Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 14, 2008 5:30 pm

Esa canguiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Fiancée, vaig aquests

dijous: pronovias i raimon bundó

Divendres: tot-hom

Dissabte: jesus peiró y rosa clara...

acabare amb el cap... com un timbal...

Encara ens trobarem!!!!!!! M´ha dit el meu germa , que aquest finde estava la cerdanya a petar, no??? jo pujare dissabte al migdia, a reflexionar, apres la maraton!!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. gen. 14, 2008 5:38 pm

croketa, et podria explicar mil históries d'allò més surrealistes sobre el que vam viure al Sila Evason, però com que diuem que una imatge val més que mil paraules, aquí t'envio unes quantes...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 15, 2008 5:49 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: Cangüina » dl. gen. 14, 2008 5:47 pm

nos estem buscant hotel per pujar a puigcercà divendres... espero que la neu acompanyi...
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 14, 2008 5:47 pm

cangui com va la vida de casada??????? passa't més sovint x akí... que ara necessitem l'experiencia d'una casada... :-)) al final faig el catering amb airolo...
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 5:55 pm

Cangui realment una imatge val molt però molt!!! Suposo que ara us en rieu però en el moment de veure el percal el mosqueo deuria ser important!!!!
Vosaltres ja vivieu junts o no????
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dl. gen. 14, 2008 6:01 pm

Hola nenes!!
Cangüi, quan de temps!!!! Escolta, si estàs buscant hotel a Puigcerdà m'han dit que hi ha un hotel nou, al costat del llac que està molt be. Es diu Villa Paulita o Villa Paulina (alguna cosa així)...
Jo potser també pujo, jejeje, gairebé el 50% del xat estarem per allà!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 6:05 pm

Jolin quina peneta perquè jo aquest finde marxo a Jaca que els tiets de mon pare són d´allà i els hi portem les invitacions per la boda. Segurament diumenge pujem a Candanchú a recordar vells temps!!!! I a ensenyar-li al meu nen on vaig apendre a esquiar!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: Cangüina » dl. gen. 14, 2008 6:05 pm

mary8: nosaltres ho vam fer amb ells i vam quedar molt, molt contents... a més a més amb tot, tant el menjar, com el servei. El nostre Maitre va ser el Xavi i ho va organitzar tot molt bé. El dinar i els aperitius estaven espectaculars i tothom ens va felicitar sincerament. Si et serveix de guia nosaltres vam fer de menú l'amanida de llamantol, de segon el magret de pato amb foie, de postre la pinya colada i de pastis al baixas, el mil fulles de fruits vermells.

G14: la veritat és que no ens riem encara... hem tingut el pitjor viatge de noces... vam tornar disgustadissims i encara ho estem. Vam fer una reclamació formal a viatges el corte ingles i ja estic que em pujo per les parets xq encara no ens han respós res...

Per la vida de casada estem molt contents. Això de dir el meu marit m'encanta! Abans vam conviure molt poquet temps de fet, ara al gener fem 3 anys junts, però ara per ara tot rutlla molt be.

Respecte la llista de noces, nosaltres ho vam fer, como no, a el corte ingles, i tot i això estem contents. Per la gent és molt cómode xq hi ha a tota espanya i tambe amb un codi que et donen pots fer el regal a través de la seva página web. A més a més tens un descompte durant sis mesos d'un 10 per cent a tot el que compris al ECI.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 6:11 pm

Cangui ho sento ja m´imagino que no es a gust de ningú trobar-se aquell plan. El que si que et dic es que apreteu al Corte Ingles i si no us han dit res torneu a enviar la reclamació o un burofax però que insistiu!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 14, 2008 6:12 pm

Noietes...

Que ens trobarem totes aquest cap de setmana a la cerdanya!!!! jajajaj...

Cangui... ens has de possar al dia amb tot! Com tens els piset? Quan tinguis el reportatge dels black m´avises, eh?????

