Autor: LABANDA » dc. gen. 16, 2008 11:03 pm
wenas.!!!!
primer de tot, segur que em deixo alguna cosa perquè heu escrit molt!!!!! que està molt i molt bé eh??
a veure, JA HEM RESERVAT EL FOTÒGRAF"!!!!!!!!! al final, ARTBODA, bé, cap sorpresa no? ja era els q sempre ens han agradat!! avui hem anat a signar el contracte i donar la paga i senyal!!! estem contentíssims!!! que fuerte, 1 any i 7 mesos abans reservant el fotògraf... de bojos!!
JOLIN, miriami... quina pena que la càmera no tingués bateria... més que res per vosaltres també perquè va bé per decidir tenir el record del plat´, la presentació... però bueno, amb la teva super explicació... ens ha quedat claríssim... el filet de lluç és un dels primers que ens va semblar millor i de segon... si els filets dius que estan tant bons.... el que passa que els filets em fa cosa perquè no és el mateix fer-ne 5 que 170!!! i el punt de cocció.. és difícil que estigui bé per tothom no??
ANEROLA, ja té pinta de ser millor de fer el de Yolancris y la veritat, és preciós!!! vas rumiant oi??
ANNA: digital millor no? nosaltrees l'escollirem així segur, vaja , més que res que em sembla que l'altra opció no ens la donen. Queden més moderns, clar que son més cars,! són més elaborats, hi ha els retocs, els efectes, les superposicions... tu explica-li un rotllo al Jordi i ja el convenceràs!!
MOT: esperem aquestes fotos amb candeletes!!!