NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 14, 2008 3:37 pm

Ceci jo també vull la direcció de les sabates pq estic desesperada buscant-ne unes sense punta i les teves m'encanten. Plis envia'm l'adreça :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. gen. 14, 2008 3:51 pm

Yo tambien quiero direccion Ceci, por fa, ya que llevaremos el mismo vestido supongo que el estilo de las tuyas es el que me favorecera mas... Gracias
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. gen. 14, 2008 7:09 pm

Vale... us ho he enviat per mensajitos am preus i tot... però si no us afanyeu no hi haurà números, ahir ja no quedava gairebé res.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dl. gen. 14, 2008 8:06 pm

queden uns en un 40, un 39, un 38 i un 37, almenys aquest matí... :o-o:

Avui m'ha dit una amiga que va anar al tocador de la novia i hi havia un munt de coses, amb plataforma etc. inclòs m'ha dit que hi havia unes botes xulísimes, però jo no m'atreveixo al setembre anar amb botes, el mateix que amb sandàlies.... tinc moltes ganes de mirar la vertitat, m'he quedat amb l'espineta aquest matí....joooo si ja tenia pensat i tot!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. gen. 14, 2008 9:09 pm

Bueno Key, quan et puguis organitzar per anar a bcn i vas i mires amb calma... que allà tindràs molt on triar. Jo és que me'n vaig enamorar de lluny. Entrava a casa i les vaig veure... així que sort que me les podien demanar.... però al tocador hi ha de tot... i no només podràs mirar sabates, no?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. gen. 14, 2008 10:22 pm

missatge 100 Ceci!!

MIra que ahir m'imaginava amb les sabates... pe`ro no pateixo, tinc temps, inclús hem podria esperar si vull a les rebaixes d'estiu... perquè puc canviar la prova....

Ma mare m'ha dit que al mes que ve potser anem a veure la family de bcn, podem aprofitar a fer una ullada....
La roba interior però me la miraré a una botiga normal, no especialitzada en nuvies....

Et quedaran maquísims amb el vestit!! t'han dit quan els tindran?? potser els pots portar a pronovies el divendres i tot! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dl. gen. 14, 2008 11:26 pm

Molt bé! Us veig força animades amb sabates, tangues i altres estris interiors, com les cassoles, que dit així sembla que fem l'ajuar...
Hem d'estar tranquil·les, queda molt de temps, sobretot les que us caseu passades les rebaixes d'estiu, a mi em van dir que al febrer, finals de febrer portarien la col·lecció per aquest estiu, així que podeu trobar-les!!!
Per cert, Gloripage quan tinguis la informació del Vietnam em faràs un privi dient l'agència i quatre detalls? jo ho estic mirant però m'he d'esperar a tornar de Milà... ja em queda poc!!!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dl. gen. 14, 2008 11:29 pm

jajajajajaja que bó Urgell!!

ànims que ja mateix tornes cap aqui! :-)ok:

Naniiiii 1 besote hermosa, a ver cuando te liberas de ese estrés :-()-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 15, 2008 9:54 am

Bon dia xiquetes!!!! Ja he passat el missatge 100!!!! Però continuo amb una floreta... fins als 200 res de res.... jejejeje

Les sabates no m'arribaran per divendres... ja ho vaig pensar ja, però resulta que venen de Reus, que res està aprox. a uns 15.000 km de distància, i clar, fins d'aquí a 10 dies no arribaran.

La veritat és que sí que queden pel mig les rebaixes d'estiu... però és que jo vull anar avançant!!!! Jo tinc ganes ja que sigui el dia!!!!! Sóc una impacient, i si vaig fent cosetes pues sembla que tot sigui més a prop.

Ahir al vespre, per exemple, vaig ecopilar totes les sorpreses i tonterietes que vull fer e dia de la boda, per organitzar els materials que he de comprar.... i mare meva si n'hi ha de coses!!!! Un dia n'hem de parlar d'aixo.... jo he agafat tantes idees al forum!!! I això més les que ja tenia pensades abans d'entrar per primera vegada aquí.... jejejejje És una feinada i la vull fer ja, però ningú em comprèn, tothom em diu que és massa aviat, que vagi amb més calma,...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 15, 2008 5:10 pm

Ceci, tot el que tinguis ja, cosa menysde la que t'has de preocupar, sobretot si vols fer cosetes manuals etc... jo es que vaig ara que no puc més i se que tinc feina, no per comprar una cosa o una altra si no a montar, i és cosa entertinguda, si no es fa aram després al final, ho deixes estar perquè no dona temps....

Quina pensa lo de les sabates, però tranquila, que per la `primera proba no hauràs de patir, ja les tindràs a casa!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. gen. 15, 2008 7:36 pm

A mi també hem fa molta rabia que tothom em digui on vaig tant aviat :--( :--( :--(
Ahir vaig anar a tirar l'ull a un parell de sabateries de Tarrega i a una només tenien un parell de sabates del meu numero (fins aqui normal pq ara no en tenen gaire) pr cuan els vaig dir que les necessitava pel Juny hem solten a grito pelao al mig de la botiga: "PERO ON VAS TAN AVIAT COM A MINIM HAS DE VENIR AL MAIG" Jo vaig pensar, clar clar pero al maig no hi ha rebaixes i per les mateixes sabates que m'heu ensenyat ara hem fareu pagar el doble :--( :--( :--( :--(

Els vaig dir que ja tornaria al maig i vaig marxar. A elles que els importa si vaig aviat o tard, es el meu problema no? :t:t:
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 12:53 am

Ben fet que vas fer marjo... si no volen vendre és el seu problema.
I la veritat és que entre que ens fa il·lusió anar preparant coses i que així després no anirem tan agobiades... jo crec que hem d'anar a la nostra, anar fent el que poguem i ja ho tindrem enllestit.
Més que res que hi ha certes coses que si no les fas amb molta antel·lació,, en moments que tens temps lliure... un mes abans no es podrien fer. Jo eig les noies que si tenyint arròs, que si rams de xupa xups, que si els detallets d'això i d'allò altre... totes aquestes coses... o es fan amb temps o ja no es fan.

una abraçada!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. gen. 16, 2008 8:45 am

Amb això tens raó, a més després només falta que t'encallis en alguna cosa, que encara costa més....nosalters vam començar classificant música i encara no tenim res.... ufff ens costa molt... el mateix amb tema detallets...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 16, 2008 9:51 am

Pero la gent sembla que no ho entengui! A mi tothom em diu que on vaig tant aviat... Pero si queden menos de 3 mesos!!!! En fin... A veure al febrer quan vagi a Lleida espero que em deixin fer algo....

Jo també estic amb el rollo musica, pero crec que mes o menys ho tinc enllestit. Les sabates a veure si avui m'apropo a veure que em diuen del taló. Estic super emprenyada. Me les vaig fer a mida i la depenenta es inutil. Parlant despres amb una amiga que se les va fer alli, em pregunta si els hi havia posat una almohadilla, un no se que un no se quantos... NO em va oferir res! I a sobre truco i em diu que no es poden tallar... Sense saber ni quines son! De fet me les vaig comprar alli peruqe estava desesperada, que sino... A veure a l'altra botiga si son mes espabilats!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 10:31 am

Et vas fer unes sabates a mida... i no les poden fer com tu vols? Vaya, això és el colmo dels colmos!!!! Estic al·lucinada!!!!!

I jo crec que a menys de tres mesos.... sí que s'ha de procupar avançar amb tot el que es pugui!!!!!

Em sembla que abans de l'era internet les coses es feien de forma diferent... si no, no ho entenc. O no si miraven tant...no sé!

Tema musica: nosltres tenim un marronazo!!!!! Pues no us podeu creure que l'Alfon... que passa com qui diu de tot el que estigui relacionat amb el muntatge dela boda... va i em diu que després del vals vol fer un ball rollo coreografia...!!!!!!!!!! ELL i JO!!!!!! Està ben sonat aquest home.... que vol fer un show rollo pulp fiction. Però sincerament, la coreografia de pulp fiction és ridiculíssima!!!!! I jo li he proposat q com a mínim sigui grease que després la gent s'animarà a ballar....

Però jo em moro de la vergonya de pensar-ho!!!!! I a sobre amb el sant vestit de núvia!!!! Està sonat aquest home... però per algo que li fa gràcia de fer...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. gen. 16, 2008 11:36 am

jajajajaja Ceci, jo li vaig proposar el mateix al Jesus!! jejeje, però es cert, fa molta vergonya!!

el que tenim clar és que una cosa més o menys artística o friki, però no hi haurà el vals típic,,, el Jesus ha trobat dos cançons que tenen el ritme de vals, i no ho diries mai a la vida.... ::-)

Hi ha una crònica del 2007, la de la nu327 que van fer a l'hora del ball un mix de coreografia, però mab els clàssics de teatre musical...ara jo hem moro amb això....

També vaig veure una vegada una de dirty dancing.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 12:47 pm

uiuiuiuiiiiiii

Mare meva... es qe em poso molt nerviosa de pensar en haver de fer una friki coreografia!!!!
El vals el fem segur amb una cançó del Sabina (que l'alfon deu ser el seu fan número 1)... però això de la coreo.... bueno mira, amb Grease encara m'animaria perquè sempre m'ha agrada molt... però la veritat és que això s'ha d'assajar una mica i no veig que l'Alfon tingui gaire disposició.... ai, quin perill, ja veurem. Però ell ja s'ha baixat la música i les pelis de pulp fiction i grease!

Si ho fem... passada la boda ho penjo al youtube!!!! jajajajjajaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 12:48 pm

Key... quan tinguis la música escollida ens ho has de dir... que jo crec que triareu coses ben curioses....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 16, 2008 1:40 pm

jajajaa ja us vec ballant pulp fiction! Nosaltres tambe voliem fer algo pero al final ho hem deixat per falta de temps...

Nosaltres també ballarem una de sabina! Despres volem començar el ball amb una cançó que es pot mig identificar amb nosaltres.

Jo ho tinc clar, amb lo pallaso que es el meu novio tot el dia fent tonteries!

Tema temps, al febrer penso fer que tots em facin cas, perque ni el cura, ni el fotograf, ni el restaurant.... Tela marinera.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 16, 2008 1:58 pm

jajajjajajaja, mare meva!!! I jo queixant-me de les meves fotògrafes!!!!!! Posa't seriosa Glòria!!!! Que et facin cas!!!!!!!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants