avans me resulte impossible.....

Gema! Me encantan tus invitaciones! Fíjate si me han gustado quehe pensado en llamarte para que me eches un cablecito y me ayudes con las mías! ES que empiezas a sumar y todo vale un pastón------- :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( y nos estamos quedando sin ahorrillos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! después de tanto sacrificio y tanto esfuerzo y en dos días han volado! Si no fuera xq todas vamos de culo de verdad que te llamaba! Ya os diré como acaba el tema.......

Un besito wapis!
Elena moltissimes gracies a tu també guapa,no arriveu a imaginar la ajuda ke ha set akest Foro per mi,tenia els meus dubtes de si a la meva edad ja faria una mica la peneta vestida de Nuvia,peró era algo dins la nostra vida ke kedava pendent,els anys van passant i els fills van creixent i sempre vas escurat de diners,pero ho varem parlar despres de anar a la boda de una amiga meva,ke vaig plorar molt i molt,i cuan varem arrivar a casa el meu home em va dir:Tu ja no plores mes a les bodes,el proper any ke fará 20 anys ke estem cassats,et casrás com sempre as sumiat,i aixi a passat,estem molt emocionats i o estem fent els 4 junts,els nens ajuden a decidir i opinen en tot.Gracies i Felicitats a tu també
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. gen. 18, 2008 9:50 am

Ostres quant heu escrit!!!!!!!! Mareta!!!!!!

Bueno, no tinc temps, en 1 hora m'he de dutxar i anar a buscar a ma mare a l'estació de busos. Després us llegiré!

Pronovias: 5 de la tarda! Aquesta és la missió!!!!!!

Una abraçada ben forta a totes!!!! I a veure si ma mare aconsegueix fer fotos, que la pobra... amb les màquines no s'hi porta gaire bé!

dewwwwww
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. gen. 18, 2008 10:05 am

Bon dia!!!

ahir no us vaig poder llegir, avui he pogut però no tinc gaire temps tampoc....

a veure si m'enrecordo de tot....

Raki, a veure si puc pensar alguna cosa... aquest cap de setmana que estaré inspirada de boda total, a veure que puc pensar,,,,

Elena, te entiendo...es tan dificil ahorrar y encima cuando lo haces, te van viniendo imprevistos y zas! nosotros ya no tenemos ahorros... asi que vamos sorteando como podemos... las hemos hecho con photoshop, lo más dificil es encontrar que quieres hacer.... nosotros nos tiramos tiempo... en la web de la boda tenemos colgadas algunas ideas que teniamos de invitaciones, antes de empezar con la que hemos hecho...
A imprimir las llevamos a la copistería que hay en la calle vallcalent y nos salió con papel, por 1€ cada una..... (papel, impresión, cortarlas, y marcarlas pro en medio para coblarlas sin que se estropee el papel...)

Ceci, marxem aquesta tarda.. i porto dos dies d'esgotament totalment.. avui vaig arrossegant-me, aixi que espero poder fer una migdiadeta, i vitamines per un tubo!!

Donaré records no patiu!! jejeje

Ceci!!! vull detalls d'aquesta tarda eh??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dv. gen. 18, 2008 10:06 am

Bon dia!!!

Raki, a veure si puc pensar alguna cosa... aquest cap de setmana que estaré inspirada de boda total, a veure que puc pensar,,,,

Elena, te entiendo...es tan dificil ahorrar y encima cuando lo haces, te van viniendo imprevistos y zas! nosotros ya no tenemos ahorros... asi que vamos sorteando como podemos... las hemos hecho con photoshop, lo más dificil es encontrar que quieres hacer.... nosotros nos tiramos tiempo... en la web de la boda tenemos colgadas algunas ideas que teniamos de invitaciones, antes de empezar con la que hemos hecho...
A imprimir las llevamos a la copistería que hay en la calle vallcalent y nos salió con papel, por 1€ cada una..... (papel, impresión, cortarlas, y marcarlas pro en medio para coblarlas sin que se estropee el papel...)

Ceci, marxem aquesta tarda.. i porto dos dies d'esgotament totalment.. avui vaig arrossegant-me, aixi que espero poder fer una migdiadeta, i vitamines per un tubo!!

Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dv. gen. 18, 2008 10:45 am

Key ha escrit:Bon dia!!!

Ola bon dia,avui casi no puc estar per el Foro tinc un matí mogudet a al oficina,ja tinc ganes de ser demá per poder descansar una mica,i fer cosetes de la boda,anar per els detalls i anar a buscar les aliançes.
RAKI32

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 18, 2008 5:19 pm

marjo!!! Estic amb la web que m'has dit!! Nena, me'encanta!!!!!!!!!!!!! Així que estic distreta jejeje!!!

Nanitic por cierto, tu que fuiste a pedra paper i tissora de Balafia que tal etema invitaciones??' Gracias wapa!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 18, 2008 8:25 pm

nenes!!!

Acabo de disenyar les nostres invitacions amb el photoshop!! Què contenta estic!!!

Oni, donde está la copisteria que dices??? te lo hacen en papel fotografico no?? 1 euro unidad más o menos no?? Qué contenta estoy!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: aneta » ds. gen. 19, 2008 9:44 am

Hola a todas!! Q tal?? Cuántos días sin escribir, eso si, cada día os leo!

Elena, que bien no!! que al final hayas diseñado tu misma las invitaciones!! has tomado modelo de la página q puso marjo???

Yo también quiero diseñarmelas... a ver si al final lo consigo... Ceci tus invitaciones son muy chulas, me gusta la idea de sólo marcar el contorno de vuestras figuras, te importa decirme cómo lo has hecho??, es alguna opción del photoshop??
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. gen. 19, 2008 10:05 am

Bueno, bueno bueno!!!!!! :-///: :-///:

Ja torno a estar operativa epl foro. Ahir... vaig estar tot el dia amb la mama!!!!!!! tot el dia que la vaig tenir per a mi,.. essent tres germans això és molt difícil i ho havia d'aprofitar!

La tarda d'ahir va ser una gran tarda. Bé ja ho sabeu perquè totes hi heu passat, però jo tenia l'espineta que ma mare no havia pogut venir a veure vestits i vaig estar tan nerviosa que em va fer mal la panxa i vaig estar sense dormir.... bufff. Sóc una exagerada!!!!

Bé, va ser fantàstic, em van col·locar el vestit, em van col·locar tots els vels que hi havia a la botiga, em van ensenyar més sabates (la dona hi va insistir -i jo ambles sabates a la casas!!!), em van dir els preus de la roba interior que tenen a pronovias (que per cert surt més barata que la roba de les botigues!!!! i els sostens estan fets en funció dels vestits!!!!).

I vam fer una santa sessió de fotos (i ma mare amb la càmara és tope de negada... la van ajudar a fer les fotos i tot!!!!).

Va ser genial! Em fa cosa posar cap foto aquí, però evidentment si en voleu veure us les passo per privi!!!!

Gemma, que vagi super bé la boda, espero que poguessis descansar una miqueta...

Aneta, les invitacions estàn fetes amb photoshop, però les siluetes no ja que són imatges de vectors i estan fetes amb el Fireworks. És una mica complicat pq no és cap opció fàcil, s'ha de dibuixar línia per línia amb la pluma. El Photoshop també té pluma, però va una mica diferent.

A totes les altres.... moltes gràcies pels ànims d'ahir!!!!!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants