Bueno, bueno bueno!!!!!!
Ja torno a estar operativa epl foro. Ahir... vaig estar tot el dia amb la mama!!!!!!! tot el dia que la vaig tenir per a mi,.. essent tres germans això és molt difícil i ho havia d'aprofitar!
La tarda d'ahir va ser una gran tarda. Bé ja ho sabeu perquè totes hi heu passat, però jo tenia l'espineta que ma mare no havia pogut venir a veure vestits i vaig estar tan nerviosa que em va fer mal la panxa i vaig estar sense dormir.... bufff. Sóc una exagerada!!!!
Bé, va ser fantàstic, em van col·locar el vestit, em van col·locar tots els vels que hi havia a la botiga, em van ensenyar més sabates (la dona hi va insistir -i jo ambles sabates a la casas!!!), em van dir els preus de la roba interior que tenen a pronovias (que per cert surt més barata que la roba de les botigues!!!! i els sostens estan fets en funció dels vestits!!!!).
I vam fer una santa sessió de fotos (i ma mare amb la càmara és tope de negada... la van ajudar a fer les fotos i tot!!!!).
Va ser genial! Em fa cosa posar cap foto aquí, però evidentment si en voleu veure us les passo per privi!!!!
Gemma, que vagi super bé la boda, espero que poguessis descansar una miqueta...
Aneta, les invitacions estàn fetes amb photoshop, però les siluetes no ja que són imatges de vectors i estan fetes amb el Fireworks. És una mica complicat pq no és cap opció fàcil, s'ha de dibuixar línia per línia amb la pluma. El Photoshop també té pluma, però va una mica diferent.
A totes les altres.... moltes gràcies pels ànims d'ahir!!!!!