NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 16, 2008 2:01 pm

El primer finde vaig a la prova del vestit i vull enllestir esglèsia, flors i musica de la esglèsia.

A la seguent restaurant i fotos que sino ja m'agafa algo!

Quina cançó teniu pensada Ceci?
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 16, 2008 2:08 pm

Jejejeje, doncs mira que li hem dnat voltes amb la música ja....només tenim clara que el regal dels pares van amb Mama de Queen....

Volem ficar algunes cançons a la web perquè la gent voti... no et pensis, que volem ca´çons que la majoria coneguii que mogui a la gent pel ball,... tot i que a veure si aprenem a barrejar música i faré remixes.. vam baixar música de locomia i tot, però això és per ficar l'estribillo i no cal més...jajajaja

Per obrir el ball jo li vaig dir la de pulp, el jesus ha aportat un vals de system of a down (dic vals pq té de base el tempo del vals) i una de MManson que també el té, tot i que no tan marcat... però nu se...

Gloripage, alucino, una cosa és que els convidats o la family et digui que queda molt, però que no facin cas els distribuidors??!!ells no t'han de dir res, si ho vols tancar ara, ho vols fer i punt...o els hi diràs tu quan han de presentar factura? ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 16, 2008 3:13 pm

Jo porto temps amb el tema musica i sembla que ara ja ho tinc bastant clar. Falta triar les cançons d'entrega de nuvis, pero com que encar ano se a qui donaré coses....

Bueno encara no tenien tancat el menu, pero vamos a mitjans de febrer no passa.

M'acaba de trucar ma germana, ja tinc hora pelu, maquillatge i tot pel dia de la prova del vestit! M'he posat nerviosa de pensar que ja s'apropa!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 4:46 pm

La única cançó que tenim és la dels vals...

Noches de boda de Joaquín Sabina... però no sabem quina versió posar pq n'hi ha vàries.

De la resta... és que no sabem ni per on començar.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 16, 2008 4:50 pm

Nosaltres fem la de Contigo, perque crec que s'identifica amb la manera de ser del nuvi... Encara que passi per l'altar. Despres volem fer com a primera del ball la de Vente pa Madrid de Ketama, pel rollo de que jo me'n he anat a viure a Madrid amb ell...

Mes o menos les tenim clares, ara em sobren cançons!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 4:53 pm

Jono podré fer prova de maquillatge ni perruqueria amb el vestit... ja que hauré de buscar perruqueria i maquilladora a Puigcerdà... i el vestit és a Lleida!!! sniff....

Key, és una molt bona pensada això de la música per vots a la web... de fet s'ha de fer pensant que tothom pugui ballar una mica.... Però.... els superglue no us faran el ball? O és rollo actuació completament diferenciada?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: XIPI » dc. gen. 16, 2008 5:39 pm

Wole noies! En busca de complements!! Les sabates encara no se que fer, vaig mirant, pero encara no se si comprar-me-les de nuvia o comprar unes altres còmes i forrarles de blanc. Ahir el meu nòvio em va dir que me compri unes de nuvia xules (de fet me les regala el meu cosí) i que em forri unes altres que siguin ben còmodes per despres. Bona idea!!! jejeje
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 5:47 pm

gloripage ha escrit:Nosaltres fem la de Contigo, perque crec que s'identifica amb la manera de ser del nuvi... Encara que passi per l'altar. Despres volem fer com a primera del ball la de Vente pa Madrid de Ketama, pel rollo de que jo me'n he anat a viure a Madrid amb ell...

Mes o menos les tenim clares, ara em sobren cançons!

Vale, aviam com t'ho dic perquè no et senti malament.... (és broma!!!!).
A mi m'encanta Contigo, és una cançó amb una música preciosa i quan la sento sempre sempre la canto de cabo a rabo, em té l cor robat. Però, és d'un masclista rematat que em fa ràbia. Però de fet he arribat a la conclusió que gairebé totes les lletres del sabna tenen un puntillo masclista, així que ja entra dins el seu estil.

De totes maneres, ja et dic, és una de les meves preferides després de El hombre del traje gris, Así estoy yo sin ti y noches de boda.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 5:49 pm

Xipi, crec que el teu xicot té raó!!!! :hmm:: I sobretot si te les regalen!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. gen. 16, 2008 7:22 pm

Ceci!!!! M'han encantat les teves sabates!!! A part, es veuen comodíssimes!!!! Jo tenia pensat forrarles amb la mateixa roba que el vestit i com que son tan llisetes quedaríen perfectes!!!

¿Em pots passar per privi d'on són i preu?Merci wapa!

Per cert, les que heu encarregat ja les invitacions! Quan os demanen per invitació???? És que n'hem trovat unes que ens agraden molt però trovo que ens estan prenent el pèl..... Em podrieu dir preus aprox???

