NUMA ha escrit:annakaes ha escrit:Hansen ha escrit:A mí se'm veu bé la pantalla!!! De quines lletres parleu? Les de la firma? Ja intentaré fer-les més petites.
Labanda, ens havia d'atendre el Lluis, però aquell dia no podia i va venir el Bernat per ensenyar-nos-ho i explicar-ho en 8 minuts de rellotge. També cal dir que hi havia una boda en aquell moment, però l'horari ens el van dir ells! A mí tant em feia una hora que una altra! Fatal fatal fatal.
Hola Hansen!
Carai! Quina peneta que no anés bé la trobada.... coses que passen! Però el que és realment important és que us hagueu decidit per un lloc que n'esteu totalment convençuts!
Per cert, jo a les lletres que em refereixo son les de la data del teu casament acompanyat per FISTA PAGANA! Tu ho veus bé? a mi m'ocupa més de tota la pantalla de l'ordinador!
ANNA!!!!!!!!!!!! ENS TORNEM A CASAR??????![]()
![]()
![]()
Ai... no m'ho recordis que.... déu ni do el que vam arribar a patir!!!!!
Però ara el que em queda és un record tan maco que...... SI!!!!! EM VULL TORNAR A CASAR!!!!! PERÒ AMB EL MATEIX HOME, EH????
Aquests dies que ja hem tingut el vídeo i ho hem pogut tornar a reviure se'm posava la pell de gallina!

Va... coti-coti!!!! Quin és? Fotos, fotos!!!! I del pentinat... et faras foticos???