NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 16, 2008 11:26 pm

Gràcies ceci!!! Són molt xules i com a mi m'agraden. Jo encara no tinc preus d'impremta, així que no us puc ajudar.
Sobre els pentinats... tampoc... espero la vostra inestimable ajuda.
I Glori... prepara't per la despedida!!! Jo crec que t'ho passaràs molt bé i t'anirà bé per descansar! Sobre la música... hi aniré pensant...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dc. gen. 16, 2008 11:42 pm

Aquestes són les nostres!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 16, 2008 11:47 pm

Y la part de dins.. la veritat és que impreses m'agraden més...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dc. gen. 16, 2008 11:49 pm

Impreses...
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 16, 2008 11:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 16, 2008 11:51 pm

La veritat és que son super originals Key! Teniu una imaginació brutal, encara que ell te pinta de super colaborador... cosa que no podem dir de tots! A veure si poso la meva un dia d'aquests.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 11:52 pm

Si creus que pots trobar una impremta de confiança que et faci la impressió bé de preu... m'ofereixo per fer-vos-les jo... a mi no em costa gens.

Però sense que això et suposi cap compromís, eh!!!!! amb tota la confiança del món, jo ho dic per donar-te un cop de mà. Si t'agradessin clàssiques,... poca cosa podria fer-hi, però si han de ser així de disseny modern, ja saps.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. gen. 16, 2008 11:56 pm

Però Glori tu ja les tens i gairebé repartides no??

Merci!! ara sí que col·labora, perquè fer aquestes coses li agrada... és com a mi que no saps al final si fa més ilusió el dia de la boda o els preparatius, però ha costat que participim eh?? que al principi no volia sentir ni la paraula boda que ja es queixava....jeje

He de fer foto de com quedan els sobres amb els tubos d'arròs... :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 17, 2008 9:44 am

Si a mi me'n queden 6 per donar que no aconsegueixo l'adreça!

La veritat és que el tema preparatius mola, cal aprofitar-ho perque la boda passarà en un plis....
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 17, 2008 10:00 am

Key: Volem veure aquestes fotos amb els tubs d'arròs... però això.... fes-ho després de fer tot el regitzell de coses que et queden per fer.... que ja he vist que vas fatal de temps!!!!!!! Molts ànims per tot.... al final tot acaba sortint!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 11:09 am

Elena Set'08 ha escrit:Gràcies wapi pel privi!!! Me n'hi vaig pitant!!!

Estic mirant invitacions per Internet a veure si trovo una opció que surti més econòmica..... que si no em veig demanant un préstec per pagar la boda.... En fin, no sé si ens en sortirem....

Ola bon dia totes,fa temps ke no escric massa,pero no deijo de mirar cada dia una estoneta els sucgeriments de totes.
La veritat es de gran ajuda,nosaltres ja tenim les invitacion confecciones
falta portar-les a la imprempta.jo he trovat una noia ke treballa bastant be de preu,em fet una mica de pre-boda i ens surt bastant be el cojunt de fotos pre-boda i les de la boda,jo no he elegit video,i surt sobre 1.200euros.Ara ficare les nostres invitacions son algo diferent a totes les ovstres ja ke nosaltres tenim dos fills,habere si us agrada la idea.
Les invitacions en costen a dos Euros.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dj. gen. 17, 2008 11:09 am

ànims a totes!!! Glori, especialment tu que vas més malament de temps! A veure si veiem les teves invitacions, i aquests sis... potser els hauràs de trucar per demanar-los l'adreça al final!
Jo em queda més temps però tinc un superexcel amb la llista d'invitats prevista, i intentem afegir-hi nom i cognoms... va bé per després fer les taules. Trobo lleig això de trobar noms sense els cognoms... quan la resta de la gent els té. Ara col.lecciono...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dj. gen. 17, 2008 11:10 am

Raki32! Les trobo molt originals i amb els fills tot un detall! Molt guais!!!Felicitats!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 17, 2008 11:14 am

Molt xules! Que bo no, despres de 20 anys decidir casar-vos! Di que si!

Bueno jo crec que ho tinc tot bastant controlat, no m'espantis Urgell!!!! Jo tinc 300 llistes en Excel, i ara que començo a pensar taules, si que va be. Aquests 6... 4 no hi ha manera de localitzar-los, pero bueno, saben lo de la boda....
gloripage

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 11:18 am

Urgell2 ha escrit:Raki32! Les trobo molt originals i amb els fills tot un detall! Molt guais!!!Felicitats!
Moltes gracies,i felicitats a totes.Nosaltres tenim una il-lussio com tots vosaltres ,ja ke la primera vegada em vaig cassar ke tenia 15 anys,i no vaig poder anar vestida de nuvia.Ara estem preparant aixo junt amb els nens i estem tots super contents.
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 17, 2008 11:35 am

Moltes felicitats Raki per la vostra boda!!!!!

Jo vaig anar a la boda dels meus pares, es van casar quan jo tenia 8 anyets i el meu germà petit en tenia 6. Recordo aquell dia com si fosavui (els pares van aprofitar per batejar-nos aleshores, pq nosaltres ho vam demanar) i va ser un dia fantàstic. Ens ho vam passar genial amb els preparatius... jo me'n recordo d'anar a comprar el vestit amb la meva mare i fins i tot la roba interior!!!! Va ser genial... ja veuràs com el vostre també ho serà.

No sé, jo ho recordo mol especial.... i després de la boda (9 mesos justos) va néixer el nostre germà petit... va ser imressionant!!!!!

Moltes felicitats!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 11:46 am

alfonsoicecilia ha escrit:Moltes felicitats Raki per la vostra boda!!!!!

Jo vaig anar a la boda dels meus pares, es van casar quan jo tenia 8 anyets i el meu germà petit en tenia 6. Recordo aquell dia com si fosavui (els pares van aprofitar per batejar-nos aleshores, pq nosaltres ho vam demanar) i va ser un dia fantàstic. Ens ho vam passar genial amb els preparatius... jo me'n recordo d'anar a comprar el vestit amb la meva mare i fins i tot la roba interior!!!! Va ser genial... ja veuràs com el vostre també ho serà.

No sé, jo ho recordo mol especial.... i després de la boda (9 mesos justos) va néixer el nostre germà petit... va ser imressionant!!!!!

Moltes felicitats!
Gracies bonica et segueixo cada dia tots els teus comentaris.Ara m´as fet saltar una llagrima,son coses de la vida ke pasen.i jo en akell moment vaig donar un disgust molt gran als meus pares,Jo era la filla gran amb 15 anys,em seguia un germá amb 10 i la petita ke tenia llavors 5 anys,es a dir la meva filla Tania i la meva Germana Romia es porten 5 anys,i ara estem tots super emocionats,els temps a passat,tenim la nostra vida feta i els fills que ens an animat a fer tot aixo.Gracies i petonets.
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 17, 2008 12:27 pm

Clar que sí dona!!!!! Ja veus... les coses venen com venen i s'afronten i punt. Si ara teniu la oportunitat de poder fer el pas i a més us recolza la gent que per vosaltres és la més important del món... endavant!!!! i sense cap por!!!! que aquesta vegada sí que et vestiràs de núvia!!!!!!!!!!!

A disfrutar-ho dia a dia, que quan arribi la data del casament en gaudireu moltíssim, serà preciós!

I volem que ens vagis explicant cosetes de com ho porteu!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dj. gen. 17, 2008 1:42 pm

Clar que sí, ma mare es va casar quan jo tenia 16 anys, tot i que no vaig estar molt implicada als preparatius, perquè es va encarregar de tot ella, tenia molt clar el que volia, i jo, tot i que amb 16 ets grandeta, no m'enterava gaire... als 9 no, però als 14 va neixer el meu germà... ::-)

Ànims Raki, la vostra boda té un gran valor afegit, totes unes bodes de plata!! es genial que pogueu compartir el moment amb els vostres fills.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dj. gen. 17, 2008 6:24 pm

Key ha escrit:Clar que sí, ma mare es va casar quan jo tenia 16 anys, tot i que no vaig estar molt implicada als preparatius, perquè es va encarregar de tot ella, tenia molt clar el que volia, i jo, tot i que amb 16 ets grandeta, no m'enterava gaire... als 9 no, però als 14 va neixer el meu germà... ::-)

Ànims Raki, la vostra boda té un gran valor afegit, totes unes bodes de plata!! es genial que pogueu compartir el moment amb els vostres fills.
Gracies i mil gracies per akestes contestes de totes vosaltres.
Tinc un petit dubte,habere si alguna ofereix alguna cosa bonica.
Cuan em vaig cassar la primera vegada,vaig tenir testics de boda com tindreu vosaltres si o feu per la iglesia,akets cop no caldrá ke signin als llibres perque ja está signat en el seu dia,pero akestes dos persones ke van estar a la meva boda el primer cop,akesta segona vegada tambe hi serán,voldria fer-los un petit detall perque sapiguin ke sempre estarán presents en la meva relació matrimonial.Habiam pensat una placa ficant-hi alguna descripcio bonica i emocionant,pero trovo ke es molt topic i tipic,si algu pot oferir-me alguna cosa estaré encantada.
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 17, 2008 6:30 pm

Nenes!!!!! Que demà em torno a posar el vestit de núvia!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Estic nerviosissíma!!!!! Ma mare encara no l'ha vist.... i a veure què hi diu!!!!!!! Ai ai ai ai ai ai ai!!!!!!!!

Bufff, bé, tranquilitza't ceci, que t'emociones abans d'hora!!! jejejejeje

Raki ara no se m'acut res, però hi rumiré a veure si tinc alguna idea pels teus testimonis...

Key, quan marxes cap a Pamplona? Demà?

I per cert, jo només inc una llista excel, :-( que és la que em van demanar les amigues per a preparar el comiat....
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants