Autor: MOT » dl. gen. 14, 2008 8:06 pm
Autor: ANEROLA » dl. gen. 14, 2008 8:09 pm

Autor: JB » dl. gen. 14, 2008 8:32 pm
Autor: Miriami » dl. gen. 14, 2008 9:08 pm
Autor: LABANDA » dl. gen. 14, 2008 9:18 pm

Autor: LABANDA » dl. gen. 14, 2008 9:24 pm
ANEROLA ha escrit:Capdemar estaves perduda noia!! Així que a tu encara no t'han dit quan anar al tast?
Ru nosaltres tenim el tast el dia 1 de febrer.
Annakaes tema vestits estic entre un del Pepe Botella i un Yolancris. Ja veurem que fem quan mirem les robes.
Nosaltres agafarem l'aperitiu 1 del 2008 però farem algun canvi.

Autor: Estherroger » dl. gen. 14, 2008 11:23 pm

Autor: Hansen » dt. gen. 15, 2008 9:08 am
Autor: annakaes » dt. gen. 15, 2008 10:15 am
NUMA ha escrit:annakaes ha escrit:Una cosa més:
ahir quan vaig anar al Noguera a buscar el vídeu em vaig trobar amb UNA FOTO PRECIOSA, ENORME, QUE OCUPA TOT L'APARADOR DE..... LA NOSTRA NUMETA!!!!!!
Nena..... si estàs per aquí: FELICITATS!!! ESTEU SUPER GUAPOS!!!!!
EII A SI????? NO SABIA RES!!!!!! QUINA FOTO ES?????

Autor: annakaes » dt. gen. 15, 2008 10:30 am
Hansen ha escrit:A mí se'm veu bé la pantalla!!! De quines lletres parleu? Les de la firma? Ja intentaré fer-les més petites.
Labanda, ens havia d'atendre el Lluis, però aquell dia no podia i va venir el Bernat per ensenyar-nos-ho i explicar-ho en 8 minuts de rellotge. També cal dir que hi havia una boda en aquell moment, però l'horari ens el van dir ells! A mí tant em feia una hora que una altra! Fatal fatal fatal.

Autor: Hansen » dt. gen. 15, 2008 1:27 pm

Autor: MOT » dt. gen. 15, 2008 2:54 pm
Autor: MOT » dt. gen. 15, 2008 2:56 pm
Autor: JB » dt. gen. 15, 2008 4:13 pm
Autor: NUMA » dt. gen. 15, 2008 4:50 pm
MOT ha escrit:Ei Miriami, que bé, avui tu, demà jo... je je je
Per cert, quan vas dir que et casaves tu? no era cap al juliol??
Esther!!! m'estic posant nerviosa fins i tot jo, de pensar que no us han dit res per fer el tast... no aneu pas tard, però el que m'estranya és que nosaltres, que ens casem 2, 3 i 4 mesos més tard, ens estigui cridant ara per a fer-lo...
Que bé, Numa, ja sou famosos al poble del Noguera!!!! que fort!!! i no us ha demanat permís???
Autor: NUMA » dt. gen. 15, 2008 4:51 pm
annakaes ha escrit:Hansen ha escrit:A mí se'm veu bé la pantalla!!! De quines lletres parleu? Les de la firma? Ja intentaré fer-les més petites.
Labanda, ens havia d'atendre el Lluis, però aquell dia no podia i va venir el Bernat per ensenyar-nos-ho i explicar-ho en 8 minuts de rellotge. També cal dir que hi havia una boda en aquell moment, però l'horari ens el van dir ells! A mí tant em feia una hora que una altra! Fatal fatal fatal.
Hola Hansen!
Carai! Quina peneta que no anés bé la trobada.... coses que passen! Però el que és realment important és que us hagueu decidit per un lloc que n'esteu totalment convençuts!
Per cert, jo a les lletres que em refereixo son les de la data del teu casament acompanyat per FISTA PAGANA! Tu ho veus bé? a mi m'ocupa més de tota la pantalla de l'ordinador!

Autor: Hansen » dt. gen. 15, 2008 5:28 pm
MOT ha escrit:Que bé, Numa, ja sou famosos al poble del Noguera!!!! que fort!!! i no us ha demanat permís???
Autor: MOT » dt. gen. 15, 2008 8:41 pm
Hansen ha escrit:MOT ha escrit:Que bé, Numa, ja sou famosos al poble del Noguera!!!! que fort!!! i no us ha demanat permís???
Han posat fotos vostres a l´aparador del Noguera? Ja em passaré, a veure què tal. Normalment posen fotos maquíssimes.
Jo segurament escolliré el fotògraf d´Igualada, L´Art de la Llum, perquè vaig estar treballant amb ells 2 anyets i els tinc carinyo. M´agrada molt com ho fan.
Autor: annakaes » dt. gen. 15, 2008 8:47 pm
Hansen ha escrit:Ara ja ho he posat més petit. Ja em diràs si ja no et desconfiguro la pantalla!

Autor: annakaes » dt. gen. 15, 2008 8:49 pm
NUMA ha escrit:MOT ha escrit:Ei Miriami, que bé, avui tu, demà jo... je je je
Per cert, quan vas dir que et casaves tu? no era cap al juliol??
Esther!!! m'estic posant nerviosa fins i tot jo, de pensar que no us han dit res per fer el tast... no aneu pas tard, però el que m'estranya és que nosaltres, que ens casem 2, 3 i 4 mesos més tard, ens estigui cridant ara per a fer-lo...
Que bé, Numa, ja sou famosos al poble del Noguera!!!! que fort!!! i no us ha demanat permís???
NO NO SABIEM RES....![]()
![]()
I LA FOTO QUE HA POSAT NO SABEM QUINA ES.... LA QUE DIU L´ANNA NO POT SER PQ M´HA MARE LA VEURE AHIR I DIU QUE NO ES CAP DE LES QUE TENIM.... PERO QUE ES ESPECTACULAR..... ( DE FORMAT...... )