RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dc. gen. 16, 2008 8:39 pm

Jo també haig d pagar un cànon xl fotograf i les dietes, i també els musics, i la veritat és q amb això he tingut una mica d discusió amb can ribas.
Nosaltres vem reservar el restaurant al 2006 i no ns van dir res sobre els muscis i menys q haguessim d pagar tant! Quan ens van dir q havien d ser els seus musics, vem star d'acord, xo quan ens van dir el preu ns vem kdar d pedra!! Trobo q és carisiim! I a mes, jo ja tenia un music q em feia pagar 400 euros!! O sigui q imagineuvos la rabieta q porto!!
Xo be, q hi farem... tot serà x un gran dia!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: SONIA18 » dc. gen. 16, 2008 9:24 pm

I no has pogut fer res al respecte?? Com a mínim q paguin ells les dietes dels fotògrafs, no?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dc. gen. 16, 2008 9:24 pm

I no has pogut fer res al respecte?? Com a mínim q paguin ells les dietes dels fotògrafs, no?
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: SONIA18 » dc. gen. 16, 2008 9:25 pm

Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: SONIA18 » dc. gen. 16, 2008 9:26 pm

Ups!!! S havia quedat enganxat!!!
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: Eysuke » dc. gen. 16, 2008 10:25 pm

Hola chicas...

Sonia cuando te casas tu? yo también me caso en un viernes. El tema músicos ojalá me lo regalaran a mi también, ya lo comentaré.

Yo me caso en julio.

Definitivamente no pondré el nº de cuenta, la verdad es que es demasiado frio.

Bss a todas.
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: pilimili » dj. gen. 17, 2008 2:25 pm

nosaltres también vam haver de pagar canon i dietes dels fotografs.... però bueno, tampoc em vaig capficar massa.... :-(
Jo tampoc vaig posar número de compte a les invitacions, el de banc ens va dir q ens feien una targeta amb el número i q ho portessim a sobre per quan algú ens preguntés pel número donar-li i quedavem millor q no pas posar-ho allà plasmat, com dient, paga't el menú. La veritat que tenia raó. Però bueno, això sou vosaltres!! :-/
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dj. gen. 17, 2008 7:43 pm

Ei, k jo tmb em caso en divendres!!!!! A vere si tmb em regalen la musica pk pels preus k estic escoltant al foro, se'm possen els pèls de punta!!!!

Jo tmb opino k lo del nº de compte és massa fred.... vale k en part seria lo millor per nosaltres pk sinó toca sobre, però no m'agrada gens! com deia la ninou, se supossa k convides, aixi k lo k vingui, benvingut sigui i ja està!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: montsecica se casa » dv. gen. 18, 2008 10:21 am

Hola noies!!!

Doncs nosaltres no posarem el número de compte a les invitacions.
Estic d'acord amb ninou. La veritat es que no pot ser que obliguis d'una manera indirecta als invitats a fer un regal econòmic. Ells ja t'ho diran i si et demanen el número ja els hi diràs en el moment, però queda molt fred posar-ho a la invitació.

Noies ja tinc fotògrafs, ho faran Jordi Ribó. I vosaltres quins heu escollit?

Altre qüestió, jo tinc patjes pel dia de la boda ( els meus nebots ) però no sé on anar per trobar-lis roba adecuada. Em sembla que en castellà es diu " trajes de arras " però no trobo cap lloc a Barcelona.
Igualment crec que obriré un post. Sabeu d'algun lloc?
Merci.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: mima » dv. gen. 18, 2008 1:38 pm

Jo trobo molt malament q a can ribas paguin a algunes els musics i a d'altres no. No ho entenc. Hauria d ser igual x tothom, totes hem d pagar igual no? Ai nose, és q com hi ha hagut diferents preus amb moltes noies, és una d les coses q em te bastant sorpresa la veritat!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dv. gen. 18, 2008 3:05 pm

Mima, yo también pienso lo mismo. A mi en ningún momento me han dicho que no vaya a pagar los músicos y bueno también me da algo de rabia, ya que todas somos iguales e imagino que a todas nos cuesta no nuestro el pagar toda la boda.

Yo habalré con ellos, pero no creo que consiga nada y eso que me caso también un viernes. Aisss no se a mi también me da rabia....

Bss y buen fin de semana sino hablo más con vosotras.
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Lea » dv. gen. 18, 2008 6:48 pm

Can Ribas muy a pesar de que estemos encantadas de haberles cogido, tienen preferencia, nos guste o no.
Mi organizadora anda algo cabreada con ellos y ella misma me ha dicho que probablemente no vuelva a trabajar con ellos nunca más.

Cuando fuimos a ver Can Ribas, nos lo pusieron todo a pedir de boca.. no había problema para absolutamente nada, no había canons.. los salones los que nos gustara más, la boda fuera, dentro, en la masía.. donde quisieramos.
Conocimos a los dueños, super encantadores, todos muy amables, pero la cagaron. Cuando fuimos a dar la paga, nos dan la noticia de que tenemos un mínimo de 150 invitados y si no llegábamos, debíamos pagar un canon. Mi organizadora se lo tomó muy mal, porque ella aunque por otro lado ella lo compensa con cobrarnos mucho menos de lo que habíamos pactado con ella por organizarnos la boda.
Según ella, Álex hablaba muy bien, pero hay una tia de Can Ribas que es una borde acabada y daba a entender que Can Ribas había cola.

El caso es que al final, cada cliente es diferente y Can Ribas lo hace saber. No es lógico que te cobren una brutalidad por 1 hora extra por la noche y otros no lo hagan. A algunos cobran el canon por invitados y a otros no (independientemente si es viernes o sábado la boda)...

Pero bueno, cada sitio tiene algo en particular y de todos los que vimos, alguno se las traían pero tela marinera.
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: ninou » dv. gen. 18, 2008 10:00 pm

Sí, a nosaltres ens van regalar la música, però estic d'acord amb vosaltres. Cada parella té les seves pròpies condicions. Quan hi vam anar per primer cop ens va dir la Teresa que ens regalava la música, per ser temporada baixa, però només va quedar en paraules.

Quan hi vam tornar a anar, ens va atendre una cuinera (un altre punt negatiu! com pot ser que t'atengui una cuinera o el primer que passi per allà??? haurien de tenir una persona exclusivament d'atenció al públic) i aquesta dona ja sí que ho apuntava tot en un fitxa...i va comentar el preu de la música i nosaltres vam dir que ens havien dit que ens les regalaven. I la dona va dir que no estava anotat enlloc!!! i que ho deuríem entendre malament, que la música normalment la regalen a partir de 150 convidats o algo així. Vam avisar a la Teresa i aquella dona va marxar i li vam explicar i va dir que ens ho rebaixava a 110 persones ! encara vam quedar com a tontos, com si ens fessin un favor! Bé, son coses que haurien de cuidar perquè seria una llàstima que amb lo genial que és el menjar, el lloc i la organització, anessin perdent clients per culpa de l'atenció al públic i dels tractes especials per cada parella en concret!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » ds. gen. 19, 2008 3:14 pm

Estic totalment dacord amb tot el q dieu. Jo he arribat a la conclusió q tots al final mes o menys, amb certa manera acabem pagant el mateix. M'explico, moltes d nosaltres ho tenim reservat dl 2006 0 dl 2007, i ha gent q daket any, hi ha condicions diferents x a cada any, i va pujant l'IVA... etc... Amb tot això can ribas va jugant i a les q els i cobren menys el banquet xq son dl 2006. els hi fan pagar els musics, o a les q els hi surt molt car una cosa x altre banda els hi cobren menys d'una altre, no se si m'explico!
B, en definitiva crec q juguen amb això, i sempre acaben cobrant sigui d'una manera o d'una altre el mateix a tots els clients.

Xo be, hem triat nosaltres aket restaurant, no?? I jo, stic encantada amb el lloc! Sigui com sigui!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » ds. gen. 19, 2008 3:48 pm

mima, no havia pensat així! potser sí que tens raó, que els que tenen reservat de fa més temps, com que el menú és més econòmic, no regalen tantes coses....

Però bé, el restaurant, per mi, no té comparació amb cap altre! No tinguis cap dubte que estareu de fàbula, i els convidats també! És un lloc idíl·lic!!!! :-)) :-)) :-))
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Janna » ds. gen. 19, 2008 4:39 pm

Nosaltres el primer dia que varem anar a Can Ribas varem parlar amb una tal Maria Rosa que crec que és la cuinera o que s'encarrega del tema menus,...., primer però ens va ensenyar la casa una noia jove, una camarera estrangera (crec que russa o d'algun país de l'est),...
Després de pagar la "paga i senyal" de 1000 eurakos vam tornar a pujar a Can Ribas, aquest cop amb els papis, i ens va atendre la senyora Teresa,..., i la sensació que varem tenir és que, como no, no tenia ni idea de qui coi erem i vem tenir que dir-li que haviem fet la paga i senyal i tal i qual,...
En cap moment ens han demanat pagar canon si no arribem a 150 invitats, és més, va ser el 1er que vem preguntar pq nosaltres serem uns 110 +o-... i vem rebutjar altres llocs per aquest motiu!!! Com ara ens diguin que hem de pagar canon per no arribar als 150 "me da algo",...
Si que recordo que ens van dir que si et casaves en divendres tenies alguns aventatges,...
Estic d'acord amb això de que haurien de tenir una persona que només es dediques a atendre les visites i fer seguiment dels clients,..., però també és veritat que és una empresa familiar,...
De totes formes és un lloc genial i això és el que importa, i que al final tot surti bé!
Apa, bon cap de setmana!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Janna » ds. gen. 19, 2008 4:54 pm

Montsecica, tu quan et cases???
Nosaltres segurament ens quedarem amb la Laura Ruiz que ens va agradar molt,... el dubte és entre el de studio3 i la Laura Ruiz,... ja veurem, la setmana que ve segurament que ja ens decidirem,...

Tampoc crec que posem el nº de compte a les invitacions, és una mica descarat i així la gent et truca per preguntar si has fet llista de noces i aprofites per donar-li i per confirmar l'assistència,...
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Lea » ds. gen. 19, 2008 8:13 pm

Janna, et cases un dissabte?

A nosaltres ens van dir que paguessim el canon, després de fer l'ingrés del 20%.. uns 3.900 eurus... Ens vem quedar molt malament, perque no es el mateix pagar 110 invitats que per cada invitat que no arriba als 150, pagar 50 euros de més...

Toit i així.. nosaltres també pensábem que seriem uns 110 y de poc no arribarem als 150 ja que n'hi ha molta gent que amb la seva caradura (sense invitació) s'han autoinvitat. Grrrrrrr!!!

Avuí mateix m'han donat una invitació d'una boda d'una companya del treball i jo no hi pensaba convidar a ningú... doncs merda per la meva boca.. a convidar, així que per aixó fent càlculs, els 150 arribem segurs.
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: rubgal » dg. gen. 20, 2008 8:43 pm

Hola noies!
Jo també em caso en divendres i tampoc en shan dit res dels músics, pero ho preguntarem, pq son carisssims per posar uns cds i ja esta...
Tema fotograf hem de pagar canon.
Quan us van dir que us regalaven els músics??

Les que us caseu en divendres quants convidats sou?? pq a lo millor es per aixo que us regalen els musics.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dg. gen. 20, 2008 8:48 pm

Jo em caso en divendres i nosaltres serem 90-100 com màxim! així k un cop k anem a fer la prova dels menus ja us diré si em regalen algo o no... pk nosaltres ja hem agafat un fotògraf de fora de la llista i al final can ribas es va possar en contacte amb ells i ens van dir k els fotògrafs es farien càrrec de tot el canon i k jo deixaven apuntat a la fitxa, aixi k un cop k m'aclareixin bé això, poder em diuen k ja van fer prou o amb una mica de sort raspem alguna coseta més!!!!! eske és tant car tot....
Però teniu raó en k poder van afluixant segons es paga en total entre menu i demés! sort d'akest foro k ens anem informant!!!!!! :-/
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants