***OCTUBRE 2008***

any olímpic.

EntradaAutor: artemis » dg. gen. 13, 2008 9:29 pm

Ah! i lo de la pregunta del vel:

Jo personalment no me'n posaria, crec que amb l'abric d'encaix ja queda complert el vestit. Però això és molt personal, potser tu t'hi veus millor amb el vel.

Però bé, la meva modesta opinió és aquesta: Jo optaria per no posar-ne o com a molt, tirat enrera, tipus mantellina.

No se si et serveixo d'ajuda!! jejeje

Petons!
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Iona_ » dl. gen. 14, 2008 9:58 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pufff, dilluns un altre cop... :-( :-(

Meritxell, jo también em quedo amb el Dibujo... el trobo molt maco... senzill, pero alhora treballat amb la part de sobre, el vestit de sota li trobo un tall molt maco, m'agrada molt...

Per lo del vel, opino com artemis... l'encaix de la part de sobre del vestit ja es prou carregat, de totes formes quan et decideixis pel vestit et faran mil proves amb vel i sense i amb altres complements, per tant tu t'ho veuras millor o pitjor...

Noe guapa!!! En cuanto puedas nos pones fotos de la cocina!!!

vaig a treballar una estoneta!!! :--( :--(
Iona_
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: artemis » dl. gen. 14, 2008 1:33 pm

Hola noietes!!! Un altre cop dilluns!!! UUUFFFF!!!!

Noe, estamos esperando tu cocina con ansia!!! jejeje Queremos fotossssss

Iona no et cansis molt treballant!!

jo he aconseguit adormir-los a tots!! jejeje Tinc mitja horeta de tregua ejejeje

petonets a totes!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxellgv » dl. gen. 14, 2008 2:00 pm

Hola guapes!!!!!

Moltes gràcies pels comentaris. Sou les millors *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

És molt raro el tema dels vestits de núvia, jo no volia ni provar-me res que tinguès encaix d'aquest, perquè no ho sé, em semblava com molt de cortina i recarregat...
I només volia el vestit sol, però ara m'agrada la idea de portar dues peces! i l'encaix no queda recarregat, al menys per davant no, perquè només és el cos. Per darrera algu més, amb la cua i tot.... però queda espectacular!
Inclús he pensat comprar un chal o algu per després i serà com tenir DOS vestits... jejeje (-O-:-) és que sóc una mica presumida!

Els dilluns haurien de desaparéixer del món....

Jo también vull veure la CUINA!

Petonets!

Txell
Imatge
Meritxellgv

Entrades: 37
Membre des de: ds. set. 01, 2007 2:31 pm

EntradaAutor: Iona_ » dl. gen. 14, 2008 3:51 pm

Hola!!!!

Artemis quina poca tregüa que et donen els nens últimament... com deu costar dormir-los a tots...

Txell, he vist al post de lluna de mel que vols anar a Australia... nosaltres también ho estem mirant... com m'agradaria!!!
Iona_

EntradaAutor: XAI » dl. gen. 14, 2008 3:57 pm

BON DIA I BONA HORA! eejejejej euna mica tard avui! bueno llegiu aixó d'aqui vaig que tin un liuuuuuuu

NOEEEE NECESITO TU AYUDA PLISSS!!!!

chicas tengo un poblema, lo planteo aki y en octubre para que me deis el maximo de opiniones posible jejejeje.....

Bueno, explico, el 14 de junio se casan nuestros mejores amigos, mi novio y ellos se conocen desde siempre y yo puedo decir que ahora también son mis mejores amigos. bueno el problema esta en la peluquería ya que a las 9-9.30 de la mñn tenemos que estar en casa del novio pk va el fotografo y queremos estar vaya ..., y mi pelu habre a las 9 y no me abririan antes (no lo hicieron para mi comunión .... ) pues el tema esta en ¿q c** me hago en el pelo?? algo que me pueda hacer yo facilmente , suelto o recogido, venga porfa dadme ideas o webs que te enseñen o algo porfaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
XAI

Entrades: 2470
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 11:50 am

EntradaAutor: RUN » dl. gen. 14, 2008 4:00 pm

BUENAS TARDES

XAI, YO A LA PELU. IRIA EL DIA ANTES POR LA TARDE A ULTIMA HORA, LO MAS TARDE POSIBLE Y EL DIA DE LA BODA, VAS YA VESTIDA Y MAQUILLADA A QUE TE REPASEN.. SERAN 10 MINUTOS..YO LO HICE HACE POCO PARA UNA BODA

QUE TAL LELVAIS TODO???
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17726
Membre des de: ds. març 11, 2006 6:15 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: XAI » dl. gen. 14, 2008 4:02 pm

ya ... pero es que mi pelo no aguanta... lo tngo muy fino y solo de dormir la se me ve graso .... si hay dias que me lo lavo por la mñn y por la noche ya se me ve sucio ...

he pensado en ir a mi pelu y q me hagan el color y lo que sea y luego a la q tngo debajo de casa q le cortan el pelo a mi novio, hablar con ellos y ir ya arreglada con el pelo limpio y que solo me tngan que hacer el peinado ... no sé ....
Imatge
XAI

EntradaAutor: RUN » dl. gen. 14, 2008 4:05 pm

PUES TAMBIEN ES UNA OPCION...

ES QUE ESTO DE TENER QUE ESTAR TAN PRONTO.-. NOS PARTE JAJAJA
PORQUE POCAS PELUS HAY QUE ABRAN A LAS 8
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17726
Membre des de: ds. març 11, 2006 6:15 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Iona_ » dl. gen. 14, 2008 4:11 pm

Hola Xai, hola Run!!!

Xai, me parece una buena idea lo que dice Run... no sé muy bien como llevas el pelo ni que llevas de vestido, pero si vas el dia anterior a la pelu a ultima hora i el dia de la boda solo te haces un retoque... seguro que te queda bien...

Aunque aqui tenemos a la Noe de experta, jejeje... a ver que te dice ella mañana...

Yo me se hacer un moño que queda bastante bien, me hago una cola de caballo alta, y luego voy cogiendo mechones de pelo y los enrosco en ellos mismos hasta que quedan como un churrillo todo enroscado... y los voy enganchando con horquillas de esas de moños. Luego las puntas quedan todas hacia fuera pq es lo unico que no queda enroscado... queda el recogido muy chulo y es facil de hacer, en 15 minutos lo hago... (no se si me habré explicado muy bien) voy a ver si encuentro algun ejemplo... :-)ok:
Iona_

EntradaAutor: XAI » dl. gen. 14, 2008 4:32 pm

tinc 5 mesos per practicar Iona jejejejeje
per això pergunto ja jijijij

el vestit no el tinc clar pero si que inc molt clara la idea ...
Imatge
XAI

EntradaAutor: artemis » dl. gen. 14, 2008 5:06 pm

ese moño tambien me lo hago yo Iona jejeje la verdad es que así estas arreglada en un plis!!!

Y queda superchulo! pero tambien es buena opcion lo que dices tu, ir a tu pelu de siempre a hacerte el color y luego a la otra a que te lo peinen o hagan un recogido.
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Iona_ » dl. gen. 14, 2008 5:06 pm

Un dia d'aquests em faig el recollit i te l'ensenyo... que no trobo cap foto... i com et penses comprar el vestit?
Iona_

EntradaAutor: XAI » dl. gen. 14, 2008 8:06 pm

eto no pue serrrr !!!!
Imatge
XAI

EntradaAutor: Meritxellgv » dl. gen. 14, 2008 10:55 pm

Hooola!

Xai, tu tranquila tens temps per assajar, fes-te algu tu mateixa, un monyo, o suelto si tens planxa.. fa miracles...

Iona! Australia és el meu somni desde sempre, sobretot pel submarinisme que en fem les dos i clar , la gran barrera de corall....
=0-0-) =0-0-) =0-0-)

Però és una pasta, de totes maneres jo m'ho vull muntar jo tot, comprar bitllets, buscar hotels.. i igual al final fent números ens surt bé. Tinc un amic australià que m'ha passat info de webs de vols barates i tal, si t'interessa t'ho passo.

PEtonets guapes!!! tinc motla son!

BOna nit!

Txell
Imatge
Meritxellgv

Entrades: 37
Membre des de: ds. set. 01, 2007 2:31 pm

EntradaAutor: Iona_ » dt. gen. 15, 2008 9:35 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meritxell, pos si que m'interesa que m'ho passis, tot lo que tinguis... jo aviat començaré a demanar pressupostos, l'altre idea meva era agafar una autocaravana allà i fer la ruta nosaltres mateixos, ja veurem... per mi también es el somni de la meva vida anar a Austràlia, des de petita... a veure si podem estrènyer el cinturó i fer un esforç per anar-hi...
Iona_

EntradaAutor: artemis » dt. gen. 15, 2008 9:45 am

Bon dia guapis!!!

Avui tinc mal dia, he començat malament... M'HE ADORMIT!!!!

Aiiixxxx he arribat 20 minuts tard.. tenia a les mames amb els nens a la porta esperant.. pobres.. jejeje

Bé, a veure com segueix el dia, perquè quan començo així d'esverada no sé mai com acaba jejeje

petonets!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: XAI » dt. gen. 15, 2008 9:58 am

BOooon diaaaa!!!!

nosaltre hauriem d'anar avui al regiustre a demanar la data del casament pero no se si podrem ..... :-( :-(
Imatge
XAI

EntradaAutor: La Noe » dt. gen. 15, 2008 10:11 am

BUENOS DIAS CON ALEGRIAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
A VER CHICAS POR PARTES: (NO VEAS COMO RAJAIS EN DOS DIAS...)
:-))
MERITXELL!!!! TE PROVASTE EL DANGO!!??? QUE TAL EN PERSONA, CUENTA CUENTA, ES MUY SOSO, PESA MUCHO??? SOBRE LOS VESTIDOS, ME GUSTA MUCHO MAS EL DE PRONOVIAS, EL DIBUJO, ES SUPER FINO, Y SOBRE LO DEL VELO, PARTIENDO DE LA BASE DE QUE NO ME GUSTAN NADA LOS VELOS... PUES YO NO ME PONDRIA!!!! JEJEJE

XAI: A VER QUE PODEMOS HACER CON ESOS PELOS.... ENTRE SUELTO Y RECOGIDO, YO ME LO DEJARIA SUELTO, SOY ANTI MOÑOS, ADEMAS YA NO SE LLEVAN TANTO, UNA MELENA BIEN CUIDADA SUELTA VISTE MUCHO, CREO QUE TU TIENES EL PELO BASTANTE LISO VERDAD??? Y COMO TIENES LA PLANCHA HAS PENSADO EN HACERTE LAS PUNTAS DISPARADAS????? LISO PERO LAS PUNTAS HACIA FUERA!! CON LA PLANCHA QUEDA MUY GUAY!! NU SE A VER TU QUE ME DICES...

BUENO CHICAS QUE YA TENGO LAS FOTOS DE LA CUINA!!!!!!!!! AHORA LAS PONGO >.-<:
Imatge
La Noe
:: núvia d'argent

Entrades: 2787
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 5:09 pm

EntradaAutor: La Noe » dt. gen. 15, 2008 10:23 am

BUENO EMPIEZO!!! POR CIERTO FALTA EL MARMOL, QUE NOS ESTAN HACIENDO EL PRESUPUESTO!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
La Noe

Entrades: 2787
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 5:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 11 visitants