Les fotos de´l´hotel tela, he cotillejat per internet i les fotos que surten a la web no tenen res a veure... que fort!!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. gen. 14, 2008 6:56 pm

ofcourse: molt maco l'hotel gràcies :-)
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 14, 2008 8:48 pm

Carai Cangui... Vaya tela... I jo q pensava q aquest hotel podia estar bé, però per les teves fotos... Anda q m'arrisco!!! A més, no s'assemblen en res a les de la web!!! El q em sembla més fort de tot és q és un hotel molt caret com per tenir unes instal·lacions així... Una de les alternatives q teniem és el Four Seasons o sinó, canvi d'illa. Ja veurem q fem però aquest no l'agafo!! Moltiiiiiissimes gràcies pel consell!!

Per cert, i per Vietnam q tal?? Us va agradar?? Ja és segur q anirem allà, però he sentit opinions de tot tipus...

RACHI!! Acabaràs amb el cap com un bombo!! Jejeje, però t'ho passaràs de conya! Ja ens explicaràs q tal va!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 15, 2008 9:48 am

Hola!!!

Ahir vaig enviar a la direcció que tenía del WTC del primer noi amb qui vaig parlar l'email que vam escriure el meu noi i jo, però me l'han tornat suposo pq han canviat de email i ara son tots de Sant Benet en comptes de WTC, però bueno ja em va bé ara el tornaré a enviar, però primer volia si alguna de vosaltres s'el vol llegir per veure si ens en passat o com ho veieu vosaltres. Perque de vegades entres en una dinamica negativa i ho veus tot negre i potser no sé no anem tan mal de temps...

Alguna voluntaria???
Asies!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. gen. 15, 2008 10:19 am

Bon dia guapes!!!!!

cangui... m'he quedat super parada amb les fotos... vaya tela.... pq no tenen res a veure amb la web!!!!! a veure si us diuen alguna cosa de la demanda... pq no hi ha dret!!!!
tema airolo... espero que tot sorti mb... nos estem mirant els menus, i de 1r estem entre la sopa de tomaquet amb llamantol, l'amanida de llamantol o el mil fulls de pasta fresca de llamantol i de 2n segurament farem el filet... ja t'aniré explicant que decidim al final... ara hem de quedar un dia x fer la prova de menú amb la family!

fiancée si vols passem el text i m'ho miro....

demà m'agafo el dia lliure... pq aniré al Bread & Butter!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. gen. 15, 2008 10:30 am

Bon dia guapes!!!
Fiancée, passa'm un privi si vols, i em llegeixo el que has preparat!!
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 15, 2008 10:40 am

Asies guapis ja us he passat l'escrit, espero comentaris!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dt. gen. 15, 2008 11:25 am

Fiancée, t'he enviat un privi!!
ofcourse

EntradaAutor: Cangüina » dt. gen. 15, 2008 11:33 am

croketa: quan et cases? t'ho dic perque vagis amb compte amb el temps. Nos vam agafar época de monzón a koh samui i va ser un drama...

Respecte Vietnam... noia és que és com tot: va a gustos. Amb l'hotel si que no hi ha discusió, va ser una estafa en tota regla. Podeu mirar el Ravayadeé de Krabi, jo era l'altre que em plantejaba o si no marxeu a Bali o a Phi Phi. A l'avió vam parlar amb un munt de parelles de viatge de noces i els de Phi Phi i Bali estaven molt contents. ... Nosaltres erem els pobrets de l'avió...

Mary8: m'he colat, nos vam agafar el mil fulles de llamantol, no l'amanida. també estavem entre el filet i el pato però vam preferir arriscarnos amb l'anec i va ser tot un encert.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: fiancée » dt. gen. 15, 2008 11:34 am

Asies ofcourse ja l'he enviat un altre cop el mail.
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dt. gen. 15, 2008 11:40 am

Fiancée a veure si tens sort...
ofcourse