Ah! ja tenim encarregades caixetes de tabac, de puros i targetetes dels detallets!!! YUPI!!! Una cosa menos!!!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 16, 2008 7:24 pm

ei xipi! Endavant amb les sabates i més si són un regal del teu cosí, que siguin ben xules!!!
Nenes, jo amb la música vaig molt peix... estic atenta a les vostres propostes. Glori quan tinguis la llista, ja que ets la primera, ens xives?
Per cert, fas ben fet de quadrar-te, si has d'estar més tranquil.la tancant-ho... que jo crec que és el moment... tens el dret d'exigir.
Ànims que això va endavant! Jo pel ball ni ho hem parlat... però estem buscant, el vals gairebé el descarto així que busco alguna cosa diferent...
Pregunteta: feu coincidir el dia de prova de maquillatge i pentinat amb una del vestit?
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 7:41 pm

Elen, amb això de les invitacions jo no en tinc ni idea, ja que me les he dissenyades jo i la impremta em surt gratis... ens ho fa una cosina de l'Alfonso... i clar, ni idea del què valen. I les targetes pels detallets ens les fan a conjunt... Els detalls també els fem nosaltres, així que a banda del material (que serà ben econòmic)... gairebé que ens surten gratis... amb molta feina`i valor afegit... però gratis.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. gen. 16, 2008 8:02 pm

Gràcies wapi pel privi!!! Me n'hi vaig pitant!!!

Estic mirant invitacions per Internet a veure si trovo una opció que surti més econòmica..... que si no em veig demanant un préstec per pagar la boda.... En fin, no sé si ens en sortirem....
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 16, 2008 8:30 pm

Elena: quant t'han demanat per les invitacions? Jo es que depen del numero crec que surten be de preu que les facin....

Ceci: Si te un pel masclista pero no m'enfado. Jo em refereixo en el meu novio amb el rollo de que no li expliquis festes ni res d'aixo, i que odia els diumenges!

Urgell: jo estic intentat quadrar tot, per veure el resultat final. La musica, es molt personal, son cançons que ens han marcat, pero cadascu pot ser un mon! De totes maneres ja les posaré si voleu.

Xipi: Sabates. Com que jo no trobava unes que no fossin de punta, vaig mirar la opció de forrar-les... Em costava a partir de 80 euros! Aixi que per aixo les vaig fer a mida...

Avui m'han trucat les amigues... Estan organitzant la despedida a veure que se'ls ocurreix! Ja els hi he dit, sobretot que no em faci mal!
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. gen. 16, 2008 8:40 pm

M'han demanat 3.90 euros amb el sobre i les despeses d'impressió. Tot el conjutn és bastant xulo però la veritat és que ho trovo massa car...

Les vostres si no he entès malament os les feu vosaltres???? Jo passo perquè vaig de cul i només em faltaria això.... Però la veritat és que t'estalvies un pico!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 8:46 pm

Elena, a mi també em sembla car, però crec recordar que les que miravem nosaltres per internet per saber preus i si valia o no la pena fer-les nosaltres, rondaven aquestes xifres, algunes més barates però algunes més cares.

De quin estil les voleu? Clàssiques, modernes, divertides,...?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 16, 2008 9:04 pm

Ei ceci! Ja les tens? Les pots ensenyar? Els detallets són la mermelada que fa la teva mare oi?
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dc. gen. 16, 2008 9:14 pm

3.90?? uff nosaltres és que no vam mirar invitacions, perquè sabiem que les fariem nosaltres, però la impresió, el paper, els sobres (que són carets) i el material per fer tot el que hem fet... no arriba ni molt menys a això...potser la meitat més o menys..

Ceci, amb la música ara és que no sabem com ho farem, no se si deixarem tot completament i que ens sorprenguin, si demanarem almenys saber quan toquen o que.... jo tenia la idea que toquessin dins el banquet, cap als postres i tal, però no com a ball, però no ho tinc gens clar, en Jesus pensa en que toquin al ball...així que quan abordem el tema...pensarem a veure que fem....

Avui he anat a la perruqueria, m'ha sorprés moltísim i si hem preguntes si per bé o per malament, encara no sabria que dirte, he de veure, perquè hem fio, que si no....

Jo tampoc crec que hem coincideixi la prova complerta, és un rotllo haver de pentinarme i maquillarme a lleida i haver d'agafar jo el cotxe per anar a Bcn... si hem portèssin potser m'ho pensaria... però mira, hem consolo amb que més impacte quan et veguis tot en conjunt....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 9:54 pm

a veure... tema invitacions... no sé si les havia penjat aquí. Per si de cas les poso. I els detallets, sí,... la melmelada!!!!!

Key: seria més xulo que puguessin tocar durant el banquet no? Es que igual a la gent gran no els hi agradarà massa ccom a ball. Bueno, tot es veure si sou més gent jove que gran. Jo si hagués tingut pasta per llogar un grup hagués agafat els pastorets rock!!!! Que m'encanten!!!!!!
Per cert... que xaxi!!!! Has anat a la pelu!!!! I què t'hen dit???? Ja has triat pentinat???? Jo si hagués de baixar a Bcn per la prova... casi que crec q no hi passaria per la pelu i la maquilladora... ufff... arribaria tota desmanegada a Bcn!!!! jejejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 16, 2008 11:25 pm

Jo no em vaig plantejar fer les invitacions per no agobiar-me mes.... A mi em van costar 2 euros invitacio i sobre, despres pagaves uns 70 o aixi per impremta crec. Total, uns 2 euros i poc per cap. Depen de l'estil que t'agradin pero vamos, no se.

Jo a veure si ho puc quadrar tot pero la intencio es fer totes les proves alhora... Home, si visques a Lleida aprofitaria la prova per un sopar o algo, pero com no es el cas.. Pues ja ho faig per disfressa total!
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants