Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 15, 2008 11:49 am

Mary asies per contestar també. Ja l'he enviat!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 15, 2008 11:49 am

fiancee t'he enviat un privi...

cangui... el mil fulls és el nostre 1r candidat... és que nos ja vm fer una primera prova i la veritat és que el mil fulls tava boníssim... i el filet también!!! jo no crec que m'arrisiqui i faré el filet!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. gen. 15, 2008 11:56 am

Moltes gràcies Cangui!!! Nosaltresens casem al Juliol... Tenim uns amics q van anar-hi l'any passat per les mateixes dates i no van tenir cap problema de mal temps, això si, ens van dir q feia una calor impresionant. Ja t'explicaré q és el q agafem al final... De moment encara no ens han dit res dels vols, q és el primer q s'havia de mirar.

Fiancée, si vols envia'm l'escrit i et dic...

Nenes, tant parlar de menjar, m'està entrant una ganeta... És q avui no he tingut temps d'esmorzar i em moro de ganaaaaaaaaa!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 15, 2008 12:08 pm

CROKETA t'el paso si vols encara qeu ja l'he enviat, si et fa mandra llegir-ho res....

Asies
fiancée

EntradaAutor: Tartana » dt. gen. 15, 2008 12:28 pm

Ciao ragazze!!!
como va???!!!
Antes de nada, Buen año!!! como ha ido todo???
Yo super liada, me han cambiado de departamento y ha sido dura..., me han puesto de responsable de fondos, llevo a 10 personas, y son muchas cosas nuevas.....
ofcourse, creo que nos veremos para la boda del 2009...., hemos intentado casarnos en sept 2008, pero como tu dices no tengo tiempo....., vamos de culo....
asi tenemos un año para ver y hacerlo todo tranquilamente....
Aunque creo que se lleva la palma de momento Bell reco.....

Vosotras como va??? ya estais a punto de caramelo, eh!!!!
Fiancee, como va tu Sant benet???
y vestidos como vais?? ya los teneis??? yo los quiero ver!!!!!!!!!!!!!!!
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 15, 2008 12:48 pm

Tartana ¿¿¿Que tal está nuestra italianina favorita??? jijijiji yo como siempre peleándome con Sant Benet de moemnto todo sigue igual un poco parado hoy les he enviado un mail quejandome de la desatención... ya os contaré que nos dicen...
Tema vestidos tengo dos finalistas el Meryl que es el que otra chica del Post Mary8 también ha elegido y uno de Manuel Mota Carpatos (este lo encuentro un pelín clásico...
Por lo demás todo bien, liados ahora con el piso, la instalción de aire, reformas etc...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 15, 2008 4:04 pm

Tartanaaaaaaaaaaaaaa

que tal guapa??
Ahir me acirdaba de ti, porque me compre el vogue novias y salia: bodas con estilo andaluz, con vestidos de valentino y alguno mas bastante interesante...

Como va todo?? la cangui ahir em va passar fotos i es que el bellrecó es tant... romantic!!! molt romantic...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Cangüina » dt. gen. 15, 2008 5:24 pm

croketa: veig que t'has agafat un bundó... bona elecció! vaig quedar molt contenta, va haber algun petit error però el vestit era "un guante".
Jo li vaig demanar a la Montse que vingués a casar a ajudarme a vestirme (previo pago, claro) i em va anar molt bé perque com que portava tot el cabell ben ple de de agulles d'aquestes que van com doblegades la peineta del vel costaba molt de posar i la seva ajuda em va anar molt bé. A més també em quedava més tranquila per si calia qualsevol retoc.

per cert, quin és? o com és? tens alguna foto? es que les bundoneres em chiflen...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 15, 2008 6:51 pm

tartana guapaaaa como va el nuevo trabajo??? seguro que super liada... haces bien hecho de dejarlo para el 2009 así tendras más tiempo para organizarlo todo... a ver si al final eres otra BR!!!! JEJEJE que bien!!!

canguiii si et passo x privi el mail em pots passar alguna foto de BR així veig com et va quedar tot... i agafo alguna idea... és que tema flors vaig super perduda!!! rachi tu has mirat algo més del BR??? cangui tu els músics ho vas fer amb els del BR?? que tal?

fiancee alguna resposta de sant benet????
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 16, 2008 9:18 am

Bon dia!!!!
Fiancée encara que ja hagis enviat el mail a Sant Benet fes-me un privi si et va benne!!!!
Tartana feliz Año, el trabajo que tal?? Te motiva el cambio??????

Nenes, ahir vaig demanar-me festa perquè teniem que anar al Registre Civil i a veure el pis. Al final ens hem de casar el dia 30 de maig al jutjat perquè el 6 de juny no casen i el 13 de juny que és divendres, el meu nen diu que nanai de casar-se un divendres 13, per tant ho farem el dia 30 de maig!!!!!!!
Vam anar al pis i ja us passaré fotos divendres perquè la camara la té el meu nen però vaaaaaaaaaya tela!!!!!
El pis m´encanta i em fa un munt d´il-lusió però tenim tants desperfectes... que estic bastant emprenyada. Per ex el 2º PK que vam comprar tenia que fer d´ample 2.20 i fa 2m, i és mes curt, per tant aquí ja comencen el problemes,
S´han equivocat amb l´enrajolat del bany petit ja que l´haviem escollit de marbre, pagant el corresponent suplement, i no rajola normal, doncs tenim unes precioses rajoles blanques amb senefes!!!!!
Al bany principal vam decidir no posar bidet però allà el tenim ben bonic!!!!!
Aaaah ademés als dos banys han d´haver llums halògenes i no tenim ni la instal-lació feta.
I les finestres tant del menjador com de la cuina no funcionen!!!!!

Això sols són algunes coses que vam trobar!!!
Imagineu la indignació que ens va agafar!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 16, 2008 9:49 am

aIXXXXXXXXXXXXXX....

G14... no et desesperis, ara ja no es pot fer res... es que aquesta gent te uina mala baba... jo el que faria es, per suposat que tabonin la diferencia que vas pagar del bany, i si algun dia el vols canviar, ja ho fareu vosaltres, que segur que us surt mes barato i tot... Tem aplaça d´aparcament, si que podeu fer... A mes aqui la normativa us acompanya, perque la mida minima d´una plaça es 2.20x4.5m. I despres, hi ha les reduïdes que són de 2.00x4.00. I clar... pensa que hi ha diferencia de preu... que is donguin una de 2.20x4.5, o bé el preu ja no pot ser el mateix...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 16, 2008 10:05 am

Bon día!!

G14 jo también tinc cosetes que m'han d'arreglar lo meu es més rotllo endolls torçats i coses així peró clar es que a mi no em van donar ni la possibilitat de treure ni posar res... Sobretot ara a reclamar no ho deixis...

Bueno després d'enviar l'email a Sant Benet em van contestar de seguida demanant-me disculpes, etc. quedarem per la setman que ve pq aquest dissabte nosaltres no podem.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. gen. 16, 2008 10:29 am

Hola guapes!! Bon dia!!

Tartana!!! Ya nos iras explicando como van los preparativos! La verdad es q 8 meses es un pelin justo para organizarlo todo (bueno, aunq tengo unos amigos q lo organizaron en 6, pero casi mueren ene el intento...)

G14, jo también em vaig trobar cosetes al pis, però tipus les de la fiancée, q si una porta amb una ralladeta, etc... Tampoc no em van dexar escollir res... Tu reclama pr tot el q t'hagin posat malament i q et descomptin tot allò q havies demanat i no t'han fet... Vaya tela!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 16, 2008 11:11 am

Rachi he estat mirant per l´Aranzadi això que em comentes que la llei m´ampara perquè s´estipula una superficie d´ample de 2.20m i no ho he trobat. Em pots dir a on ho puc trobar????? Gràcies.

Bé lo de les rallades i grieta a les portes, rallades al parquet ibla bla bla.. ja ni us explico tot el que vam trobar!!!!! però bé ara faré el corresponent burofax reclamant i ala a ser pesadets!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 16, 2008 12:13 pm

G14 a nosaltres quan vam anar a signar al Notari la constructora ens va donar uns fulls on hi havia un cuadre amb les diferents estancies del pis: hab. matrimoni, cuina, menjador... perque possessim tot lo que trobavem malament endolls, portes rallades etc... ho vam omplir li van donar al jefe d'obra junt amb una clau del nostre pis i ells van trucar al carpintero, a l'electricista etc. pq vinguessin arreglar-ho i ells mateixos els van obrir així no ens vam haver de molestar nosaltres.
Jo estic bastant contenta amb la constructora, de moment perque mai se sap...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 16, 2008 12:19 pm

A veure... jo, que soc del sector, us haig de dir, que sempre desperfectes hi ha, perque passa molta gent per la obra, i sempre et deixes algu... normalment el tema del parquet, portes i demes no es problematic, els endolls torts, inclus, si el vostre noi o vosaltres sou manetes, els pot "enderezar" una miqueta...

G14, el tema de les dimensions de la places d´aparcament, ho dicta la normativa de cada ajuntament, a sant cugat no se com estara, però ben segur que es el que et dic, perque es bastant standard. Si tu has comprat una de 2.20x4.5 te l´han de donar... suposo que ho teniu escrit, no?? perque sino, potser encara es poden salvar.
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 16, 2008 12:24 pm

Si si Fiancée ja ens han dit que molts dels desperfectes els solucionen amb post venda però tenim coses bàsiques que les vull arreglades abans de signar.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 16, 2008 12:25 pm

Si si Rachi ho tinc per escrit i ben claret que ho diu!!! Merci ara em miraré les ordenances de Sant Cugat a veure que preveuen. Grazie!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 16, 2008 1:17 pm

Bon dia noies!!

G14 vaya tela, no?? Ara el que has de fer és reclamar, reclamar i reclamar una mica més..... El que et puguin modificar stupendu, i el que no que t'ho compensin economicament (com be ha dit la Rachi, potser lo del bany et surt millor si t'ho mires tu per la teva banda...)

Fiancée, ja tens el tema de Sant Benet en marxa!! benne!! Una mica de "mala llet" sempre va be, jejeje.. Fa ràbia que les coses vagin així, però està demostrat que si no t'enfades la majoria de vegades les coses no rutllen....

Tartana, cuanto tiempo!! Al final coincidimos en 2009, eh?? Yo es que no me veo con fuerzas de organizarlo todo en 9 meses...

Petonets!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 16, 2008 3:18 pm

Rachi, una pregunta professional: He d'anar a mirar taula de menjador i cadires, i em van dir que s'ha de calcular una distància entre la taula i la paret, etc.... Em pots explicar alguna cosa mes, please???

Gràcies. :-)
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant